Het slaat helemaal nergens op, want hij zou de stem van Huub en Sylvia sowieso al krijgen. Zal me niks verbazen wanneer hij dit op verzoek van DGK-Redactie doet.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:16 schreef Clank het volgende:
Zo, Erik probeert nu Sylvia's stem te krijgen voor het uitje. Maar zijn argumenten om Amanda mee te nemen zijn niet sterk.
Nee nogal logisch, want eigenlijk zegt hij hiermee ik vertrouw jullie (nog) niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:16 schreef vzzzzzbx het volgende:
syl lijkt niet echt amused over eric voorstel (voor het blok zetten) aan huub
heeft ze die dan gehad? Geloof er niks van. Slechte seks met brian hoor. Beetje kale zielige vertoning.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:36 schreef noekje het volgende:
Amanda is er vrolijk van geworden. Begin de dag met een orgasme wordt het lijflied van Aman.
t kan succesvolzijn als t iets toevoegt aan de markt. vanuit de kooi kunnen ze niets doen wat iets toevoegt. daarbij zijn het 3 gasten die nooit iets in die richting hebben gedaan.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:15 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor fan-magazine je bedoelt.
Je kan een soort glossy (linda) achtig magazine opzetten in .pdf formaat die mensen online gewoon kunnen lezen of downloaden. Ik zou het als volgt doen:
1. De eerste editie van het magazine zou gratis zijn (promotie etc). Je kan deze dan downloaden van de website.
2. De tweede editie (als de 1e een succes was) zou gekoppeld worden aan een SMS-je. In principe kan je het ook via PayPal doen, maar aangezien DGK vaker met SMS-jes werkt is het praktischer om het via SMS te doen. Als je een SMS-je verstuurd krijg je een unieke download-link. Nadeel is wel dat mensen onderling het mag kunnen verspreiden via Usenet etc, maar dat zal je toch wel houden.
3. Het magazine zelf is een .pdf file en de inhoud is hetzelfde als een glossy zoals Linda, maar de gebeurtenissen zullen centraal staan over DGK (en eventueel programma's van Tien/Talpa als opvulling). Je hebt foto's en content nodig, maar dat is geen probleem als je het serieus opzet.
Kortom, het is wel degelijk mogelijk om een succesvol E-Mag op te zetten.
ja. en syl en huub's verbond is hechter. zij gebruiken onderling niet zulke chantage spelletjes. eric laat hiermee zijn ware aard zienquote:Op zondag 4 maart 2007 15:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee nogal logisch, want eigenlijk zegt hij hiermee ik vertrouw jullie (nog) niet.
Nou, misschien zou Sylvia er anders zelf wel naar die show willen. Maar Erik wil ze op deze manier dwingen om op hem te stemmen.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het slaat helemaal nergens op, want hij zou de stem van Huub en Sylvia sowieso al krijgen. Zal me niks verbazen wanneer hij dit op verzoek van DGK-Redactie doet.![]()
Het had gekunt dat hij op de loopband was gaan zitten om een patatje te eten bijvoorbeeldquote:Op zondag 4 maart 2007 15:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zwemmen, als je goed kijkt zie je zijn duikbril.
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 maart 2007 15:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het had gekunt dat hij op de loopband was gaan zitten om een patatje te eten bijvoorbeeld
Huub & Syl vertrouwen hem ook niet...quote:Op zondag 4 maart 2007 15:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee nogal logisch, want eigenlijk zegt hij hiermee ik vertrouw jullie (nog) niet.
Ik zie wel zwembandenquote:Op zondag 4 maart 2007 15:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zwemmen, als je goed kijkt zie je zijn duikbril.
[afbeelding]
dit wakkert dat gevoel alleen maar aan. huub leek al redelijk wat vertrouwen te hebben, maar dit deed de das omquote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 15:20 schreef scanman01 het volgende:
Het had gekunt dat hij op de loopband was gaan zitten om een patatje te eten bijvoorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |