Ik MOET idd niks, ik heb nu ook een gezond BMI. Maar ik WIL er toch wel zo'n 5 kg vanafquote:Op zondag 4 maart 2007 13:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar jij hoeft ws ook niet zoveel af te vallen als ik. Ik moet 10 kg. Dan kun je niet zeggen dat de laatste kg's moeizaam gaan, want dan gaat het me om de laatste 2 kg lijkt me.
Één berichtje per dag, alleen maar op het eind van de dag wat ik gegeten heb, mag dat ook niet? Ik zal proberen verder niet meer lastig te doen dan.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je kunt het ook zelf bijhouden in een worddocumentje. Doe ik ook. Als je merkt dat je weer aankomt, kun je meteen controleren hoe dat komt en je evt twijfels hier posten.
Dat je elke keer je dagmenu hier post vind ik een beetje zinloos en het gaat me ook vervelen.
Het is de roosjeroosje-show niet.
Wat bedoel je nu? Nog minder eten?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het moet gezegd: wat ben jij een ongelooflijke aanstelster. Pak jezelf eens wat beter aan!
volgens mij heeft viking het niet over je eten maar meer algemeenquote:Op zondag 4 maart 2007 13:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Één berichtje per dag, alleen maar op het eind van de dag wat ik gegeten heb, mag dat ook niet? Ik zal proberen verder niet meer lastig te doen dan.
[..]
Wat bedoel je nu? Nog minder eten?
ja ik zag het net pasquote:Op zondag 4 maart 2007 13:42 schreef Sylvana het volgende:
Miss_S, even voor jou, het is op Fok de gewoonte dat degene die de laatste post in een topic heeft het nieuwe topic opentNu heb ik het maar even gedaan, maar dan weet je dat iig voor een eventuele volgende keer
Lijkt me toch wel redelijk als je je dagmenu idd aan het eind van de dag hier kan plaatsenquote:Op zondag 4 maart 2007 13:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Één berichtje per dag, alleen maar op het eind van de dag wat ik gegeten heb, mag dat ook niet? Ik zal proberen verder niet meer lastig te doen dan.
[..]
Wat bedoel je nu? Nog minder eten?
Maakt verder niet heel veel uit, zoveel moeite is het nou ook weer nietquote:Op zondag 4 maart 2007 13:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja ik zag het net pas
was een online spelletje aan het spelen sorry
Thnx, erg handig, heb het veranderdquote:Op zondag 4 maart 2007 13:55 schreef Thrilled het volgende:
in de OP mag gewoon gelinkt worden naar http://kevinos.technotop.nl/sdhi.png hoor, dan kan ik steeds de nieuwe afbeelding uploaden en blijft de afbeelding elk deel up to date..
[afbeelding]
Ah oke.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:45 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel redelijk als je je dagmenu idd aan het eind van de dag hier kan plaatsendan kunnen anderen je vertellen wat goed en niet zo goed was en krijg je een beeld van wat je kan veranderen.
Ja ik moet me inderdaad niet meer zo aanstellen, ik zal hier geen 'boehoe' gedrag meer vertonen.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:45 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
En ik denk dat Viking bedoelt dat je er niet zomaar vanuit moet gaan "dat je misselijk gaat worden van de honger" en "dat je niks meer mag eten" en "boehoe nog meer gesnif" maar dat je gewoon het moet doen en maar zien hoe het gaat. Niet bang zijn voor honger lijden, dat hoeft namelijk nietgewoon iets eten als je maag rammelt, anders wordt het ongezond.
Ja maar ik ben nu alleen nog maar iets afgevallen dus ik zal dan nu wel zeker niks verkeerd doen.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
@roosjeroosje: van mij mag je best 1 keer per dag neerzetten wat je de hele dag hebt gegeten, maar daar gaat het niet echt om, het gaat erom dat je je voedingspatroon voor het leven verandert, en ik hoop niet dat je je hele leven elke dag moet blijven posten wat je hebt gegeten![]()
Maar gewoon zelf in een word-documentje een eetdagboek bijhouden en het melden als er speciale dingen zijn waar je vragen over hebt lijkt mij persoonlijk handiger. Dat je het meldt als je bent aangekomen en je niet weet waardoor het komt ofzo, dan kunnen we kijken waar het aan ligt in je eetpatroonMaar om dat elke dag te doen heeft weinig zin, nou weet je onderhand hopelijk wel wat gezond is en wat niet.
Dat vond ik idd ook heel raar, dat ik juist meer moest gaan eten om af te vallen, maar nu weet ik idd dat het komt om je verbranding op gang te houden. Maar heel vaak heb ik dus ook niet echt honger ofzo, maar zal ik toch tussen de middag gewoon moeten eten.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:12 schreef Viking84 het volgende:
Volgens het dieettopic moet ik meer eten. Ik heb nu geen last van een hongergevoel, maar ik moet toch meer eten om m'n verbranding op gang te houden. Raar: eten als je geen honger hebt.
Maar hoe merk je dat dan? Wanneer je meer moet gaan eten?quote:Op zondag 4 maart 2007 14:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat vond ik idd ook heel raar, dat ik juist meer moest gaan eten om af te vallen, maar nu weet ik idd dat het komt om je verbranding op gang te houden. Maar heel vaak heb ik dus ook niet echt honger ofzo, maar zal ik toch tussen de middag gewoon moeten eten.
In 3 vwo werd ik zo erg gepest dat ik me in de pauzes en tussenuren altijd opsloot op de wc, en als ik op school was at ik dus ook niet, ontbijten deed ik toen ook niet, op een koekje en een glas chocomelk na dan en dan at ik dus gewoon de hele dag niks, tot aan het avondeten, at ik gewoon normaal mee, en dan 's avonds nog een koekje ofzo en meer niet. Maar dat heb ik dus een jaar lang zo gedaan en dat is er dus helemaal ingeslopen dat eetpatroon, na 3vwo naar de havo gegaan en werd ik niet meer gepest, maar uit gewoonte at ik nog niet op school, maar ik kwam dus wel gewoon steeds aan, ook al at ik dus niets overdag. Maar dat heeft dus te maken dat mn verbranding niet op gang kwam. Het laatste jaar ben ik dus al bezig om een gezond eetpatroon aan te leren, eerst heel lang moeite gedaan om tussen de middag gewoon brood te eten, speciaal wekker op half 1 zetten dat ik eraan herinnert werd enzo, en sindskort dus ook aan het leren om te ontbijtenquote:Op zondag 4 maart 2007 14:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Maar hoe merk je dat dan? Wanneer je meer moet gaan eten?
O wat vervelend dat je werd gepest! Ik heb dat ook gehad en vanaf m'n 12de t/m m'n 15de heb ik ook op school niet gegeten, niet door dat pesten op school maar gewoon 'iets' hield me tegen om dat te doen, het was altijd veel te druk, je kon echt niet fatsoenlijk iets eten, en ik vond het denk ik daardoor niet fijn om te eten, ik vond het gewoon fijner om het thuis te doen. (Thuis at ik dan wel veel hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:52 schreef Sylvana het volgende:
[..]
In 3 vwo werd ik zo erg gepest dat ik me in de pauzes en tussenuren altijd opsloot op de wc, en als ik op school was at ik dus ook niet, ontbijten deed ik toen ook niet, op een koekje en een glas chocomelk na dan en dan at ik dus gewoon de hele dag niks, tot aan het avondeten, at ik gewoon normaal mee, en dan 's avonds nog een koekje ofzo en meer niet. Maar dat heb ik dus een jaar lang zo gedaan en dat is er dus helemaal ingeslopen dat eetpatroon, na 3vwo naar de havo gegaan en werd ik niet meer gepest, maar uit gewoonte at ik nog niet op school, maar ik kwam dus wel gewoon steeds aan, ook al at ik dus niets overdag. Maar dat heeft dus te maken dat mn verbranding niet op gang kwam. Het laatste jaar ben ik dus al bezig om een gezond eetpatroon aan te leren, eerst heel lang moeite gedaan om tussen de middag gewoon brood te eten, speciaal wekker op half 1 zetten dat ik eraan herinnert werd enzo, en sindskort dus ook aan het leren om te ontbijtenEn ontwikkel nu een steeds gezonder eetpatroon dus, met meer eten, om dus af te vallen
Tja, ik ben niet alleen dat jaar erg gepest hoor, maar toen was het wel het ergst en toen dus jaar niet gegeten op school, maar gepest ben ik van mn 7e-16e zo'n beetjequote:Op zondag 4 maart 2007 15:11 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
O wat vervelend dat je werd gepest! Ik heb dat ook gehad en vanaf m'n 12de t/m m'n 15de heb ik ook op school niet gegeten, niet door dat pesten op school maar gewoon 'iets' hield me tegen om dat te doen, het was altijd veel te druk, je kon echt niet fatsoenlijk iets eten, en ik vond het denk ik daardoor niet fijn om te eten, ik vond het gewoon fijner om het thuis te doen. (Thuis at ik dan wel veel hoor.)
ik heb straks een stage op 10min lopen van het station van Utrecht... schiet ook niet echt opquote:Op zondag 4 maart 2007 14:15 schreef Lienekien het volgende:
En je goede voornemen van lopend naar je stage.
Dan maak je een omweg.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ik heb straks een stage op 10min lopen van het station van Utrecht... schiet ook niet echt op![]()
ja, langs alle leuke winkeltjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |