abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46902927

Voor wie is "'Slank de lente in"', ookwel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-de-zomer-in-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok Dieetclub deel 140 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een pm sturen dat je in dit lijstje wilt van slank de lente in, want iedereen komt automatisch in het dieetclubtopic.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

[ Bericht 2% gewijzigd door _Hestia_ op 04-03-2007 17:34:52 ]
pi_46902986
quote:
Op zondag 4 maart 2007 13:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

maar jij hoeft ws ook niet zoveel af te vallen als ik. Ik moet 10 kg. Dan kun je niet zeggen dat de laatste kg's moeizaam gaan, want dan gaat het me om de laatste 2 kg lijkt me .
Ik MOET idd niks, ik heb nu ook een gezond BMI. Maar ik WIL er toch wel zo'n 5 kg vanaf Wil qua gewicht rond de 50 kg zitten en een strakkere buik hebben. En 50 kg is niet veel, heb ik een bmi van 20, maar daar voel ik me wel het prettigst bij, omdat ik ook zo klein ben

De linkjes in de OP doen het ook allemaal weer, waren wat linkjes verdwenen in het vorige topic, maar die staan er weer bij Alleen de banner loopt dus weer 1 achter, maar t gaat ook zo snel met dit topic Als iemand een nieuwe banner heeft dan zet ik die er wel weer bij
  zondag 4 maart 2007 @ 13:36:51 #3
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46903133
quote:
Op zondag 4 maart 2007 13:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

je kunt het ook zelf bijhouden in een worddocumentje. Doe ik ook. Als je merkt dat je weer aankomt, kun je meteen controleren hoe dat komt en je evt twijfels hier posten.
Dat je elke keer je dagmenu hier post vind ik een beetje zinloos en het gaat me ook vervelen.
Het is de roosjeroosje-show niet.
Één berichtje per dag, alleen maar op het eind van de dag wat ik gegeten heb, mag dat ook niet? Ik zal proberen verder niet meer lastig te doen dan.
quote:
Op zondag 4 maart 2007 13:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

het moet gezegd: wat ben jij een ongelooflijke aanstelster. Pak jezelf eens wat beter aan!
Wat bedoel je nu? Nog minder eten?
pi_46903185
quote:
Op zondag 4 maart 2007 13:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Één berichtje per dag, alleen maar op het eind van de dag wat ik gegeten heb, mag dat ook niet? Ik zal proberen verder niet meer lastig te doen dan.
[..]

volgens mij heeft viking het niet over je eten maar meer algemeen
pi_46903294
Miss_S, even voor jou, het is op Fok de gewoonte dat degene die de laatste post in een topic heeft het nieuwe topic opent Nu heb ik het maar even gedaan, maar dan weet je dat iig voor een eventuele volgende keer
pi_46903315
quote:
Op zondag 4 maart 2007 13:42 schreef Sylvana het volgende:
Miss_S, even voor jou, het is op Fok de gewoonte dat degene die de laatste post in een topic heeft het nieuwe topic opent Nu heb ik het maar even gedaan, maar dan weet je dat iig voor een eventuele volgende keer
ja ik zag het net pas
was een online spelletje aan het spelen sorry
pi_46903355
quote:
Op zondag 4 maart 2007 13:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

[..]

Lijkt me toch wel redelijk als je je dagmenu idd aan het eind van de dag hier kan plaatsen dan kunnen anderen je vertellen wat goed en niet zo goed was en krijg je een beeld van wat je kan veranderen.

En ik denk dat Viking bedoelt dat je er niet zomaar vanuit moet gaan "dat je misselijk gaat worden van de honger" en "dat je niks meer mag eten" en "boehoe nog meer gesnif" maar dat je gewoon het moet doen en maar zien hoe het gaat. Niet bang zijn voor honger lijden, dat hoeft namelijk niet gewoon iets eten als je maag rammelt, anders wordt het ongezond.
pi_46903408
Als je heel veel twijfels hebt over je eetpatroon kan je op www.valtaf.nl ook een profiel aanmaken. Daar kan je precies je eet & beweegdagboek bijhouden en dan krijg je een grafiekje te zien hoeveel je afvalt. Af en toe krijg je een mailtje dat je je gewicht moet invullen (eens per week dacht ik). Is misschien een goed idee.
Het mooi kotsende meisje.
pi_46903411
quote:
Op zondag 4 maart 2007 13:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja ik zag het net pas
was een online spelletje aan het spelen sorry
Maakt verder niet heel veel uit, zoveel moeite is het nou ook weer niet

@roosjeroosje: van mij mag je best 1 keer per dag neerzetten wat je de hele dag hebt gegeten, maar daar gaat het niet echt om, het gaat erom dat je je voedingspatroon voor het leven verandert, en ik hoop niet dat je je hele leven elke dag moet blijven posten wat je hebt gegeten

Maar gewoon zelf in een word-documentje een eetdagboek bijhouden en het melden als er speciale dingen zijn waar je vragen over hebt lijkt mij persoonlijk handiger. Dat je het meldt als je bent aangekomen en je niet weet waardoor het komt ofzo, dan kunnen we kijken waar het aan ligt in je eetpatroon Maar om dat elke dag te doen heeft weinig zin, nou weet je onderhand hopelijk wel wat gezond is en wat niet.
pi_46903571
in de OP mag gewoon gelinkt worden naar http://kevinos.technotop.nl/sdhi.png hoor, dan kan ik steeds de nieuwe afbeelding uploaden en blijft de afbeelding elk deel up to date..

pi_46903609
quote:
Op zondag 4 maart 2007 13:55 schreef Thrilled het volgende:
in de OP mag gewoon gelinkt worden naar http://kevinos.technotop.nl/sdhi.png hoor, dan kan ik steeds de nieuwe afbeelding uploaden en blijft de afbeelding elk deel up to date..

[afbeelding]
Thnx, erg handig, heb het veranderd
  zondag 4 maart 2007 @ 14:06:17 #12
157031 roosjeroosje1988
pi_46903838
Ik heb een beetje een misselijk gevoel van dat stokboord. Ik heb het wel eens vaker gegeten en altijd weer dat gevoel. Dat ik eet dus niet meer.
  zondag 4 maart 2007 @ 14:10:05 #13
157031 roosjeroosje1988
pi_46903943
quote:
Op zondag 4 maart 2007 13:45 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Lijkt me toch wel redelijk als je je dagmenu idd aan het eind van de dag hier kan plaatsen dan kunnen anderen je vertellen wat goed en niet zo goed was en krijg je een beeld van wat je kan veranderen.
Ah oke.
quote:
Op zondag 4 maart 2007 13:45 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

En ik denk dat Viking bedoelt dat je er niet zomaar vanuit moet gaan "dat je misselijk gaat worden van de honger" en "dat je niks meer mag eten" en "boehoe nog meer gesnif" maar dat je gewoon het moet doen en maar zien hoe het gaat. Niet bang zijn voor honger lijden, dat hoeft namelijk niet gewoon iets eten als je maag rammelt, anders wordt het ongezond.
Ja ik moet me inderdaad niet meer zo aanstellen, ik zal hier geen 'boehoe' gedrag meer vertonen.
quote:
Op zondag 4 maart 2007 13:48 schreef Sylvana het volgende:

[..]

@roosjeroosje: van mij mag je best 1 keer per dag neerzetten wat je de hele dag hebt gegeten, maar daar gaat het niet echt om, het gaat erom dat je je voedingspatroon voor het leven verandert, en ik hoop niet dat je je hele leven elke dag moet blijven posten wat je hebt gegeten

Maar gewoon zelf in een word-documentje een eetdagboek bijhouden en het melden als er speciale dingen zijn waar je vragen over hebt lijkt mij persoonlijk handiger. Dat je het meldt als je bent aangekomen en je niet weet waardoor het komt ofzo, dan kunnen we kijken waar het aan ligt in je eetpatroon Maar om dat elke dag te doen heeft weinig zin, nou weet je onderhand hopelijk wel wat gezond is en wat niet.
Ja maar ik ben nu alleen nog maar iets afgevallen dus ik zal dan nu wel zeker niks verkeerd doen.
  zondag 4 maart 2007 @ 14:12:51 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46904037
Ik bedoelde idd dat Roosjeroosje zich overal veel te druk over maakt en gewoon eens wat moet proberen. Ik ken ook mensne die alleen afvallen als ze hagelslag op hun brood doen, dus voor iedereen is het verschillend. Het kost wat tijd om uit te vinden wat voor jou het meest geschikt is (en denk nou niet meteen: jippie! ik mag elke dag 4 boterhammen met pindakaas! want je moet uitvinden hoe je lichaam daarop reageert).

Volgens het dieettopic moet ik meer eten. Ik heb nu geen last van een hongergevoel, maar ik moet toch meer eten om m'n verbranding op gang te houden. Raar: eten als je geen honger hebt .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 maart 2007 @ 14:15:08 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46904098
En je goede voornemen van lopend naar je stage.
The love you take is equal to the love you make.
pi_46904147
quote:
Op zondag 4 maart 2007 14:12 schreef Viking84 het volgende:

Volgens het dieettopic moet ik meer eten. Ik heb nu geen last van een hongergevoel, maar ik moet toch meer eten om m'n verbranding op gang te houden. Raar: eten als je geen honger hebt .
Dat vond ik idd ook heel raar, dat ik juist meer moest gaan eten om af te vallen, maar nu weet ik idd dat het komt om je verbranding op gang te houden. Maar heel vaak heb ik dus ook niet echt honger ofzo, maar zal ik toch tussen de middag gewoon moeten eten.
  zondag 4 maart 2007 @ 14:46:51 #17
157031 roosjeroosje1988
pi_46905038
quote:
Op zondag 4 maart 2007 14:17 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat vond ik idd ook heel raar, dat ik juist meer moest gaan eten om af te vallen, maar nu weet ik idd dat het komt om je verbranding op gang te houden. Maar heel vaak heb ik dus ook niet echt honger ofzo, maar zal ik toch tussen de middag gewoon moeten eten.
Maar hoe merk je dat dan? Wanneer je meer moet gaan eten?
pi_46905241
quote:
Op zondag 4 maart 2007 14:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Maar hoe merk je dat dan? Wanneer je meer moet gaan eten?
In 3 vwo werd ik zo erg gepest dat ik me in de pauzes en tussenuren altijd opsloot op de wc, en als ik op school was at ik dus ook niet, ontbijten deed ik toen ook niet, op een koekje en een glas chocomelk na dan en dan at ik dus gewoon de hele dag niks, tot aan het avondeten, at ik gewoon normaal mee, en dan 's avonds nog een koekje ofzo en meer niet. Maar dat heb ik dus een jaar lang zo gedaan en dat is er dus helemaal ingeslopen dat eetpatroon, na 3vwo naar de havo gegaan en werd ik niet meer gepest, maar uit gewoonte at ik nog niet op school, maar ik kwam dus wel gewoon steeds aan, ook al at ik dus niets overdag. Maar dat heeft dus te maken dat mn verbranding niet op gang kwam. Het laatste jaar ben ik dus al bezig om een gezond eetpatroon aan te leren, eerst heel lang moeite gedaan om tussen de middag gewoon brood te eten, speciaal wekker op half 1 zetten dat ik eraan herinnert werd enzo, en sindskort dus ook aan het leren om te ontbijten En ontwikkel nu een steeds gezonder eetpatroon dus, met meer eten, om dus af te vallen
  zondag 4 maart 2007 @ 15:01:49 #19
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46905585
Wow, ging net even op de weegschaal staan, en er stond 63,4. Ik merk het ook in mijn kleding.

Helaas zal het ongetwijfeld allemaal spierweefsel zijn wat verloren is gegaan, maar het is wel een leuke oppepper na een periode van je ellendig voelen...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zondag 4 maart 2007 @ 15:11:53 #20
157031 roosjeroosje1988
pi_46905933
quote:
Op zondag 4 maart 2007 14:52 schreef Sylvana het volgende:

[..]

In 3 vwo werd ik zo erg gepest dat ik me in de pauzes en tussenuren altijd opsloot op de wc, en als ik op school was at ik dus ook niet, ontbijten deed ik toen ook niet, op een koekje en een glas chocomelk na dan en dan at ik dus gewoon de hele dag niks, tot aan het avondeten, at ik gewoon normaal mee, en dan 's avonds nog een koekje ofzo en meer niet. Maar dat heb ik dus een jaar lang zo gedaan en dat is er dus helemaal ingeslopen dat eetpatroon, na 3vwo naar de havo gegaan en werd ik niet meer gepest, maar uit gewoonte at ik nog niet op school, maar ik kwam dus wel gewoon steeds aan, ook al at ik dus niets overdag. Maar dat heeft dus te maken dat mn verbranding niet op gang kwam. Het laatste jaar ben ik dus al bezig om een gezond eetpatroon aan te leren, eerst heel lang moeite gedaan om tussen de middag gewoon brood te eten, speciaal wekker op half 1 zetten dat ik eraan herinnert werd enzo, en sindskort dus ook aan het leren om te ontbijten En ontwikkel nu een steeds gezonder eetpatroon dus, met meer eten, om dus af te vallen
O wat vervelend dat je werd gepest! Ik heb dat ook gehad en vanaf m'n 12de t/m m'n 15de heb ik ook op school niet gegeten, niet door dat pesten op school maar gewoon 'iets' hield me tegen om dat te doen, het was altijd veel te druk, je kon echt niet fatsoenlijk iets eten, en ik vond het denk ik daardoor niet fijn om te eten, ik vond het gewoon fijner om het thuis te doen. (Thuis at ik dan wel veel hoor. )
pi_46906060
quote:
Op zondag 4 maart 2007 15:11 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

O wat vervelend dat je werd gepest! Ik heb dat ook gehad en vanaf m'n 12de t/m m'n 15de heb ik ook op school niet gegeten, niet door dat pesten op school maar gewoon 'iets' hield me tegen om dat te doen, het was altijd veel te druk, je kon echt niet fatsoenlijk iets eten, en ik vond het denk ik daardoor niet fijn om te eten, ik vond het gewoon fijner om het thuis te doen. (Thuis at ik dan wel veel hoor. )
Tja, ik ben niet alleen dat jaar erg gepest hoor, maar toen was het wel het ergst en toen dus jaar niet gegeten op school, maar gepest ben ik van mn 7e-16e zo'n beetje

Alleen verschil met jou was dus dat ik thuis ook niet veel ar, mn lichaam was er gewoon aan gewend dat ik niks at, dus had ook geen honger ofzo dan dat ik thuis alles opat wat er binnen handbereik was.
  Moderator zondag 4 maart 2007 @ 15:43:58 #22
155227 crew  Guppy
dus
pi_46906910
quote:
Op zondag 4 maart 2007 14:15 schreef Lienekien het volgende:
En je goede voornemen van lopend naar je stage.
ik heb straks een stage op 10min lopen van het station van Utrecht... schiet ook niet echt op

@Miss_S, leuke weblog!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 4 maart 2007 @ 15:45:07 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46906948
quote:
Op zondag 4 maart 2007 15:43 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

ik heb straks een stage op 10min lopen van het station van Utrecht... schiet ook niet echt op
Dan maak je een omweg.
  Moderator zondag 4 maart 2007 @ 15:47:57 #24
155227 crew  Guppy
dus
pi_46907044
quote:
Op zondag 4 maart 2007 15:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan maak je een omweg.
ja, langs alle leuke winkeltjes
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 4 maart 2007 @ 15:49:01 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_46907080
quote:
Op zondag 4 maart 2007 15:47 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

ja, langs alle leuke winkeltjes
Nee, je moet wel een beetje stevig doorlopen. Is ook beter voor je portemonnee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')