mootie, ik geloof helemaal niets van Jaap. Ik geloof niet dat hij is zoals we hem zien. Ik geloof niet in zijn Cora en ik geloof niet in zijn problemen. Ik heb vanaf het begin af aan al het idee dat er niets echt is aan de dingen die hij zegt en doet. Als het wel zo zou zijn is het zo'n zielig figuur dat ik er niet eens de behoefte bij voel om hem te bashen.quote:
Ze ging daar in bed liggen met Natasia er tussenin. Natasia beloofde Amanda mee te nemen naar beneden als zij naar beneden ging. Blijkbaar was het Natasia's taak om Amanda weer bij Brian in bed te krijgen, want ze is later alleen naar beneden gegaan en heeft Amanda dus laten liggen.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Punt is dat ze het zelf op heeft gezocht. Ze gaat toch ook weer bij hem in bed? Ze laat het toch ook toe?
Ik kan me dus inderdaad ook niet voorstellen dat een gezin met 2 leraren als ouder, de kinderen niet leert met mes en vork eten, en niet aanleert dat het onbeschoft is om met je ellebogen op tafel te hangen.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
mootie, ik geloof helemaal niets van Jaap. Ik geloof niet dat hij is zoals we hem zien. Ik geloof niet in zijn Cora en ik geloof niet in zijn problemen. Ik heb vanaf het begin af aan al het idee dat er niets echt is aan de dingen die hij zegt en doet. Als het wel zo zou zijn is het zo'n zielig figuur dat ik er niet eens de behoefte bij voel om hem te bashen.
Nou, dan kan je lullen wat je wilt, maar dan heeft natasia haar taak goed volbrachtquote:Op zondag 4 maart 2007 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze ging daar in bed liggen met Natasia er tussenin. Natasia beloofde Amanda mee te nemen naar beneden als zij naar beneden ging. Blijkbaar was het Natasia's taak om Amanda weer bij Brian in bed te krijgen, want ze is later alleen naar beneden gegaan en heeft Amanda dus laten liggen.
ja de pooier heeft goed werk gedaan!quote:Op zondag 4 maart 2007 13:06 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Nou, dan kan je lullen wat je wilt, maar dan heeft natasia haar taak goed volbracht![]()
Nee, dus!quote:Op zondag 4 maart 2007 13:04 schreef demins het volgende:
Zou Amanda begrijpen dat het antwoord voetbal is?
Brian heeft Natasia de opdracht gegeven om Amanda boven te laten slapen toen hij aan het draaien was nog voor de maansverduistering. Met deze opdracht stuurde hij Natasia naar Huub en Amanda die genoten van de maansverduistering. Brian draaide binnen lekker verder. 'Ze moet boven slapen, leg de nadruk op gezelligheid, lekker kletsen, dat kun je, je doet het goed dushi, je doet het goed, denk aan donderdag, alleen aan donderdag'.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze ging daar in bed liggen met Natasia er tussenin. Natasia beloofde Amanda mee te nemen naar beneden als zij naar beneden ging. Blijkbaar was het Natasia's taak om Amanda weer bij Brian in bed te krijgen, want ze is later alleen naar beneden gegaan en heeft Amanda dus laten liggen.
neeej.. ik heb de cossen bij gelezen en het was niet veel sinds ik naar bed ging om 4 uur..er is niets over geschrevenquote:
@@ even goed kijken schat!quote:Op zondag 4 maart 2007 13:08 schreef Dogga het volgende:
[..]
neeej.. ik heb de cossen bij gelezen en het was niet veel sinds ik naar bed ging om 4 uur..er is niets over geschreven
eh, ze kijkt zo vaag dat ik denk van niet...quote:Op zondag 4 maart 2007 13:04 schreef demins het volgende:
Zou Amanda begrijpen dat het antwoord voetbal is?
en daarom gaat ze met brian krikken, brian heeft haar nog steeds in de pocket en blijft dat minimaal tot as donderdag volhouden met assistentie van natasquote:Op zondag 4 maart 2007 12:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda wordt steeds gekker op HuubDus wees daar nog maar niet zo zeker van.
Het was een uurtje geleden, terwijl Amanda nog half sliep.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:08 schreef Dogga het volgende:
[..]
neeej.. ik heb de cossen bij gelezen en het was niet veel sinds ik naar bed ging om 4 uur..er is niets over geschreven
Brian en Amanda zijn Natasia's back-up. Een ruzie tussen die twee maakt haar positie ook wankel, dus ze heeft er alle belang bij om het weer goed te maken tussen die twee.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Gewoon omdat Huub dat gisteren ook gedaan heeft, denkt hij dat hij dit moet doen zodat ze hem ook leuk vindt.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:08 schreef scanman01 het volgende:
Dat ontbijtje is natuurlijk uit schuldgevoel. Hoewel, Brian en schuldgevoel
Zal meer zijn om z'n eigen reputatie te bewerkstelligen. Kijk in ben respectabel naar vrouwen toequote:Op zondag 4 maart 2007 13:08 schreef scanman01 het volgende:
Ja, 1 of 2 of 3 jongens maakt Amanda niets uit hoor. Ze is niet trouw aan 1 persoon.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en daarom gaat ze met brian krikken
quote:Op zondag 4 maart 2007 13:11 schreef mootie het volgende:
Brian zal zo ook wel vertellen dat het water wat ie gebruikte wijwater was @@
dat ontbijtje is om net zo 'leuk' als huub te willen overkomen...quote:Op zondag 4 maart 2007 13:08 schreef scanman01 het volgende:
Brian denk op zo'n moment maar aan 1 lichaamsdeel van haar...en het is niet haar hoofd.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:07 schreef snkr-xxx het volgende:
jeeetje wat ziet amanda er belabberd uit zeg. dat brian daar uberhaupt nog hitsig van wordt...
Ze is vooral niet trouw aan zichzelf!quote:Op zondag 4 maart 2007 13:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, 1 of 2 of 3 jongens maakt Amanda niets uit hoor. Ze is niet trouw aan 1 persoon.
ja, je moet volgens mij minimaal 2 back-ups in het huis hebben, bij huub schat ik het momenteel op 1.5. Sylvia en voor 50% eric, ben toch heel erg benieuwd wat-ie donderdag gaat beslissenquote:Op zondag 4 maart 2007 13:09 schreef Clank het volgende:
[..]
Brian en Amanda zijn Natasia's back-up. Een ruzie tussen die twee maakt haar positie ook wankel, dus ze heeft er alle belang bij om het weer goed te maken tussen die twee.
Dus nu is amanda afhankelijk van Natasia?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je had dus vanaf het begin gelijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:13 schreef scanman01 het volgende:
Natasia is dus heel stil naar beneden geslopen omdat ze Amanda niet wakker wilde maken.
I rest my case![]()
![]()
Jep... vrouwen neuken die dronken zijn of nog half slapen.... inderdaad, zeer respectabel.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:10 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zal meer zijn om z'n eigen reputatie te bewerkstelligen. Kijk in ben respectabel naar vrouwen toe![]()
Ze heeft ook niet gemerkt dat ze geneukt is!quote:Op zondag 4 maart 2007 13:14 schreef Dark het volgende:
Amanda heeft niet gemerkt dat Natasia is weggegaan?
Getver, Amanda is er echt in gestonken. En ze heeft echt geen idee. Wat zou ik die Brian eens goed onder handen willen nemen.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Brian heeft Natasia de opdracht gegeven om Amanda boven te laten slapen toen hij aan het draaien was nog voor de maansverduistering. Met deze opdracht stuurde hij Natasia naar Huub en Amanda die genoten van de maansverduistering. Brian draaide binnen lekker verder.
'Ze moet boven slapen, leg de nadruk op gezelligheid, lekker kletsen, dat kun je, je doet het goed dushi, je doet het goed, denk aan donderdag, alleen aan donderdag'.
Echt om te kotsen die twee.
Ik heb nu toch ook echt de indruk dat Amanda niets heeft meegekregen van het rukken van Brian.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... vrouwen neuken die dronken zijn of nog half slapen.... inderdaad, zeer respectabel.
dar geloof ik dus geen ene fuck van.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:16 schreef demins het volgende:
[..]
Ze heeft ook niet gemerkt dat ze geneukt is!
Wat denk je ?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:11 schreef LuNaTiC het volgende:
Heeft Jaap nu al zn contactpunten geclaimed eigenlijk?
Och, de mensen uit z`n directe omgeving zullen vast trots op hem zijn. De uitspraken van z`n broer, moeder en die vriend van hem zeggen wat dat betreft genoeg, "jij hebt respect voor vrouwen"...quote:Op zondag 4 maart 2007 13:15 schreef the_undertaker het volgende:
Ach dit hele avontuur zal voor Rat uiteindelijk toch wel negatief uitpakken. Winnen doet ie niet envrienden zal hij er in het huis uiteindelijk niet aan overhouden. Om nog maar niet te spreken van de reacties die hij gaat krijgen in de buitenwereld.
Dat heb ik dus ook, ben gewoon een beetje misselijkquote:Op zondag 4 maart 2007 13:17 schreef snkr-xxx het volgende:
DGK Redactie, jullie moeten dit echt even gaan checken, ik krijg hier zo'n naar gevoel van..
Hij heeft wel degelijk geneukt hoor. Waar heeft hij anders dat water of glijmiddel voor gebruikt.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik heb nu toch ook echt de indruk dat Amanda niets heeft meegekregen van het rukken van Brian.
heeft niks met elkaar te makenquote:Op zondag 4 maart 2007 12:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lijkt me tamelijk onwaarschijnlijk dat je, als bijna afgestudeerde aan de Erasmus, nog niet met mes en vork kunt eten.
Feit dat ze dat steeds maar moeten benadrukken tegenover hem zegt al genoeg...quote:Op zondag 4 maart 2007 13:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, de mensen uit z`n directe omgeving zullen vast trots op hem zijn. De uitspraken van z`n broer, moeder en die vriend van hem zeggen wat dat betreft genoeg, "jij hebt respect voor vrouwen"...
quote:12:56 - Wat een heer
Brian brengt Amanda een ontbijtje op bed. Dat doet ze goed, gister werd ze nog door Eric van een ontbijt op bed voorzien. “Wil je de airco uithebben nu want het is nu niet meer prettig”, vraagt Brian aan Amanda. Ja, onder de dekens is het inderdaad een stuk heter…
Joh Amanda heeft tig keer lopen verkondigen dat ze baalt dat ze nu geen seks meer kan hebben met Brian.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:16 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Getver, Amanda is er echt in gestonken. En ze heeft echt geen idee. Wat zou ik die Brian eens goed onder handen willen nemen.En dan bedoel ik geen sex...
![]()
Heeeeee, tijd voor koffie Huub en Silvia zijn wakker...![]()
duidelijkquote:Op zondag 4 maart 2007 13:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat denk je ?
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 maart 2007 13:18 schreef scanman01 het volgende:
Brian: "Hij zat met z'n hand aan je poenani of je dijbeen"
Poenani? Allemachtig, hoe ranzig kan iets klinken
Heeft Syl gister gewonnen?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:21 schreef Mika25 het volgende:
Iedereen heeft het maar over die 2 ranzige figuren, maar ben ik dan echt de enige die zit te wachten tot de redaktie een bloemetje, taart, of desnoods een kaartje aan Sylvia gaat geven om haar te feliciteren?![]()
Het was idd een zeer langdurig en ranzig gebeuren begon rond 10:30 en heeft zeker 2 uur geduurt.....quote:Op zondag 4 maart 2007 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft wel degelijk geneukt hoor. Waar heeft hij anders dat water of glijmiddel voor gebruikt.
En de bewegingen die hij gedurende langere tijd maakte, maak je niet tijdens een ruksessie.
Het wordt me steeds slechter als ik naar die gast kijk en ik heb ook echt een heel vervelend gevoel bij wat er zich heeft afgespeeld vanochtend.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft wel degelijk geneukt hoor. Waar heeft hij anders dat water of glijmiddel voor gebruikt.
En de bewegingen die hij gedurende langere tijd maakte, maak je niet tijdens een ruksessie.
Ze werd tweede. Aangezien ze wekenlang niet mocht trainen van de redaktie is dat een uitzonderlijke prestatie, ook al was het maar een amateur-wedstrijd.quote:
Het zag er ook vrij amateuristich uit dat gebeuren.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze werd tweede. Aangezien ze wekenlang niet mocht trainen van de redaktie is dat een uitzonderlijke prestatie, ook al was het maar een amateur-wedstrijd.
Ik neem het niet voor dr op maar dit is echt GELUL, ze lag er echt half dood bij en Mr B moest er af en toe in de houdgreep nemen om er te rije.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:21 schreef itsme het volgende:
[..]
Joh Amanda heeft tig keer lopen verkondigen dat ze baalt dat ze nu geen seks meer kan hebben met Brian.
Dit was de manier om zich toch te laten nemen.
ik takes 2 to tangoquote:Op zondag 4 maart 2007 13:23 schreef Dark het volgende:
[..]
Het wordt me steeds slechter als ik naar die gast kijk en ik heb ook echt een heel vervelend gevoel bij wat er zich heeft afgespeeld vanochtend.
Dat is al dagen zo, stupiditeit en onzorgvulidigheid ten top.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De zorgvuldigheid bij TIEN loopt hard terug ...... Gisteren maakte echt Huub het ontbijtje !
[..]
Had ik gemist! Dat is goed nieuws! PROFICIAT SYLVIA!!!quote:Op zondag 4 maart 2007 13:24 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze is tweede geworden en mag naar het NK.
En dat is een reden voor de redaktie om niet eens effe de moeite te nemen om haar te feliciteren namens de redaktie?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het zag er ook vrij amateuristich uit dat gebeuren.
Ja dus ze was in coma volgens jou en is dus weerquote:Op zondag 4 maart 2007 13:25 schreef salutem het volgende:
[..]
Ik neem het niet voor dr op maar dit is echt GELUL, ze lag er echt half dood bij en Mr B moest er af en toe in de houdgreep nemen om er te rije.
ik ook niet, jammer dat ik het niet met eigen ogen gezien heb en op de cossen af moet gaan, maar ik geloof niet dat ze het niet wist. Dan moet ze zo'n heftige natte droom gehad hebben, maar dan nog waarom stapt ze in godsnaam bij die gozer in bed?quote:
Yups, daarom wil ik niet eens dat Amanda zich bij Huub, Eric en Sylvia aansluit. Wat mij betreft mag ze lekker bij Brainless en de zwarte heks blijven...quote:
ik vindt het ondertussen niet eens meer zielig voor haar..dom wijfquote:Op zondag 4 maart 2007 13:26 schreef itsme het volgende:
Volgens mij gaan ze zo weer neuken.
Sch gossie wat een zielig slachtoffer.![]()
Nee, ik constateer dat alleen maar.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En dat is een reden voor de redaktie om niet eens effe de moeite te nemen om haar te feliciteren namens de redaktie?
ja en nu zijn ze weer bezig.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:28 schreef snetje het volgende:
ik snap het ff niet meer ..... hebben de eendjes nu wel of niet geneukt![]()
![]()
ja maar zonder dat het vrouwlijke gedeeelte echt wakker wasquote:Op zondag 4 maart 2007 13:28 schreef snetje het volgende:
ik snap het ff niet meer ..... hebben de eendjes nu wel of niet geneukt![]()
![]()
En dan staat er op de TIEN site dat ze de afgelopen weken goed had geoefendquote:Op zondag 4 maart 2007 13:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze werd tweede. Aangezien ze wekenlang niet mocht trainen van de redaktie is dat een uitzonderlijke prestatie, ook al was het maar een amateur-wedstrijd.
Ik zie haar hand in de buurt van zijn pik.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:28 schreef Dogga het volgende:
[..]
ik vindt het ondertussen niet eens meer zielig voor haar..dom wijf
Lol nee eendin wilde niet, kijk nu maar.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:29 schreef Dogga het volgende:
[..]
ja maar zonder dat het vrouwlijke gedeeelte echt wakker was
eeek, wat is dat voor beweging onder dat dekbedje? Jeez, zeggen dat ze 1 hersencel heeft is echt te veel eer hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 13:26 schreef itsme het volgende:
Volgens mij gaan ze zo weer neuken.
Sch gossie wat een zielig slachtoffer.![]()
ze is hem aan het afberen hèquote:Op zondag 4 maart 2007 13:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik zie haar hand in de buurt van zijn pik.![]()
Idd!! She like's loving it!quote:Op zondag 4 maart 2007 13:28 schreef Dogga het volgende:
[..]
ik vindt het ondertussen niet eens meer zielig voor haar..dom wijf
hahaha Nu is hij het slachtoffer dan toch?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:30 schreef Haroula het volgende:
en nu slaapt hij zogenaamd
Volgens mij weet ze echt niet wat er al gebeurd is vanmorgen.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:28 schreef itsme het volgende:
Ja hoor. Ik heb gelijk. Zie al heel wat beweging onder die dekens. (van amanda het slachtoffer)
Het begint echt op een kleuterklas te lijken.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan staat er op de TIEN site dat ze de afgelopen weken goed had geoefend
Het wordt daar echt steeds erger met de onzin en leugens. In de tv uitzendingen wordt ook steeds meer gelogen of opzettelijk niet genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |