heeft niks met elkaar te makenquote:Op zondag 4 maart 2007 12:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lijkt me tamelijk onwaarschijnlijk dat je, als bijna afgestudeerde aan de Erasmus, nog niet met mes en vork kunt eten.
Feit dat ze dat steeds maar moeten benadrukken tegenover hem zegt al genoeg...quote:Op zondag 4 maart 2007 13:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, de mensen uit z`n directe omgeving zullen vast trots op hem zijn. De uitspraken van z`n broer, moeder en die vriend van hem zeggen wat dat betreft genoeg, "jij hebt respect voor vrouwen"...
quote:12:56 - Wat een heer
Brian brengt Amanda een ontbijtje op bed. Dat doet ze goed, gister werd ze nog door Eric van een ontbijt op bed voorzien. “Wil je de airco uithebben nu want het is nu niet meer prettig”, vraagt Brian aan Amanda. Ja, onder de dekens is het inderdaad een stuk heter…
Joh Amanda heeft tig keer lopen verkondigen dat ze baalt dat ze nu geen seks meer kan hebben met Brian.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:16 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Getver, Amanda is er echt in gestonken. En ze heeft echt geen idee. Wat zou ik die Brian eens goed onder handen willen nemen.En dan bedoel ik geen sex...
![]()
Heeeeee, tijd voor koffie Huub en Silvia zijn wakker...![]()
duidelijkquote:Op zondag 4 maart 2007 13:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat denk je ?
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 maart 2007 13:18 schreef scanman01 het volgende:
Brian: "Hij zat met z'n hand aan je poenani of je dijbeen"
Poenani? Allemachtig, hoe ranzig kan iets klinken
Heeft Syl gister gewonnen?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:21 schreef Mika25 het volgende:
Iedereen heeft het maar over die 2 ranzige figuren, maar ben ik dan echt de enige die zit te wachten tot de redaktie een bloemetje, taart, of desnoods een kaartje aan Sylvia gaat geven om haar te feliciteren?![]()
Het was idd een zeer langdurig en ranzig gebeuren begon rond 10:30 en heeft zeker 2 uur geduurt.....quote:Op zondag 4 maart 2007 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft wel degelijk geneukt hoor. Waar heeft hij anders dat water of glijmiddel voor gebruikt.
En de bewegingen die hij gedurende langere tijd maakte, maak je niet tijdens een ruksessie.
Het wordt me steeds slechter als ik naar die gast kijk en ik heb ook echt een heel vervelend gevoel bij wat er zich heeft afgespeeld vanochtend.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft wel degelijk geneukt hoor. Waar heeft hij anders dat water of glijmiddel voor gebruikt.
En de bewegingen die hij gedurende langere tijd maakte, maak je niet tijdens een ruksessie.
Ze werd tweede. Aangezien ze wekenlang niet mocht trainen van de redaktie is dat een uitzonderlijke prestatie, ook al was het maar een amateur-wedstrijd.quote:
Het zag er ook vrij amateuristich uit dat gebeuren.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:24 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze werd tweede. Aangezien ze wekenlang niet mocht trainen van de redaktie is dat een uitzonderlijke prestatie, ook al was het maar een amateur-wedstrijd.
Ik neem het niet voor dr op maar dit is echt GELUL, ze lag er echt half dood bij en Mr B moest er af en toe in de houdgreep nemen om er te rije.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:21 schreef itsme het volgende:
[..]
Joh Amanda heeft tig keer lopen verkondigen dat ze baalt dat ze nu geen seks meer kan hebben met Brian.
Dit was de manier om zich toch te laten nemen.
ik takes 2 to tangoquote:Op zondag 4 maart 2007 13:23 schreef Dark het volgende:
[..]
Het wordt me steeds slechter als ik naar die gast kijk en ik heb ook echt een heel vervelend gevoel bij wat er zich heeft afgespeeld vanochtend.
Dat is al dagen zo, stupiditeit en onzorgvulidigheid ten top.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De zorgvuldigheid bij TIEN loopt hard terug ...... Gisteren maakte echt Huub het ontbijtje !
[..]
Had ik gemist! Dat is goed nieuws! PROFICIAT SYLVIA!!!quote:Op zondag 4 maart 2007 13:24 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze is tweede geworden en mag naar het NK.
En dat is een reden voor de redaktie om niet eens effe de moeite te nemen om haar te feliciteren namens de redaktie?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het zag er ook vrij amateuristich uit dat gebeuren.
Ja dus ze was in coma volgens jou en is dus weerquote:Op zondag 4 maart 2007 13:25 schreef salutem het volgende:
[..]
Ik neem het niet voor dr op maar dit is echt GELUL, ze lag er echt half dood bij en Mr B moest er af en toe in de houdgreep nemen om er te rije.
ik ook niet, jammer dat ik het niet met eigen ogen gezien heb en op de cossen af moet gaan, maar ik geloof niet dat ze het niet wist. Dan moet ze zo'n heftige natte droom gehad hebben, maar dan nog waarom stapt ze in godsnaam bij die gozer in bed?quote:
Yups, daarom wil ik niet eens dat Amanda zich bij Huub, Eric en Sylvia aansluit. Wat mij betreft mag ze lekker bij Brainless en de zwarte heks blijven...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |