Was dat misschien toen Natasia haar naar haar auto bracht?Daar werd ook weer een beetje vreemd gedaan.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:42 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
bij de buren las ik dat patricia nog een brief heeft gegeven aan natasia, dus daar zou het in kunnen staan.
Amanda wordt steeds gekker op Huubquote:Op zondag 4 maart 2007 12:44 schreef Tissik het volgende:
[..]
Daar is vannacht uitsluitsel over gegeven door de redactie.
Er wordt met meerderheid van stemmen beslist voor wie de ontslagronde geldt. Sylvia en Jaap mogen daarin niet meestemmen. De ontslagronde zal dus voor Huub zijn. Alleen Eric kan dat ontslag dan tegenhouden door niet voor het ontslag van Huub te stemmen, want BAN stemt vanzelfsprekend voor.
Yep! ik zat me net rot te zoeken in de verslagen maar kon het zo snel niet terugvinden.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:47 schreef kybe het volgende:
[..]
Was dat misschien toen Natasia haar naar haar auto bracht?Daar werd ook weer een beetje vreemd gedaan.
Een uurtje geleden dus, toen Brian een wel of niet slapende Amanda heeft gepakt.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog iets leuks gebeurd vannacht na 2 uur?
Als dank dat hij haar mocht misbruiken.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:49 schreef beequeen het volgende:
Snollie krijgt weer ontbijt op bed, deze keer van Hdnkkk, schattig he?![]()
hij vroeg of er iets LEUKS was gebeurd...quote:Op zondag 4 maart 2007 12:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een uurtje geleden dus, toen Brian een wel of niet slapende Amanda heeft gepakt.
De slijmbal....... Haar belonong voor de wipquote:Op zondag 4 maart 2007 12:49 schreef beequeen het volgende:
Snollie krijgt weer ontbijt op bed, deze keer van Hdnkkk, schattig he?![]()
Kom op nou scan. Ze liet het zelf toe joh.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als dank dat hij haar mocht misbruiken.
Ja, ze wordt gekker op Huub. Maar laat zich op dit moment net zo makkelijk broodjes smeren door Brian. Mede door de invloed van Natasia verwacht ik niet dat Amanda het aandurft om tegen het BN-groepje in te gaan.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda wordt steeds gekker op HuubDus wees daar nog maar niet zo zeker van.
Nena beschermde haar altijd, vertelde ze ooit!quote:Op zondag 4 maart 2007 12:51 schreef itsme het volgende:
wat is die amanda toch een dombo. Nog veel erger dan nena![]()
Huub, Sylvia en Eric hebben een beetje lopen keten met elkaar. Natasia was boven bij Brian en Amanda in bed gekropen. En er was een soort van ontroerend gesprek tussen HES en Jaap waarin Jaap vertelde dat hij nooit heeft leren eten met mes en vork en de beginselen van etiquette niet kent. Huub vroeg toen: 'uit wat voor gezin kom jij in hemelsnaam', maar daar wilde Jaap niet op antwoorden. Hij zei zijn familie niet te willen betrekken in DGK.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog iets leuks gebeurd vannacht na 2 uur?
Klopt, maar ik zie het toch als een vorm van misbruik.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Kom op nou scan. Ze liet het zelf toe joh.
Vertelde Nena al toen ze in het huis was.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:53 schreef demins het volgende:
[..]
Nena beschermde haar altijd, vertelde ze ooit!
Kan me ook echt niks voorstellen bij een gezin waar je niet met mes en vork leert eten. Die jongen is 25 en wist dus echt niet dat je niet met je ellebogen op tafel moet zitten! Dat is toch bizar?quote:Op zondag 4 maart 2007 12:53 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Huub, Sylvia en Eric hebben een beetje lopen keten met elkaar. Natasia was boven bij Brian en Amanda in bed gekropen. En er was een soort van ontroerend gesprek tussen HES en Jaap waarin Jaap vertelde dat hij nooit heeft leren eten met mes en vork en de beginselen van etiquette niet kent. Huub vroeg toen: 'uit wat voor gezin kom jij in hemelsnaam', maar daar wilde Jaap niet op antwoorden. Hij zei zijn familie niet te willen betrekken in DGK.
Ik niet. Het ergste vond ze van de ruzie is dat ze geen seks meer kon hebben.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie het toch als een vorm van misbruik.
Denk jij echt dat Amanda zo ver denkt? kom op zeg... dat geloof je zelf niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:54 schreef itsme het volgende:
Nu kan Amanda net doen alsof ze niet weet dat ze geneukt hebben.![]()
Kan me niet echt voorstlelen. Jaap klinkt aldof hij toch wel uit een beschaafd gezin komt, maar goed, ik weet het niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan me ook echt niks voorstellen bij een gezin waar je niet met mes en vork leert eten. Die jongen is 25 en wist dus echt niet dat je niet met je ellebogen op tafel moet zitten! Dat is toch bizar?
Dan kan Jaap mooi samen met Amanda etiket-les gaan volgenquote:Op zondag 4 maart 2007 12:55 schreef mootie het volgende:
Kan me ook echt niks voorstellen bij een gezin waar je niet met mes en vork leert eten. Die jongen is 25 en wist dus echt niet dat je niet met je ellebogen op tafel moet zitten! Dat is toch bizar?
Het lijkt me tamelijk onwaarschijnlijk dat je, als bijna afgestudeerde aan de Erasmus, nog niet met mes en vork kunt eten.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:53 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Huub, Sylvia en Eric hebben een beetje lopen keten met elkaar. Natasia was boven bij Brian en Amanda in bed gekropen. En er was een soort van ontroerend gesprek tussen HES en Jaap waarin Jaap vertelde dat hij nooit heeft leren eten met mes en vork en de beginselen van etiquette niet kent. Huub vroeg toen: 'uit wat voor gezin kom jij in hemelsnaam', maar daar wilde Jaap niet op antwoorden. Hij zei zijn familie niet te willen betrekken in DGK.
Precies.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lijkt me tamelijk onwaarschijnlijk dat je, als bijna afgestudeerde aan de Erasmus, nog niet met mes en vork kunt eten.
Amanda tegen Brian; 'Heb je al gedoucht, heb ik niks van gemerkt?'quote:Op zondag 4 maart 2007 12:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als dank dat hij haar mocht misbruiken.
exact om 13 uurquote:Op zondag 4 maart 2007 12:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Kan me niet echt voorstlelen. Jaap klinkt aldof hij toch wel uit een beschaafd gezin komt, maar goed, ik weet het niet.
Wanneer begint Rat over Huub?
Toen Brian klaar was sliep ze ook meteen weer verder. Er zat echt totaal geen leven in haar. Amanda heeft echt gewoon Brian zijn gang laten gaan omdat hij zo nodig even moest. Brian had net zo goed met een pop kunnen neuken.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda tegen Brian; 'Heb je al gedoucht, heb ik niks van gemerkt?'
ff serieus jullie lullen nu he?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen Brian klaar was sliep ze ook meteen weer verder. Er zat echt totaal geen leven in haar. Amanda heeft echt gewoon Brian zijn gang laten gaan omdat hij zo nodig even moest. Brian had net zo goed met een pop kunnen neuken.
Zo zou ik het niet willen noemen. Brainless heeft geneukt waarbij hij gebruikt gemaakt heeft van een slapend lichaam.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:01 schreef Suikeroom het volgende:
hebben ze alweer geneukt? whahaha kk zielig![]()
nee helaas meer dan alleen slapen...quote:Op zondag 4 maart 2007 13:02 schreef Dogga het volgende:
[..]
ff serieus jullie lullen nu he?
ze sliepen alleen daar toch
Punt is dat ze het zelf op heeft gezocht. Ze gaat toch ook weer bij hem in bed? Ze laat het toch ook toe?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen Brian klaar was sliep ze ook meteen weer verder. Er zat echt totaal geen leven in haar. Amanda heeft echt gewoon Brian zijn gang laten gaan omdat hij zo nodig even moest. Brian had net zo goed met een pop kunnen neuken.
We zijn serieus, helaasquote:Op zondag 4 maart 2007 13:02 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ja dat heb ik allemaal nog gezien, bij het tikken op de tanden ben ik afgehaakt.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:53 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht oompje?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:01 schreef Suikeroom het volgende:
hebben ze alweer geneukt? whahaha kk zielig![]()
Amanda sliep nagenoeg, ze bewoog nauwelijks en maakte geen geluid. Brian daarentegen heeft lekker achter A liggen rukken.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:02 schreef Dogga het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |