Ehmmm....wie bedoel je en waarom?quote:Op zondag 4 maart 2007 12:16 schreef Heathen het volgende:
Kunnen al die viswijven uit dit topic blijven aub?
Ik gok dat we vandaag weer doldwaze avonturen gaan beleven met held Jaap.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:19 schreef beequeen het volgende:
Staat mijn stream1 nou stil of ZIT Billie in de startblokken om er weer een dolle boel van te maken?
Jaap gaat vandaag zijn 100 cp opeisen bij Brianquote:Op zondag 4 maart 2007 12:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik gok dat we vandaag weer doldwaze avonturen gaan beleven met held Jaap.
Dat gaat idd een dolle boel worden vol met avontuurlijke wendingen.
quote:Op zondag 4 maart 2007 12:23 schreef noekje het volgende:
Hoor ik nou een kind schreeuwen?
Jairootje buiten de hekken???quote:Op zondag 4 maart 2007 12:23 schreef noekje het volgende:
Hoor ik nou een kind schreeuwen?
Ben ik het helemaal mee eens.....maar dat is achteraf. Het feit dat ik nu blij ben, is idd omdat mijn vader een half jaar nadien overleed. Maar ik zeg ook altijd dat als ik het over mocht doen, het heel anders zou aanpakken. Ik heb idd heel veel gemist ( stappen, vakanties etc)...later wel weer goed gemaakt, maar nu zou ik willen dat ik een fatsoenlijke opleiding had.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:03 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
nou heb jij toevallig meegemaakt dat je vader vroeg is overleden ... ikzelf en mijn vrouw zijn al 20 jaar bij elkaar en wij waren ook heel jong en nu vind ik dat mijn dochters moeten genieten zolang ze jong zijn .. en oke al heb jij er geen spijt van ... als je jong bent en je studie/school afmaakt en geniet van het leven/stappen/vacanties enzv dat kun je niet meer als je al op jonge leeftijd een kind krijgt ...
Oeh, nou ik verheug me er nu al op.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:22 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap gaat vandaag zijn 100 cp opeisen bij Brian![]()
Oh gelukkig. Ik was al bang dat die van mij ontsnapt waren uit de kelder. Na dgk mogen ze er weer uit.quote:
Ik twijfel geen moment. Die laat Huub er wel in. Hij gaat niet tegen de wil in van Marielle en zijn andere vrienden en weet ook dat hij mét Huub vele malen sterker staat dan zonder. Als Eric twijfels uitspreekt op de streams is dat omdat hij het plannetje niet wil verraden voor streamers als Wilgo.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:24 schreef kybe het volgende:
Eric zei nog wel tegen Syl en Huub,we moeten morgen iets bespreken.
Ik hoop dat hij hiermee het gesprek met Brian bedoelde,als hij dat niet doet vertrouw ik er niet op dat hij Huub er donderdag inlaat.
Jaap komt met zijn grote gestalte vrij intimiderend over. Op deze zondagmorgen ligt de Miljonair echter ineengekropen verstopt onder de dekens. Niet erg angstaanjagend dus. Hij ziet er op dit moment vooral erg schattig uit!quote:Op zondag 4 maart 2007 12:25 schreef beequeen het volgende:
Billie ligt maar te draaien in zijn bedje, afijn, heeft ie zijn lichaamsbeweging ook weer gehad voor vandaag.
Het wordt inderdaad steeds belachelijker wat ze daar uit het toetsenbord weten te krijgen.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:24 schreef Dark het volgende:
De Miljonairs liggen nog steeds voor pampus. Amanda en Brian zijn ondertussen uitgestoeid, Jaap is nog steeds in dromenland, Eric en zelfs Natasia zijn niet uit bed te krijgen. Huub en Sylvia? Tsja die zijn nooit ochtendmensen geweest…
Bron: 10
Nou, nou, nou, wat hebben wij Amanda zien stoeien!![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 12:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh, nou ik verheug me er nu al op.
Brian: blablabla...voor je eigen bestwil..blabla ..Huub...en Huub..bewerkstelligen..blabla..Huub
Jaap: Oké!
Dat denk ik dus ook, Eric weet gewoon dat hij dan de volgende ronde eruit ligt.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik twijfel geen moment. Die laat Huub er wel in. Hij gaat niet tegen de wil in van Marielle en zijn andere vrienden en weet ook dat hij mét Huub vele malen sterker staat dan zonder. Als Eric twijfels uitspreekt op de streams is dat omdat hij het plannetje niet wil verraden voor streamers als Wilgo.
quote:Op zondag 4 maart 2007 12:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh, nou ik verheug me er nu al op.
Brian: blablabla...voor je eigen bestwil..blabla ..Huub...en Huub..bewerkstelligen..blabla..Huub
Jaap: Oké!
Heb het gesprek eric/huub in de tuin over eric's stemming net ff teruggekeken. Vondt dat eric een sterk punt had door huub voor het blok zetten, en dacht: "you go girl" toen hij het eerst tegen natas zei.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:18 schreef Clank het volgende:
Heb de afgelopen nacht nog een hele tijd liggen kijken, maar de cossen niet meer gevolgd. Erik is toch ook echt iemand waar Huub serieus rekening mee moet houden want die speelt het spel ook op een slinkse manier. Erik wil het uitje van de premiere naar zich toetrekken om daar met Amanda naar toe te gaan. Hij vroeg om de stem van Huub daarvoor, maar zei erbij dat hij die stem wilde hebben om Huub's betrouwbaarheid de testen ivm hun 'pact'. Huub werd daarop even behoorlijk pissig omdat hij hem die stem wel wilde geven maar niet om die reden.
Later ging Erik bij Sylvia en Huub in bed liggen, eerst voor de lol (en dat was ook allemaal erg grappig) maar Huub heeft hem wel duidelijk gemaakt dat Erik zijn handen thuis moest houden.. en dat was géén grapje.
Erik geeft Huub nog steeds geen zekerheid over de stemming van donderdag en daar wordt Huub behoorlijk 'para' van.
Jaap heeft geen eigen mening.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:28 schreef blomst het volgende:
Jaap turf wil wel uit bed denk ik, maar past zich aan bij de groep, en die liggen allen nog.
Ik hoop dat je gelijk hebt,hij bleef gisteren ook de hele tijd bij Natasia en Patricia in de kapsalon zitten.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik twijfel geen moment. Die laat Huub er wel in. Hij gaat niet tegen de wil in van Marielle en zijn andere vrienden en weet ook dat hij mét Huub vele malen sterker staat dan zonder. Als Eric twijfels uitspreekt op de streams is dat omdat hij het plannetje niet wil verraden voor streamers als Wilgo.
Hij heeft uberhaupt geen mening.quote:
Welnee man, hij is een nicht, en die zijn gek op kapsalonpraatjes, kan hem niet lang genoeg duren zon roddelsessiequote:Op zondag 4 maart 2007 12:32 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt,hij bleef gisteren ook de hele tijd bij Natasia en Patricia in de kapsalon zitten.
Waarschijnlijk om te voorkomen dat Patricia tegen Natasia zou zeggen dat Marielle zei dat hij Huub erin moest laten.
Huub's punt was niet zozeer het gunnen van het uitstapje, maar de tactiek van Eric. Huub maakte duidelijk dat je niet altijd op voorhand je eis op tafel moet leggen, dan kan ineens de zaak omklappen en gaat iemand anders er mee vandoor. Huub refereerde ondermeer aan het musical-uitje van Nathanael en Brian - dat werd door de dames te vroeg opgeist en ze beleven met lege handen achter.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:29 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Heb het gesprek eric/huub in de tuin over eric's stemming net ff teruggekeken. Vondt dat eric een sterk punt had door huub voor het blok zetten, en dacht: "you go girl" toen hij het eerst tegen natas zei.
Huub is helaas een sterkere debater, hij ontnam eric zijn punt om zijn eigen visie kracht bij te zetten, niet nagedacht door huub, eric heeft ook zijn plek nodig, ze zitten niet allemaal in het huis voor Heff...
Hij kan het nie helpen ben ik bang. Over eric z'n stem zit ik nog niet in, maar om met de wijze woorden van de Brain te spreken: Donderdag is in dit huis nog heel lang. waar hij ver weg me bedoeld. En daar heeft ie gelijk in.
Ik ben geen manquote:Op zondag 4 maart 2007 12:35 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Welnee man, hij is een nicht, en die zijn gek op kapsalonpraatjes, kan hem niet lang genoeg duren zon roddelsessie![]()
![]()
Het kinkt logisch maar of dit ook werkelijk zo is???????quote:Op zondag 4 maart 2007 12:33 schreef Katewalker het volgende:
Donderdag ontslagdag.
Er zijn 2/3 ontslagen aangevraagd.
1. Natasia door Huub
2. Huub door Amanda
3. Huub door Brian
Eerst moet er gestemd worden voor welk ontslag ze gaan.
Jaap en Silvia doen niet mee.
Eric moet dus al meteen aangeven voor welke stemronde hij gaat. Eventuele geintjes om anderen anders te laten denken gaan niet meer op. Als hij eerst gaat zeggen dat hij voor de ontslagronde voor Huub gaat en dan tijdens de stemronde Huub erin wil houden kan de redactie hem aan zijn eerste stem houden. Dat moet hij dus niet doen.
Goed, voor welke stemronde gaat ieder.
Huub voor die van Natasia
Eric voor die van Natasia
Brian zegt Huub
Natasia zegt Huub
Amanda zegt Huub
Dus Huub zit donderdag op de schopstoel.
OF
..ze gaan de ontslagaanvraag op het rijtje af..
Dat is wel leuker want dan zit Natasia ook ff op die schopstoel..![]()
Hoe je het ook went of keert..Huub gaat er misschien uit omdat we niet helemaal zeker zijn van Eric...Ntasia gaat er zeker niet uit omdat zij wel zeker kan zijn dat Brian haar er in houdt.
Silvia staat deze donderdag, deze ontslagdag helemaal buiten spel mi...ook al zijn er 5 stemrondes...
Heb ik gelijk of heb ik gelijk...[afbeelding]
Als het logisch klinkt zal het wel niet zo zijn.... dit is DGK weet je...quote:Op zondag 4 maart 2007 12:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het kinkt logisch maar of dit ook werkelijk zo is???????
Dat bedoel ik dusquote:Op zondag 4 maart 2007 12:38 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Als het logisch klinkt zal het wel niet zo zijn.... dit is DGK weet je...
Regelmentair gezien klopt dat niet, hoewel de regels hier a) niet bekend zijn bij ons b) vrij interpreteerbaar zijn door redactie, zo blijktquote:Op zondag 4 maart 2007 12:33 schreef Katewalker het volgende:
Donderdag ontslagdag.
1. Natasia door Huub
2. Huub door Amanda
3. Huub door Brian![]()
![]()
![]()
erik kan volgens mij een behoorlijk vervelend mannetje worden als hij zijn zijn niet krijgt, het is duidelijk huub heeft erik nog niet in zijn pocketquote:Op zondag 4 maart 2007 12:18 schreef Clank het volgende:
Heb de afgelopen nacht nog een hele tijd liggen kijken, maar de cossen niet meer gevolgd. Erik is toch ook echt iemand waar Huub serieus rekening mee moet houden want die speelt het spel ook op een slinkse manier. Erik wil het uitje van de premiere naar zich toetrekken om daar met Amanda naar toe te gaan. Hij vroeg om de stem van Huub daarvoor, maar zei erbij dat hij die stem wilde hebben om Huub's betrouwbaarheid de testen ivm hun 'pact'. Huub werd daarop even behoorlijk pissig omdat hij hem die stem wel wilde geven maar niet om die reden.
Later ging Erik bij Sylvia en Huub in bed liggen, eerst voor de lol (en dat was ook allemaal erg grappig) maar Huub heeft hem wel duidelijk gemaakt dat Erik zijn handen thuis moest houden.. en dat was géén grapje.
Erik geeft Huub nog steeds geen zekerheid over de stemming van donderdag en daar wordt Huub behoorlijk 'para' van.
bij de buren las ik dat patricia nog een brief heeft gegeven aan natasia, dus daar zou het in kunnen staan.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:32 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt,hij bleef gisteren ook de hele tijd bij Natasia en Patricia in de kapsalon zitten.
Waarschijnlijk om te voorkomen dat Patricia tegen Natasia zou zeggen dat Marielle zei dat hij Huub erin moest laten.
De onstlagronde voor Natasia is volgens mij ingetrokken.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het kinkt logisch maar of dit ook werkelijk zo is???????
Als je de vette tekst weglaat heb je gelijk, denk ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:33 schreef Katewalker het volgende:
Donderdag ontslagdag.
1. Natasia door Huub
2. Huub door Amanda
3. Huub door Brian
Eric moet dus al meteen aangeven voor welke stemronde hij gaat. Eventuele geintjes om anderen anders te laten denken gaan niet meer op. Als hij eerst gaat zeggen dat hij voor de ontslagronde voor Huub gaat en dan tijdens de stemronde Huub erin wil houden kan de redactie hem aan zijn eerste stem houden. Dat moet hij dus niet doen.
Goed, voor welke stemronde gaat ieder.
Huub voor die van Natasia
Eric voor die van Natasia
Brian zegt Huub
Natasia zegt Huub
Amanda zegt Huub
Dus Huub zit donderdag op de schopstoel.
OF
..ze gaan de ontslagaanvraag op het rijtje af..
Dat is wel leuker want dan zit Natasia ook ff op die schopstoel..![]()
Hoe je het ook went of keert..Huub gaat er misschien uit omdat we niet helemaal zeker zijn van Eric...Ntasia gaat er zeker niet uit omdat zij wel zeker kan zijn dat Brian haar er in houdt.
Silvia staat deze donderdag, deze ontslagdag helemaal buiten spel mi...ook al zijn er 5 stemrondes...
Goed doordacht verhaal, wel enkele kanttekeningen :quote:Op zondag 4 maart 2007 12:33 schreef Katewalker het volgende:
Donderdag ontslagdag.
.......
Daar is vannacht uitsluitsel over gegeven door de redactie.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:41 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Regelmentair gezien klopt dat niet, hoewel de regels hier a) niet bekend zijn bij ons b) vrij interpreteerbaar zijn door redactie, zo blijkt
Een stemronde is een stemronde, daar is syl van uitgesloten, een meerderheids stemming over WIE er het onderwerp is van de stemronde is iets totaal anders oa de meerderheids regel, daar is in de brief die jaapio voorlas niets over gezegd. Lijkt mij dat syl daar wel een stem in heeft, en jaap misschien ook?
Dat was omdat Billie erbij zat. Huub heeft zogenaamd de stemronde voor Natasia ingetrokken, maar pakte de telefoon en zei dat hij de stemronde NIET introk. Sylvia en Eric weten dit, maar de rest is er dus van overtuigd dat die is ingetrokken.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:43 schreef Clank het volgende:
[..]
De onstlagronde voor Natasia is volgens mij ingetrokken.
Vannacht zei Huub nog dat het gezien de regels geen zin had om een ontslagronde voor haar aan te vragen.
Dat zou een slechte zaak zijn, want normaal moet een brief eerst gekeurd worden. Misschien is dat met deze ook wel gebeurd, maar dat verwacht ik niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:42 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
bij de buren las ik dat patricia nog een brief heeft gegeven aan natasia, dus daar zou het in kunnen staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |