Mij niet gezien, aan zo'n paal te slingeren.quote:
Zeker leuk filmpje, knap dat ze tweede is geworden ondanks dat ze 2 weken van DGK-redactie niet meer mocht oefenen.quote:
Ze kan er altijd nog der beroep van makenquote:Op zondag 4 maart 2007 09:06 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Uit de vorige COS: een filmpje van Sylvia gisterenavond tijdens het paaldansen.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=QnHzLSog0c8
Kun je nagaan hoe goed ze het had gedaan als ze wel had mogen oefenen!quote:Op zondag 4 maart 2007 09:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zeker leuk filmpje, knap dat ze tweede is geworden ondanks dat ze 2 weken van DGK-redactie niet meer mocht oefenen.
Inderdaad, kut redactie, pek en veren voor die lui.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:05 schreef Kayann het volgende:
Kun je nagaan hoe goed ze het had gedaan als ze wel had mogen oefenen!
en DGK gaat weer de fout in bij wie ze de nacht hiervoor in bed lag te slapen (bij Natasia namelijk; Huub en Eric kropen smorgensvroeg pas bij haar in bed)quote:09:23 - Rara, waar slaapt Amanda?
De Miljonairs liggen nog lekker onder de wol. Hoewel iedereen zijn eigen slaapplaats heeft, blijft het iedere dag weer een vraagstuk bij wie Amanda nu weer in bed ligt. Kroop ze gisteravond nog bij Huub en Eric in bed, ondertussen heeft ze gekozen voor Brian zijn lichaamswarmte. En Natasia's moederliefde dan?
Bron: 10
Ze praten zichzelf mooi schoon.....de afgelopen weken mocht ze niet eens oefenen van DGKquote:09:56 - Nog lekker onder de wol
Sylvia wist gisteren de tweede plaats te behalen tijdens de paaldanswedstrijd. Een verdiende prestatie, waar ze de afgelopen weken hard voor heeft getraind. Ook mag ze nu meedoen aan het NK paaldansen om haar kunsten nog eenmaal te vertonen. Op dit moment is ze echter een stuk minder actief. Ach, het is tenslotte weekend…
Bron 10
Nou nu spnap ik waarom ze tweede is geworden...Er was heel weinig publiek en het leek plaats te vinden in een gymnase van een school...Heel amateuristisch helemaal dus...quote:Op zondag 4 maart 2007 09:06 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Uit de vorige COS: een filmpje van Sylvia gisterenavond tijdens het paaldansen.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=QnHzLSog0c8
oh-ohquote:Op zondag 4 maart 2007 10:27 schreef scanman01 het volgende:
Brian's misbruik is intussen weer begonnen.
Zijn handjes doen het werk al weer bij een half slapende Amanda
Niet te geloven...Kan iemand voor Amanda op de boodschappenlijst hersenen op schrijven aub. Of zelfrespect.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:36 schreef FSR het volgende:
ik lach me suf als hij haar nu neemt........ zonder condoom... !
Let jij op? Ik kan dit niet aanzien.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:36 schreef FSR het volgende:
ik lach me suf als hij haar nu neemt........ zonder condoom... !
Als een goudvis, met alzheimer...quote:Op zondag 4 maart 2007 10:43 schreef Nasp het volgende:
AmandaZe heeft echt een geheugen van maar een paar uur lang. Kansloos
![]()
Ze heeft gisteren dus ook beloofd dat ze Amanda mee zou nemen als ze toch beneden zou gaan slapen.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:45 schreef droomkoningin het volgende:
waar is natas dr mama-gevoel gebleven?
je laat zo'n beinvloedbaar meisje toch niet liggen bij zo'n sexueel gefrustreerde engerd in bed?
Hij heeft d'r brain er al uitgehaald.....quote:Op zondag 4 maart 2007 10:44 schreef suleika25 het volgende:
Laat die hypnotiseur nog eens terug komen om brian uit amanda haar hoofd te halen....
Wishfull thinking.... zou geweldig zijn en alleszins gerechtvaardigd.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:43 schreef Dark het volgende:
En nu graag de stem: "Brian wil je het wel veilig doen aub?"
Ze gebruikt de pil wel...quote:Op zondag 4 maart 2007 10:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wishfull thinking.... zou geweldig zijn en alleszins gerechtvaardigd.
Amanda vertelde dat ze nooit langer dan 3 dagen single is, dat die nog geen SOA heeft opgelopen met haar condoomloze instelling. Ik voorspel nog wel een abortusje of 2 voor ze 21 is.![]()
Tegen zoveel domheid kan niemand haar beschermen. Maar dit kan ik Natasia ook niet kwalijk nemen, eigen verantwoordelijkheid, er is nu geen drank in het spel.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:45 schreef droomkoningin het volgende:
waar is natas dr mama-gevoel gebleven?
je laat zo'n beinvloedbaar meisje toch niet liggen bij zo'n sexueel gefrustreerde engerd in bed?
Als ze 'm niet vergeet, wat dus vaak gebeurt volgens haarzelf.quote:
Nee dat was Nena. Amanda wil gewoon mannelijke aandacht. Nou als ze ervoor vrijen moet, vooruit dan maar.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:51 schreef scanman01 het volgende:
Amanda durft gewoon geen nee te zeggen tegen die graaigrage vingertjes van de loverboy.
En weer wat glijmiddel volgens mij.
Het is Brian die al met 3 verschillende meiden seksuele handelingen heeft verricht in de villa.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:52 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian denkt ook maar met zijn pik. Eerder zei die dat Amanda een ho was en ik ben zeker dat hij denkt dat zij een zuiplap is.
Maak haar nou niet slimmer dan ze werkelijk is. Ze is er volgens mij zelf ook niet vies en Brian speelt daar handig op in. Ze durft echt wel nee te zeggen. Na het theegooi incident ben ik ervan overtuigd dat die alles durft te zeggen wat ze wil.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:51 schreef scanman01 het volgende:
Amanda durft gewoon geen nee te zeggen tegen die graaigrage vingertjes van de loverboy.
En weer wat glijmiddel volgens mij.
Het is toch zo warm onder die dekens. Dat water verdampt dus zo. Kan hij beter een emmer er overheen gooien.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:54 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die loverboy pakt elke keer water om haar kutje nat te houden.![]()
Nee is gewoon een glaasje water om haar even nat te maken.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:55 schreef scanman01 het volgende:
Hij pakt steeds glijmiddel volgens mij. Zo droog is Amanda zeker. Moet toch een hint zijn Brian.
Zij slaapt gewoon heel erg vast idd. Hij duwt haar benen wijd en maakt haar eventjes nat met zijn glaasje water en gaat lekker los.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:56 schreef Forme het volgende:
Volgens mij slaapt zei gewoon, oh heeft hij haar gedrogeert??
Belachelijk als dat zo is dan moet nu de redactie ingrijpen dit is volgens mij aanranding en als ze langer wachten wordt het erger.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:57 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Zij slaapt gewoon heel erg vast idd. Hij duwt haar benen wijd en maakt haar eventjes nat met zijn glaasje water en gaat lekker los.![]()
Dat denk ik ook wel.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Maak haar nou niet slimmer dan ze werkelijk is. Ze is er volgens mij zelf ook niet vies en Brian speelt daar handig op in. Ze durft echt wel nee te zeggen. Na het theegooi incident ben ik ervan overtuigd dat die alles durft te zeggen wat ze wil.
Ik denk dat het water de homeopatische druppels zijn. Zo voelt ze er niet zoveel van.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:56 schreef Forme het volgende:
Volgens mij slaapt zei gewoon, oh heeft hij haar gedrogeert??
Zij ligt gewoon half te slapen en hij probeert te neuken. Maar ze laat het volgens mij niet helemaal toe maar ze duwt hem ook absoluut niet weg???quote:Op zondag 4 maart 2007 10:57 schreef salutem het volgende:
wil niet echt lukken zo te zien....
nee hij komt idd nu pas echt een beetje op gang..... zij is echt vaaaaaagquote:Op zondag 4 maart 2007 10:58 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Zij ligt gewoon half te slapen en hij probeert te neuken. Maar ze laat het volgens mij niet helemaal toe maar ze duwt hem ook absoluut niet weg???
Alsof het hem wat uitmaaktquote:Op zondag 4 maart 2007 10:55 schreef scanman01 het volgende:
Hij pakt steeds glijmiddel volgens mij. Zo droog is Amanda zeker. Moet toch een hint zijn Brian.
Je ziet dat ze de ogen dicht heeft, ze heeft echt niks in de gatenquote:Op zondag 4 maart 2007 10:59 schreef GothaP het volgende:
Lijkt wel of ze echt niks door heeft....
Amanda niet die is wel wat gewend.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:00 schreef GothaP het volgende:
Ligt ie haar nou te naaien?
Ik snap dit niet. Word je toch wakker van, van zoiets?
Amanda heeft blaasontsteking.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:55 schreef scanman01 het volgende:
De vorige keren hoorde je haar altijd wel, maar nu totaal niet. Dus ik vraag het me af.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:57 schreef Katewalker het volgende:
Ze is nu toch hopelijk wel wakker? Als ze blijft liggen zal ze het zelf ook wel willen..lijkt me geen typje dat iets lijdzaam ondergaat..
Ik hoor haar al straks dom grinniken.. ''tja..ik kan niet zonder sex..hihi''..
Ligt eraan wat je gewend bent?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:00 schreef GothaP het volgende:
Ligt ie haar nou te naaien?
Ik snap dit niet. Word je toch wakker van, van zoiets?
De hele dag ja, maar klaarkomen kan die niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:01 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die loverboy loopt ook de gehele dag met een stijve rond. Elke keer als je hem ziet lopen in zijn onderbroek heeft ie een stijve. En die Amanda ligt gewoon half te slapen en hij probeert zijn lul erin te schuiven!!!! Dag Brian![]()
Nope slaapt nog.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:02 schreef Katewalker het volgende:
Ik durf al niet te kijken maar ook jullie commentaar is behoorlijk verontrustend...![]()
Is ze nou wakker...???
Als Huub slim is stuurt hij daar straks in een gesprek met Eric en Amanda op aan. Als Amanda zich die uitspraak laat ontvallen dan is het lekker exit Brian.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:58 schreef FSR het volgende:
Ik denk dat het meisje erg bang voor hem is ( zei ze van de week ook ) en hem daarom zijn gang maar laat gaan...
Wel triest eigenlijk dat het leven van dit meisje niet beschermt wordt.. zelf kan ze het niet ....
Als ze daadwerkelijk bang is, is duit een pure verkrachting...
nee ze ligt heel duidelijk te slapen. Maar je ziet neuk bewegingen van die loverboy die met glaasjes water haar nat aan het maken is.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:02 schreef Katewalker het volgende:
Ik durf al niet te kijken maar ook jullie commentaar is behoorlijk verontrustend...![]()
Is ze nou wakker...???
Natasia heeft zich gewoon gedragen als vrouwenhandelaar. Ze heeft er op aandringen van Brian aan meegewerkt om Amanda boven in bed te krijgen. Ze hoereert Amanda gewoon. O o ze is toch het moedertje in huis? Mooie moeder die niet eens ziet dat een meisje van 19 beschermt moet worden tegen figuren als Brian. Alles voor de winst zeg maar.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren dus ook beloofd dat ze Amanda mee zou nemen als ze toch beneden zou gaan slapen.
Brian denkt intussen dat hij een meisje iedere keer weer mag pakken als je haar al een keer geneukt hebt.
Ahh vandaar. Dan hou je idd een stijve.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
De hele dag ja, maar klaarkomen kan die niet.
Kunnen we op geen enkele manier Huub seinen... en dan in één keer die dekens eraf trekken...quote:Op zondag 4 maart 2007 11:01 schreef a_leeuwtje het volgende:
IK HEB EEN DOCHTER MAAR ALS DIT MET MIJN KIND ZOU GEBEUREN DAN STAP IK IN DE AUTO EN SLEUR HEM EIGENHANDIG DAT BED UIT
EN HAK HEM IN 30 STUKKEN DIE VUILE HOND
Hey, je Caps Lock staat aan.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:01 schreef a_leeuwtje het volgende:
IK HEB EEN DOCHTER MAAR ALS DIT MET MIJN KIND ZOU GEBEUREN DAN STAP IK IN DE AUTO EN SLEUR HEM EIGENHANDIG DAT BED UIT
EN HAK HEM IN 30 STUKKEN DIE VUILE HOND
Oe die was ik even helemaal vergeten. Dan is het al helemaal een kakkerlakken actie!quote:
Hij is haar aan't beschermenquote:Op zondag 4 maart 2007 11:03 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
nee ze ligt heel duidelijk te slapen. Maar je ziet neuk bewegingen van die loverboy die met glaasjes water haar nat aan het maken is.
Maar ze zijn beide - naar eigen zeggen - kindjes van god, dus dat zal het geen probleem meer zijnquote:Op zondag 4 maart 2007 11:03 schreef marky het volgende:
[..]
Natasia heeft zich gewoon gedragen als vrouwenhandelaar. Ze heeft er op aandringen van Brian aan meegewerkt om Amanda boven in bed te krijgen. Ze hoereert Amanda gewoon. O o ze is toch het moedertje in huis? Mooie moeder die niet eens ziet dat een meisje van 19 beschermt moet worden tegen figuren als Brian. Alles voor de winst zeg maar.
Eigenlijk heb ik geen woorden voor de aktie van Brian en Natasia.
Goedemorgen iedereen.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:59 schreef scanman01 het volgende:
Amanda geeft echt geen kik hè. Dit ziet er echt niet helemaal zuiver uit.
Daar was nog iets van wederzijdse wil. Daar was het niveau van beide op het zelfde level hier is duidelijk een ander soort relatie.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:04 schreef Marrije het volgende:
Ik krijg een flashback naar BB6, E10 en Marcia.
NEE HOOR DAT IS OM MIJN WOEDE WAT BETER TE LATEN ZIENquote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 11:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Goedemorgen iedereen.
Ik begrijp dat Amanda weer aangerand wordt door Brian. Het was wel te verwachten. Ze heeft een Teasers mentaliteit. Zij gebruikt haar lichaam om mannen naar zich toe te lokken en lijkt dat competief te doen. (de Griekse draait met d'r kont en Amanda gaat de concurrentie aan, Natasia ligt knus met Brian en Amanda gaar de concurrentie aan).
Als Amanda zich nu laat pakken door die Brian is het de grootste sloerie (sorry voor mijn taalgebruik) die ik gezien heb.
quote:Op zondag 4 maart 2007 11:03 schreef marky het volgende:
[..]
Natasia heeft zich gewoon gedragen als vrouwenhandelaar. Ze heeft er op aan dringen van Brian mee gewerkt om Amanda boven in bed te krijgen. Ze hoereert Amanda gewoon. O o ze is toch het moedertje in huis? Mooie moeder die niet eens ziet dat een meisje van 19 beschermt moet worden tegen figuren als Brian. Alles voor de winst zeg maar.
eigenlijk heb ik geen woorden voor de aktie van Brian en Natasia.
Ik vrees voor Natas haar eigen dochter!quote:Op zondag 4 maart 2007 11:03 schreef marky het volgende:
[..]
Natasia heeft zich gewoon gedragen als vrouwenhandelaar. Ze heeft er op aandringen van Brian aan meegewerkt om Amanda boven in bed te krijgen. Ze hoereert Amanda gewoon. O o ze is toch het moedertje in huis? Mooie moeder die niet eens ziet dat een meisje van 19 beschermt moet worden tegen figuren als Brian. Alles voor de winst zeg maar.
Eigenlijk heb ik geen woorden voor de aktie van Brian en Natasia.
Alles voor het hoogere doel. Namelijk Brian... Brian enne.... Brianquote:Op zondag 4 maart 2007 11:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ze zijn beide - naar eigen zeggen - kindjes van god, dus dat zal het geen probleem meer zijn
Echt gewoon schandalig wat Natasia heeft gedaan. Ze had toch Amanda belooft haar mee te nemen als ze weg ging bij Brian. Ik vind dit echt ziek.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:08 schreef Katewalker het volgende:
[..]
![]()
Ik schrik er gewoon van. Je hebt misschien nog gelijk ook. Want Natasia is weg gegaan en heeft Amanda daar achter gelaten terwijl ze had beloofd om haar mee naar beneden te nemen.
![]()
Amanda SLAAPT! Ze SLAAPT!quote:Op zondag 4 maart 2007 11:07 schreef schizolientje het volgende:
Dat geroep om de redactie om in te grijpen is hetzelfde als roepen om je moeder, in de poll werd dit al voorspeld en waarom verbaasd het dan iedereen. En de redactie is net zo dom, die hebben het nu ook over paaldansen op villa vandaag, of ze nemen de prestatie van Sylvia niet serieus, en dat verbaasd me ook niet, of ze weten echt het verschil tussen paaldansen en paalfittness.
De prestaties van Brian en Natas zijn de enige die tellen en daar moeten wij ons bij neerleggen
Daar begon zij al te werken in haar schoolvakanties,quote:Op zondag 4 maart 2007 11:08 schreef Halfgedraaide het volgende:
Heeft Amanda bij Teasers (hooters) gewerkt? Ohh vandaar dat zijn ook halve hoeren. Daar laat je je dochter toch ook niet staan.![]()
Misschien, als de politie in Eemnes massaal gebeld wordt dat er een verkrachting aan de gang is.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:08 schreef Sarah-Louise het volgende:
Als je deze aktie van Brian in verhouding zet tot wat alcohol met Huub doet, dan moest Brian maar een seks-verbod opgelegd worden door de redaktie. Mét een waarschuwing van de plasma boy erbij.
Nou ze zijn wel ontzettend mislukt. Zelden zo'n lelijke tieten gezien. Daar zou ik geen harde van krijgen maar juist een ontzettende afknapper vinden. Maar ja Brian maakt het niets uit die probeert zijn kwakje kwijt te raken wat hem maar niet lukt.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Daar begon zij al te werken in haar schoolvakanties,
kreeg nieuwe borsten voor haar 15 de verjaardag van mama,
want dat stond mooier tijdens het dansen.
Flikker op halve gare. Ga je frustraties ergens anders op botvieren.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:07 schreef a_leeuwtje het volgende:
[..]
NEE HOOR DAT IS OM MIJN WOEDE WAT BETER TE LATEN ZIEN
iK ZOU WEL DOOR MIJN PC SCHERM WILLEN SPRINGEN OM HEM ERAF TE TRAPPEN
Dat zou echt geweldig!!!!!!!!! zijn. Want Amanda is zo dom als de politie en de kijkers op haar inpraten dat het een verkrachting is dan gaat ze dat zelf ook geloven.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien, als de politie in Eemnes massaal gebeld wordt dat er een verkrachting aan de gang is.
Het bewijs trouwens dat er geen God is.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vrees voor Natas haar eigen dochter!
Maar ja, als kindjes van god kan je alles maken, want god ziet dat het goed is![]()
En zo is het maar net.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:09 schreef noekje het volgende:
Alsof je daar niet wakker van wordt.![]()
Nu zitten jullie je allemaal druk te maken en er wordt al gezegd dat ze wordt aangerand. Lekker hier blijven tikken en druk maken. Bel de politie dan als het zo erg is.
Brian en Amanda neuken gewoon graag samen.![]()
oh ik dit is een man!!!!! Ik had niet anders verwacht hoor dan deze reactiequote:Op zondag 4 maart 2007 11:13 schreef Heathen het volgende:
[..]
Flikker op halve gare. Ga je frustraties ergens anders op botvieren.
Nou overdrijf je. Amanda zal echt niet nog steeds heel diep in slaap zijn, dat kan gewoon niet. Als iemand aan je zit wordt je echt wel wakker. Brian heeft haar echter wel geil gemaakt terwijl ze lag te slapen en nu ''kan''quote:Op zondag 4 maart 2007 11:10 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Amanda SLAAPT! Ze SLAAPT!
Als dat zo doorgaat wordt dat kind in haar slaap VERKRACHT door iemand die wacht op een HIV-test!
quote:Op zondag 4 maart 2007 11:15 schreef noekje het volgende:
Ik sta echt versteld dat er hier mensen zijn die het woord verkrachten en aanranden tikken terwijl ze gewoon blijven kijken. Doe dan iets!
Ik geloof er geen zak van dat ze slaapt. Je wordt daar echt wel wakker van en ze blijft geheel vrijwillig liggen. We hebben het over Amanda hoor.
Ik hoor Amanda geen moord en brand gillen en zie haar niet het bed uitspringen. Ik zou die knul met nog geen tang aanraken, maar Amanda denkt daar anders over. Zet een emotioneel chanterende loverboy en een beinvloedbaar meisje in één huis en je krijgt dit.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien, als de politie in Eemnes massaal gebeld wordt dat er een verkrachting aan de gang is.
Dit doet Brian zelf,quote:Op zondag 4 maart 2007 11:14 schreef Heathen het volgende:
[..]
Het bewijs trouwens dat er geen God is.
Who cares?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:16 schreef Forme het volgende:
Ik geloof nu ook dat ze wel wakker is, snap het niet hoor zometeen heb je een ziekte te pakken.
Zeker. Brian doet vanalles bij haar en ik heb haar al meerdere keren horen kreunen van genot. Oh nee, wacht... ik heb nog geen kik van haar gehoord. Dat is vreemd.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:09 schreef noekje het volgende:
Alsof je daar niet wakker van wordt.![]()
Nu zitten jullie je allemaal druk te maken en er wordt al gezegd dat ze wordt aangerand. Lekker hier blijven tikken en druk maken. Bel de politie dan als het zo erg is.
Brian en Amanda neuken gewoon graag samen.![]()
Amanda slaapt nog half of misschien wel helemaal. Dat is toch wel duidelijk denk ik. Er komt geen kreuntje over haar lippen. Ze hebben nog geen woord tegen elkaar gezegd.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik hoor Amanda geen moord en brand gillen en zie haar niet het bed uitspringen. Ik zou die knul met nog geen tang aanraken, maar Amanda denkt daar anders over. Zet een emotioneel chanterende loverboy en een beinvloedbaar meisje in één huis en je krijgt dit.
Fysiek geweldquote:Op zondag 4 maart 2007 11:10 schreef pronkjewail het volgende:
Als dat zo doorgaat wordt dat kind in haar slaap VERKRACHT door iemand die wacht op een HIV-test!
quote:Op zondag 4 maart 2007 11:25 schreef scanman01 het volgende:
Amanda is blijkbaar een meisje dat zich kan laten neuken door een man terwijl ze zelf gewoon half doorslaapt. Dat zal ze dan wel al veel vaker gedaan hebben. En de man een plezier te doen zegmaar.
Taal der liefde scanman ...quote:Op zondag 4 maart 2007 11:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen woord tegen elkaar gezegd.
Nou ja te keer gaanquote:Op zondag 4 maart 2007 11:26 schreef happyme28 het volgende:
De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat zolang zij niet aangeeft dat het tegen haar wil gebeurd, je er niets van kan zeggen. Maar het ziet er wel sneu uit dat ze elkaar nog niet hebben aangekeken, zij er als een dood lijk bij ligt en hij lekker tekeer gaat op haar. Ik hoop dat ze gaat beseffen wat ze gedaan heeft, maar ik vrees het ergste.
Zo'n meid is het wel. Triest hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:25 schreef scanman01 het volgende:
Amanda is blijkbaar een meisje dat zich kan laten neuken door een man terwijl ze zelf gewoon half doorslaapt. Dat zal ze dan wel al veel vaker gedaan hebben. En de man een plezier te doen zegmaar. Want dat ze er zelf niet van geniet moge duidelijk zijn.
Ja zo'n 3 Huubjes...quote:Op zondag 4 maart 2007 11:24 schreef Jm4nski het volgende:
wie ligt er bij J.aap in bed eigelijk .. lijkt wel of daar ook meerdere personen liggen
Zo groot is het inhoudelijke verschil tussen Aman-del en een opblaaspop inderdaad nietquote:Op zondag 4 maart 2007 11:24 schreef suleika25 het volgende:
Volgens mij slaapt ze niet, ze ligt er alleen maar voor dood bij.....er kan net zo goed een opblaadpop liggen.
Dat is ook weer zo verrassend.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zo'n meid is het wel. Triest hoor.
En Brian doet volgens mij alle moeite om klaar te komen en het lukt niet.....![]()
dan worden zijn zaadcelletjes niet wakker. stttttt. Anders kan ze zwanger worden?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:27 schreef Kaleddis het volgende:
Normaal ligt het tempo van Brian beduidend hoger. Nu doet hij het heel zachtjes om, zoals het lijkt, haar niet wakker te maken.
Dat zat ik dus ook de hele tijd al te denken.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:27 schreef Kaleddis het volgende:
Normaal ligt het tempo van Brian beduidend hoger. Nu doet hij het heel zachtjes om, zoals het lijkt, haar niet wakker te maken.
Het haar van de opblaaspop zit ongetwijfeld beter !!! .. dat weer wel...quote:Op zondag 4 maart 2007 11:28 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Zo groot is het inhoudelijke verschil tussen Aman-del en een opblaaspop inderdaad niet
En juist dan lukt het nietquote:Op zondag 4 maart 2007 11:28 schreef CartWOman het volgende:
Hij blijft zichzelf rukken, hij MOET en ZAL. Owowow wat een triest gezicht, ik kijk niet meer.
quote:Op zondag 4 maart 2007 11:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
Hey ff tussen deze verkrachting door? Wanneer is de populairiteits poll eigenlijk???
Condoom heb ik niet gezien wel en glaasje water.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:29 schreef akveor het volgende:
Ik las dat Brian een condom had gepakt. Is daar een filpje van?
Dus hij gebruikt een condoom bij een slapend meisje ..... Dat keurt de redactie kennelijk goed !quote:10:56 - Brian 'stoot' zichzelf geen tweede keer aan dezelfde steen...
Amanda en Brian hebben het gisteren weer bijgelegd. Nog geen 24-uur geleden biechte Brian het onveilige seksavontuur met de danseres op. Amanda’s boosheid blijkt van korte duur, aangezien de twee ‘tortelduifjes’ ook nu alweer actief bezig zijn onder de dekens. Dit keer is Brian echter wel zo slim om een condoom te gebruiken. Heeft hij toch nog zijn lesje geleerd…
Eh....twee actief bezig zijnquote:Op zondag 4 maart 2007 11:30 schreef beequeen het volgende:
Morning all, heeft iemand gezien of hdnkkk echt een condoom om heeft gedaan?
Amanda en Brian hebben het gisteren weer bijgelegd. Nog geen 24-uur geleden biechte Brian het onveilige seksavontuur met de danseres op. Amanda’s boosheid blijkt van korte duur, aangezien de twee ‘tortelduifjes’ ook nu alweer actief bezig zijn onder de dekens. Dit keer is Brian echter wel zo slim om een condoom te gebruiken. Heeft hij toch nog zijn lesje geleerd…
Bron: Tien
quote:
Precies, waarom dan een handdoek pakkenquote:Op zondag 4 maart 2007 11:33 schreef FSR het volgende:
Doekje als je een condoom hebt gebruikt....??????????
Ja maar dat doet ze in haar slaap hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:34 schreef maikel112 het volgende:
ze gaat een handje helpen
Ik snap niet echt waarom mijn geslacht echt van belang speelt. Kennelijk snap je gewoon niet dat dit soort dingen in het dagelijkse leven absoluut geen uitzondering is. Als je je zo graag hierom wilt maken op een zondagmorgen zet dat dan op in daden. Maar ga niet als een achterlijke dit forum vervuilen met je capslock. Schreeuwlelijkerds zoals jij heeft niemand wat aan en maakt dingen alleen maar kapot.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:16 schreef a_leeuwtje het volgende:
[..]
oh ik dit is een man!!!!! Ik had niet anders verwacht hoor dan deze reactie![]()
Volgens mij issie klaar, en heeft zij daar geen 'hand' in gehad.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:34 schreef maikel112 het volgende:
ze gaat een handje helpen
Ik snap niet wanneer de redactie dat heeft gezien, want wij hebben het allemaal massaal gemist.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op de TIEN site :
[..]
Dus hij gebruikt een condoom bij een slapend meisje ..... Dat keurt de redactie kennelijk goed !
In welk opzichtquote:Op zondag 4 maart 2007 11:35 schreef Ethel het volgende:
nu doet hij wel lief tegen haoar.
Dat glaasje water. Zij denken dat het een condoom was?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap niet wanneer de redactie dat heeft gezien, want wij hebben het allemaal massaal gemist.
Eens en ik ben nog een vrouw ook.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:35 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom mijn geslacht echt van belang speelt. Kennelijk snap je gewoon niet dat dit soort dingen in het dagelijkse leven absoluut geen uitzondering is. Als je je zo graag hierom wilt maken op een zondagmorgen zet dat dan op in daden. Maar ga niet als een achterlijke dit forum vervuilen met je capslock. Schreeuwlelijkerds zoals jij heeft niemand wat aan en maakt dingen alleen maar kapot.
Net zo dat wij hebben gemist dat ze gisteren bij Huub heeft geslapen en dat Sylvia de laatste weken keihard heeft getrained voor de polifitnessquote:Op zondag 4 maart 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap niet wanneer de redactie dat heeft gezien, want wij hebben het allemaal massaal gemist.
En als jij een "echte vent"geweest zou zijn had je hier niet zo gereageerd he. Jij heb zeker geen kids?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:35 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom mijn geslacht echt van belang speelt. Kennelijk snap je gewoon niet dat dit soort dingen in het dagelijkse leven absoluut geen uitzondering is. Als je je zo graag hierom wilt maken op een zondagmorgen zet dat dan op in daden. Maar ga niet als een achterlijke dit forum vervuilen met je capslock. Schreeuwlelijkerds zoals jij heeft niemand wat aan en maakt dingen alleen maar kapot.
Ga je nu erwten beledigen?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:37 schreef maikel112 het volgende:
maar waarom ligt het snolletje nu toch weer bij Brian? heeft zij nou echt het iq van een erwtje?
Om te kotsen waarschijnlijk.. zou ik ook doen als hij aan me had gezeten.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:38 schreef GothaP het volgende:
Die heeft echt geen condoom gebruikt. Waarom moet Amanda anders nu ineens naar de WC toe na de sex? Dat gebeurt toch meestal dacht ik om even uit te lekken.
quote:Op zondag 4 maart 2007 11:33 schreef noekje het volgende:
Amanda is gewoon lui in bed en dat is geen verrassing.
Wat is er nu te zien dan?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:39 schreef maikel112 het volgende:
Hoppa weg streams, kan er nie meer naar kijken
Amanda naar de WC? Heb ik dat dan gemist ofzo, want die is het bed niet uitgeweest dacht ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:38 schreef GothaP het volgende:
Die heeft echt geen condoom gebruikt. Waarom moet Amanda anders nu ineens naar de WC toe na de sex? Dat gebeurt toch meestal dacht ik om even uit te lekken.
Dat kan echt niet, scan. Wat je net zei over dat ze het lijdzaam ondergaat klopt gewoon.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:38 schreef scanman01 het volgende:
Het is wel duidelijk dat Amanda dus gewoon heeft geslapen tijdens het gekloot van Brian. Nog steeds hebben ze geen woord gewisseld. Amanda draaide zich net om en slaapt nu gewoon weer verder. Geen kusje of wat dan ook. Echt helemaal niets. Brian heeft echt een half slapend meisje gewoon gebruikt / misbruikt.
Ehmmmm....volgens mij niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
Is dat frisse zomerjurk-achtige nachtponnetje van Amanda eigenlijk al eens in de was geweest?
ik vind de gouden kooi leuk om te volgen, maar constant brian en amanda zit ik nie echt op te wachten, laat ze lekker naar een swingersvereniging gaan ofzo..quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 11:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian's na-spel is net zo indrukwekkend als de medewerking van Amanda bij deze ...eh ... bewerkstelliging
quote:Op zondag 4 maart 2007 11:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda naar de WC? Heb ik dat dan gemist ofzo, want die is het bed niet uitgeweest dacht ik.
Ik ga me er niet druk om maken. Het meisje is op een leeftijd dat haar eigen keuzes moet maken. Als ouder moet je ze nu eenmaal los laten gaan en ook hun fouten laten maken. Amanda is eentje waar ingrijpen totaal geen zin heeft voor haar eigen ontwikkeling. Het is beter voor haar dat ze een SOA oploopt dan dat ze door een van de redactieleden weg wordt getrokken.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:38 schreef a_leeuwtje het volgende:
[..]
En als jij een "echte vent"geweest zou zijn had je hier niet zo gereageerd he. Jij heb zeker geen kids?
Kom maar kijken, hier geen draaiende streams hoor, ik w8 wel tot iedereen uit bed is..quote:Op zondag 4 maart 2007 11:44 schreef noekje het volgende:
Ik krijg hier zo'n ramptoerist gevoel bij. Allemaal moord en brand schreeuwen maar ondertussen de streams laten draaien en het volume omhoog zetten om te horen of er een kik wordt gegeven.
Ze heeft zich mooi slapende gehouden en zo is ze er mooi makkelijk vanaf gekomen maar goed, over een half uurtje kan ze wel weer onderop liggen.
Zo, dat klinkt echt zeer triest.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:44 schreef noekje het volgende:
Ze heeft zich mooi slapende gehouden en zo is ze er mooi makkelijk vanaf gekomen maar goed
Zo is het idd gegaan, maar ik bedoelde dat er zelfs wel een kans is dat ze echt in slaap is gevallen tijdens de misbruik.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat kan echt niet, scan. Wat je net zei over dat ze het lijdzaam ondergaat klopt gewoon.
We zullen het straks wel horen, want Huub en Eric komen er wel achter dat ze () seks heeft gehad.
Grappig, ik vind het juist triest om moord en brand te schreeuwen maar de streams laten draaien maar niks doen.quote:
yea right maar niet als het om je kids gaat !! al zijn ze 40 dan nog bescherm je die .... ik ingv wel en mede met me denk ikquote:Op zondag 4 maart 2007 11:45 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik ga me er niet druk om maken. Het meisje is op een leeftijd dat haar eigen keuzes moet maken. Als ouder moet je ze nu eenmaal los laten gaan en ook hun fouten laten maken. Amanda is eentje waar ingrijpen totaal geen zin heeft voor haar eigen ontwikkeling. Het is beter voor haar dat ze een SOA oploopt dan dat ze door een van de redactieleden weg wordt getrokken.
Een echte vent slaat er trouwens niet op los maar behandelt alle zaken koelbloedig.
Da's niet helemaal waar noekje .. ik zat hier klaar met wijn-om-te-gooienquote:Op zondag 4 maart 2007 11:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Grappig, ik vind het juist triest om moord en brand te schreeuwen maar de streams laten draaien maar niks doen.
Neuh, ik denk eerder dat dit haar twisted mind is, die denkt: 'nee jochie, zo makkelijk geef ik me nog niet aan je over.'quote:Op zondag 4 maart 2007 11:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo is het idd gegaan, maar ik bedoelde dat er zelfs wel een kans is dat ze echt in slaap is gevallen tijdens de misbruik.
zelf·be·werk·stel·lig·ging (de ~ (v.))quote:Op zondag 4 maart 2007 11:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian's na-spel is net zo indrukwekkend als de medewerking van Amanda bij deze ...eh ... bewerkstelliging
Wordt het toch nog gezellig!quote:Op zondag 4 maart 2007 11:46 schreef noekje het volgende:
Ze gaat even lekker tegen hem aan schurken en legt haar hoofd op zijn borst.
De redactie leest hier mee, dus door het meerdere keren te melden is het wel degelijk onder de aandacht gebrachtquote:Op zondag 4 maart 2007 11:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Grappig, ik vind het juist triest om moord en brand te schreeuwen maar de streams laten draaien maar niks doen.
paar uur lang!!!!! het gaat ene oor in en andere meteen uit........wat een dombo is die amanDELquote:Op zondag 4 maart 2007 10:43 schreef Nasp het volgende:
AmandaZe heeft echt een geheugen van maar een paar uur lang. Kansloos
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 11:49 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar noekje .. ik zat hier klaar met wijn-om-te-gooien![]()
...dank je ... mooi woord trouwens !quote:Op zondag 4 maart 2007 11:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
zelf·be·werk·stel·lig·ing (de ~ (v.))
1 seks die bestaat uit het teweegbrengen van een orgasme bij zichzelf door prikkeling van de geslachtsorganen => masturbatie, soloseks, zelfbediening, zelfbevlekking
Huub kwam vannacht vertellen dat het gaat om de eerste ontslagronde die is aangevraagd. Maakt dus niet uit of er nog een tweede is aangevraagd. Er wordt dan voor die eerste gestemd en als het unaniem is moet die persoon weg. Vervolgens gaan ze aan de tweede stemming beginnen. Dat was nogal vreemd, aangezien het destijds met Stephan en Nicolaas heel anders ging.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:49 schreef beequeen het volgende:
Btw, bij het teruglezen van de Cossen van vannacht ben ik helemaal de weg kwijt wat betreft de stemmingsronden.Is er iemand die het nog snapt, of zijn het allemaal speculaties?![]()
.. ja .... MIJ verrast die knul niet meer. Standaard een half litertje in de buurt hoor !quote:
Klopt helemaal......ik was zelf 17 toen ik zwanger werd van de eerste, en net een maandje 18 toen ik beviel....denk je dat mijn moeder blij was toen ze het hoorde dat ik zwanger was....ze heeft voor het eerst in mijn leven mij uitgescholden voor stom rund.....hahaha, maar goed, ze was ook de eerste die heel gelukkig was toen ik was bevallen. Ik heb stom gedaan ja, ( dit is trouwens 13 jaar geleden) maar spijt......nee, achteraf ben ik zelf heel erg blij, want hij was net een half jaartje oud toen mijn vader overleed.....ik ben nu heel blij dat hij mijn zoontje nog heeft meegemaakt!quote:Op zondag 4 maart 2007 11:45 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik ga me er niet druk om maken. Het meisje is op een leeftijd dat haar eigen keuzes moet maken. Als ouder moet je ze nu eenmaal los laten gaan en ook hun fouten laten maken. Amanda is eentje waar ingrijpen totaal geen zin heeft voor haar eigen ontwikkeling. Het is beter voor haar dat ze een SOA oploopt dan dat ze door een van de redactieleden weg wordt getrokken.
Een echte vent slaat er trouwens niet op los maar behandelt alle zaken koelbloedig.
Dat je meeleeft als ouder is logisch. Maar beschermen is een geval apart. Als het nog een kind zou zijn van vijftien, ja dan zou ik met die woede kunnen meeleven. Maar mevrouw wil zich zo graag volwassen gedragen, zo is haar hele gedrag en respect jegens anderen, dan zal ze ook met de gevaren des levens moeten handelen.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:48 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
yea right maar niet als het om je kids gaat !! al zijn ze 40 dan nog bescherm je die .... ik ingv wel en mede met me denk ik
.. dan heb ik het weer niet goed begrepen. Ik dacht eigenlijk dat ze unaniem moeten kiezen over wie er dan gestemd moet worden? ... heb je trouwens nog gezien vannacht dat ze liedjes op hun tanden tikten? .. ik heb in een deuk gelegen.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub kwam vannacht vertellen dat het gaat om de eerste ontslagronde die is aangevraagd. Maakt dus niet uit of er nog een tweede is aangevraagd. Er wordt dan voor die eerste gestemd en als het unaniem is moet die persoon weg. Vervolgens gaan ze aan de tweede stemming beginnen. Dat was nogal vreemd, aangezien het destijds met Stephan en Nicolaas heel anders ging.
Maar later werd Huub ontboden bij de Febo, en is hem verteld dat het is zoals het destijds bij Stephan en Nicolaas is. Dus in het geval van meerdere stemmingsaanvragen eerst een meerderheidsstemming over welke stemming er voltrokken gaat worden.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub kwam vannacht vertellen dat het gaat om de eerste ontslagronde die is aangevraagd. Maakt dus niet uit of er nog een tweede is aangevraagd. Er wordt dan voor die eerste gestemd en als het unaniem is moet die persoon weg. Vervolgens gaan ze aan de tweede stemming beginnen. Dat was nogal vreemd, aangezien het destijds met Stephan en Nicolaas heel anders ging.
Wat je beschrijft is het eerste verhaal, zo werd het Huub verteld. Even later ging de telefoon opnieuw en kreeg Huub een andere uitleg. De redactie corrigeerde het eerste antwoord. Het is nu weer een 'gebruikelijke' voorstemming, als er meerdere aanvragen zijn. Bij die voorstemming mogen Jaap en Sylvia beiden niet meedoen, omdat ze immuun zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je de statistieken gezien van DGK redactie? Het lijkt er niet erg op dat ze nu druk aan het meelezen zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De redactie leest hier mee, dus door het meerdere keren te melden is het wel degelijk onder de aandacht gebracht
Later is hier nog over teruggebeld. Als er meerdere ontslagrondes zijn aangevraagd moet er eerst met meerderheid van stemmen bepaald worden voor wie de ontslagronde daadwerkelijk gaan plaatsvinden. Helaas zijn Sylvia en Jaap ook uitgesloten om aan die stemming mee te doen deze keer.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
sorry dat geloof ik niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo is het idd gegaan, maar ik bedoelde dat er zelfs wel een kans is dat ze echt in slaap is gevallen tijdens de misbruik.
... wat een verhaal suleika ! ...quote:Op zondag 4 maart 2007 11:53 schreef suleika25 het volgende:
[..]
en heb je als ouder echt niets meer in te brengen, hoe hoog of laag je ook springt.
Thanx maar ik weet niet of ik hier iets mee opschiet......aangezien er weer andere theorieen tussendoor komen.Ik wacht wel af.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze mogen dus beiden 2x NIET stemmen? Vreemdquote:Op zondag 4 maart 2007 11:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat je beschrijft is het eerste verhaal, zo werd het Huub verteld. Even later ging de telefoon opnieuw en kreeg Huub een andere uitleg. De redactie corrigeerde het eerste antwoord. Het is nu weer een 'gebruikelijke' voorstemming, als er meerdere aanvragen zijn. Bij die voorstemming mogen Jaap en Sylvia beiden niet meedoen, omdat ze immuun zijn.
Dat heb ik dus gemist. De eerste persoon die het aan Huub vertelde had het dus helemaal mis.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Maar later werd Huub ontboden bij de Febo, en is hem verteld dat het is zoals het destijds bij Stephan en Nicolaas is. Dus in het geval van meerdere stemmingsaanvragen eerst een meerderheidsstemming over welke stemming er voltrokken gaat worden.
En ook bij die meerderheidsstemming mogen Syl en Jaap niet meestemmen.
BESEFFEN!!!!!! amanDEL beseft totaal nietsquote:Op zondag 4 maart 2007 11:26 schreef happyme28 het volgende:
De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat zolang zij niet aangeeft dat het tegen haar wil gebeurd, je er niets van kan zeggen. Maar het ziet er wel sneu uit dat ze elkaar nog niet hebben aangekeken, zij er als een dood lijk bij ligt en hij lekker tekeer gaat op haar. Ik hoop dat ze gaat beseffen wat ze gedaan heeft, maar ik vrees het ergste.
En het resultaat is dat ze op hun site zetten dat beiden actief meedoen en ook nog eens mét condoom.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De redactie leest hier mee, dus door het meerdere keren te melden is het wel degelijk onder de aandacht gebracht
Nee, Sylvia is maar 1 keer immuun.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:00 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze mogen dus beiden 2x NIET stemmen? Vreemd![]()
Zo werkt dat idd ja. Ik denk ook dat Amanda zich heeft láten misbruiken en het wel prima vond. Zo lang ze zelf nog maar even de ogen dicht mocht doen.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
En het resultaat is dat ze op hun site zetten dat beiden actief meedoen en ook nog eens mét condoom.
Geruchten weer ontkrachtigd.
Dus dan zit Huub nog steeds op de schopstoel:quote:Op zondag 4 maart 2007 11:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Later is hier nog over teruggebeld. Als er meerdere ontslagrondes zijn aangevraagd moet er eerst met meerderheid van stemmen bepaald worden voor wie de ontslagronde daadwerkelijk gaan plaatsvinden. Helaas zijn Sylvia en Jaap ook uitgesloten om aan die stemming mee te doen deze keer.
Dus een extra stemming aanvragen heeft geen nut.
Maar er moet toch 2x gestemd worden, 1x over wie de stemming/ontslagronde gaat en 1x stemmen op de gekozen ontslagpersoon?quote:
nou heb jij toevallig meegemaakt dat je vader vroeg is overleden ... ikzelf en mijn vrouw zijn al 20 jaar bij elkaar en wij waren ook heel jong en nu vind ik dat mijn dochters moeten genieten zolang ze jong zijn .. en oke al heb jij er geen spijt van ... als je jong bent en je studie/school afmaakt en geniet van het leven/stappen/vacanties enzv dat kun je niet meer als je al op jonge leeftijd een kind krijgt ...quote:Op zondag 4 maart 2007 11:53 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Klopt helemaal......ik was zelf 17 toen ik zwanger werd van de eerste, en net een maandje 18 toen ik beviel....denk je dat mijn moeder blij was toen ze het hoorde dat ik zwanger was....ze heeft voor het eerst in mijn leven mij uitgescholden voor stom rund.....hahaha, maar goed, ze was ook de eerste die heel gelukkig was toen ik was bevallen. Ik heb stom gedaan ja, ( dit is trouwens 13 jaar geleden) maar spijt......nee, achteraf ben ik zelf heel erg blij, want hij was net een half jaartje oud toen mijn vader overleed.....ik ben nu heel blij dat hij mijn zoontje nog heeft meegemaakt!
Affijn,......heel levensverhaal, maar als je 19 bent wilde ik dus eigenlijk zeggen......ben je oud genoeg voor je eigen verantwoordelijkheden, en heb je als ouder echt niets meer in te brengen, hoe hoog of laag je ook springt.
Nee. Valt onder 1 stemronde.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Maar er moet toch 2x gestemd worden, 1x over wie de stemming/ontslagronde gaat en 1x stemmen op de gekozen ontslagpersoon?
Yep, maar dat hoort allebei bij één stemronde.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Maar er moet toch 2x gestemd worden, 1x over wie de stemming/ontslagronde gaat en 1x stemmen op de gekozen ontslagpersoon?
Dat denk ik ook, want als ze enthousiast had meegedaan had ze voor lul gestaan.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo werkt dat idd ja. Ik denk ook dat Amanda zich heeft láten misbruiken en het wel prima vond. Zo lang ze zelf nog maar even de ogen dicht mocht doen.
Amanda heb ik gisteren zeker drie keer horen zeggen dat ze het nu zo erg vond dat ze niemand meer had om sex mee te hebben.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:59 schreef itsme het volgende:
[..]
sorry dat geloof ik niet.
Ze is geil en wil sex maar weet in haar hart ook dat als ze nu heel enthousiast sex heeft met brian ze voor lul staat. Ook voor haarzelf.
Dit was haar oplossing. Daar word je dus echt wel wakker van hoor.
Daar geloof ik absoluutn iets van. Ze heeft hier echt 0,0 van genoten, daar ben ik van overtuigd. Er zijn gewoon van die vrouwen die de man even hun gang laten gaan om van het gezeur af te zijn. Volgens mij is dat wat er gebeurd is. Amanda denkt al helemaal niet hoe iets bij de kijkers overkomt, dus die optie kun je volgens mij wegstrepen.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:59 schreef itsme het volgende:
[..]
sorry dat geloof ik niet.
Ze is geil en wil sex maar weet in haar hart ook dat als ze nu heel enthousiast sex heeft met brian ze voor lul staat. Ook voor haarzelf.
Dit was haar oplossing. Daar word je dus echt wel wakker van hoor.
Dit is cynisch bedoeld neem ik aan?quote:Op zondag 4 maart 2007 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo werkt dat idd ja. Ik denk ook dat Amanda zich heeft láten misbruiken en het wel prima vond. Zo lang ze zelf nog maar even de ogen dicht mocht doen.
Later heeft hij weer contact gehad en daar werd weer gemeld dat het net zo ging als bij Stephan en Nicolaas.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar je hebt haar nu ook TOTAAL niet gehoord en dat was de andere keren wel anders. Er kon dit keer geen kusje af, helemaal niets. Brian was op een gegeven moment klaar, Amanda draait zich om en sliep meteen verder. Dat is wat ik heb gezien. Van 'los gaan' was al helemaal geen sprake.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:04 schreef Clank het volgende:
[..]
Amanda heb ik gisteren zeker drie keer horen zeggen dat ze het nu zo erg vond dat ze niemand meer had om sex mee te hebben.
Ze is gisteren ook niet echt boos geweest ofzo om het hele gebeuren.
Ik had voorspeld dat ze gisteravond al weer los zouden gaan, maar het is dus vanmorgen geworden.
En dat Amanda niet zo aktief meedeed.. ach.. dat heb ik haar de vorige keren ook niet zien doen.
Huub kijkt wel link uit, die gaat echt niet meer volkomen los.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:06 schreef luckywoman het volgende:
geinig......deze topic
Index / De Gouden Kooi
PI [COS # 677] Vandaag mag kleuter Huub weer zuipen
hahaha het gaat alleen maar over bri en amanDEL
vreemd
ben benieuwd hoe dat weer gaat verlopen....................dronken huubje
Absoluut niet. Ik heb Amanda de hele tijd zo zien liggen van 'ga je gang maar even'. Er was verder 0,0% reactie van haar kant. Brian was druk in de weer met vanalles en Amanda lag de hele tijd in dezelfde houding.quote:
idd heeft hij gezegd dat hij het wat rustiger aan gaat doen.....ben benieuwdquote:Op zondag 4 maart 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub kijkt wel link uit, die gaat echt niet meer volkomen los.
Vorige week werd er nog gezegd dat hij op rantsoen werd gezet. Dat zei Sylvia en ook Huub.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub kijkt wel link uit, die gaat echt niet meer volkomen los.
Nu hebben we het over kinderen krijgen, dat is niet echt aan de orde.quote:nou heb jij toevallig meegemaakt dat je vader vroeg is overleden ... ikzelf en mijn vrouw zijn al 20 jaar bij elkaar en wij waren ook heel jong en nu vind ik dat mijn dochters moeten genieten zolang ze jong zijn .. en oke al heb jij er geen spijt van ... als je jong bent en je studie/school afmaakt en geniet van het leven/stappen/vacanties enzv dat kun je niet meer als je al op jonge leeftijd een kind krijgt ...
KLOPTquote:Op zondag 4 maart 2007 12:08 schreef Ning het volgende:
Volgens mij mag Sil donderdag helemaal niet mee stemmen hoor
MISSCHIEN ALS HIJ ZO DOOR BLIJFT GAAN MET VEEL DRINKENquote:Op zondag 4 maart 2007 12:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Vorige week werd er nog gezegd dat hij op rantsoen werd gezet. Dat zei Sylvia en ook Huub.
Er zal dus maar 1 ontslagronde plaatsvinden en wel voor de persoon die daar de meeste stemmen voor krijgt. Dus als er een ontslagronde voor zowel Huub als Natasia is aangevraagd, moeten ze eerst stemmen voor wie van de twee het daadwerkelijk zal gebeuren. Sylvia en Jaap staan bij sit alles totaal buitenspel. Twee weken later mag Sylvia wél weer meestemmen, maar Jaap nog steeds niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:07 schreef scrabbie het volgende:
snap er niets meer van die stemronde. mag de gk wel eens goed uitleggen of syl de 2e ronde dan wel mag meestemmen. huub heeft toch de eerste stemronde aangevraagd voor natasiaap. dus ben heel benieuwd
Geef ze even de tijd, ok?quote:Op zondag 4 maart 2007 12:09 schreef Heathen het volgende:
[..]
Nu hebben we het over kinderen krijgen, dat is niet echt aan de orde.
Vreemd want toen ik aangaf dat ze zich er mooi makkelijk van afmaakte werd ik zeer triest bevonden en nu zeg je het zelf maar dan in net andere bewoordingen en dan meen je het.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik heb Amanda de hele tijd zo zien liggen van 'ga je gang maar even'. Er was verder 0,0% reactie van haar kant. Brian was druk in de weer met vanalles en Amanda lag de hele tijd in dezelfde houding.
ZIJ LAG ER IDD LAVELOOS BIJ JA.....EN HIJ MAAR RUKKEN..quote:Op zondag 4 maart 2007 12:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik heb Amanda de hele tijd zo zien liggen van 'ga je gang maar even'. Er was verder 0,0% reactie van haar kant. Brian was druk in de weer met vanalles en Amanda lag de hele tijd in dezelfde houding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |