Ja maar dat doet ze in haar slaap hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:34 schreef maikel112 het volgende:
ze gaat een handje helpen
Ik snap niet echt waarom mijn geslacht echt van belang speelt. Kennelijk snap je gewoon niet dat dit soort dingen in het dagelijkse leven absoluut geen uitzondering is. Als je je zo graag hierom wilt maken op een zondagmorgen zet dat dan op in daden. Maar ga niet als een achterlijke dit forum vervuilen met je capslock. Schreeuwlelijkerds zoals jij heeft niemand wat aan en maakt dingen alleen maar kapot.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:16 schreef a_leeuwtje het volgende:
[..]
oh ik dit is een man!!!!! Ik had niet anders verwacht hoor dan deze reactie![]()
Volgens mij issie klaar, en heeft zij daar geen 'hand' in gehad.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:34 schreef maikel112 het volgende:
ze gaat een handje helpen
Ik snap niet wanneer de redactie dat heeft gezien, want wij hebben het allemaal massaal gemist.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op de TIEN site :
[..]
Dus hij gebruikt een condoom bij een slapend meisje ..... Dat keurt de redactie kennelijk goed !
In welk opzichtquote:Op zondag 4 maart 2007 11:35 schreef Ethel het volgende:
nu doet hij wel lief tegen haoar.
Dat glaasje water. Zij denken dat het een condoom was?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap niet wanneer de redactie dat heeft gezien, want wij hebben het allemaal massaal gemist.
Eens en ik ben nog een vrouw ook.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:35 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom mijn geslacht echt van belang speelt. Kennelijk snap je gewoon niet dat dit soort dingen in het dagelijkse leven absoluut geen uitzondering is. Als je je zo graag hierom wilt maken op een zondagmorgen zet dat dan op in daden. Maar ga niet als een achterlijke dit forum vervuilen met je capslock. Schreeuwlelijkerds zoals jij heeft niemand wat aan en maakt dingen alleen maar kapot.
Net zo dat wij hebben gemist dat ze gisteren bij Huub heeft geslapen en dat Sylvia de laatste weken keihard heeft getrained voor de polifitnessquote:Op zondag 4 maart 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap niet wanneer de redactie dat heeft gezien, want wij hebben het allemaal massaal gemist.
En als jij een "echte vent"geweest zou zijn had je hier niet zo gereageerd he. Jij heb zeker geen kids?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:35 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom mijn geslacht echt van belang speelt. Kennelijk snap je gewoon niet dat dit soort dingen in het dagelijkse leven absoluut geen uitzondering is. Als je je zo graag hierom wilt maken op een zondagmorgen zet dat dan op in daden. Maar ga niet als een achterlijke dit forum vervuilen met je capslock. Schreeuwlelijkerds zoals jij heeft niemand wat aan en maakt dingen alleen maar kapot.
Ga je nu erwten beledigen?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:37 schreef maikel112 het volgende:
maar waarom ligt het snolletje nu toch weer bij Brian? heeft zij nou echt het iq van een erwtje?
Om te kotsen waarschijnlijk.. zou ik ook doen als hij aan me had gezeten.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:38 schreef GothaP het volgende:
Die heeft echt geen condoom gebruikt. Waarom moet Amanda anders nu ineens naar de WC toe na de sex? Dat gebeurt toch meestal dacht ik om even uit te lekken.
quote:Op zondag 4 maart 2007 11:33 schreef noekje het volgende:
Amanda is gewoon lui in bed en dat is geen verrassing.
Wat is er nu te zien dan?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:39 schreef maikel112 het volgende:
Hoppa weg streams, kan er nie meer naar kijken
Amanda naar de WC? Heb ik dat dan gemist ofzo, want die is het bed niet uitgeweest dacht ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:38 schreef GothaP het volgende:
Die heeft echt geen condoom gebruikt. Waarom moet Amanda anders nu ineens naar de WC toe na de sex? Dat gebeurt toch meestal dacht ik om even uit te lekken.
Dat kan echt niet, scan. Wat je net zei over dat ze het lijdzaam ondergaat klopt gewoon.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:38 schreef scanman01 het volgende:
Het is wel duidelijk dat Amanda dus gewoon heeft geslapen tijdens het gekloot van Brian. Nog steeds hebben ze geen woord gewisseld. Amanda draaide zich net om en slaapt nu gewoon weer verder. Geen kusje of wat dan ook. Echt helemaal niets. Brian heeft echt een half slapend meisje gewoon gebruikt / misbruikt.
Ehmmmm....volgens mij niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
Is dat frisse zomerjurk-achtige nachtponnetje van Amanda eigenlijk al eens in de was geweest?
ik vind de gouden kooi leuk om te volgen, maar constant brian en amanda zit ik nie echt op te wachten, laat ze lekker naar een swingersvereniging gaan ofzo..quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 11:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian's na-spel is net zo indrukwekkend als de medewerking van Amanda bij deze ...eh ... bewerkstelliging
quote:Op zondag 4 maart 2007 11:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda naar de WC? Heb ik dat dan gemist ofzo, want die is het bed niet uitgeweest dacht ik.
Ik ga me er niet druk om maken. Het meisje is op een leeftijd dat haar eigen keuzes moet maken. Als ouder moet je ze nu eenmaal los laten gaan en ook hun fouten laten maken. Amanda is eentje waar ingrijpen totaal geen zin heeft voor haar eigen ontwikkeling. Het is beter voor haar dat ze een SOA oploopt dan dat ze door een van de redactieleden weg wordt getrokken.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:38 schreef a_leeuwtje het volgende:
[..]
En als jij een "echte vent"geweest zou zijn had je hier niet zo gereageerd he. Jij heb zeker geen kids?
Kom maar kijken, hier geen draaiende streams hoor, ik w8 wel tot iedereen uit bed is..quote:Op zondag 4 maart 2007 11:44 schreef noekje het volgende:
Ik krijg hier zo'n ramptoerist gevoel bij. Allemaal moord en brand schreeuwen maar ondertussen de streams laten draaien en het volume omhoog zetten om te horen of er een kik wordt gegeven.
Ze heeft zich mooi slapende gehouden en zo is ze er mooi makkelijk vanaf gekomen maar goed, over een half uurtje kan ze wel weer onderop liggen.
Zo, dat klinkt echt zeer triest.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:44 schreef noekje het volgende:
Ze heeft zich mooi slapende gehouden en zo is ze er mooi makkelijk vanaf gekomen maar goed
Zo is het idd gegaan, maar ik bedoelde dat er zelfs wel een kans is dat ze echt in slaap is gevallen tijdens de misbruik.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat kan echt niet, scan. Wat je net zei over dat ze het lijdzaam ondergaat klopt gewoon.
We zullen het straks wel horen, want Huub en Eric komen er wel achter dat ze () seks heeft gehad.
Grappig, ik vind het juist triest om moord en brand te schreeuwen maar de streams laten draaien maar niks doen.quote:
yea right maar niet als het om je kids gaat !! al zijn ze 40 dan nog bescherm je die .... ik ingv wel en mede met me denk ikquote:Op zondag 4 maart 2007 11:45 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik ga me er niet druk om maken. Het meisje is op een leeftijd dat haar eigen keuzes moet maken. Als ouder moet je ze nu eenmaal los laten gaan en ook hun fouten laten maken. Amanda is eentje waar ingrijpen totaal geen zin heeft voor haar eigen ontwikkeling. Het is beter voor haar dat ze een SOA oploopt dan dat ze door een van de redactieleden weg wordt getrokken.
Een echte vent slaat er trouwens niet op los maar behandelt alle zaken koelbloedig.
Da's niet helemaal waar noekje .. ik zat hier klaar met wijn-om-te-gooienquote:Op zondag 4 maart 2007 11:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Grappig, ik vind het juist triest om moord en brand te schreeuwen maar de streams laten draaien maar niks doen.
Neuh, ik denk eerder dat dit haar twisted mind is, die denkt: 'nee jochie, zo makkelijk geef ik me nog niet aan je over.'quote:Op zondag 4 maart 2007 11:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo is het idd gegaan, maar ik bedoelde dat er zelfs wel een kans is dat ze echt in slaap is gevallen tijdens de misbruik.
zelf·be·werk·stel·lig·ging (de ~ (v.))quote:Op zondag 4 maart 2007 11:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian's na-spel is net zo indrukwekkend als de medewerking van Amanda bij deze ...eh ... bewerkstelliging
Wordt het toch nog gezellig!quote:Op zondag 4 maart 2007 11:46 schreef noekje het volgende:
Ze gaat even lekker tegen hem aan schurken en legt haar hoofd op zijn borst.
De redactie leest hier mee, dus door het meerdere keren te melden is het wel degelijk onder de aandacht gebrachtquote:Op zondag 4 maart 2007 11:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Grappig, ik vind het juist triest om moord en brand te schreeuwen maar de streams laten draaien maar niks doen.
paar uur lang!!!!! het gaat ene oor in en andere meteen uit........wat een dombo is die amanDELquote:Op zondag 4 maart 2007 10:43 schreef Nasp het volgende:
AmandaZe heeft echt een geheugen van maar een paar uur lang. Kansloos
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 11:49 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar noekje .. ik zat hier klaar met wijn-om-te-gooien![]()
...dank je ... mooi woord trouwens !quote:Op zondag 4 maart 2007 11:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
zelf·be·werk·stel·lig·ing (de ~ (v.))
1 seks die bestaat uit het teweegbrengen van een orgasme bij zichzelf door prikkeling van de geslachtsorganen => masturbatie, soloseks, zelfbediening, zelfbevlekking
Huub kwam vannacht vertellen dat het gaat om de eerste ontslagronde die is aangevraagd. Maakt dus niet uit of er nog een tweede is aangevraagd. Er wordt dan voor die eerste gestemd en als het unaniem is moet die persoon weg. Vervolgens gaan ze aan de tweede stemming beginnen. Dat was nogal vreemd, aangezien het destijds met Stephan en Nicolaas heel anders ging.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:49 schreef beequeen het volgende:
Btw, bij het teruglezen van de Cossen van vannacht ben ik helemaal de weg kwijt wat betreft de stemmingsronden.Is er iemand die het nog snapt, of zijn het allemaal speculaties?![]()
.. ja .... MIJ verrast die knul niet meer. Standaard een half litertje in de buurt hoor !quote:
Klopt helemaal......ik was zelf 17 toen ik zwanger werd van de eerste, en net een maandje 18 toen ik beviel....denk je dat mijn moeder blij was toen ze het hoorde dat ik zwanger was....ze heeft voor het eerst in mijn leven mij uitgescholden voor stom rund.....hahaha, maar goed, ze was ook de eerste die heel gelukkig was toen ik was bevallen. Ik heb stom gedaan ja, ( dit is trouwens 13 jaar geleden) maar spijt......nee, achteraf ben ik zelf heel erg blij, want hij was net een half jaartje oud toen mijn vader overleed.....ik ben nu heel blij dat hij mijn zoontje nog heeft meegemaakt!quote:Op zondag 4 maart 2007 11:45 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik ga me er niet druk om maken. Het meisje is op een leeftijd dat haar eigen keuzes moet maken. Als ouder moet je ze nu eenmaal los laten gaan en ook hun fouten laten maken. Amanda is eentje waar ingrijpen totaal geen zin heeft voor haar eigen ontwikkeling. Het is beter voor haar dat ze een SOA oploopt dan dat ze door een van de redactieleden weg wordt getrokken.
Een echte vent slaat er trouwens niet op los maar behandelt alle zaken koelbloedig.
Dat je meeleeft als ouder is logisch. Maar beschermen is een geval apart. Als het nog een kind zou zijn van vijftien, ja dan zou ik met die woede kunnen meeleven. Maar mevrouw wil zich zo graag volwassen gedragen, zo is haar hele gedrag en respect jegens anderen, dan zal ze ook met de gevaren des levens moeten handelen.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:48 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
yea right maar niet als het om je kids gaat !! al zijn ze 40 dan nog bescherm je die .... ik ingv wel en mede met me denk ik
.. dan heb ik het weer niet goed begrepen. Ik dacht eigenlijk dat ze unaniem moeten kiezen over wie er dan gestemd moet worden? ... heb je trouwens nog gezien vannacht dat ze liedjes op hun tanden tikten? .. ik heb in een deuk gelegen.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub kwam vannacht vertellen dat het gaat om de eerste ontslagronde die is aangevraagd. Maakt dus niet uit of er nog een tweede is aangevraagd. Er wordt dan voor die eerste gestemd en als het unaniem is moet die persoon weg. Vervolgens gaan ze aan de tweede stemming beginnen. Dat was nogal vreemd, aangezien het destijds met Stephan en Nicolaas heel anders ging.
Maar later werd Huub ontboden bij de Febo, en is hem verteld dat het is zoals het destijds bij Stephan en Nicolaas is. Dus in het geval van meerdere stemmingsaanvragen eerst een meerderheidsstemming over welke stemming er voltrokken gaat worden.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub kwam vannacht vertellen dat het gaat om de eerste ontslagronde die is aangevraagd. Maakt dus niet uit of er nog een tweede is aangevraagd. Er wordt dan voor die eerste gestemd en als het unaniem is moet die persoon weg. Vervolgens gaan ze aan de tweede stemming beginnen. Dat was nogal vreemd, aangezien het destijds met Stephan en Nicolaas heel anders ging.
Wat je beschrijft is het eerste verhaal, zo werd het Huub verteld. Even later ging de telefoon opnieuw en kreeg Huub een andere uitleg. De redactie corrigeerde het eerste antwoord. Het is nu weer een 'gebruikelijke' voorstemming, als er meerdere aanvragen zijn. Bij die voorstemming mogen Jaap en Sylvia beiden niet meedoen, omdat ze immuun zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je de statistieken gezien van DGK redactie? Het lijkt er niet erg op dat ze nu druk aan het meelezen zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De redactie leest hier mee, dus door het meerdere keren te melden is het wel degelijk onder de aandacht gebracht
Later is hier nog over teruggebeld. Als er meerdere ontslagrondes zijn aangevraagd moet er eerst met meerderheid van stemmen bepaald worden voor wie de ontslagronde daadwerkelijk gaan plaatsvinden. Helaas zijn Sylvia en Jaap ook uitgesloten om aan die stemming mee te doen deze keer.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
sorry dat geloof ik niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo is het idd gegaan, maar ik bedoelde dat er zelfs wel een kans is dat ze echt in slaap is gevallen tijdens de misbruik.
... wat een verhaal suleika ! ...quote:Op zondag 4 maart 2007 11:53 schreef suleika25 het volgende:
[..]
en heb je als ouder echt niets meer in te brengen, hoe hoog of laag je ook springt.
Thanx maar ik weet niet of ik hier iets mee opschiet......aangezien er weer andere theorieen tussendoor komen.Ik wacht wel af.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze mogen dus beiden 2x NIET stemmen? Vreemdquote:Op zondag 4 maart 2007 11:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat je beschrijft is het eerste verhaal, zo werd het Huub verteld. Even later ging de telefoon opnieuw en kreeg Huub een andere uitleg. De redactie corrigeerde het eerste antwoord. Het is nu weer een 'gebruikelijke' voorstemming, als er meerdere aanvragen zijn. Bij die voorstemming mogen Jaap en Sylvia beiden niet meedoen, omdat ze immuun zijn.
Dat heb ik dus gemist. De eerste persoon die het aan Huub vertelde had het dus helemaal mis.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Maar later werd Huub ontboden bij de Febo, en is hem verteld dat het is zoals het destijds bij Stephan en Nicolaas is. Dus in het geval van meerdere stemmingsaanvragen eerst een meerderheidsstemming over welke stemming er voltrokken gaat worden.
En ook bij die meerderheidsstemming mogen Syl en Jaap niet meestemmen.
BESEFFEN!!!!!! amanDEL beseft totaal nietsquote:Op zondag 4 maart 2007 11:26 schreef happyme28 het volgende:
De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat zolang zij niet aangeeft dat het tegen haar wil gebeurd, je er niets van kan zeggen. Maar het ziet er wel sneu uit dat ze elkaar nog niet hebben aangekeken, zij er als een dood lijk bij ligt en hij lekker tekeer gaat op haar. Ik hoop dat ze gaat beseffen wat ze gedaan heeft, maar ik vrees het ergste.
En het resultaat is dat ze op hun site zetten dat beiden actief meedoen en ook nog eens mét condoom.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De redactie leest hier mee, dus door het meerdere keren te melden is het wel degelijk onder de aandacht gebracht
Nee, Sylvia is maar 1 keer immuun.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:00 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze mogen dus beiden 2x NIET stemmen? Vreemd![]()
Zo werkt dat idd ja. Ik denk ook dat Amanda zich heeft láten misbruiken en het wel prima vond. Zo lang ze zelf nog maar even de ogen dicht mocht doen.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
En het resultaat is dat ze op hun site zetten dat beiden actief meedoen en ook nog eens mét condoom.
Geruchten weer ontkrachtigd.
Dus dan zit Huub nog steeds op de schopstoel:quote:Op zondag 4 maart 2007 11:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Later is hier nog over teruggebeld. Als er meerdere ontslagrondes zijn aangevraagd moet er eerst met meerderheid van stemmen bepaald worden voor wie de ontslagronde daadwerkelijk gaan plaatsvinden. Helaas zijn Sylvia en Jaap ook uitgesloten om aan die stemming mee te doen deze keer.
Dus een extra stemming aanvragen heeft geen nut.
Maar er moet toch 2x gestemd worden, 1x over wie de stemming/ontslagronde gaat en 1x stemmen op de gekozen ontslagpersoon?quote:
nou heb jij toevallig meegemaakt dat je vader vroeg is overleden ... ikzelf en mijn vrouw zijn al 20 jaar bij elkaar en wij waren ook heel jong en nu vind ik dat mijn dochters moeten genieten zolang ze jong zijn .. en oke al heb jij er geen spijt van ... als je jong bent en je studie/school afmaakt en geniet van het leven/stappen/vacanties enzv dat kun je niet meer als je al op jonge leeftijd een kind krijgt ...quote:Op zondag 4 maart 2007 11:53 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Klopt helemaal......ik was zelf 17 toen ik zwanger werd van de eerste, en net een maandje 18 toen ik beviel....denk je dat mijn moeder blij was toen ze het hoorde dat ik zwanger was....ze heeft voor het eerst in mijn leven mij uitgescholden voor stom rund.....hahaha, maar goed, ze was ook de eerste die heel gelukkig was toen ik was bevallen. Ik heb stom gedaan ja, ( dit is trouwens 13 jaar geleden) maar spijt......nee, achteraf ben ik zelf heel erg blij, want hij was net een half jaartje oud toen mijn vader overleed.....ik ben nu heel blij dat hij mijn zoontje nog heeft meegemaakt!
Affijn,......heel levensverhaal, maar als je 19 bent wilde ik dus eigenlijk zeggen......ben je oud genoeg voor je eigen verantwoordelijkheden, en heb je als ouder echt niets meer in te brengen, hoe hoog of laag je ook springt.
Nee. Valt onder 1 stemronde.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Maar er moet toch 2x gestemd worden, 1x over wie de stemming/ontslagronde gaat en 1x stemmen op de gekozen ontslagpersoon?
Yep, maar dat hoort allebei bij één stemronde.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Maar er moet toch 2x gestemd worden, 1x over wie de stemming/ontslagronde gaat en 1x stemmen op de gekozen ontslagpersoon?
Dat denk ik ook, want als ze enthousiast had meegedaan had ze voor lul gestaan.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo werkt dat idd ja. Ik denk ook dat Amanda zich heeft láten misbruiken en het wel prima vond. Zo lang ze zelf nog maar even de ogen dicht mocht doen.
Amanda heb ik gisteren zeker drie keer horen zeggen dat ze het nu zo erg vond dat ze niemand meer had om sex mee te hebben.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:59 schreef itsme het volgende:
[..]
sorry dat geloof ik niet.
Ze is geil en wil sex maar weet in haar hart ook dat als ze nu heel enthousiast sex heeft met brian ze voor lul staat. Ook voor haarzelf.
Dit was haar oplossing. Daar word je dus echt wel wakker van hoor.
Daar geloof ik absoluutn iets van. Ze heeft hier echt 0,0 van genoten, daar ben ik van overtuigd. Er zijn gewoon van die vrouwen die de man even hun gang laten gaan om van het gezeur af te zijn. Volgens mij is dat wat er gebeurd is. Amanda denkt al helemaal niet hoe iets bij de kijkers overkomt, dus die optie kun je volgens mij wegstrepen.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:59 schreef itsme het volgende:
[..]
sorry dat geloof ik niet.
Ze is geil en wil sex maar weet in haar hart ook dat als ze nu heel enthousiast sex heeft met brian ze voor lul staat. Ook voor haarzelf.
Dit was haar oplossing. Daar word je dus echt wel wakker van hoor.
Dit is cynisch bedoeld neem ik aan?quote:Op zondag 4 maart 2007 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo werkt dat idd ja. Ik denk ook dat Amanda zich heeft láten misbruiken en het wel prima vond. Zo lang ze zelf nog maar even de ogen dicht mocht doen.
Later heeft hij weer contact gehad en daar werd weer gemeld dat het net zo ging als bij Stephan en Nicolaas.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar je hebt haar nu ook TOTAAL niet gehoord en dat was de andere keren wel anders. Er kon dit keer geen kusje af, helemaal niets. Brian was op een gegeven moment klaar, Amanda draait zich om en sliep meteen verder. Dat is wat ik heb gezien. Van 'los gaan' was al helemaal geen sprake.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:04 schreef Clank het volgende:
[..]
Amanda heb ik gisteren zeker drie keer horen zeggen dat ze het nu zo erg vond dat ze niemand meer had om sex mee te hebben.
Ze is gisteren ook niet echt boos geweest ofzo om het hele gebeuren.
Ik had voorspeld dat ze gisteravond al weer los zouden gaan, maar het is dus vanmorgen geworden.
En dat Amanda niet zo aktief meedeed.. ach.. dat heb ik haar de vorige keren ook niet zien doen.
Huub kijkt wel link uit, die gaat echt niet meer volkomen los.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:06 schreef luckywoman het volgende:
geinig......deze topic
Index / De Gouden Kooi
PI [COS # 677] Vandaag mag kleuter Huub weer zuipen
hahaha het gaat alleen maar over bri en amanDEL
vreemd
ben benieuwd hoe dat weer gaat verlopen....................dronken huubje
Absoluut niet. Ik heb Amanda de hele tijd zo zien liggen van 'ga je gang maar even'. Er was verder 0,0% reactie van haar kant. Brian was druk in de weer met vanalles en Amanda lag de hele tijd in dezelfde houding.quote:
idd heeft hij gezegd dat hij het wat rustiger aan gaat doen.....ben benieuwdquote:Op zondag 4 maart 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub kijkt wel link uit, die gaat echt niet meer volkomen los.
Vorige week werd er nog gezegd dat hij op rantsoen werd gezet. Dat zei Sylvia en ook Huub.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub kijkt wel link uit, die gaat echt niet meer volkomen los.
Nu hebben we het over kinderen krijgen, dat is niet echt aan de orde.quote:nou heb jij toevallig meegemaakt dat je vader vroeg is overleden ... ikzelf en mijn vrouw zijn al 20 jaar bij elkaar en wij waren ook heel jong en nu vind ik dat mijn dochters moeten genieten zolang ze jong zijn .. en oke al heb jij er geen spijt van ... als je jong bent en je studie/school afmaakt en geniet van het leven/stappen/vacanties enzv dat kun je niet meer als je al op jonge leeftijd een kind krijgt ...
KLOPTquote:Op zondag 4 maart 2007 12:08 schreef Ning het volgende:
Volgens mij mag Sil donderdag helemaal niet mee stemmen hoor
MISSCHIEN ALS HIJ ZO DOOR BLIJFT GAAN MET VEEL DRINKENquote:Op zondag 4 maart 2007 12:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Vorige week werd er nog gezegd dat hij op rantsoen werd gezet. Dat zei Sylvia en ook Huub.
Er zal dus maar 1 ontslagronde plaatsvinden en wel voor de persoon die daar de meeste stemmen voor krijgt. Dus als er een ontslagronde voor zowel Huub als Natasia is aangevraagd, moeten ze eerst stemmen voor wie van de twee het daadwerkelijk zal gebeuren. Sylvia en Jaap staan bij sit alles totaal buitenspel. Twee weken later mag Sylvia wél weer meestemmen, maar Jaap nog steeds niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:07 schreef scrabbie het volgende:
snap er niets meer van die stemronde. mag de gk wel eens goed uitleggen of syl de 2e ronde dan wel mag meestemmen. huub heeft toch de eerste stemronde aangevraagd voor natasiaap. dus ben heel benieuwd
Geef ze even de tijd, ok?quote:Op zondag 4 maart 2007 12:09 schreef Heathen het volgende:
[..]
Nu hebben we het over kinderen krijgen, dat is niet echt aan de orde.
Vreemd want toen ik aangaf dat ze zich er mooi makkelijk van afmaakte werd ik zeer triest bevonden en nu zeg je het zelf maar dan in net andere bewoordingen en dan meen je het.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik heb Amanda de hele tijd zo zien liggen van 'ga je gang maar even'. Er was verder 0,0% reactie van haar kant. Brian was druk in de weer met vanalles en Amanda lag de hele tijd in dezelfde houding.
ZIJ LAG ER IDD LAVELOOS BIJ JA.....EN HIJ MAAR RUKKEN..quote:Op zondag 4 maart 2007 12:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik heb Amanda de hele tijd zo zien liggen van 'ga je gang maar even'. Er was verder 0,0% reactie van haar kant. Brian was druk in de weer met vanalles en Amanda lag de hele tijd in dezelfde houding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |