Ja maar dat doet ze in haar slaap hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:34 schreef maikel112 het volgende:
ze gaat een handje helpen
Ik snap niet echt waarom mijn geslacht echt van belang speelt. Kennelijk snap je gewoon niet dat dit soort dingen in het dagelijkse leven absoluut geen uitzondering is. Als je je zo graag hierom wilt maken op een zondagmorgen zet dat dan op in daden. Maar ga niet als een achterlijke dit forum vervuilen met je capslock. Schreeuwlelijkerds zoals jij heeft niemand wat aan en maakt dingen alleen maar kapot.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:16 schreef a_leeuwtje het volgende:
[..]
oh ik dit is een man!!!!! Ik had niet anders verwacht hoor dan deze reactie![]()
Volgens mij issie klaar, en heeft zij daar geen 'hand' in gehad.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:34 schreef maikel112 het volgende:
ze gaat een handje helpen
Ik snap niet wanneer de redactie dat heeft gezien, want wij hebben het allemaal massaal gemist.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op de TIEN site :
[..]
Dus hij gebruikt een condoom bij een slapend meisje ..... Dat keurt de redactie kennelijk goed !
In welk opzichtquote:Op zondag 4 maart 2007 11:35 schreef Ethel het volgende:
nu doet hij wel lief tegen haoar.
Dat glaasje water. Zij denken dat het een condoom was?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap niet wanneer de redactie dat heeft gezien, want wij hebben het allemaal massaal gemist.
Eens en ik ben nog een vrouw ook.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:35 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom mijn geslacht echt van belang speelt. Kennelijk snap je gewoon niet dat dit soort dingen in het dagelijkse leven absoluut geen uitzondering is. Als je je zo graag hierom wilt maken op een zondagmorgen zet dat dan op in daden. Maar ga niet als een achterlijke dit forum vervuilen met je capslock. Schreeuwlelijkerds zoals jij heeft niemand wat aan en maakt dingen alleen maar kapot.
Net zo dat wij hebben gemist dat ze gisteren bij Huub heeft geslapen en dat Sylvia de laatste weken keihard heeft getrained voor de polifitnessquote:Op zondag 4 maart 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap niet wanneer de redactie dat heeft gezien, want wij hebben het allemaal massaal gemist.
En als jij een "echte vent"geweest zou zijn had je hier niet zo gereageerd he. Jij heb zeker geen kids?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:35 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom mijn geslacht echt van belang speelt. Kennelijk snap je gewoon niet dat dit soort dingen in het dagelijkse leven absoluut geen uitzondering is. Als je je zo graag hierom wilt maken op een zondagmorgen zet dat dan op in daden. Maar ga niet als een achterlijke dit forum vervuilen met je capslock. Schreeuwlelijkerds zoals jij heeft niemand wat aan en maakt dingen alleen maar kapot.
Ga je nu erwten beledigen?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:37 schreef maikel112 het volgende:
maar waarom ligt het snolletje nu toch weer bij Brian? heeft zij nou echt het iq van een erwtje?
Om te kotsen waarschijnlijk.. zou ik ook doen als hij aan me had gezeten.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:38 schreef GothaP het volgende:
Die heeft echt geen condoom gebruikt. Waarom moet Amanda anders nu ineens naar de WC toe na de sex? Dat gebeurt toch meestal dacht ik om even uit te lekken.
quote:Op zondag 4 maart 2007 11:33 schreef noekje het volgende:
Amanda is gewoon lui in bed en dat is geen verrassing.
Wat is er nu te zien dan?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:39 schreef maikel112 het volgende:
Hoppa weg streams, kan er nie meer naar kijken
Amanda naar de WC? Heb ik dat dan gemist ofzo, want die is het bed niet uitgeweest dacht ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:38 schreef GothaP het volgende:
Die heeft echt geen condoom gebruikt. Waarom moet Amanda anders nu ineens naar de WC toe na de sex? Dat gebeurt toch meestal dacht ik om even uit te lekken.
Dat kan echt niet, scan. Wat je net zei over dat ze het lijdzaam ondergaat klopt gewoon.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:38 schreef scanman01 het volgende:
Het is wel duidelijk dat Amanda dus gewoon heeft geslapen tijdens het gekloot van Brian. Nog steeds hebben ze geen woord gewisseld. Amanda draaide zich net om en slaapt nu gewoon weer verder. Geen kusje of wat dan ook. Echt helemaal niets. Brian heeft echt een half slapend meisje gewoon gebruikt / misbruikt.
Ehmmmm....volgens mij niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
Is dat frisse zomerjurk-achtige nachtponnetje van Amanda eigenlijk al eens in de was geweest?
ik vind de gouden kooi leuk om te volgen, maar constant brian en amanda zit ik nie echt op te wachten, laat ze lekker naar een swingersvereniging gaan ofzo..quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 11:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian's na-spel is net zo indrukwekkend als de medewerking van Amanda bij deze ...eh ... bewerkstelliging
quote:Op zondag 4 maart 2007 11:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda naar de WC? Heb ik dat dan gemist ofzo, want die is het bed niet uitgeweest dacht ik.
Ik ga me er niet druk om maken. Het meisje is op een leeftijd dat haar eigen keuzes moet maken. Als ouder moet je ze nu eenmaal los laten gaan en ook hun fouten laten maken. Amanda is eentje waar ingrijpen totaal geen zin heeft voor haar eigen ontwikkeling. Het is beter voor haar dat ze een SOA oploopt dan dat ze door een van de redactieleden weg wordt getrokken.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:38 schreef a_leeuwtje het volgende:
[..]
En als jij een "echte vent"geweest zou zijn had je hier niet zo gereageerd he. Jij heb zeker geen kids?
Kom maar kijken, hier geen draaiende streams hoor, ik w8 wel tot iedereen uit bed is..quote:Op zondag 4 maart 2007 11:44 schreef noekje het volgende:
Ik krijg hier zo'n ramptoerist gevoel bij. Allemaal moord en brand schreeuwen maar ondertussen de streams laten draaien en het volume omhoog zetten om te horen of er een kik wordt gegeven.
Ze heeft zich mooi slapende gehouden en zo is ze er mooi makkelijk vanaf gekomen maar goed, over een half uurtje kan ze wel weer onderop liggen.
Zo, dat klinkt echt zeer triest.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:44 schreef noekje het volgende:
Ze heeft zich mooi slapende gehouden en zo is ze er mooi makkelijk vanaf gekomen maar goed
Zo is het idd gegaan, maar ik bedoelde dat er zelfs wel een kans is dat ze echt in slaap is gevallen tijdens de misbruik.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat kan echt niet, scan. Wat je net zei over dat ze het lijdzaam ondergaat klopt gewoon.
We zullen het straks wel horen, want Huub en Eric komen er wel achter dat ze () seks heeft gehad.
Grappig, ik vind het juist triest om moord en brand te schreeuwen maar de streams laten draaien maar niks doen.quote:
yea right maar niet als het om je kids gaat !! al zijn ze 40 dan nog bescherm je die .... ik ingv wel en mede met me denk ikquote:Op zondag 4 maart 2007 11:45 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik ga me er niet druk om maken. Het meisje is op een leeftijd dat haar eigen keuzes moet maken. Als ouder moet je ze nu eenmaal los laten gaan en ook hun fouten laten maken. Amanda is eentje waar ingrijpen totaal geen zin heeft voor haar eigen ontwikkeling. Het is beter voor haar dat ze een SOA oploopt dan dat ze door een van de redactieleden weg wordt getrokken.
Een echte vent slaat er trouwens niet op los maar behandelt alle zaken koelbloedig.
Da's niet helemaal waar noekje .. ik zat hier klaar met wijn-om-te-gooienquote:Op zondag 4 maart 2007 11:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Grappig, ik vind het juist triest om moord en brand te schreeuwen maar de streams laten draaien maar niks doen.
Neuh, ik denk eerder dat dit haar twisted mind is, die denkt: 'nee jochie, zo makkelijk geef ik me nog niet aan je over.'quote:Op zondag 4 maart 2007 11:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo is het idd gegaan, maar ik bedoelde dat er zelfs wel een kans is dat ze echt in slaap is gevallen tijdens de misbruik.
zelf·be·werk·stel·lig·ging (de ~ (v.))quote:Op zondag 4 maart 2007 11:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian's na-spel is net zo indrukwekkend als de medewerking van Amanda bij deze ...eh ... bewerkstelliging
Wordt het toch nog gezellig!quote:Op zondag 4 maart 2007 11:46 schreef noekje het volgende:
Ze gaat even lekker tegen hem aan schurken en legt haar hoofd op zijn borst.
De redactie leest hier mee, dus door het meerdere keren te melden is het wel degelijk onder de aandacht gebrachtquote:Op zondag 4 maart 2007 11:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Grappig, ik vind het juist triest om moord en brand te schreeuwen maar de streams laten draaien maar niks doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |