quote:Op zondag 4 maart 2007 03:05 schreef ElizabethR het volgende:
Dat ga ik nu proberen. Het origineel is trouwens 4+ MB
Jpeg compressie doet het nooit goed, het verkleinen ook niet, maar ja, je mag hier nou eenmaal maar 580 pixels breed posten.
Tja... het is niet dat je Sinterklaas bent, he?quote:Op zondag 4 maart 2007 03:02 schreef broer het volgende:
Maar ja, waar stuur je die kopie naartoe, hè?
Het schijnt dat de post gewoon aankomt als je 'broer, Nijmegen' op de envelop zet.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:21 schreef svann het volgende:
Tja... het is niet dat je Sinterklaas bent, he?
Tuurlijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:23 schreef broer het volgende:
Het schijnt dat de post gewoon aankomt als je 'broer, Nijmegen' op de envelop zet.
Wel voldoende frankeren, hè?
Dankje!quote:Op zondag 4 maart 2007 03:35 schreef svann het volgende:
Die vind ik veel mooier, ER!
Heb je de tag aanwijzing gelezen?
Ga ik die eerste weer helemaal opnieuw bewerken!! Ik vind die compo namelijk ook mooier.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:41 schreef broer het volgende:
Deze is veel beter qua kwaliteit, ER. (Al was de compositie van die vorige dan weer iets mooier.)
Ben je echt nu net naar buiten geweest om een nieuwe foto te maken?
quote:Op zondag 4 maart 2007 03:44 schreef broer het volgende:
Die is rechtstreeks gekopieerd van ER's vorige OP.
In het vorige topic blijkbaar die wel in mijn active topics terugkwam, ik las terug dat je die letterlijk overgenomen had, en zonder het topic nauwkeurig terug te lezen trok ik mijn conclusies.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:07 schreef broer het volgende:
Die heb ik er toch ook uitgehaald?
Of staat-ie nog ergens anders?
Kleiner dan ik woon, lijkt me een illusie.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:15 schreef broer het volgende:
Iedereen koopt altijd van die enorme tv's. Waarom? Die dingen bepalen zo enorm het beeld van je woonkamer.
(Of woon ik gewoon te klein? Dat kan natuurlijk ook...)
Ik ook. Maar ik vind dat ik dat wel op mijn 35 cm beeldschermpje kan.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:17 schreef Lamon het volgende:
ik wil films kijken in mijn woonkamer.
En dan het geluid zeker door de ingebouwde speakers?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:20 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik vind dat ik dat wel op mijn 35 cm beeldschermpje kan.
Natuurlijk kan dat. Zou ik ook prima kunnen.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:20 schreef broer het volgende:
Ik ook. Maar ik vind dat ik dat wel op mijn 35 cm beeldschermpje kan.
Nee, dat gaat dan nog wel door een ander apparaat heen. Maar inderdaad: nog niet zo lang, en bovendien niet echt een kwalitatief hoogwaardig apparaat.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:22 schreef Tijn het volgende:
En dan het geluid zeker door de ingebouwde speakers?
Gelijk heb je ook. Als ik iets meer een filmgek was geweest had ik dat waarschijnlijk ook wel gedaan.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:25 schreef Lamon het volgende:
Dus vul ik persoonlijjk mijn woonkamer liever met iets waar ik ook daadwerkelijk naar kijk.
Je bent de ware anti-audio/videofiel.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:26 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, dat gaat dan nog wel door een ander apparaat heen. Maar inderdaad: nog niet zo lang, en bovendien niet echt een kwalitatief hoogwaardig apparaat.
Weet jij als erkende audio/videofiel eigenlijk waarom mensen in Godsnaam LCD tv's kopen?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:29 schreef Tijn het volgende:
Je bent de ware anti-audio/videofiel.
Dat is waar.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:29 schreef Tijn het volgende:
Je bent de ware anti-audio/videofiel.
Er is een grote ruimte tussen alleen bepaald duur spul willen hebben, of alleen het allergoedkoopste of kleinste of slechtste willen hebben natuurlijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:33 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is waar.
Het maakte me vroeger ook nooit uit over welke apparatuur ik met welke gitaar speelde. Dan zag ik andere gitaristen die per se gitaar merk X en versterker merk Y wilden hebben, en dan kreeg ik zo'n Ellen Feis-blik. "And I was all like: huh?"
Ik luister en kijk door slechte kwaliteit middelen heen en concentreer me op de ideeën. De melodie van een liedje of het verhaal van een film.
Maar ik realiseer me maar al te goed dat ik daarin tamelijk alleen sta.
Nee, dat is nou ook weer niet het geval. Maar ik heb geen lást van slecht materiaal. Dat is het meer.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:36 schreef Lamon het volgende:
Met zo'n opmerking lijkt het net alsof je uit principe slecht materiaal zoekt.
Nee, ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik hoef sowieso voorlopig nog even helemaal geen platte TV of digitale ontvangst omdat ik nog helemaal niet overtuigd ben van de superioriteit ervan.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Weet jij als erkende audio/videofiel eigenlijk waarom mensen in Godsnaam LCD tv's kopen?
In dat geval ben ik het met je eens.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:41 schreef broer het volgende:
Nee, dat is nou ook weer niet het geval. Maar ik heb geen lást van slecht materiaal. Dat is het meer.
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:33 schreef broer het volgende:
[..]
Ik luister en kijk door slechte kwaliteit middelen heen en concentreer me op de ideeën. De melodie van een liedje of het verhaal van een film.
Mijn CRT staat in de hoek en dat gaat met plat scherm geen winst opleveren.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik hoef sowieso voorlopig nog even helemaal geen platte TV of digitale ontvangst omdat ik nog helemaal niet overtuigd ben van de superioriteit ervan.
Dat is wel waar. En dat weet ik ook wel. Maar het is meer zoals ik hierboven ook zei, dat ik geen lást heb van slechte kwaliteit. Dit in tegenstelling tot een aantal mensen die bij gebrek aan kwaliteit van het medium ook meteen de boodschap in de prullenbak gooien. Dat, dus.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:49 schreef Tijn het volgende:
Maar maar maar maar broer... Denk je niet dat je je beter op de ideeën en het verhaal van een film kunt concentreren als je niet door de kwaliteit heen hoeft te luisteren, maar juist van de kwaliteit kunt genieten? Immers, de manier waarop alles in beeld en geluid is weergegeven vertelt ook mee aan het verhaal van de film. Ik zou het eeuwig zonde vinden om dat te moeten missen.
Als ik iets eerder had gezien dat je ze had toegevoegd, had ik ze ook zeker geciteerd.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:51 schreef Tijn het volgende:
De extra huilsmilies geven aan hoe betrokken ik me voel met dit onderwerp
Wij hebben er een gekocht omdat onze oude tv kapot was (55 cm tv-tje) en je kunt hier gewoon niet anders meer krijgen. Nou moet ik wel zeggen dat ik dol ben op het ding. Ik beleef de films nu veel meer zoals in de bios, omdat het beeld zo groot is, en de kwaliteit echt erg goed. Wij kijken bijna alles op HD. Het geluid is ook surround dingus gedoe enzo, dus echt een bios gevoel in mijn huiskamer. Ik weet trouwens niet eens of het LCD is, het is groot, en mooi. Mag dat??quote:Op maandag 5 maart 2007 01:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Weet jij als erkende audio/videofiel eigenlijk waarom mensen in Godsnaam LCD tv's kopen?
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:56 schreef ElizabethR het volgende:
Mag dat??
Bestaat dat?quote:
Samsung WS32Z419T, of ik moet het verkeerd geinterpreteerd hebben.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bestaat dat?
Ik was in de veronderstelling dat beeldbuis televisies nooit digitale beeldingangen hebben. Maar ik ben ook niet ontzettend op de hoogte, dus misschien vergis ik me.
Daar zijn er een paar van. Zelf behelp ik me met een 82 cm CRT ding.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bestaat dat?
Ik was in de veronderstelling dat beeldbuis televisies nooit digitale beeldingangen hebben. Maar ik ben ook niet ontzettend op de hoogte, dus misschien vergis ik me.
Dat komt omdat ik me, speciaal in dit topic, altijd zo minderwaardig voel.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo heerlijk verdedigend.
Mjah, crt zegt me niks, ik vind gewoon onze tv erg mooi beeld hebben, en kijk graag naar de films via sky die in HD worden weergegeven.quote:Natuurlijk mag dat, maar een grote crt, die ook HD-tv ready is, levert wel mooier beeld op schijnt.
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:06 schreef ElizabethR het volgende:
Dat komt omdat ik me, speciaal in dit topic, altijd zo minderwaardig voel.
Wie bedenkt trouwens in vredesnaam dit soort productnamen?quote:
Datzelfde heb ik nu met mijn vrouw.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:06 schreef ElizabethR het volgende:
Voor echte specs over dat ding moet je bij mijn man zijn, maar die verafschuwt fok, hij vindt het maar een zielige zooi stumperts hier. Ergo, mijn man vindt mij een stumpert![]()
Hoe komt dat dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:06 schreef ElizabethR het volgende:
Dat komt omdat ik me, speciaal in dit topic, altijd zo minderwaardig voel.
Ontwikkelaars van dergelijke produkten zullen wel heel praktisch en berekenend zijn, in plaats van spontaan blij en enthousiast over hun produkt? Ik weet het eigenlijk niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wie bedenkt trouwens in vredesnaam dit soort productnamen?
Als ik een TV zou maken, zou ik het nog eerder de Tijn Super TV 2000 Pro noemen dan zoiets cryptisch en onuitspreekbaars.
Begrijp me goed hoor, ik ben dol op jullie allemaal, gewoon, de I.R SB usertjes... . Vooral op Broer, Lamon, svann, Wicky en I.R. zelf. Maar ik ben helemaal niet intellectueel, en jullie wel, ik ben ook niet filosofisch, en jullie wel. Ik vind het heerlijk om te lezen allemaal, en denk er over na ook, maar ik ben maar gewoon een domme huis- tuin- en keuken miep met een bijzonder oninteressant leven.quote:
Is dat niet meer op gevoel dan op werkelijkheid gebaseerd?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Begrijp me goed hoor, ik ben dol op jullie allemaal, gewoon, de I.R SB usertjes... . Vooral op Broer, Lamon, svann, Wicky en I.R. zelf. Maar ik ben helemaal niet intellectueel, en jullie wel, ik ben ook niet filosofisch, en jullie wel. Ik vind het heerlijk om te lezen allemaal, en denk er over na ook, maar ik ben maar gewoon een domme huis- tuin- en keuken miep met een bijzonder oninteressant leven.
Misschienquote:Op maandag 5 maart 2007 02:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is dat niet meer op gevoel dan op werkelijkheid gebaseerd?
Ik vind van welquote:Zo speciaal zijn we niet.
Ik hoop het toch niet, zeg. Volgens mij is het doodvermoeiend om de hele dag intellectueel en filosofisch te moeten doen. Ik ben als een kind zo blij dat ik dat niet hoef.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:15 schreef ElizabethR het volgende:
Maar ik ben helemaal niet intellectueel, en jullie wel, ik ben ook niet filosofisch, en jullie wel.
Tilburg ben ik geboren en toen was alles nog rustig daar.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:37 schreef ElizabethR het volgende:
Slaaplkkel bwoew!!
Ik heb net je stukje gelezen over de guerilla gigs in Tilburg
3voor12Tilburg is erg slecht. Er staan een paar columns van mij op!!
Ik heb er helaas van mijn 14e tot mijn 42e gewoond.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tilburg ben ik geboren en toen was alles nog rustig daar.![]()
Ja, over het algemeen werkt dat aardig goed, aan het begin van je baan van leer trekken tegen degenen die je aan hebben genomen of zelfs nog aan moeten nemen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:59 schreef ElizabethR het volgende:
Als ik dan eenmaal op het gesprek beland, dan geef ik ze wel even hun vet mee.
En? Is er wat aangekomen?quote:Op zondag 4 maart 2007 03:23 schreef broer het volgende:
Het schijnt dat de post gewoon aankomt als je 'broer, Nijmegen' op de envelop zet.
Heineken Music Hall.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:33 schreef svann het volgende:
Waar spelen The Killers, Lamon? En tip eens een nummer?
Dat is het zeker.quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vandaag nam ik mijn goede vriend R., die ik eerder al enthousiast had gemaakt voor de Nits, mee naar Kees Torn. Zoals verwacht was het een hele toffe avond. Na afloop zaten we nog wat na te drinken, en wilde ik graag mijn exemplaar van zijn verzameling liedteksten laten signeren (ik ben allesbehalve een starfucker/signeerfan, behalve bij die paar mensen die ik heel erg waardeer). We kregen meteen bier aangeboden, en uiteindelijk waren we te laat voor de laatste metro, zodat Kees himself ons naar huis bracht. Da's toch wel even vet tof.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:12 schreef broer het volgende:
Kees Torn is goed, I.R., uitermate koel, zelfs.
En er is nog niets aangekomen, svann. Maar de post werkt hier in de achterlanden soms wat trager, dus het zou nog een dagje kunnen duren.
quote:
Ik lees slechte dingen in het Killers-topic. Was het wat?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:40 schreef Lamon het volgende:
Heineken Music Hall.
Het was wel wat, ja..quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:28 schreef broer het volgende:
Ik lees slechte dingen in het Killers-topic. Was het wat?
Wat een welkom.quote:
Voor het aantrekken van 'nieuw bloed'quote:
Als ze ze echt hun vet gaat geven als ze nog op gesprek komt, lijkt die baan me van de baan.quote:
O, dat. Dat is alleen Arcees schuld.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
Voor het aantrekken van 'nieuw bloed'Erg bedankt.
Sinds wanneer ben ik hier de gastvrouw?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:06 schreef Arcee het volgende:
Wat een welkom.
Hoe is het met de nieuwe baan van Elies?
Laten we Arcee de schuld gevenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:08 schreef broer het volgende:
O, dat. Dat is alleen Arcee's schuld.
Klopt, maar ik doe dat ook altijd: Arcee's ultieme FOK!lijstjes topic - deel 3quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
Laten we Arcee de schuld geven [afbeelding]
Dat apostrofje hoeft daar niet![]()
Ja, dat deed ik al.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
Laten we Arcee de schuld geven [afbeelding]
Ik twijfelde nog. Maar ik vond het te sneu om het hardop uit te spreken om te kijken of je écht geen verschil hoorde.quote:Dat apostrofje hoeft daar niet![]()
Mijn hemel!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:11 schreef Lamon het volgende:
Ik ben Panic! at the disco aan het luisteren.
Na wat er links en rechts gezegd werd heb ik dat zo lang mogelijk vermeden, maar ik vind het eigenlijk hartstikke leuk.
Vooruit, ik zie 't door de vingers. Zo lang je cijfers maar kloppen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:12 schreef Arcee het volgende:
Klopt, maar ik doe dat ook altijd: Arcee's ultieme FOK!lijstjes topic - deel 3 [afbeelding]
* Arcee's cijfers kloppen altijd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
Vooruit, ik zie 't door de vingers. Zo lang je cijfers maar kloppen.
Wacht maar tot we bij 862 zijn aanbeland. Dan moeten we wel een beetje doorposten.quote:
Intellectueel, volgens Elizabeth.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:16 schreef Lamon het volgende:
Ik vermoed dat het nieuwe bloed allang weg is.
We zijn hier ook zo heerlijk onterecht, zonder enige gepaste bescheidenheid of een reeele visie op onze treurigheid erkennent, volkomen elitair bezig natuurlijk.
Alsof we dat ooit gaan redden. Er zijn mensen geweest die vonden dat we bij deel 100 een meet moesten organiseren. Maar volgens mij zijn die inmiddels allemaal al overleden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
Wacht maar tot we bij 862 zijn aanbeland. Dan moeten we wel een beetje doorposten.
Bij de 100 hebben we een meet, is lang geleden besloten, en ook jij zit boven de grens die je moreel verplicht te komen.quote:
Volgens mij is I.R. springlevend.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:19 schreef broer het volgende:
Alsof we dat ooit gaan redden. Er zijn mensen geweest die vonden dat we bij deel 100 een meet moesten organiseren. Maar volgens mij zijn die inmiddels allemaal al overleden.
Welke grens is dat?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:19 schreef Lamon het volgende:
Bij de 100 hebben we een meet, is lang geleden besloten, en ook jij zit boven de grens die je moreel verplicht te komen.
Gefeliciteerd.
Niet hier.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
Volgens mij is I.R. springlevend.
Die grens is een hellend vlak dat I.R. zou moeten bepalen, maar Arcee zit er hoe dan ook boven.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
Welke grens is dat?
Nee. Maar hij leest het vast en schaterlacht langs ravijnen omdat wij zijn naamtopic volposten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:23 schreef broer het volgende:
Niet hier.
Dan ga ik daar ook zitten. Erboven, dus.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:25 schreef Lamon het volgende:
Die grens is een hellend vlak die I.R. zou moeten bepalen, maar Arcee zit er hoe dan ook boven.
Graag gedaan, I.R.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
Nee. Maar hij leest het vast en schaterlacht langs ravijnen omdat wij zijn naamtopic volposten.
Ik denk dat we een miscommunicatie hebben over wat erboven zitten betekent.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
Dan ga ik daar ook zitten. Erboven, dus.
Welnee. Ze bedoelt gewoon: "Als Arcee komt, kom ik natuurlijk ook!"quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:28 schreef Lamon het volgende:
Ik denk dat we een miscommunicatie hebben over wat erboven zitten betekent.
Dat denk ik ook. Vooral omdat jij niks uitlegtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:28 schreef Lamon het volgende:
Ik denk dat we een miscommunicatie hebben over wat erboven zitten betekent.
Nee, dat bedoelde ik niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:29 schreef broer het volgende:
Welnee. Ze bedoelt gewoon: "Als Arcee komt, kom ik natuurlijk ook!"
Je vergat de sarcasme smiley.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:29 schreef broer het volgende:
Welnee. Ze bedoelt gewoon: "Als Arcee komt, kom ik natuurlijk ook!"
Wel waar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:30 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, dat bedoelde ik niet.
Ja, daardoor kun je het op allerlei manieren interpreteren. Kan ik later altijd nog zeggen dat ik het 'helemaal anders bedoelde'.quote:
Intellectueel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
tripartite kongsi.
Zie je Lamon, hij denkt er heus wel over na.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:33 schreef broer het volgende:
Ja, daardoor kun je het op allerlei manieren interpreteren. Kan ik later altijd nog zeggen dat ik het 'helemaal anders bedoelde'.
Ik verdiende hem dan ook wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
Ik mag de-smiley niet gebruiken van broer. Maar dat doe ik lekker toch
![]()
Een directe quote van mr. A. Moszkowicz.quote:
Noodgedwongen. Omdat-ie ernaar vroeg.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
Zie je Lamon, hij denkt er heus wel over na.
Hij was net aan Lamon gericht.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:35 schreef broer het volgende:
Ik verdiende hem dan ook wel.
O, in dat geval: RTL Boulevard-intellectueel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
Een directe quote van mr. A. Moszkowicz.
Er is verschil tussen dequote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:36 schreef Lamon het volgende:
Isecht de sarcasme smiley?
Ik gebruikdaar altijd voor.
![]()
Nu ben ik verschrikkelijk beledigd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:38 schreef broer het volgende:
O, in dat geval: RTL Boulevard-intellectueel.
Ja, sorry. Als het zo snel gaat, kan ik het allemaal niet zo goed bijhouden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
Hij was net aan Lamon gericht.
En dat was niet eens de bedoeling.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
Nu ben ik verschrikkelijk beledigd.
Oh, dan is het dubbel zo ergquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:41 schreef broer het volgende:
En dat was niet eens de bedoeling.
Vóór tienen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:41 schreef Lamon het volgende:
Ik moet morgen trouwens voor 10.00 opstaan om virtueel in de rij te gaan staan voor Police kaarten.
Het lijkt hier communistisch Rusland wel, te erg voor woorden.
Ik vind dequote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:43 schreef broer het volgende:
Waarom kun je iets sarcastisch niet zonder de-smiley zeggen? Hij ziet er altijd zo kijk-mij-eens-om-mijn-eigen-grapje-lachen uit. Sarcasme vaart er juist wel bij als je het serieus brengt. Vind ik.
Hangt er een beetje vanaf.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:43 schreef broer het volgende:
Waarom kun je iets sarcastisch niet zonder de-smiley zeggen? Hij ziet er altijd zo kijk-mij-eens-om-mijn-eigen-grapje-lachen uit. Sarcasme vaart er juist wel bij als je het serieus brengt. Vind ik.
Niet zo familiair, ik ken jou helemaal nietquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
trusten,lieve fokkertjes van me
dan mag ik toch iedereen wel een goedennacht wensenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet zo familiair, ik ken jou helemaal niet![]()
Vierde rang? Het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:41 schreef Lamon het volgende:
Ik moet morgen trouwens voor 10.00 opstaan om virtueel in de rij te gaan staan voor Police kaarten.
Het lijkt hier communistisch Rusland wel, te erg voor woorden.
Hoe duur waren ze?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:09 schreef Lamon het volgende:
Vierde rang? Het moet niet gekker worden.
Jij schept er genoegen in door jezelf als buitenstaander te etalerenquote:Daartegenover staat wel dat ik zojuist een stukje FOK!documentaire gezien heb, en ineens begrijp waarom ik vaak zo slecht aansluit met de users die over de andere topics verspreid zijn.
69 euro, een koopje voor zulke mooie plaatsen, waarbij je marathonrenner moet zijn om de band ooit te bereiken.quote:
Dat was niet wat ik bedoelde.quote:Jij schept er genoegen in door jezelf als buitenstaander te etaleren
Jézus, wat een geld!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:19 schreef Lamon het volgende:
69 euro, een koopje voor zulke mooie plaatsen, waarbij je marathonrenner moet zijn om de band ooit te bereiken.
Ik heb de docu nog niet gezien, heeft weinig zin denk ik, aangezien ik geen geluid hebquote:Dat was niet wat ik bedoelde.
Ze hadden het over hun internetpersoonlijkheid, ik heb helemaal geen internetpersoonlijkheid. Ik ben hier precies hetzelfde als in het echt.
Daarom heb ik ook nooit moeite met foto's posten, woonplaats en werkplaats noemen, echte naam zeggen en meer van dat soort ongein. Het maakt geen donder uit, omdat het toch 1 persoon is.
Ik snap er dan ook geen bal van.
Wat is een internetpersoonlijkheid, en wat heb je eraan als je vervolgens jezelf niet kunt zijn?
Ik ook maar een deel, met wat "vooruitspoelen", maar wat dus wel terugkomt is de terughoudendheid om jezelf als echt persoon te profileren, en daarom moet je ook maar alles slikken van iedereen, omdat hun "internetpersoonlijkheid" een ongemeende uit de marge gedrukte vorm is van de echte persoon erachter.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb de docu nog niet gezien, heeft weinig zin denk ik, aangezien ik geen geluid heb![]()
Niets aan toe te voegenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:41 schreef Lamon het volgende:
Ik ook maar een deel, met wat "vooruitspoelen", maar wat dus wel terugkomt is de terughoudendheid om jezelf als echt persoon te profileren, en daarom moet je ook maar alles slikken van iedereen, omdat hun "internetpersoonlijkheid" een ongemeende uit de marge gedrukte vorm is van de echte persoon erachter.
Fuck dat, ik trek dat niet. Een racist is een racist, een pedo een pedo, een psychopaat een psychopaat, en een geestelijk uitgedaagde randdebiel gewoon een geestelijk uitgedaagde randdebiel, ik ga niet overcompenseren omdat ik maar moet begrijpen dat dat maar een internetpersoonlijkheid is. Lekker makkelijk verschuilen is dat.
Ik heb een stuk gezien over iemand die zei dat je niet jezelf kon zijn omdat je dan snel aangepakt zou worden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:49 schreef svann het volgende:
Welke film heb jij gekeken, Lamon?
Ik toch een net iets andere, geloof ik.
Maar ik spoelde ook geen stukken door.
Ojee.. toch niet de griep he >>?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 04:17 schreef Ole het volgende:
Jaaaa... ik ben weer beter
en mijn favo barman was er ineens ook weer![]()
Ik had zowel de buikgriep als de keel/oor/longquote:
Ik ging even terugkijken in welk topic we hier zijn hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:28 schreef svann het volgende:
Ik vond het een aardig, doch vluchtig beeld geven.
Ze lieten juist allerlei uitgangspunten zien. Van een vrij open instelling tot een terughoudende.
Ook wat redenaties daarachter.
Er zou meer tempo in gebracht kunnen worden, ook wat meer onderwerpen.
Het is een schoolproject en ik vond het leuk om naar te kijken.
Er komen bijna meer typo's dan zinnige dingen uit mijn toetsenbord.
Moe. Slapen.
Trusten!
Djeez! mooi ruk dusquote:Op zaterdag 10 maart 2007 04:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik had zowel de buikgriep als de keel/oor/long
nou ja
het is voorbij![]()
![]()
daar ga ik ook voorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 04:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Djeez! mooi ruk dus![]()
Goed dat je weer opgeknapt bent.. wordt lekker weer dit weekend!
Neequote:Op zondag 11 maart 2007 02:12 schreef Wickedangel het volgende:
Heb je al nieuws, Elizabeth?
Jezus, wat duurt dat lang. Wat is hun excuus?quote:
Een reorganisatie van 14 arbeidsplaatsen. Dat gaat voor.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jezus, wat duurt dat lang. Wat is hun excuus?
Duidelijk geen multitaskersquote:Op zondag 11 maart 2007 02:25 schreef ElizabethR het volgende:
Een reorganisatie van 14 arbeidsplaatsen. Dat gaat voor.
Ik zag het bij De Wereld Draait Door. Bizar. Maar aan de andere kant ook wel een heel reëel beeld van waar het naartoe lijkt te gaan...quote:Op zondag 11 maart 2007 02:24 schreef ElizabethR het volgende:
Een kut docu!! Letterlijk!
Waar blijkt dat uit? Ik heb 'm niet gezien.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:30 schreef broer het volgende:
Die Fok!-documentaire toont overigens eens temeer aan dat er hier een ontzettend vijandige stemming heerst.
Wellicht ben jij beter op de hoogte van wat er allemaal speelt, ik ben denk ik te naief ofzo. Ik was in ieder geval volkomen geshockeerd door het feit dat er helemaal niemand in een of ander blad staat die NIET meer gephotoshopped is, en dat ze tegenwoordig zelfs zo ver gaan dat ze hun vagina laten modificeren. De eindconclusie van die docu is dat vrouwen die tegenwoordig op blote foto's staan oftewel een geopereerde kut hebben, of een gephotoshopte.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Duidelijk geen multitaskers![]()
Die docu heb ik maar even overgeslagen. Leek me allemaal nogal een open deur.
Uiteraard. Erg gelachen dat je Haaibaaike noemdequote:Op zondag 11 maart 2007 02:32 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie m'n interview gelezen op de FP ?
Okquote:Op zondag 11 maart 2007 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Uiteraard. Erg gelachen dat je Haaibaaike noemde![]()
Ja hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 02:32 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie m'n interview gelezen op de FP ?
In zoverre dat ik met de documaakster eens ben dat vrouwen een hoop wordt aangepraat en dat iedereen die in zich laat snijden tenzij medisch noodzakelijk, hartstikke gek is.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:36 schreef ElizabethR het volgende:
Wellicht ben jij beter op de hoogte van wat er allemaal speelt, ik ben denk ik te naief ofzo. Ik was in ieder geval volkomen geshockeerd door het feit dat er helemaal niemand in een of ander blad staat die NIET meer gephotoshopped is, en dat ze tegenwoordig zelfs zo ver gaan dat ze hun vagina laten modificeren. De eindconclusie van die docu is dat vrouwen die tegenwoordig op blote foto's staan oftewel een geopereerde kut hebben, of een gephotoshopte.
Maar het meest schokkende vond ik dat een moeder van een meisje van 15, dat onder de invloed was van wat mannen van tegenwoordig mooi vinden (geen schaamlippen zichtbaar), haar dochter wel wilde laten 'helpen aan deze aandoening'. EN die plastisch chirurg maar lachen.
Brrrrrrrrr!!!!!
Waar jullie het gisteren ook al over hadden: het aannemen van de andere identiteit. En dan niet zozeer om je anders voor te kunnen doen dan je werkelijk bent, maar omdat je kwetsbaar bent als je je echte naam (en dergelijke persoonlijke info) prijsgeeft. Daar kunnen mensen je dan op de één of andere manier op pakken.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
Waar blijkt dat uit? Ik heb 'm niet gezien.
Maar dat is al jaren zo broer. Echt waar!! Het is ook werkelijkheid. Mensen zijn in hun echte leven 'gepakt' door andere users.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:43 schreef broer het volgende:
[..]
Het hele feit dat dat kennelijk de instelling is - mensen 'kunnen pakken' - komt mij nogal vijandig voor.
Oh, op die manierquote:Op zondag 11 maart 2007 02:43 schreef broer het volgende:
Waar jullie het gisteren ook al over hadden: het aannemen van de andere identiteit. En dan niet zozeer om je anders voor te kunnen doen dan je werkelijk bent, maar omdat je kwetsbaar bent als je je echte naam (en dergelijke persoonlijke info) prijsgeeft. Daar kunnen mensen je dan op de één of andere manier op pakken.
Het hele feit dat dat kennelijk de instelling is - mensen 'kunnen pakken' - komt mij nogal vijandig voor.
quote:
Ja, ik weet dat ik een newbie benquote:Op zondag 11 maart 2007 02:47 schreef tong80 het volgende:
Broer was er al bij toen shmoopy en Tong in Onz aan het slowchatten waren.
Ja, dat weet ik ook wel. Maar het valt me de laatste tijd pas echt op. Er is een duidelijke scheiding tussen mensen die het internet 'integreren' in hun dagelijks leven en ook op die manier posten, en mensen die de boel uit elkaar houden. En die laatste groep lijkt er genoegen in te scheppen die eerste groep 'aan te pakken'. Dat verbaast me. En als ik iets langer nadenk, beangstigt het me.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:46 schreef ElizabethR het volgende:
Maar dat is al jaren zo broer. Echt waar!! Het is ook werkelijkheid. Mensen zijn in hun echte leven 'gepakt' door andere users.
Was in 2001.We hadden eerst een virtuele relatie met alles er op en er aan een half jaar later sliepen we in hetzelfde bedquote:Op zondag 11 maart 2007 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ik een newbie ben![]()
Echt?quote:Op zondag 11 maart 2007 02:46 schreef ElizabethR het volgende:
Maar dat is al jaren zo broer. Echt waar!! Het is ook werkelijkheid. Mensen zijn in hun echte leven 'gepakt' door andere users.
Het is mij destijds nooit opgevallen, eerlijk gezegd. Ik hoorde het pas later.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:47 schreef tong80 het volgende:
Broer was er al bij toen shmoopy en Tong in Onz aan het slowchatten waren.
Ik heb toen veel met schmoops gechatquote:Op zondag 11 maart 2007 02:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was in 2001.We hadden eerst een virtuele relatie met alles er op en er aan een half jaar later sliepen we in hetzelfde bed
Zeker welquote:
Ook ik bewaak mijn anonimiteit. Ik zit er ook niet op te wachten dat opdrachtgevers mij aanspreken op het feit dat ik vannacht om drie uur nog steeds hier rondhang. Maar het ging mij er juist om dat er letterlijk werd gezegd dat als je te veel persoonlijke informatie post, andere users dat als een soort 'munitie' zouden gebruiken. Dát is wat me beangstigt.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
Maar je moet je tegenwoordig wapenen tegen stalkers en andere gekken. Of je wilt bijvoorbeeld niet dat je collega's weten wat je allemaal post. Dan hoeft het forum op zich niet vijandig te zijn. Anonimiteit is gewoon een goed idee.
Ik hoopte eigenlijk op voorbeelden van Elizabeth, maar goed.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:56 schreef broer het volgende:
Ook ik bewaak mijn anonimiteit. Ik zit er ook niet op te wachten dat opdrachtgevers mij aanspreken op het feit dat ik vannacht om drie uur nog steeds hier rondhang. Maar het ging mij er juist om dat er letterlijk werd gezegd dat als je te veel persoonlijke informatie post, andere users dat als een soort 'munitie' zouden gebruiken. Dát is wat me beangstigt.
En daar hou ik me ook aan. (Al glipt er soms wel eens wat tussendoor.) Maar toch vind ik het treurig.quote:Op zondag 11 maart 2007 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
je kunt maar beter niet al te veel persoonlijke info posten. Je weet nooit welke gek er meeleest.
En jij bepaalt dat?quote:Op zondag 11 maart 2007 03:08 schreef broer het volgende:
(Nou ja, oké, einde onderwerp.)
quote:Op zondag 11 maart 2007 03:30 schreef broer het volgende:
jeweettog.
Heerlijk toch. Steeds meer bagage erbij.quote:Op zondag 11 maart 2007 03:38 schreef tong80 het volgende:
Ja als 44jarige heb ik net iets meer weetjenogjes
Het was een grapje. Ik zou toch nooit met een g schrijven. Dat doet pijn aan me ogenquote:
Wen er maar aan. Over een jaar of twintig staat het in het Groene Boekje.quote:Op zondag 11 maart 2007 03:40 schreef Wickedangel het volgende:
Het was een grapje. Ik zou toch nooit met een g schrijven. Dat doet pijn aan me ogen![]()
Nietes.quote:Op zondag 11 maart 2007 03:43 schreef broer het volgende:
Wen er maar aan. Over een jaar of twintig staat het in het Groene Boekje.
Ja, dat schreef ik net.quote:Op zondag 11 maart 2007 03:44 schreef broer het volgende:
Een vrolijke tiener?
Ja, dat schreef je. Maar ik geloofde je niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 03:46 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, dat schreef ik net.
Maakt niet uit. Het is heel eenvoudig.quote:Op zondag 11 maart 2007 04:00 schreef Wickedangel het volgende:
Het is vier uur.
Die trivia malen altijd door mijn hoofd, hoe laat ookquote:Op zondag 11 maart 2007 04:04 schreef broer het volgende:
Dan ben je moe en dan beantwoord je tóch nog een vraag goed.
Zeg dat wel!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:03 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, de baan is geschrapt tot nader order
Ze hebben een en ander heroverwogen, en voorlopig hebben ze bepaald dat de functie niet gaat opleveren wat ze ervan verwachten in de eerste zes maanden, en blijkt dat ze overschat hebben hoeveel uren die functie daadwerkelijk inhoud zou geven aan de dagtaak van iemand.
Lijers!
Zo is dat! Als ze je niet willen, lopen ze 't risico dat je wegloopt.quote:Ik heb alweer een solli lopen buiten de deur. En ik mag al op gesprek komen ook
Moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:07 schreef broer het volgende:
Ik moet kiezen of ik zelfstandig wil blijven of dat ik voor een baan wil gaan. Leuk werk, 'zekerheid' tot 1 januari, geen slecht salaris (ook niet overdreven goed, maar dat maakt me ook niet zoveel uit), geen avonden en weekenden werken. Maar vooral ook: geen vrijheid meer.
De kat wint!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:09 schreef ElizabethR het volgende:
Dan heb ik verder nog een extreem grappig filmpje in de aanbieding. Ik heb me werkelijk rotgelachen!!
Dat lijstje staat hierboven.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:11 schreef ElizabethR het volgende:
Broer, dat is een lastige keuze zeg!! Helpt het simpele lijstje met pro's en contra's maken??
Ja, dat is waar. Maar goed, ik heb nu helemaal geen zekerheid, dus dat is ook relatief. (Bovendien ben je tegenwoordig ook met een 'vast' contract redelijk gemakkelijk weer baanloos. Dat is ook schijnzekerheid.)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Het is dus een tijdelijk contract? Want die worden vandaag de dag héél vaak niet verlengd. Dan zit je na 1 januari weer zonder baan.
Zie boven.quote:Geen vrijheid meer is ook zoiets: denk je dat je dat aankunt, na voor jezelf te hebben gewerkt?
Neuh. Zolang ik niet rood sta, interesseert het me verder niets. Ik moet kunnen wonen, eten en zeer regelmatig bier drinken.quote:Oh en salaris is best belangrijk![]()
Ik weet niet hoe groot die kans is. Uiteindelijk ben ik natuurlijk nog maar een jaar echt zelfstandig, dus dat 'opbouwen' valt ook nog wel mee. Vanaf nu is het de vraag wie er blijft hangen. (En onzeker als ik ben, denk ik dat er niemand blijft hangen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
Maar je hebt toch iets opgebouwd, broer? Wat is de kans dat je ooit zonder opdrachten komt te zitten?
Ja, ik weet dat ik het zelf moet besluiten. Maar ik vraag dit aan iedereen die het maar wil horen. Dus ook hier. Opvallend: over het algemeen zijn het de 'vaste banen' die vinden dat ik mijn vrijheid niet moet opgeven, en zijn het de 'zelfstandigen' die vinden dat er ook wat voor zekerheid te zeggen is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:22 schreef ElizabethR het volgende:
Je moet de keuze zelf maken broer, maar ik zou het wel weten. Never dat ik mijn vrijheid nog opgaf als ik die eenmaal bezat. Als je, zoals jij aangeeft, tevreden bent met kunnen rondkomen van wat je verdient en daarmee kunt doen wat je graag wilt, dus wonen, eten en bier drinken, dan is de keuze voor mij niet moeilijk.
Ik wil nog wel eens in de stress schieten: "Ik kan het niet meer. Niemand vraagt me ooit nog. Droog brood voortaan!" Zoals veel zelfstandigen, denk ik. Die stress vind ik niet prettig. Ook niet 'spannend', wat je nog wel eens hoort. Dus dan is relatieve zekerheid nét iets fijner.quote:Zekerheid heb je nooit in het leven! Je kunt morgen wel een hersenbloeding kirjgen en nooit meer een toetsenbord kunnen bedienen. Of je krijgt morgen een erfenis van een lang vergeten, doodgewaande verre neef die jou nog wel kent. Ik bedoel maar, zekerheden? Neuh!
Succes ermee.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:29 schreef broer het volgende:
Maar goed, ik moet zelf besluiten. En dat ga ik ook heus wel doen. Binnenkort. Ooit.
Ghehe, Danny en Yvonne wisselen elkaar af! Ze zijn beiden mijn sig-providers. Ze kunnen me niet anders replyen dan door middel van het me toebedelen van een scala aan psychiatrische aandoeningen, danwel pogingen tot venijnige steken onder water. Ik moet er telkens wel om lachen en heb om de paar weken een nieuwe sig!! Wat ik ze precies misdaan heb weet ik nog niet hoor, maar ze blijven bezig. Al jaren.quote:
Een gedeelde ketel, soms niet zo fijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:12 schreef svann het volgende:
Ben jij geen heer en meester over je eigen thermostaat, Lamon?
Mensen helpen aan de telefoon? helpdesk?quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:50 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb besloten om vannacht maar even wakker te blijven, morgen wel van 12 tot 4 werken, maarja daar voer ik toch geen reet uit, beetje op een stoel mensen helpen aan de telefoon, lol.
Morgenochtend ff douchen, paar energy blikjes halen bij de c1000 en im ready 2 go.
veel plezierquote:Op vrijdag 16 maart 2007 02:18 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, DIGGER en EW zijn goed aangekomen. We hebben al effe lekker bijgekletst, en ze liggen net op 1 oor. Want voor hun is het kwart over twee.
Dan gaan we naar een gezellig Paddy's weekend denk ik!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |