Noodgedwongen. Omdat-ie ernaar vroeg.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
Zie je Lamon, hij denkt er heus wel over na.
Hij was net aan Lamon gericht.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:35 schreef broer het volgende:
Ik verdiende hem dan ook wel.
O, in dat geval: RTL Boulevard-intellectueel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
Een directe quote van mr. A. Moszkowicz.
Er is verschil tussen dequote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:36 schreef Lamon het volgende:
Isecht de sarcasme smiley?
Ik gebruikdaar altijd voor.
![]()
Nu ben ik verschrikkelijk beledigd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:38 schreef broer het volgende:
O, in dat geval: RTL Boulevard-intellectueel.
Ja, sorry. Als het zo snel gaat, kan ik het allemaal niet zo goed bijhouden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
Hij was net aan Lamon gericht.
En dat was niet eens de bedoeling.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
Nu ben ik verschrikkelijk beledigd.
Oh, dan is het dubbel zo ergquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:41 schreef broer het volgende:
En dat was niet eens de bedoeling.
Vóór tienen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:41 schreef Lamon het volgende:
Ik moet morgen trouwens voor 10.00 opstaan om virtueel in de rij te gaan staan voor Police kaarten.
Het lijkt hier communistisch Rusland wel, te erg voor woorden.
Ik vind dequote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:43 schreef broer het volgende:
Waarom kun je iets sarcastisch niet zonder de-smiley zeggen? Hij ziet er altijd zo kijk-mij-eens-om-mijn-eigen-grapje-lachen uit. Sarcasme vaart er juist wel bij als je het serieus brengt. Vind ik.
Hangt er een beetje vanaf.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:43 schreef broer het volgende:
Waarom kun je iets sarcastisch niet zonder de-smiley zeggen? Hij ziet er altijd zo kijk-mij-eens-om-mijn-eigen-grapje-lachen uit. Sarcasme vaart er juist wel bij als je het serieus brengt. Vind ik.
Niet zo familiair, ik ken jou helemaal nietquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
trusten,lieve fokkertjes van me
dan mag ik toch iedereen wel een goedennacht wensenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet zo familiair, ik ken jou helemaal niet![]()
Vierde rang? Het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:41 schreef Lamon het volgende:
Ik moet morgen trouwens voor 10.00 opstaan om virtueel in de rij te gaan staan voor Police kaarten.
Het lijkt hier communistisch Rusland wel, te erg voor woorden.
Hoe duur waren ze?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:09 schreef Lamon het volgende:
Vierde rang? Het moet niet gekker worden.
Jij schept er genoegen in door jezelf als buitenstaander te etalerenquote:Daartegenover staat wel dat ik zojuist een stukje FOK!documentaire gezien heb, en ineens begrijp waarom ik vaak zo slecht aansluit met de users die over de andere topics verspreid zijn.
69 euro, een koopje voor zulke mooie plaatsen, waarbij je marathonrenner moet zijn om de band ooit te bereiken.quote:
Dat was niet wat ik bedoelde.quote:Jij schept er genoegen in door jezelf als buitenstaander te etaleren
Jézus, wat een geld!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:19 schreef Lamon het volgende:
69 euro, een koopje voor zulke mooie plaatsen, waarbij je marathonrenner moet zijn om de band ooit te bereiken.
Ik heb de docu nog niet gezien, heeft weinig zin denk ik, aangezien ik geen geluid hebquote:Dat was niet wat ik bedoelde.
Ze hadden het over hun internetpersoonlijkheid, ik heb helemaal geen internetpersoonlijkheid. Ik ben hier precies hetzelfde als in het echt.
Daarom heb ik ook nooit moeite met foto's posten, woonplaats en werkplaats noemen, echte naam zeggen en meer van dat soort ongein. Het maakt geen donder uit, omdat het toch 1 persoon is.
Ik snap er dan ook geen bal van.
Wat is een internetpersoonlijkheid, en wat heb je eraan als je vervolgens jezelf niet kunt zijn?
Ik ook maar een deel, met wat "vooruitspoelen", maar wat dus wel terugkomt is de terughoudendheid om jezelf als echt persoon te profileren, en daarom moet je ook maar alles slikken van iedereen, omdat hun "internetpersoonlijkheid" een ongemeende uit de marge gedrukte vorm is van de echte persoon erachter.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb de docu nog niet gezien, heeft weinig zin denk ik, aangezien ik geen geluid heb![]()
Niets aan toe te voegenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:41 schreef Lamon het volgende:
Ik ook maar een deel, met wat "vooruitspoelen", maar wat dus wel terugkomt is de terughoudendheid om jezelf als echt persoon te profileren, en daarom moet je ook maar alles slikken van iedereen, omdat hun "internetpersoonlijkheid" een ongemeende uit de marge gedrukte vorm is van de echte persoon erachter.
Fuck dat, ik trek dat niet. Een racist is een racist, een pedo een pedo, een psychopaat een psychopaat, en een geestelijk uitgedaagde randdebiel gewoon een geestelijk uitgedaagde randdebiel, ik ga niet overcompenseren omdat ik maar moet begrijpen dat dat maar een internetpersoonlijkheid is. Lekker makkelijk verschuilen is dat.
Ik heb een stuk gezien over iemand die zei dat je niet jezelf kon zijn omdat je dan snel aangepakt zou worden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:49 schreef svann het volgende:
Welke film heb jij gekeken, Lamon?
Ik toch een net iets andere, geloof ik.
Maar ik spoelde ook geen stukken door.
Ojee.. toch niet de griep he >>?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 04:17 schreef Ole het volgende:
Jaaaa... ik ben weer beter
en mijn favo barman was er ineens ook weer![]()
Ik had zowel de buikgriep als de keel/oor/longquote:
Ik ging even terugkijken in welk topic we hier zijn hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:28 schreef svann het volgende:
Ik vond het een aardig, doch vluchtig beeld geven.
Ze lieten juist allerlei uitgangspunten zien. Van een vrij open instelling tot een terughoudende.
Ook wat redenaties daarachter.
Er zou meer tempo in gebracht kunnen worden, ook wat meer onderwerpen.
Het is een schoolproject en ik vond het leuk om naar te kijken.
Er komen bijna meer typo's dan zinnige dingen uit mijn toetsenbord.
Moe. Slapen.
Trusten!
Djeez! mooi ruk dusquote:Op zaterdag 10 maart 2007 04:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik had zowel de buikgriep als de keel/oor/long
nou ja
het is voorbij![]()
![]()
daar ga ik ook voorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 04:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Djeez! mooi ruk dus![]()
Goed dat je weer opgeknapt bent.. wordt lekker weer dit weekend!
Neequote:Op zondag 11 maart 2007 02:12 schreef Wickedangel het volgende:
Heb je al nieuws, Elizabeth?
Jezus, wat duurt dat lang. Wat is hun excuus?quote:
Een reorganisatie van 14 arbeidsplaatsen. Dat gaat voor.quote:Op zondag 11 maart 2007 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jezus, wat duurt dat lang. Wat is hun excuus?
Duidelijk geen multitaskersquote:Op zondag 11 maart 2007 02:25 schreef ElizabethR het volgende:
Een reorganisatie van 14 arbeidsplaatsen. Dat gaat voor.
Ik zag het bij De Wereld Draait Door. Bizar. Maar aan de andere kant ook wel een heel reëel beeld van waar het naartoe lijkt te gaan...quote:Op zondag 11 maart 2007 02:24 schreef ElizabethR het volgende:
Een kut docu!! Letterlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |