quote:Op zondag 4 maart 2007 03:05 schreef ElizabethR het volgende:
Dat ga ik nu proberen. Het origineel is trouwens 4+ MB
Jpeg compressie doet het nooit goed, het verkleinen ook niet, maar ja, je mag hier nou eenmaal maar 580 pixels breed posten.
Tja... het is niet dat je Sinterklaas bent, he?quote:Op zondag 4 maart 2007 03:02 schreef broer het volgende:
Maar ja, waar stuur je die kopie naartoe, hè?
Het schijnt dat de post gewoon aankomt als je 'broer, Nijmegen' op de envelop zet.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:21 schreef svann het volgende:
Tja... het is niet dat je Sinterklaas bent, he?
Tuurlijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:23 schreef broer het volgende:
Het schijnt dat de post gewoon aankomt als je 'broer, Nijmegen' op de envelop zet.
Wel voldoende frankeren, hè?
Dankje!quote:Op zondag 4 maart 2007 03:35 schreef svann het volgende:
Die vind ik veel mooier, ER!
Heb je de tag aanwijzing gelezen?
Ga ik die eerste weer helemaal opnieuw bewerken!! Ik vind die compo namelijk ook mooier.quote:Op zondag 4 maart 2007 03:41 schreef broer het volgende:
Deze is veel beter qua kwaliteit, ER. (Al was de compositie van die vorige dan weer iets mooier.)
Ben je echt nu net naar buiten geweest om een nieuwe foto te maken?
quote:Op zondag 4 maart 2007 03:44 schreef broer het volgende:
Die is rechtstreeks gekopieerd van ER's vorige OP.
In het vorige topic blijkbaar die wel in mijn active topics terugkwam, ik las terug dat je die letterlijk overgenomen had, en zonder het topic nauwkeurig terug te lezen trok ik mijn conclusies.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:07 schreef broer het volgende:
Die heb ik er toch ook uitgehaald?
Of staat-ie nog ergens anders?
Kleiner dan ik woon, lijkt me een illusie.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:15 schreef broer het volgende:
Iedereen koopt altijd van die enorme tv's. Waarom? Die dingen bepalen zo enorm het beeld van je woonkamer.
(Of woon ik gewoon te klein? Dat kan natuurlijk ook...)
Ik ook. Maar ik vind dat ik dat wel op mijn 35 cm beeldschermpje kan.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:17 schreef Lamon het volgende:
ik wil films kijken in mijn woonkamer.
En dan het geluid zeker door de ingebouwde speakers?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:20 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik vind dat ik dat wel op mijn 35 cm beeldschermpje kan.
Natuurlijk kan dat. Zou ik ook prima kunnen.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:20 schreef broer het volgende:
Ik ook. Maar ik vind dat ik dat wel op mijn 35 cm beeldschermpje kan.
Nee, dat gaat dan nog wel door een ander apparaat heen. Maar inderdaad: nog niet zo lang, en bovendien niet echt een kwalitatief hoogwaardig apparaat.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:22 schreef Tijn het volgende:
En dan het geluid zeker door de ingebouwde speakers?
Gelijk heb je ook. Als ik iets meer een filmgek was geweest had ik dat waarschijnlijk ook wel gedaan.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:25 schreef Lamon het volgende:
Dus vul ik persoonlijjk mijn woonkamer liever met iets waar ik ook daadwerkelijk naar kijk.
Je bent de ware anti-audio/videofiel.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:26 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, dat gaat dan nog wel door een ander apparaat heen. Maar inderdaad: nog niet zo lang, en bovendien niet echt een kwalitatief hoogwaardig apparaat.
Weet jij als erkende audio/videofiel eigenlijk waarom mensen in Godsnaam LCD tv's kopen?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:29 schreef Tijn het volgende:
Je bent de ware anti-audio/videofiel.
Dat is waar.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:29 schreef Tijn het volgende:
Je bent de ware anti-audio/videofiel.
Er is een grote ruimte tussen alleen bepaald duur spul willen hebben, of alleen het allergoedkoopste of kleinste of slechtste willen hebben natuurlijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:33 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is waar.
Het maakte me vroeger ook nooit uit over welke apparatuur ik met welke gitaar speelde. Dan zag ik andere gitaristen die per se gitaar merk X en versterker merk Y wilden hebben, en dan kreeg ik zo'n Ellen Feis-blik. "And I was all like: huh?"
Ik luister en kijk door slechte kwaliteit middelen heen en concentreer me op de ideeën. De melodie van een liedje of het verhaal van een film.
Maar ik realiseer me maar al te goed dat ik daarin tamelijk alleen sta.
Nee, dat is nou ook weer niet het geval. Maar ik heb geen lást van slecht materiaal. Dat is het meer.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:36 schreef Lamon het volgende:
Met zo'n opmerking lijkt het net alsof je uit principe slecht materiaal zoekt.
Nee, ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik hoef sowieso voorlopig nog even helemaal geen platte TV of digitale ontvangst omdat ik nog helemaal niet overtuigd ben van de superioriteit ervan.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Weet jij als erkende audio/videofiel eigenlijk waarom mensen in Godsnaam LCD tv's kopen?
In dat geval ben ik het met je eens.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:41 schreef broer het volgende:
Nee, dat is nou ook weer niet het geval. Maar ik heb geen lást van slecht materiaal. Dat is het meer.
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:33 schreef broer het volgende:
[..]
Ik luister en kijk door slechte kwaliteit middelen heen en concentreer me op de ideeën. De melodie van een liedje of het verhaal van een film.
Mijn CRT staat in de hoek en dat gaat met plat scherm geen winst opleveren.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik hoef sowieso voorlopig nog even helemaal geen platte TV of digitale ontvangst omdat ik nog helemaal niet overtuigd ben van de superioriteit ervan.
Dat is wel waar. En dat weet ik ook wel. Maar het is meer zoals ik hierboven ook zei, dat ik geen lást heb van slechte kwaliteit. Dit in tegenstelling tot een aantal mensen die bij gebrek aan kwaliteit van het medium ook meteen de boodschap in de prullenbak gooien. Dat, dus.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:49 schreef Tijn het volgende:
Maar maar maar maar broer... Denk je niet dat je je beter op de ideeën en het verhaal van een film kunt concentreren als je niet door de kwaliteit heen hoeft te luisteren, maar juist van de kwaliteit kunt genieten? Immers, de manier waarop alles in beeld en geluid is weergegeven vertelt ook mee aan het verhaal van de film. Ik zou het eeuwig zonde vinden om dat te moeten missen.
Als ik iets eerder had gezien dat je ze had toegevoegd, had ik ze ook zeker geciteerd.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:51 schreef Tijn het volgende:
De extra huilsmilies geven aan hoe betrokken ik me voel met dit onderwerp
Wij hebben er een gekocht omdat onze oude tv kapot was (55 cm tv-tje) en je kunt hier gewoon niet anders meer krijgen. Nou moet ik wel zeggen dat ik dol ben op het ding. Ik beleef de films nu veel meer zoals in de bios, omdat het beeld zo groot is, en de kwaliteit echt erg goed. Wij kijken bijna alles op HD. Het geluid is ook surround dingus gedoe enzo, dus echt een bios gevoel in mijn huiskamer. Ik weet trouwens niet eens of het LCD is, het is groot, en mooi. Mag dat??quote:Op maandag 5 maart 2007 01:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Weet jij als erkende audio/videofiel eigenlijk waarom mensen in Godsnaam LCD tv's kopen?
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:56 schreef ElizabethR het volgende:
Mag dat??
Bestaat dat?quote:
Samsung WS32Z419T, of ik moet het verkeerd geinterpreteerd hebben.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bestaat dat?
Ik was in de veronderstelling dat beeldbuis televisies nooit digitale beeldingangen hebben. Maar ik ben ook niet ontzettend op de hoogte, dus misschien vergis ik me.
Daar zijn er een paar van. Zelf behelp ik me met een 82 cm CRT ding.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bestaat dat?
Ik was in de veronderstelling dat beeldbuis televisies nooit digitale beeldingangen hebben. Maar ik ben ook niet ontzettend op de hoogte, dus misschien vergis ik me.
Dat komt omdat ik me, speciaal in dit topic, altijd zo minderwaardig voel.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo heerlijk verdedigend.
Mjah, crt zegt me niks, ik vind gewoon onze tv erg mooi beeld hebben, en kijk graag naar de films via sky die in HD worden weergegeven.quote:Natuurlijk mag dat, maar een grote crt, die ook HD-tv ready is, levert wel mooier beeld op schijnt.
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:06 schreef ElizabethR het volgende:
Dat komt omdat ik me, speciaal in dit topic, altijd zo minderwaardig voel.
Wie bedenkt trouwens in vredesnaam dit soort productnamen?quote:
Datzelfde heb ik nu met mijn vrouw.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:06 schreef ElizabethR het volgende:
Voor echte specs over dat ding moet je bij mijn man zijn, maar die verafschuwt fok, hij vindt het maar een zielige zooi stumperts hier. Ergo, mijn man vindt mij een stumpert![]()
Hoe komt dat dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:06 schreef ElizabethR het volgende:
Dat komt omdat ik me, speciaal in dit topic, altijd zo minderwaardig voel.
Ontwikkelaars van dergelijke produkten zullen wel heel praktisch en berekenend zijn, in plaats van spontaan blij en enthousiast over hun produkt? Ik weet het eigenlijk niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wie bedenkt trouwens in vredesnaam dit soort productnamen?
Als ik een TV zou maken, zou ik het nog eerder de Tijn Super TV 2000 Pro noemen dan zoiets cryptisch en onuitspreekbaars.
Begrijp me goed hoor, ik ben dol op jullie allemaal, gewoon, de I.R SB usertjes... . Vooral op Broer, Lamon, svann, Wicky en I.R. zelf. Maar ik ben helemaal niet intellectueel, en jullie wel, ik ben ook niet filosofisch, en jullie wel. Ik vind het heerlijk om te lezen allemaal, en denk er over na ook, maar ik ben maar gewoon een domme huis- tuin- en keuken miep met een bijzonder oninteressant leven.quote:
Is dat niet meer op gevoel dan op werkelijkheid gebaseerd?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Begrijp me goed hoor, ik ben dol op jullie allemaal, gewoon, de I.R SB usertjes... . Vooral op Broer, Lamon, svann, Wicky en I.R. zelf. Maar ik ben helemaal niet intellectueel, en jullie wel, ik ben ook niet filosofisch, en jullie wel. Ik vind het heerlijk om te lezen allemaal, en denk er over na ook, maar ik ben maar gewoon een domme huis- tuin- en keuken miep met een bijzonder oninteressant leven.
Misschienquote:Op maandag 5 maart 2007 02:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is dat niet meer op gevoel dan op werkelijkheid gebaseerd?
Ik vind van welquote:Zo speciaal zijn we niet.
Ik hoop het toch niet, zeg. Volgens mij is het doodvermoeiend om de hele dag intellectueel en filosofisch te moeten doen. Ik ben als een kind zo blij dat ik dat niet hoef.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:15 schreef ElizabethR het volgende:
Maar ik ben helemaal niet intellectueel, en jullie wel, ik ben ook niet filosofisch, en jullie wel.
Tilburg ben ik geboren en toen was alles nog rustig daar.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:37 schreef ElizabethR het volgende:
Slaaplkkel bwoew!!
Ik heb net je stukje gelezen over de guerilla gigs in Tilburg
3voor12Tilburg is erg slecht. Er staan een paar columns van mij op!!
Ik heb er helaas van mijn 14e tot mijn 42e gewoond.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tilburg ben ik geboren en toen was alles nog rustig daar.![]()
Ja, over het algemeen werkt dat aardig goed, aan het begin van je baan van leer trekken tegen degenen die je aan hebben genomen of zelfs nog aan moeten nemen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:59 schreef ElizabethR het volgende:
Als ik dan eenmaal op het gesprek beland, dan geef ik ze wel even hun vet mee.
En? Is er wat aangekomen?quote:Op zondag 4 maart 2007 03:23 schreef broer het volgende:
Het schijnt dat de post gewoon aankomt als je 'broer, Nijmegen' op de envelop zet.
Heineken Music Hall.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:33 schreef svann het volgende:
Waar spelen The Killers, Lamon? En tip eens een nummer?
Dat is het zeker.quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vandaag nam ik mijn goede vriend R., die ik eerder al enthousiast had gemaakt voor de Nits, mee naar Kees Torn. Zoals verwacht was het een hele toffe avond. Na afloop zaten we nog wat na te drinken, en wilde ik graag mijn exemplaar van zijn verzameling liedteksten laten signeren (ik ben allesbehalve een starfucker/signeerfan, behalve bij die paar mensen die ik heel erg waardeer). We kregen meteen bier aangeboden, en uiteindelijk waren we te laat voor de laatste metro, zodat Kees himself ons naar huis bracht. Da's toch wel even vet tof.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:12 schreef broer het volgende:
Kees Torn is goed, I.R., uitermate koel, zelfs.
En er is nog niets aangekomen, svann. Maar de post werkt hier in de achterlanden soms wat trager, dus het zou nog een dagje kunnen duren.
quote:
Ik lees slechte dingen in het Killers-topic. Was het wat?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:40 schreef Lamon het volgende:
Heineken Music Hall.
Het was wel wat, ja..quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:28 schreef broer het volgende:
Ik lees slechte dingen in het Killers-topic. Was het wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |