it fean is kutquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:44 schreef Miam het volgende:
jaaaaaa juh, der kom ik elke wyke. krekt wat tichterby he.
Met jou kan ik pratenquote:
Ik sjoch it net hjer!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:26 schreef Miam het volgende:
[..]
Lit it myn Fryske harem net hearre.![]()
Oke.
Ja, kom mar. Ik bin ek by die meeting yn Berltsumquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:53 schreef Miam het volgende:
[..]
Ek al... giet iederien derhinne ofsa?
Moat ik moarnjun mar nei TDF.
Heerenveen Hooligansquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
toch altijd maar rellen... :/
dat wens ik zo ook te houden eigenlijksquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heerenveen Hooligans![]()
Zoveel hebben ze er daar niet van
Jaa, der wie ik achter.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, kom mar. Ik bin ek by die meeting yn Berltsum
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Moast yn net yn Cornjum weze Miam, dêr kinst neat belibje!![]()
Ja hoi wat makkest dit topic wer gesellig.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Do kist neat yn Cornjum belibbe nee.. Miam wol
PSM kint my wolquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:58 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja hoi wat makkest dit topic wer gesellig.
Oh, mooi dat ik dat wiet..quote:
Dat kan je wel uit hengelen :-)quote:Op zondag 20 januari 2008 18:03 schreef 2cv het volgende:
Welke straat ?
Jonkersbosjequote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nu ligt er een sloot op de straat
Kun je mooi in zwemmenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nu ligt er een sloot op de straat
Hmmm daar ligt wel altijd een sloot op de straat als het zo regent als de afgelopen dagenquote:
moauw.. nee :-)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:44 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Hmmm daar ligt wel altijd een sloot op de straat als het zo regent als de afgelopen dagen
Is het in de nieuwbouw dan?
Ik leef anders nog ...quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, allemaal dood.
RIP voor de nabestaanden!
jullie zijn de laatsten der mohikanenquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:22 schreef 2cv het volgende:
Leven de Jousters nog ?
quote:Op maandag 28 april 2008 18:03 schreef Slickk het volgende:
De Jouwster binne sa min nog net, se helpe us van de stront aw !
Zeg! niet spotten met mijn buurtjequote:Op donderdag 15 mei 2008 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
ik verdwaal er iig nog steedsvooral in die bootjesbuurt
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh god, allemaal vinexkneusjes die nog bij pappie en mammie wonen hier
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh god, allemaal vinexkneusjes die nog bij pappie en mammie wonen hier
Wat vond je er van? En wat deed je er?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:22 schreef nietzman het volgende:
Ik ben ook wel eens in Joure geweest!
St. Nykquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:27 schreef nietzman het volgende:
Doorrijden naar Sint Nyk natuurlijk, ik blijf me daar toch niet in het ghetto hangen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:34 schreef alors het volgende:
[..]
St. NykDaar woont alleen maar inteelt uitschot
Yeah \o/quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:08 schreef 2cv het volgende:
De 25e is het weer Jouster Merke !
Supe ? Ach nee man ! Lekker de markt over en geld wegdonderen op de kermis.quote:
die markt mag mij gestolen worden :wquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Supe ? Ach nee man ! Lekker de markt over en geld wegdonderen op de kermis.
Na wat zoeken mijn vroegere huis teruggevondenquote:
Zo vroegah dat het politiebureau nog een boerderij wasquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[ afbeelding ]
nog meer vroegah!
zo vroegah dat ons huis er nog niet op staat
Ik heb aan 2 dingen een hekel, Sint Nyksters en lege bierglazen...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:27 schreef nietzman het volgende:
Doorrijden naar Sint Nyk natuurlijk, ik blijf me daar toch niet in het ghetto hangen.
en dan ben ik gewoon aan het werk! of de boel moet voor 7:47 al begonnen zijn maar daar gok ik niet opquote:Op woensdag 24 september 2008 23:00 schreef Lybo het volgende:
Hey Jousters!
Fijne Joustermerke allemaal, begint morgen weer, heeeeerlijk!![]()
kermis was idd weer flut...quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:50 schreef Lybo het volgende:
kickje!
En, hebben jullie ook een leuke joustermerke gehad?
Is onderhand alweer eventjes geleden natuurlijk, maar hebben jullie t net zo leuk gehad als moi?![]()
Vond alleen de kermis niet zo spectaculair dit jaar...(wanneer trouwens wel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |