Lijkt me een goeie, niet allemaal tegelijk?quote:Op zondag 4 maart 2007 11:33 schreef MissX het volgende:
misschien moet iemand Dynamite ff pm-en.
Ik verkoop de speld toch niet, en hoef het niet nu niet perse te weten kan ook later heb dat ding toch al jaren.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:45 schreef flugeltje het volgende:
Dat je het uit kunt houden zeg, ik ben zelf zo nieuwsgierig aangelegd dat ik zoiets echt niet een hele maand uit zou stellen.
Dat heb ik dan weer niet, ik verkoop m'n rijbewijs toch niet, en hoef niet per se een nieuwe en 't kan ook later heb dat ding toch al jaren.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:22 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Ik verkoop de speld toch niet, en hoef het niet nu niet perse te weten kan ook later heb dat ding toch al jaren.
Ik heb zelf juist dat ik bijvoorbeeld niet kan wachten om me rijbewijs te halen etc.
Ik vermoed dat de waarde echt niet 1000 euro is, de diamanten zijn maar heel klein, en het materiaal is maar zilver.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet, ik verkoop m'n rijbewijs toch niet, en hoef niet per se een nieuwe en 't kan ook later heb dat ding toch al jaren.
Verder kan ik het als geheime Kunst & Kitch kijker toch ook niet laten om vooral te weten hoeveel het nou waard isKan trouwens ook niet geloven dat je het ding gaat houden als 'ie meer dan 1000 euro waard is. Als je 'm nu niet verkoopt, dan wel na een paar herexamens praktijk
@Bron, Ken uw FOK!klassiekers
Ik ben zoals ergens in het topic al gemeld naar een redelijk grote juwelier geweest. alleen durfte ze geen waarde op te geven omdat de waarde meer in het antiek zijn zit. dan de waarde van de diamanten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:25 schreef scrub_nurse het volgende:
nóg n maand wachtenJee dat je dat volhoudt, of het nu veel of weinig waard is ik zou hup richting juwelier gaan. in welk gat woon jij dan dat er geen fatsoenlijke juwelier in de buurt is? heb je geen vrienden of verdere familie die ff met de auto op en neer kunnen met je? jee als ik dichterbij woonde deed ik t wel
wazige foto...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:55 schreef skippy22 het volgende:
http://img11.imagepile.net/view.php?file=87340img_8602.jpg Echt mooi vind ik hem niet![]()
Maar dat was mijn verkapte tvpquote:Op maandag 5 maart 2007 10:14 schreef buzzer het volgende:
even de bezem er doorheen gehaald.
ONZ is op 49
ja maar dan weten we de waarde nog niet!quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:11 schreef dynamiet het volgende:
Dit topic bloed nooit dood..![]()
Antiekspreekuur
Tussen 14.00 en 16.00 uur kan men met de antieke voorwerpen gratis terecht in het Fries Museum aan de Turfmarkt 11 in Leeuwarden. Tijdens het antiekspreekuur wordt de historische betekenis van de voorwerpen beoordeeld. De aanwezige deskundigen kunnen geen uitspraken doen over de taxatiewaarde. Alle informatie wordt strikt vertrouwelijk behandeld.
Het eerstvolgende antiekspreekuur is op vrijdag 6 april van 14.00 - 16.00 uur.
Ik gok op 65 euro.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:09 schreef FFnog het volgende:
Nog een week en dan zal de aap uit de mouw komen...
Waarom mocht ze niets zeggen over de waarde?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:21 schreef dynamiet het volgende:
Kickje,
Ik ben bij het museum geweest, de speld komt iedergeval ergens van 1903-1953 de vrouw dacht zelf aan 1903-1910. De speld komt ook iedergeval uit het buitenland waarschijnlijk Duitsland of engeland.
De diamantjes zelf hebben haast geen waarden. en de totale waarde mocht ze niks over zeggen. maar ze gaf als tip dat hij niet super veel waard is maar genoeg om er heel zuinig op te zijn. en dat ik als ik hem verkocht dat ik een mooie kluis kon kopen:P
Dat teken waar we eerst van dachten dat het een L of B was blijkt een handels teken wat meestal gebruikt werd voor sieraden uit Duitsland of engeland in de periode 1903-1953.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:13 schreef MacBright het volgende:
Nou ja, je weet in ieder geval dat hij zo'n honderd jaar oud is.
Zijn er niet nog meer van die inloopspreekuren voor een second opinion?
Die twijfel tussen duits en engels vind ik nogal vaag klinken.
Nee, ik ben er ook niet meer mee bezig ik weet hoe oud de speld is en waar hij vandaan komt. dit vond ik zelf ook het belangrijkst om te weten.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Is er al nieuws?
(heb dit topic al een tijd in mijn bookmarks staan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |