Waarom mocht ze niets zeggen over de waarde?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:21 schreef dynamiet het volgende:
Kickje,
Ik ben bij het museum geweest, de speld komt iedergeval ergens van 1903-1953 de vrouw dacht zelf aan 1903-1910. De speld komt ook iedergeval uit het buitenland waarschijnlijk Duitsland of engeland.
De diamantjes zelf hebben haast geen waarden. en de totale waarde mocht ze niks over zeggen. maar ze gaf als tip dat hij niet super veel waard is maar genoeg om er heel zuinig op te zijn. en dat ik als ik hem verkocht dat ik een mooie kluis kon kopen:P
Dat teken waar we eerst van dachten dat het een L of B was blijkt een handels teken wat meestal gebruikt werd voor sieraden uit Duitsland of engeland in de periode 1903-1953.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:13 schreef MacBright het volgende:
Nou ja, je weet in ieder geval dat hij zo'n honderd jaar oud is.
Zijn er niet nog meer van die inloopspreekuren voor een second opinion?
Die twijfel tussen duits en engels vind ik nogal vaag klinken.
Nee, ik ben er ook niet meer mee bezig ik weet hoe oud de speld is en waar hij vandaan komt. dit vond ik zelf ook het belangrijkst om te weten.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Is er al nieuws?
(heb dit topic al een tijd in mijn bookmarks staan)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |