Wat een kutwijf die Eline:quote:Op zondag 4 maart 2007 15:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ze heeft hem niet eens zelf geschreven. Lees die comments ook. Wat een kontenkruipers.![]()
Raar ip-nr overigens.quote:Eline / 28-02-2007 17:37
Zojuist een zee onfrisse reactie verwijderd van een anonieme lafbek met IP nummer 1928.712.361 die zich Eric noemt.
Het is natuurlijk wel zo dat de PvdA zelf verantwoordelijk blijft voor haar eigen ministers en staatssecretaresses.quote:En dan dit:
[..]
Nou, in mijn ogen niet.
De doos geeft zelf toe dat het een kwestie van visie is, dus geen verkeerde interpretatie van feiten door Wilders. Dat maakt haar zo belachelijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat de PvdA zelf verantwoordelijk blijft voor haar eigen ministers en staatssecretaresses.![]()
Kijk, aangezien het dus PvdA is, is de kwaliteit dus gegarandeerd bagger.![]()
Ik zat er al aan te denken om een pro-Geert log daar te beginnen. Wordt vast leuk.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:35 schreef Lemmeb het volgende:
Ja die comments zijn heel erg. Dit zijn precies het soort mensen waar ik naar van word. Van die betweterige vervelende enge linkse mensen die mijn leven proberen in te richten. Klinkt als de ideale plek om eens wat andere geluiden neer te plempen!
quote:Op zondag 4 maart 2007 15:35 schreef Lemmeb het volgende:
Ja die comments zijn heel erg. Dit zijn precies het soort mensen waar ik naar van word. Van die betweterige vervelende enge linkse mensen die mijn leven proberen in te richten. Klinkt als de ideale plek om eens wat andere geluiden neer te plempen!
Laat me ff weten als het zover is, dan kom ik ook wel ff buurten.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zat er al aan te denken om een pro-Geert log daar te beginnen. Wordt vast leuk.
Let dus wel op artikel 1b.quote:ik ben permanent geschorst op dit weblog. Dat is omdat ik kritiek had op de Volkskrant en op Vk-journalisten die op dit weblog actief zijn. Dat mag niet volgens het Vk-weblogreglement artikel 1b.
Maar reageren mag nog steeds. Mijn weblog ging overigens over mediakritiek. Ik ben neerlandicus met een doctoraal Taalbeheersing en een doctoraal Communicatiegeschiedenis. Bijvakken waren massacomunicatie (bij prof. D. Mcquail) en semiologie. Daar kan de weblogmoderator niet tegenop en daarom ben ik geschorst.
Bedankt voor je reactie. Eén kwestie klopt niet. Wilders zet mensen niet tegen elkaar op. Hij verwoordt de mening van Nederlanders die vinden dat zij niet vertegenwoordigd worden en geen spreekbuis hebben in de politiek-correcte media en politiek.
Hij zaait geen angst, hij oogst. Zo is het ook met de Volkskrant. Deze krant speelt in, met de hete adem van internet in de nek, op de links-populistisch behoefte van de lezers. Zulke bloggers zijn hier ook aanwezig.
Ze maken zich eerder druk over een burqa die niet gedragen zou mogen worden dan over een juwelier die voor de vijfde keer overvallen is door gewapende Marokkaantjes.
Dan krijg je Wilders en dan krijg je weer een schijnheilige reactie op dit weblog van een blogster als Eline Walda en in haar spoor het hele pc-weblogkoor.
quote:
Als je van te voren al weet dat er een zooi gefrustreerde wildersfans en teleurgestelde Pimmisten op afkomen lijkt het mij niet onverstandig.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Geweldig kansloos als je discussie gaat dichttimmeren met wetjes en artikeltjes.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 15:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je van te voren al weet dat er een zooi gefrustreerde wildersfans en teleurgestelde Pimmisten op afkomen lijkt het mij niet onverstandig.
Precies. Het gaat me er helemaal niet om dat die mensen een andere mening zijn toegedaan, want meningen zijn vrij in dit land. Maar het gaat me om die hele manier waarop men hun afkeuring van mijn mening laat blijken. Continu: schermen met termen als "dom", "asociaal", "de nieuwe nazi's" en het gewoon stelselmatig vertikken om op de inhoud te discussiëren.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Er zijn zoveel van dat soort zure mensen die je dan inderdaad op de koop toe ook nog eens willen vertellen dat je asociaal bent en moet leven zoals zij dat willen. Ik kots er steeds meer van, er zit nl. 0,0 liberalisme in.
Ik zeg niet dat er geen discussie moet zijn, juist wel. Maar als je weet dat er mensen komen om te rellen en te trollen dan zijn bepaalde spelregels in de discussie toch niet overbodig?quote:Op zondag 4 maart 2007 15:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij zegt het. Zo blijft er dus een handjevol ja-knikkers over en is de nieuwe waarheid een feit.![]()
Die zijn er dus niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:44 schreef du_ke het volgende:
Als je van te voren al weet dat er een zooi gefrustreerde wildersfans en teleurgestelde Pimmisten op afkomen lijkt het mij niet onverstandig.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C75E3EF22E40D1.htmlquote:04 Maart 2007
België herdenkt veerbootramp Herald
In België wordt vandaag de ramp met de veerboot Herald of Free Enterprise herdacht. Dinsdag is het twintig jaar geleden dat het schip kapseisde voor de kust van Zeebrugge. Daarbij vielen 193 doden, vooral Britten.
In Zeebrugge was een herdenkingsmis en daarna werden bloemen gelegd bij een monument voor de slachtoffers.
De Herald of Free Enterprise vertrok in 1987 met meer dan 500 mensen aan boord uit Zeebrugge. Door een draaimanoeuvre met open boegdeuren liep veel water het schip in. Het sloeg binnen een minuut om. De kapitein is later aangewezen als verantwoordelijke voor de ramp.
En ondertussen haal je de scherpte van de discussie af.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:47 schreef du_ke het volgende:
Ik zeg niet dat er geen discussie moet zijn, juist wel. Maar als je weet dat er mensen komen om te rellen en te trollen dan zijn bepaalde spelregels in de discussie toch niet overbodig?
Ik denk dat je beter kan kijken of ze volgend jaar gaan bloeienquote:Op zondag 4 maart 2007 15:19 schreef Napalm het volgende:
Zeg, die tulpenbollen die ik zojuist in de tuin heb gestopt, gaan die nog bloeien of had ik ze beter meteen kunnen wegmikken?
Het moet toch ook meer over de inhoud gaan dan over het elkaar vliegen afvangen?quote:Op zondag 4 maart 2007 15:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En ondertussen haal je de scherpte van de discussie af.
Exact. In feite ruien ze zelf "het volk" op, iets wat ze hun tegenpolen verwijten. Vaak zijn het van die kneuzen die zelf niks te doen hebben en dus ook geen middelen hebben om te genieten van het leven. Ze richten zich dan op de "asocialen" want die hebben het uiteraard gedaan dat ze zelf in de shit zitten. Ze vergeten daarbij wel dat juist die mensen nog voor financiering zorgen middels belasting. Vaak wordt de discussie ook verdraaid, terwijl de harde feiten dan weggehoond worden. Zo ben je al snel een rascist als je misdaden van bijvoorbeeld Marokkanen veroordeelt, terwijl het juist over de misdaden ging.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:46 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Precies. Het gaat me er helemaal niet om dat die mensen een andere mening zijn toegedaan, want meningen zijn vrij in dit land. Maar het gaat me om die hele manier waarop men hun afkeuring van mijn mening laat blijken. Continu: schermen met termen als "dom", "asociaal", "de nieuwe nazi's" en het gewoon stelselmatig vertikken om op de inhoud te discussiëren.
Nee, stomme geïndoctrineerde k*nk*rk*t, ik ben niet dom, mijn IQ is zeker weten véél hoger dan dat van jou, asociaal ben ik ook al niet want ik sta altijd voor iedereen klaar en doe verder ook geen vlieg kwaad, en een "nieuwe nazi" ben ik al helemaal niet want Joden hebben bij mij in het algemeen juist een streepje vóór.
Ik kom er in eerste instantie niet om te rellen of te trollen. Maar als mij maar vaak genoeg de mond gesnoerd wordt om totaal arbitraire redenen, of gewoon omdat men de discussie niet kan winnen, dan kan ik nog weleens narrig worden ja. Vind je dat gek?quote:Op zondag 4 maart 2007 15:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er geen discussie moet zijn, juist wel. Maar als je weet dat er mensen komen om te rellen en te trollen dan zijn bepaalde spelregels in de discussie toch niet overbodig?
Wat een Blanke Correcte Linkse Elite reactie.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het moet toch ook meer over de inhoud gaan dan over het elkaar vliegen afvangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |