Niks mis met Alpentrutjes als je het mij vraagt. Maar niet als ze al ver over the hill zijn, zoals Böhler. Bovendien vind ik haar niet echt op een Alpentrutje lijken, maar meer op zo'n Beierse nazivrouw.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Bohler doet een beetje denken aan Eva Braun. Zo'n Alpentrutje.
Laten we het er maar op houden dat ze er vrij afschrikwekkend uitziet.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:39 schreef Lemmeb het volgende:
Niks mis met Alpentrutjes als je het mij vraagt. Maar niet als ze al ver over the hill zijn, zoals Böhler. Bovendien vind ik haar niet echt op een Alpentrutje lijken, maar meer op zo'n Beierse nazivrouw.
Hij was ook militair...quote:Op zondag 4 maart 2007 11:43 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
von Hindenburg
en mensen maar denken dat de "blockhead" Amerikaans is![]()
Vanuit Kerkrade moet ik zeggen dat hij wel een punt heeft.quote:
De weerwolf van GL.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:44 schreef MrX1982 het volgende:
Laten we het er maar op houden dat ze er vrij afschrikwekkend uitziet.
Dat doet me plezier, Lemmebquote:
1) Hooglied?quote:Op zondag 4 maart 2007 08:13 schreef sigme het volgende:
2 Hij kusse mij met de kussen Zijns monds; want Uw uitnemende liefde is beter dan wijn.
3 Uw oliën zijn goed tot reuk, Uw naam is een olie, die uitgestort wordt; daarom hebben U de maagden lief.
4 Trek mij, wij zullen U nalopen! De Koning heeft mij gebracht in Zijn binnenkameren; wij zullen ons verheugen en in U verblijden; wij zullen Uw uitnemende liefde vermelden, meer dan den wijn; de oprechten hebben U lief.
5 Ik ben zwart, doch liefelijk (gij dochteren van Jeruzalem!), gelijk de tenten van Kedar, gelijk de gordijnen van Salomo.
6 Ziet mij niet aan, dat ik zwartachtig ben, omdat mij de zon heeft beschenen; de kinderen mijner moeder waren tegen mij ontstoken, zij hebben mij gezet tot een hoederin der wijngaarden. Mijn wijngaard, dien ik heb, heb ik niet gehoed.
7 Zeg mij aan, Gij, Dien mijn ziel liefheeft, waar Gij weidt, waar Gij de kudde legert in den middag; want waarom zou ik zijn als een, die zich bedekt bij de kudden Uwer metgezellen?
8 Indien gij het niet weet, o gij schoonste onder de vrouwen! zo ga uit op de voetstappen der schapen, en weid uw geiten bij de woningen der herderen.
9 Mijn vriendin! Ik vergelijk u bij de paarden aan de wagens van Farao.
10 Uw wangen zijn liefelijk in de spangen, uw hals in de parelsnoeren.
11 Wij zullen u gouden spangen maken, met zilveren stipjes.
12 Terwijl de Koning aan Zijn ronde tafel is, geeft mijn nardus zijn reuk.
13 Mijn Liefste is mij een bundeltje mirre, dat tussen mijn borsten vernacht.
14 Mijn Liefste is mij een tros van Cyprus, in de wijngaarden van En-gedi.
15 Zie, gij zijt schoon, Mijn vriendin! Zie, gij zijt schoon; uw ogen zijn duiven ogen.
16 Zie, gij zijt schoon, mijn Liefste, ja, liefelijk; ook groent onze bedstede.
17 De balken onzer huizen zijn cederen, onze galerijen zijn cipressen.
De vrouw van de baas?quote:Op zondag 4 maart 2007 14:55 schreef Napalm het volgende:
Er is toch menig naaste die ik zou willen liefhebben. Bijvoorbeeld dat meisje van maandag. 3 daags, 7 dagen per week.
Nee, dat was woensdag. En dat was een Vrouw, geen meisje meer.quote:
Wanneer is iemand een vrouw en wanneer een meisje?quote:Op zondag 4 maart 2007 14:59 schreef Napalm het volgende:
[..]
Nee, dat was woensdag. En dat was een Vrouw, geen meisje meer.
Hmmm, toch wel een afweging; die ene was liefelijk (kaarslicht, slaapkamer) de ander wellicht ook maar zou er waarschijnlijk zo een wokkel van maken op een openbare parkeerplaats.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:59 schreef Napalm het volgende:
[..]
Nee, dat was woensdag. En dat was een Vrouw, geen meisje meer.
inIdit geval lag de grens onder en boven de C-cup en onder en boven de 25.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:01 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wanneer is iemand een vrouw en wanneer een meisje?
Het was een goede week.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:05 schreef Lemmeb het volgende:
Klinkt alsof jij heel wat te genieten hebt in het dagelijks leven!
quote:Couscousgeur: 1: (eig.) geur van couscous 2: (fig.) benauwende, bekrompen, provinciale atmosfeer; kenmerken: ritueel slachten op balkon, vuilniszakken over balkon, door olijfolie verstopte afvoer, satellietschotel, hoofddoek - djellaba - boerka, baarden, (rode) tapijtjes, koperen ornamenten, tierelantijnen, geen of gebroken Nederlands, grote gezinnen, vrouwenmishandeling, homohaat, jodenhaat, blankenhaat, wapenbezit; 3: (hist.) bergomgeving, geitenhouden.
Is dat een nieuw opkomend fenomeen ofzo, die volkskrantblogs? Ik heb je al vaker met links daarnaar zien strooien.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/112265
Ze lijken kwa niveau nogal op Fok! Zelfde soort ruzies. Maar het is daar leuk rellen, want de voorraad politiek-correcte, zure, egotrippende babyboomers is daar bijna eindeloos.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:14 schreef Lemmeb het volgende:
Is dat een nieuw opkomend fenomeen ofzo, die volkskrantblogs? Ik heb je al vaker met links daarnaar zien strooien.
Tanx voor de tip, PJ! Daar maar eens een kijkje nemen, want hier bloedt het toch ook een beetje dood.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ze lijken kwa niveau nogal op Fok! Zelfde soort ruzies. Maar het is daar leuk rellen, want de voorraad politiek-correcte, zure, egotrippende babyboomers is daar bijna eindeloos.
EDIT: neem nou deze dame: http://www.volkskrantblog.nl/bericht/111062![]()
Mannen dansen niet, mannen drinken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ga zo de stad in. Ff dansen en sjansen.
quote:Op zondag 4 maart 2007 15:15 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ze lijken kwa niveau nogal op Fok! Zelfde soort ruzies. Maar het is daar leuk rellen, want de voorraad politiek-correcte, zure, egotrippende babyboomers is daar bijna eindeloos.
EDIT: neem nou deze dame: http://www.volkskrantblog.nl/bericht/111062![]()
Ze heeft hem niet eens zelf geschreven. Lees die comments ook. Wat een kontenkruipers.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
![]()
Zo sneu altijd: Met een zogenaamde heel fatsoenlijke brief vertellen dat Wilders een lul is. De pot, ketel.![]()
Nou, in mijn ogen niet.quote:Beide staatssecretarissen zijn democratisch aangesteld en beschikken in mijn ogen over de juiste competentie en achtergrond om een brug te slaan tussen de verschillende groepen Nederlanders die ons land bevolken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |