Hoezo? Is toch gewoon gezellig om op zaterdagavond een beetje met elkaar te babbelen? Ik heb je een paar open vragen gesteld, die je geheel naar eigen inzicht hebt kunnen invullen. Dat jij er dan voor kiest op deze in te vullen op een manier dat ik een bepaald beeld van je krijg, ja, daar kan ik natuurlijk verder ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:49 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Waarom doe je dan al een pagina lang je best om je beeld bevestigd te krijgen?If you couldn't care less, dan was je na twee postjes vol gekeuvel weer verder gegaan met je eigen wereldje
-whoeps, vol-
Dat jij dingen in mijn antwoorden leest die een willekeurig ander mens niet leest, tja, daar kan ik ook niks aan doenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:54 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch gewoon gezellig om op zaterdagavond een beetje met elkaar te babbelen? Ik heb je een paar open vragen gesteld, die je geheel naar eigen inzicht hebt kunnen invullen. Dat jij er dan voor kiest op deze in te vullen op een manier dat ik een bepaald beeld van je krijg, ja, daar kan ik natuurlijk verder ook niks aan doen.
"Gewoontjes" geloof ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:57 schreef PJORourke het volgende:
Heb ik nou goed begrepen dat Sidekick zichzelf helemaal niks vindt?
Moet je wat vaker onder de mensen komen johquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:57 schreef Lemmeb het volgende:
Wat versta je trouwens onder "ruige liefde"? Ik ben niet bekend met dat begrip.
Heb jij redenen om aan te nemen dat een willekeurig ander mens die dingen niet in je antwoorden leest?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:57 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat jij dingen in mijn antwoorden leest die een willekeurig ander mens niet leest, tja, daar kan ik ook niks aan doenZoek, en gij zult vinden...
Heb jij redenen aan te nemen dat elk persoon hetzelfde leest?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:58 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Heb jij redenen om aan te nemen dat een willekeurig ander mens die dingen niet in je antwoorden leest?
Volgens mij hoef je in dit geval niet eens precies hetzelfde te lezen om wel tot precies dezelfde conclusies te komen. Het strįįlt er namelijk aan alle kanten vanaf.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:59 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Heb jij redenen aan te nemen dat elk persoon hetzelfde leest?
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:01 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je in dit geval niet eens precies hetzelfde te lezen om wel tot precies dezelfde conclusies te komen. Het strįįlt er namelijk aan alle kanten vanaf.
In plaats van bijdehand te doen, kun je het me natuurlijk ook gewoon even uitleggen. Is leuk joh, dan hebben we even wat anders om over te praten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:58 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Moet je wat vaker onder de mensen komen joh
Wat een geflirt hier!quote:
Ben jij familie van Doekje?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:58 schreef Elseetje het volgende:
Moet je wat vaker onder de mensen komen joh
Kan je je helemaal niks voorstellen bij de term 'ruige liefde'?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:02 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
In plaats van bijdehand te doen, kun je het me natuurlijk ook gewoon even uitleggen. Is leuk joh, dan hebben we even wat anders om over te praten.
Ik begon het ook al te denken...quote:
Als Doekje niet zo seksloos zou zijn, zou je bijna gaan denken...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:04 schreef Elseetje het volgende:
Doekje is wel lief, maar ik geloof niet dat hij in mijn genealogie voorkomt.![]()
Ik ga zo de stad in. Ff dansen en sjansen.quote:
Jawel, ik denk dan bijvoorbeeld aan zoenen met een besnorde vrouw.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:03 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Kan je je helemaal niks voorstellen bij de term 'ruige liefde'?
Bah! Rare sexuele fantasiėn heb jijquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:06 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jawel, ik denk dan bijvoorbeeld aan zoenen met een besnorde vrouw.
Gezellig, ik kruip zo m'n bedje inquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ga zo de stad in. Ff dansen en sjansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |