Sttttttttttttt anders hebben we straks helemaal geen maan meerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:42 schreef Soury het volgende:
Tjeee door Billie, is de maan dan echt van kaas ?![]()
Ja dat was ECHT kijkplezierquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:43 schreef Tissik het volgende:
Wat jammer dat de maan uit beeld is...
Gewoon ff af en toe naat buiten lopen.Mooi om te zien hoor,quote:
Deze klopt mop.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:46 schreef itsme het volgende:
welk topic is het nu? die nummers kloppen ook geen &^*&*&*^*& van.
HIER.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:46 schreef Dark het volgende:
Waar gaan we nou verder?
Chicken!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:48 schreef Mika25 het volgende:
Het gebeurt niet vaak dat Amanda achter de computer zit, dus dit is een ideaal moment voor de redaktie om een bommetje op Amanda's PC te gooien waar ze Brainless te zien krijgt
Maar dat zullen ze vast niet durven, want dat krijgen ze in het huis echt ruzie
Dit is de enige echte, waar zijn de mods als je ze nodig hebtquote:
mooi sussiequote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:51 schreef itsme het volgende:
is eric nu stiekem iets aan het doen?
Hij moet CP's inleveren voor zijn bezoek van gister,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:51 schreef itsme het volgende:
Hij moest zijn punten voor Mariël nog betalen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:51 schreef itsme het volgende:
Romantischquote:
Nee hoor ben met je meegeggan hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Flauw dat de rest blijft hangen in de andere COS![]()
Ik ook, maar ik was buitenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Huh.. zit de hele tijd te kijken maar heb dit moment toch gemist![]()
Dat was ook de reden waarom ik eerst in het andere topic postequote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:00 schreef Missy_1974 het volgende:
waarom is nr 670 overgeslagen eigenlijk ? want de laatste volle cos is 699
Waarschijnlijk was die andere voorlaatstequote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ze had geoefend was ze eerste.
Als de redactie haar had laten oefenen!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ze had geoefend was ze eerste.
Boeit het hun dan? Is dat een verantwoording van de redactie ? NOTquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:05 schreef Mika25 het volgende:
DGK_REDAKTIE: Het kost maar 5 seconden om effe een berichtje op de plasma in het kantoor te zetten, zodat Jaap en Amanda weten dat Sylvia terug is...
Moet ditquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:06 schreef Apple-tje het volgende:
Zat ook in de verkeerde.Nog maar een keer voor de mensen die m gemist hebben:
[afbeelding]
klote. Hier is het bijna onbewolkt en dus heel helder en goed te zienquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
Blij dat ik af en toe shots krijg van de maansverduistering , hiet regent het![]()
Die had je voor mij in de vorige Cos mogen latenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:06 schreef Apple-tje het volgende:
[afbeelding]
Jemig weer dat kut fotootje... Sorry maar 1x is leuk...de andere dertig keer is vervuilingquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:06 schreef Apple-tje het volgende:
[afbeelding]
De anderen hadden ook even naar kantoor kunnen lopenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:06 schreef Sporti het volgende:
Niet leuk dat achter zich niet even meld voor Silvia
16 deelnemersquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:07 schreef scanman01 het volgende:
Hpeveel deden er mee Sylvia? 2 personen?
Nee, zonder gein... enorm knap die tweede plaats
Reageert inderdaad niet erg enthousiastquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:08 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Amandel beetje jaloers????????
Snollie: Je bent 2e, wie was er eerste???????quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
De anderen hadden ook even naar kantoor kunnen lopen
Precies, beetje bitchyquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Snollie: Je bent 2e, wie was er eerste???????
Who cares.
Heel irritant. Gewoon een beslissing maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:10 schreef Mani89 het volgende:
Lopen er nu 2 cossen door elkaar? beetje irritant
Blijf maar hierquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:10 schreef Mani89 het volgende:
Lopen er nu 2 cossen door elkaar? beetje irritant
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:11 schreef Lieve het volgende:
[afbeelding]
Wat heb je gedaan Jaap, blijf je nu steeds aan de gang?Blijf van mijn maan af. DIE KUN JE NIET ETEN!
Zal de redaktie een worst zijn waarschijnlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:10 schreef gomi het volgende:
mag sylvia nu ook contactpunten uitdelen?
zal wel niet haar 2e plek is immers niet van dezelfde orde als een rat die een 1e vliegles mag doen
Jee Lieve Dank, zie ik ook nog wat.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:11 schreef Lieve het volgende:
[afbeelding]
Wat heb he gedaan Jaap, blijf je nu steeds aan de gang?Blijf van de maan af. DIE KUN JE NIET ETEN!
Verplicht dus.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:13 schreef itsme het volgende:
jaap heeft het zich toch aangetrokken wat tante natasia zei en zit er nog.
precies die 2 anderen krijgen een bloemetje of contactpunten als ze bij wijze van spreken naar t toilet zijn geweest ipv zwembad.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:13 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zal de redaktie een worst zijn waarschijnlijk
Als ze enigszins blij voor Sylvia zijn mogen ze wel eens iets gaan doen voor haar. Bijvoorbeeld een bloemetje met "namens de gehele redaktie gefeliciteerd" etc.
mooi he, ik loop ook steeds naar buiten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
Gaaf die maansverduistering... gewoon een halve maan terwijl het volle maan is.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Jee Lieve Dank, zie ik ook nog wat.
Wel leuk dat je om mijn grapje lacht en het ook gebruikt..![]()
Eindelijk weer actie hoop ikquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:13 schreef Dark het volgende:
Jaap mag nog niet naar bed en Syl moet zich ff omkleden.
Je moet er toch ook niet aan denken dat ze dat een keer niet goed zouden doen....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:14 schreef gomi het volgende:
precies die 2 anderen krijgen een bloemetje of contactpunten als ze bij wijze van spreken naar t toilet zijn geweest ipv zwembad.
En hier is die mooie maans-verduistering zojuist onder een dik pak wolken verdwenenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
Gaaf die maansverduistering... gewoon een halve maan terwijl het volle maan is.
Er is gebeld dat Syl zich om moet kleden en Jaap niet mag slapenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:14 schreef avonne het volgende:
Jaap heeft niks gevraagd aan sylvia, he?
Hij krijgt nogmaals een vraag van de anderen of hij ajb wil blijven. Hij wil weer niet.
Alleen omdat iemand zegt "er komt nog wat" gaat hij er bij zitten.
Komt er nog wat? Of was dat maar onzin?
Billie heeft Nog niet gekotst en daar blijft het dan ook bij. Syl is 2e gworden bij de paaldanswedstrijd,quote:
bellen kost toch maar 50 punten en voor 5% pp krijg je al 50 punten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:13 schreef Missy_1974 het volgende:
LOL natas zegt oh als de popi komt kan ik morgen mijn mama bellen, ze denkt echt dat ze hoog staat
Ja, maar best lulig dat hij niet naar het paaldansen vraagt. Zo maakt hij echt geen vrienden, laat staan dat het met hem gezellig is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Er is gebeld dat Syl zich om moet kleden en Jaap niet mag slapen
t lullige is dat t ws niet eens in hem opkomt om te vragen die jongen leeft in zijn eigen wereld en is wereldvreemdquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:17 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja, maar best lulig dat hij niet naar het paaldansen vraagt. Zo maakt hij echt geen vrienden, laat staan dat het met hem gezellig is.
En billie is Jaap?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Billie heeft Nog niet gekotst en daar blijft het dan ook bij. Syl is 2e gworden bij de paaldanswedstrijd,
kan nog leuk worden danquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:17 schreef blomst het volgende:
Heeft natasia alweer veel drank op, ze staat weer te luid.
Zieluuuuuuuuuuuuuugquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:18 schreef the_undertaker het volgende:
Jaap wordt gepest
We zij in Adam altijd wat snellerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
De maan is bij jou meer verduisterd dan bij mij...
Ik waardeer het !quote:
Tijd voor een Trial zoals in The Wall (Pink Floyd)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:21 schreef ruby het volgende:
Jaap laat zich niet dwingen.
Natasia vindt dat Jaap een attitude heeft en dat ze niet van plan is om hem bij de groep te betrekken als ie steeds een Chinese muur om zich heen blijft houden.
fociussen jaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:21 schreef gomi het volgende:
amanda natuurlijk weer fociusen op de lul
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tijd voor een Trial zoals in The Wall (Pink Floyd)
Lullig als je in een groep zitquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:23 schreef ruby het volgende:
Jaap vindt het groepsgebeuren echt een beetje overdone en overtrokken.
Dat is ze natuurlijk al vergeten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Dat doe jij ook Amanda. Je zegt ook 'ik neuk niet meer in het huis' en een dag later lig je weer met Brian in bed.
Same hier .... Kan het nog steeds niet snappen.... Wat heeft hij misdaan dan ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:23 schreef ruby het volgende:
Het begin.... toen je Huub nog niet mocht enzo??quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:23 schreef Sonique het volgende:
Ik word een beetje simpel van Jaap....
Hij gaat ook echt serieus overal op in...
Wat Huub ook deed in het begin deed trouwens...
ieder zijn meug, maar hier in de villa gelden andere regelsquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:23 schreef ruby het volgende:
Hij doet niks en hij praat niet, terwijl hij met een grote mond binnenkwam, het was zooooooo'n partybeest. Maar hij zit de hele dag op zn kont en zegt geen woord.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Same hier .... Kan het nog steeds niet snappen.... Wat heeft hij misdaan dan ?![]()
Ja dat is ook wel zo. Maarja doe dan een beetje mee. Zo weet je zeker dat je geen lang leven in de kooi zal hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:23 schreef ruby het volgende:
Welke groep dan?? Hier hebben we het ook constant over 2 groepen en dan gaan we nu ineens doen alsof het een grote liefdevolle homogene substantie is??quote:
Jaap doet gewoon NIETS!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Same hier .... Kan het nog steeds niet snappen.... Wat heeft hij misdaan dan ?![]()
"Good morning worm your honour"quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tijd voor een Trial zoals in The Wall (Pink Floyd)
Om maar niet te spreken over de Jekyl & Hyde act de 2e avond.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij doet niks en hij praat niet, terwijl hij met een grote mond binnenkwam, het was zooooooo'n partybeest. Maar hij zit de hele dag op zn kont en zegt geen woord.
Dat was niet verstandig voor haar gebit, er moesten eerst nog andere dingen aan haar tanden gefixed worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:25 schreef raggende_annie het volgende:
niet om het een of het ander maar ze hadden toch allemaal de kans gekregen zo'n tandopknapbeurt te laten doen. heeft sylvia daar ook gebruik van gemaakt? hoe leuk ze ook is, haar gebit kan wel een nieuw likje verf gebruiken
Jammer dat haar haarinplant pas bij haar kruin begint.......quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:25 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasja heeft 2 soorten haar: van een Indiase brunette en van een Indiase donkere vrouw
Ik heb Huub nooit niet gemogen, alleen de eerste week werdt ik een beetje moe van Huub omdat hij overal serieus op in ging wat NL zei.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het begin.... toen je Huub nog niet mocht enzo??![]()
Je vergeet een aantal dingen mootje, maar daar wil ik liever niemand aan herrinneren.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij doet niks en hij praat niet, terwijl hij met een grote mond binnenkwam, het was zooooooo'n partybeest. Maar hij zit de hele dag op zn kont en zegt geen woord.
Ja ze is meerdere malen al bij de tandarts geweesstquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:25 schreef raggende_annie het volgende:
niet om het een of het ander maar ze hadden toch allemaal de kans gekregen zo'n tandopknapbeurt te laten doen. heeft sylvia daar ook gebruik van gemaakt? hoe leuk ze ook is, haar gebit kan wel een nieuw likje verf gebruiken
Haar tanden moesten eerst een revisie ondergaan. Pas daarna wordt gebleekt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:25 schreef raggende_annie het volgende:
jawel, let maar opquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
Het nadeel van die volledige maansverduistering is dat je straks niets meer ziet.
ah op die fiets. nee dan is er niks aan de handquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was niet verstandig voor haar gebit, er moesten eerst nog andere dingen aan haar tanden gefixed worden.
Het verschil is dat Huub overal in ging, omdat hij graag aansluiting zocht.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:23 schreef Sonique het volgende:
Ik word een beetje simpel van Jaap....
Hij gaat ook echt serieus overal op in...
Wat Huub ook deed in het begin deed trouwens...
Jaap zit ook nog in zijn eerste week hèquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:26 schreef Sonique het volgende:
Ik heb Huub nooit niet gemogen, alleen de eerste week werdt ik een beetje moe van Huub omdat hij overal serieus op in ging wat NL zei.
Vanaf week twee zag ik dat Huub een blivertje was en zag dat er ook nog een plan achter ging.
En daarmee is dat ook meteen het verschil tussen Huub en Jaap.
Nog geen 1 miljoen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:27 schreef Sonique het volgende:
Mocht Natasia willen dat het huis 15 miljoen waard is...
Weet je...... ik vergat het dus echt te melden! Hoe kon ik dat nou vergetenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je vergeet een aantal dingen mootje, maar daar wil ik liever niemand aan herrinneren.
Dat zal ook kunnen ja!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:27 schreef Clank het volgende:
Hoop dat er een filmpje komt van Sylvia's kunsten.
Jawel hoor, een rode maan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
Het nadeel van die volledige maansverduistering is dat je straks niets meer ziet.
Wat dacht je van zorgen dat Huub er misschien uitvliegt donderdag.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja das pas cool... Alsof er een golfball in de hemel hangt... Jemig wel kut nog steeds niz te zien hierquote:
Hij gaat daar toch zelf zitten?!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:28 schreef Mani89 het volgende:
pff jaap weer helemaal afgezonder aan de kant ..
Nee liever niet. Huub is nr.1 voor me ondanks allesquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat dat je van zorgen dat Huub er misschien uitvliegt donderdag.
subtiel hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Huub gaat er uit donderdag. Eric is een backstabbing gaylord.
dit is werkelijk niet te geloven. nu schakel ik over naar stream 2 en zit ie daar met z'n dikke kop in beeldquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:30 schreef raggende_annie het volgende:
ik ben aan het opnemen maar zoals altijd kies ik de verkeerde stream en heb nu de hele tijd jaap in beeld
Hij is hard aan het gluren hoor.quote:
Ik weet niet waar je wel in NL woont maar in het midden van het land liggen de prijzen een beetje anders dan jij kennelijk denkt, de waarde van de villa is overigens ¤ 2,2 miljoen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog geen 1 miljoen.
Precies !quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:32 schreef Lieve het volgende:
nou, niemand dus!
Jaaa de spotlight bewonderaars willen wel hoor. Maar niemand gaat !!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
De premiere van de TIEN dramaserie Voetbalvrouwen bijwonen in Tusjinskie.
Vermoedelijk wil niemand.
tuurlijk lekker saai en neutraalquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:34 schreef itsme het volgende:
iedereen wil behalve jaap
blijkbaar wel, want ze luisterenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
Huub besluit dat ze het er morgen over gaan hebben.
Huub, bepaal JIJ dat??????
Dat denk ik niet hoor. De ligging is mooi. Maar het huis is bijzonder onpraktisch ingericht/opgedeeld. Boven een miljoen zal het misschien wel komen, maar over 2 niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je wel in NL woont maar in het midden van het land liggen de prijzen een beetje anders dan jij kennelijk denkt, de waarde van de villa is overigens ¤ 2,2 miljoen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
Begrijp ik goed dat er één persoon unaniem moet worden gekozen, en dat die persoon 1 gast mee mag nemen?
lijkt dr wel op hequote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
Dat kunnen ze niet handelen !!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
Begrijp ik goed dat er één persoon unaniem moet worden gekozen, en dat die persoon 1 gast mee mag nemen?
Nee , dat bepaal IK, morgen gaan ze het over hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
Dat is niet lullig, maar gewoon onbeschoft.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:36 schreef Sporti het volgende:
Lullig dat achter niet de moeite nam om Silvia te feliciteren
Het huis stond te koop voor ¤ 2,35 miljoen en is voor ¤ 2,2 miljoen verkocht.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat denk ik niet hoor. De ligging is mooi. Maar het huis is bijzonder onpraktisch ingericht/opgedeeld. Boven een miljoen zal het misschien wel komen, maar over 2 niet.
En verder:
Duurste koopwoningen in Den Bosch
http://www.nu.nl/news/726(...)en_in_Den_Bosch.html
Misschien is het z'n tactiek.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:37 schreef Kinga het volgende:
Jaap distantieert zich zo weer van de groep.
Oeh, wat ben je weer besluitvaardig vanavondquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nee , dat bepaal IK, morgen gaan ze het over hebben.
Die gaat ook niet naar thushinski !!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:36 schreef Sporti het volgende:
Lullig dat achter niet de moeite nam om Silvia te feliciteren
yepquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:37 schreef Kinga het volgende:
Jaap distantieert zich zo weer van de groep.
Ow oke, hoeveel m2 is dat dan ongeveer?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het huis stond te koop voor ¤ 2,35 miljoen en is voor ¤ 2,2 miljoen verkocht.
Je vergeet kennelijk even dat er een enorme lap grond bij zit en vrijstaand is nou eenmaal duur, zeker in het Gooi.
Zaalvulling, hellaas 2 lege stoelen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:38 schreef agter het volgende:
Wat een goedkope actie.
Een Talpa premiere bijwonen.
Kan het nog cheaper!@!!
En laat ik daar er nou één van hebben, met uitzicht op st-Janquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor. De ligging is mooi. Maar het huis is bijzonder onpraktisch ingericht/opgedeeld. Boven een miljoen zal het misschien wel komen, maar over 2 niet.
En verder:
Duurste koopwoningen in Den Bosch
http://www.nu.nl/news/726(...)en_in_Den_Bosch.html
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:38 schreef Kinga het volgende:
ik vind dat ze die maan op de stream moeten laten verdomme. ik ga niet steeds naar buiten
hé het is maar een aardigheidje hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:38 schreef agter het volgende:
Wat een goedkope actie.
Een Talpa premiere bijwonen.
Kan het nog cheaper!@!!
Jij hebt nog een optiequote:
Ik wel maar begin het nu een beetje zat te worden. Waarom kijken langslopende mensen met honden me zo raar aan als ik naar de lucht staar?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:38 schreef Kinga het volgende:
ik vind dat ze die maan op de stream moeten laten verdomme. ik ga niet steeds naar buiten
ik kan het lekker vanuit me dakraam bekijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:38 schreef Kinga het volgende:
Daar heb je gelijk in maar als je al een paar maanden in dat huis zit is het wel wat anders natuurlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
[..]
hé het is maar een aardigheidje hoor.
Ik ben vaker bij een premiére geweest.
Niets bijzonders, gewoon lekker een uitje
Ja, dat gevoel krijg ik er ook bij.quote:
Ik denk ook dat eric ene goede kans maakt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:38 schreef avonne het volgende:
Ik denk dat het grootste probleem is wie er als gast mee gaat.
Op zich denk ik wel dat iedereen het Amanda gunt (die zou het fantastisch vinden) maar....
.... wie kiest ze dan ? Huub of Brian?
Ik denk dat DAT het grootste probleem wordt.
Het draait er misschien wel op uit dat Eric wordt gekozen, JUIST om Amanda niet te gunnen dat ze Brian pest en Huub kiest
Omdat de maan aan de andere kant isquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik wel maar begin het nu een beetje zat te worden. Waarom kijken langslopende mensen met honden me zo raar aan als ik naar de lucht staar?![]()
Ja dat heb je ook als je in een flatje in Hintham woontquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:39 schreef tutjehola het volgende:
[..]
En laat ik daar er nou één van hebben, met uitzicht op st-Jan![]()
Marianne Thieme zal trots op haar zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een klassemeid is Sylvia toch. Meteen weer naar de paarden ! Eten geven en verzorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |