Jaaa de spotlight bewonderaars willen wel hoor. Maar niemand gaat !!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:33 schreef Peter6000 het volgende:
De premiere van de TIEN dramaserie Voetbalvrouwen bijwonen in Tusjinskie.
Vermoedelijk wil niemand.
tuurlijk lekker saai en neutraalquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:34 schreef itsme het volgende:
iedereen wil behalve jaap
blijkbaar wel, want ze luisterenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
Huub besluit dat ze het er morgen over gaan hebben.
Huub, bepaal JIJ dat??????
Dat denk ik niet hoor. De ligging is mooi. Maar het huis is bijzonder onpraktisch ingericht/opgedeeld. Boven een miljoen zal het misschien wel komen, maar over 2 niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je wel in NL woont maar in het midden van het land liggen de prijzen een beetje anders dan jij kennelijk denkt, de waarde van de villa is overigens ¤ 2,2 miljoen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
Begrijp ik goed dat er één persoon unaniem moet worden gekozen, en dat die persoon 1 gast mee mag nemen?
lijkt dr wel op hequote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
Dat kunnen ze niet handelen !!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
Begrijp ik goed dat er één persoon unaniem moet worden gekozen, en dat die persoon 1 gast mee mag nemen?
Nee , dat bepaal IK, morgen gaan ze het over hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
Dat is niet lullig, maar gewoon onbeschoft.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:36 schreef Sporti het volgende:
Lullig dat achter niet de moeite nam om Silvia te feliciteren
Het huis stond te koop voor ¤ 2,35 miljoen en is voor ¤ 2,2 miljoen verkocht.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat denk ik niet hoor. De ligging is mooi. Maar het huis is bijzonder onpraktisch ingericht/opgedeeld. Boven een miljoen zal het misschien wel komen, maar over 2 niet.
En verder:
Duurste koopwoningen in Den Bosch
http://www.nu.nl/news/726(...)en_in_Den_Bosch.html
Misschien is het z'n tactiek.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:37 schreef Kinga het volgende:
Jaap distantieert zich zo weer van de groep.
Oeh, wat ben je weer besluitvaardig vanavondquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nee , dat bepaal IK, morgen gaan ze het over hebben.
Die gaat ook niet naar thushinski !!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:36 schreef Sporti het volgende:
Lullig dat achter niet de moeite nam om Silvia te feliciteren
yepquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:37 schreef Kinga het volgende:
Jaap distantieert zich zo weer van de groep.
Ow oke, hoeveel m2 is dat dan ongeveer?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het huis stond te koop voor ¤ 2,35 miljoen en is voor ¤ 2,2 miljoen verkocht.
Je vergeet kennelijk even dat er een enorme lap grond bij zit en vrijstaand is nou eenmaal duur, zeker in het Gooi.
Zaalvulling, hellaas 2 lege stoelen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:38 schreef agter het volgende:
Wat een goedkope actie.
Een Talpa premiere bijwonen.
Kan het nog cheaper!@!!
En laat ik daar er nou één van hebben, met uitzicht op st-Janquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor. De ligging is mooi. Maar het huis is bijzonder onpraktisch ingericht/opgedeeld. Boven een miljoen zal het misschien wel komen, maar over 2 niet.
En verder:
Duurste koopwoningen in Den Bosch
http://www.nu.nl/news/726(...)en_in_Den_Bosch.html
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:38 schreef Kinga het volgende:
ik vind dat ze die maan op de stream moeten laten verdomme. ik ga niet steeds naar buiten
hé het is maar een aardigheidje hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:38 schreef agter het volgende:
Wat een goedkope actie.
Een Talpa premiere bijwonen.
Kan het nog cheaper!@!!
Jij hebt nog een optiequote:
Ik wel maar begin het nu een beetje zat te worden. Waarom kijken langslopende mensen met honden me zo raar aan als ik naar de lucht staar?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:38 schreef Kinga het volgende:
ik vind dat ze die maan op de stream moeten laten verdomme. ik ga niet steeds naar buiten
ik kan het lekker vanuit me dakraam bekijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:38 schreef Kinga het volgende:
Daar heb je gelijk in maar als je al een paar maanden in dat huis zit is het wel wat anders natuurlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
[..]
hé het is maar een aardigheidje hoor.
Ik ben vaker bij een premiére geweest.
Niets bijzonders, gewoon lekker een uitje
Ja, dat gevoel krijg ik er ook bij.quote:
Ik denk ook dat eric ene goede kans maakt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:38 schreef avonne het volgende:
Ik denk dat het grootste probleem is wie er als gast mee gaat.
Op zich denk ik wel dat iedereen het Amanda gunt (die zou het fantastisch vinden) maar....
.... wie kiest ze dan ? Huub of Brian?
Ik denk dat DAT het grootste probleem wordt.
Het draait er misschien wel op uit dat Eric wordt gekozen, JUIST om Amanda niet te gunnen dat ze Brian pest en Huub kiest
Omdat de maan aan de andere kant isquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik wel maar begin het nu een beetje zat te worden. Waarom kijken langslopende mensen met honden me zo raar aan als ik naar de lucht staar?![]()
Ja dat heb je ook als je in een flatje in Hintham woontquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:39 schreef tutjehola het volgende:
[..]
En laat ik daar er nou één van hebben, met uitzicht op st-Jan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |