Heel irritant. Gewoon een beslissing maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:10 schreef Mani89 het volgende:
Lopen er nu 2 cossen door elkaar? beetje irritant
Blijf maar hierquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:10 schreef Mani89 het volgende:
Lopen er nu 2 cossen door elkaar? beetje irritant
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:11 schreef Lieve het volgende:
[afbeelding]
Wat heb je gedaan Jaap, blijf je nu steeds aan de gang?Blijf van mijn maan af. DIE KUN JE NIET ETEN!
Zal de redaktie een worst zijn waarschijnlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:10 schreef gomi het volgende:
mag sylvia nu ook contactpunten uitdelen?
zal wel niet haar 2e plek is immers niet van dezelfde orde als een rat die een 1e vliegles mag doen
Jee Lieve Dank, zie ik ook nog wat.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:11 schreef Lieve het volgende:
[afbeelding]
Wat heb he gedaan Jaap, blijf je nu steeds aan de gang?Blijf van de maan af. DIE KUN JE NIET ETEN!
Verplicht dus.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:13 schreef itsme het volgende:
jaap heeft het zich toch aangetrokken wat tante natasia zei en zit er nog.
precies die 2 anderen krijgen een bloemetje of contactpunten als ze bij wijze van spreken naar t toilet zijn geweest ipv zwembad.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:13 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zal de redaktie een worst zijn waarschijnlijk
Als ze enigszins blij voor Sylvia zijn mogen ze wel eens iets gaan doen voor haar. Bijvoorbeeld een bloemetje met "namens de gehele redaktie gefeliciteerd" etc.
mooi he, ik loop ook steeds naar buiten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
Gaaf die maansverduistering... gewoon een halve maan terwijl het volle maan is.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Jee Lieve Dank, zie ik ook nog wat.
Wel leuk dat je om mijn grapje lacht en het ook gebruikt..![]()
Eindelijk weer actie hoop ikquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:13 schreef Dark het volgende:
Jaap mag nog niet naar bed en Syl moet zich ff omkleden.
Je moet er toch ook niet aan denken dat ze dat een keer niet goed zouden doen....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:14 schreef gomi het volgende:
precies die 2 anderen krijgen een bloemetje of contactpunten als ze bij wijze van spreken naar t toilet zijn geweest ipv zwembad.
En hier is die mooie maans-verduistering zojuist onder een dik pak wolken verdwenenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
Gaaf die maansverduistering... gewoon een halve maan terwijl het volle maan is.
Er is gebeld dat Syl zich om moet kleden en Jaap niet mag slapenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:14 schreef avonne het volgende:
Jaap heeft niks gevraagd aan sylvia, he?
Hij krijgt nogmaals een vraag van de anderen of hij ajb wil blijven. Hij wil weer niet.
Alleen omdat iemand zegt "er komt nog wat" gaat hij er bij zitten.
Komt er nog wat? Of was dat maar onzin?
Billie heeft Nog niet gekotst en daar blijft het dan ook bij. Syl is 2e gworden bij de paaldanswedstrijd,quote:
bellen kost toch maar 50 punten en voor 5% pp krijg je al 50 punten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:13 schreef Missy_1974 het volgende:
LOL natas zegt oh als de popi komt kan ik morgen mijn mama bellen, ze denkt echt dat ze hoog staat
Ja, maar best lulig dat hij niet naar het paaldansen vraagt. Zo maakt hij echt geen vrienden, laat staan dat het met hem gezellig is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Er is gebeld dat Syl zich om moet kleden en Jaap niet mag slapen
t lullige is dat t ws niet eens in hem opkomt om te vragen die jongen leeft in zijn eigen wereld en is wereldvreemdquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:17 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja, maar best lulig dat hij niet naar het paaldansen vraagt. Zo maakt hij echt geen vrienden, laat staan dat het met hem gezellig is.
En billie is Jaap?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Billie heeft Nog niet gekotst en daar blijft het dan ook bij. Syl is 2e gworden bij de paaldanswedstrijd,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |