Ga dan is heel snel naar de supermarkt/etos om deodorant of bedoel je niet je soort mensen qua lichaams verzorgingquote:Op zondag 4 maart 2007 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Tsjechië. Mijn soort mensen daar. Mooi landschap ook.
idd ik ben ook in tsjechië geweest. Echt mooie natuur.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:22 schreef Luigi_ het volgende:
[..]
Ga dan is heel snel naar de supermarkt/etos om deodorant of bedoel je niet je soort mensen qua lichaams verzorging. Voorde rest een mooi land idd
Dat vond ik wel heel ergquote:Op zondag 4 maart 2007 17:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
idd ik ben ook in tsjechië geweest. Echt mooie natuur.
Ik moet inderdaad zeggen dat de vrouwen die ik per ongeluk zag niet echt super waren. Of het lag aan het plaatsje waar ik zat.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:27 schreef Luigi_ het volgende:
[..]
Dat vond ik wel heel erg. De vrouwen waren over het algemeen ook niet bijzonder mooi (al heeft bijna elk land wel mooie vrouwen). De sfeer natuur en het goedkope/lekkere bier maakte alles goed
![]()
Lijkt me niet, wij zijn 3 x op verschillende plekken geweest en het was 3x niksquote:Op zondag 4 maart 2007 17:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad zeggen dat de vrouwen die ik per ongeluk zag niet echt super waren. Of het lag aan het plaatsje waar ik zat.
Verschoond van uiterlijke opsmuk bevalt me wel. Maar ik douche me wel iets vaker dan de gemiddelde Tsjech jaquote:Op zondag 4 maart 2007 17:22 schreef Luigi_ het volgende:
[..]
Ga dan is heel snel naar de supermarkt/etos om deodorant of bedoel je niet je soort mensen qua lichaams verzorging. Voorde rest een mooi land idd
Dat mag ik hopen, nouwja voor je naaste omgeving want ik hoef niks te ruikenquote:Op zondag 4 maart 2007 17:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Verschoond van uiterlijke opsmuk bevalt me wel. Maar ik douche me wel iets vaker dan de gemiddelde Tsjech ja![]()
Ja dat is in Amerika wel, veel verschillende soorten gebieden, in Colorado bv waar het vaak sneeuwt en waar de rocky mountains zijn. Of bijvoorbeeld in Florida of California waar het altijd warm is met mooie stranden.quote:
TEXASquote:Op zondag 4 maart 2007 18:28 schreef Guerra het volgende:
Amerika. Dan vooral de zuidelijke/westelijke staten. Zoals California ofzo. De desert zoals New Mexico of Texas trekt me enorm, maar meer voor een vakantie.
Verder lijkt me echt top om een strandtentje ofzo in Spanje te hebben. Mja...
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:40 schreef Perun het volgende:
Toscane of de Provence lijkt me wel wat. Aangenaam klimaat, welvarend, lekker eten, mooie natuur, cultuur, en de mensen zijn misschien niet zo vriendelijk als in Engeland, maar wel oké.
Helemaal waarquote:Op zondag 4 maart 2007 20:00 schreef StarGazer het volgende:
Italie.
In ieder geval naar een land waar nog zon is.
Ik trek al die regen echt niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |