Wenen lijkt me een mooie stad om in te wonenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Oostenrijk(mits ik ooit duits leer)
Wat trekt je aan Engeland? Ik ben er geweest maar ging met gierende banden met de eerste de beste boot weer terug. Het weer is er niet bijzonder en de vrouwenquote:Op zondag 4 maart 2007 12:26 schreef RuutR het volgende:
Duitsland
Is goedkoper qua huur en belastingen, en het is gewoon een prima land en niet al te ver van Nederland
Groot Britannië
Lijkt me een heel relaxt land om te wonen.
Spanje
Lijkt me ook zeer relaxt om te wonen (wel in een grote stad Barcelona, Madrid, Sevilla of Valencia)
Wel jammer dat het best ver van Nederland is.
Limburg...quote:Op zondag 4 maart 2007 12:36 schreef JDude het volgende:
Limburg.
De sfeer is er prima, de britten aardig en de vrouwen best te pruimen (oke ik geef toe dat ze er op die Engelse Documentaires vaak niet uitzienquote:Op zondag 4 maart 2007 12:30 schreef Luigi_ het volgende:
[..]
Wat trekt je aan Engeland? Ik ben er geweest maar ging met gierende banden met de eerste de beste boot weer terug. Het weer is er niet bijzonder en de vrouwen.
Niets van gemerkt eigenlijk,ik vind de vrouwen ronduit smerig(de meeste danquote:Op zondag 4 maart 2007 12:45 schreef RuutR het volgende:
[..]
De sfeer is er prima, de britten aardig en de vrouwen best te pruimen (oke ik geef toe dat ze er op die Engelse Documentaires vaak niet uitzien)
Maar Duitsland trekt mij eigelijk nog het meeste.
- In veel opzichten goedkoper als Nederland
- Mooie steden (Düsseldorf, Bremen, Hamburg, Berlijn, Stuttgart, Köln, Münster, Würzburg, Bonn, Leipzig)
- Gezellige steden
- Dichtbij Nederland
- Leuk Uitgaansleven
- Veel mooie dames (Lang niet elke Duitse vrouw is dik en lelijk, dat valt reuze mee)
- Mooie en gemakkelijke taal
quote:Op zondag 4 maart 2007 15:06 schreef mirannie het volgende:
Weet er iemand nog een land waar je zonder vervolgopleiding nog wel een echt goede baan kan krijgen
Waarom was het dan beter in Nederland, afgezien van het familie/vrienden-aspect?quote:Op zondag 4 maart 2007 13:54 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb vijf jaar in Amerika gewoond. Het was leuk, heb een geweldige tijd gehad, maar ben blij dat ik weer in Nederland woon.
Sneeuw?quote:Op zondag 4 maart 2007 15:50 schreef SHERMAN het volgende:
Israel
Zon, zee, strand, grote steden, woestijn, sneeuw, bergen. Alles in één land.
Ben ik vanmiddag nog geweest, het hele eind van noord naar zuid gefietst (zo'n 4 km). Wel een beetje toeristisch moet ik zeggen.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:21 schreef Berkery het volgende:
Schokland
Een tip: Amerika. Maar dan moet je wel in jezelf investeren ipv uitkering trekken.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:57 schreef Remzz het volgende:
Geen kan me echt geen ander land bedenken dat beter/mooier is dan Nederland
Ja hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 15:58 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Een tip: Amerika. Maar dan moet je wel in jezelf investeren ipv uitkering trekken.
zijn de verschillen tussen de staten niet te groot om te kunnen zeggen dat je daar niet wilt wonen? Ik bedoel: Californië is toch wel weer een heel ander verhaal dan Utah. Ik zou minder bezwaren hebben tegen Californië dan tegen Utahquote:Op zondag 4 maart 2007 16:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja hoor
Alsof ik een uitkering krijg het enige dat ik krijg is 70 euro studiefinanciering per maand
Maar daar had ik het helemaal niet over, gewoon qua gevoel waar ik ook op vakantie ga ik zou er echt nooit van mijn leven willen wonen.
Ja tuurlijk kan ik dat niet zo zeggen maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik in een ander land 'thuishoor' dan Nederland.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zijn de verschillen tussen de staten niet te groot om te kunnen zeggen dat je daar niet wilt wonen? Ik bedoel: Californië is toch wel weer een heel ander verhaal dan Utah. Ik zou minder bezwaren hebben tegen Californië dan tegen Utah(want daar huizen de christenfundamentalisten).
Hoelang woon je al in Zweden? En wat vindt je er leuk en niet? Toen ik er op vakantie was in Gothenburg was het heel mooi daarquote:Op zondag 4 maart 2007 10:40 schreef ennuik het volgende:
Ha! Als ik dit topic zo lees, gaat het nog eens druk worden in "mijn" Zweden!![]()
Naar Stockholm te verhuizen is nooit een bewuste keus geweest en hoewel ik hier prima op mijn plek ben, lijkt het me sterk dat ik hier "voor altijd" blijf. Op mijn wenslijstje staan Duitsland, België, Italië en Zuid Afrika nog en misschien wil ik, in de verre toekomst, nog wel eens terug naar NL!
Italianen ook niet, m.n. de Romeinen.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:20 schreef Renesite het volgende:
Ik denk Frankrijk of Italië (Franse mensen zijn niet even aardig of hulpvaardig)
Mwah... Dan maar geen Frankrijk... Spanje is ook way overratedquote:Op zondag 4 maart 2007 16:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Italianen ook niet, m.n. de Romeinen.
Husky's voor de deur vond ik wel leukquote:Op zondag 4 maart 2007 16:20 schreef Renesite het volgende:
Ik denk Frankrijk of Italië (Franse mensen zijn niet even aardig of hulpvaardig)
Of als yup in Berlijn(die stad heeft het helemaal voor mij
)
Of met een paar husky's voor de deur in 1 van de Scandinavische landen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |