Ga dan is heel snel naar de supermarkt/etos om deodorant of bedoel je niet je soort mensen qua lichaams verzorgingquote:Op zondag 4 maart 2007 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Tsjechië. Mijn soort mensen daar. Mooi landschap ook.
idd ik ben ook in tsjechië geweest. Echt mooie natuur.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:22 schreef Luigi_ het volgende:
[..]
Ga dan is heel snel naar de supermarkt/etos om deodorant of bedoel je niet je soort mensen qua lichaams verzorging. Voorde rest een mooi land idd
Dat vond ik wel heel ergquote:Op zondag 4 maart 2007 17:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
idd ik ben ook in tsjechië geweest. Echt mooie natuur.
Ik moet inderdaad zeggen dat de vrouwen die ik per ongeluk zag niet echt super waren. Of het lag aan het plaatsje waar ik zat.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:27 schreef Luigi_ het volgende:
[..]
Dat vond ik wel heel erg. De vrouwen waren over het algemeen ook niet bijzonder mooi (al heeft bijna elk land wel mooie vrouwen). De sfeer natuur en het goedkope/lekkere bier maakte alles goed
![]()
Lijkt me niet, wij zijn 3 x op verschillende plekken geweest en het was 3x niksquote:Op zondag 4 maart 2007 17:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad zeggen dat de vrouwen die ik per ongeluk zag niet echt super waren. Of het lag aan het plaatsje waar ik zat.
Verschoond van uiterlijke opsmuk bevalt me wel. Maar ik douche me wel iets vaker dan de gemiddelde Tsjech jaquote:Op zondag 4 maart 2007 17:22 schreef Luigi_ het volgende:
[..]
Ga dan is heel snel naar de supermarkt/etos om deodorant of bedoel je niet je soort mensen qua lichaams verzorging. Voorde rest een mooi land idd
Dat mag ik hopen, nouwja voor je naaste omgeving want ik hoef niks te ruikenquote:Op zondag 4 maart 2007 17:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Verschoond van uiterlijke opsmuk bevalt me wel. Maar ik douche me wel iets vaker dan de gemiddelde Tsjech ja![]()
Ja dat is in Amerika wel, veel verschillende soorten gebieden, in Colorado bv waar het vaak sneeuwt en waar de rocky mountains zijn. Of bijvoorbeeld in Florida of California waar het altijd warm is met mooie stranden.quote:
TEXASquote:Op zondag 4 maart 2007 18:28 schreef Guerra het volgende:
Amerika. Dan vooral de zuidelijke/westelijke staten. Zoals California ofzo. De desert zoals New Mexico of Texas trekt me enorm, maar meer voor een vakantie.
Verder lijkt me echt top om een strandtentje ofzo in Spanje te hebben. Mja...
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:40 schreef Perun het volgende:
Toscane of de Provence lijkt me wel wat. Aangenaam klimaat, welvarend, lekker eten, mooie natuur, cultuur, en de mensen zijn misschien niet zo vriendelijk als in Engeland, maar wel oké.
Helemaal waarquote:Op zondag 4 maart 2007 20:00 schreef StarGazer het volgende:
Italie.
In ieder geval naar een land waar nog zon is.
Ik trek al die regen echt niet meer
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:20 schreef Knoekie het volgende:
Elk land behalve Nederland.
Waarom moet ik nou hier geboren worden
Daar heb je een puntquote:Op zondag 4 maart 2007 22:49 schreef Rnnz het volgende:
[..]
![]()
Wees blij dat je niet in een willekeurig arm land in Azië, Afrika of Zuid-Amerika bent geboren.
Zo slecht is Nederland nou ook weer niet.
Hoelang woon je al in Zweden en waarom ben je daar naar toe gegaan? En woon je in een mooie stad?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:50 schreef ASroma het volgende:
Woon in Zweden![]()
Het weer is prima hier hoor, wel koud in de winter uiteraard! Voor de rest de mensen zijn super leuk en de zomers zijn heeeeeerlijk hier, lange dagen en veel zon! Gemiddeld 20-24 graden dus prima te doen! En de algemene sfeer is echt lekker!
Enige nadeel is dat het in de winter al om half 3 begint te schremeren en 3 uur donker is![]()
![]()
![]()
waar ik nog wel zou willen wonen in de toekomst is Japan!
Daar heb ik geen foto's voor nodig.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:37 schreef _GdR_ het volgende:
nogmaals. serieus. dit is beter dan elke plek op de wereld. HTTP://WWW.NECKER.COM
wie mij kan overtuigen d.m.v. foto's dat ik niet gelijk hebt, pls post ze.
Waar is dat? Zou zo het noorden van Michigan kunnen zijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar heb ik geen foto's voor nodig.
Veel te warm daar. Ik heb liever strenge winters met sneeuw, ijs, regen, wind en storm dan van dat warme weer waarbij je je al de pleuris zweet als je alleen maar je glas pakt.![]()
Maar vooruit, je vroeg om foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar kan toch niets tegenop?![]()
Vroeg ik me ook afquote:Op maandag 5 maart 2007 01:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Waar is dat? Zou zo het noorden van Michigan kunnen zijn.
nope. komt niet eens in de buurt.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar heb ik geen foto's voor nodig.
Veel te warm daar. Ik heb liever strenge winters met sneeuw, ijs, regen, wind en storm dan van dat warme weer waarbij je je al de pleuris zweet als je alleen maar je glas pakt.![]()
Maar vooruit, je vroeg om foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar kan toch niets tegenop?![]()
Nee, ik zou dan niet in Chersonissos of Malia bv. willen wonen natuurlijk. Gewoon tussen de andere Grieken.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:28 schreef popolon het volgende:
Kreta is mooi, zolang je niet tegen de (Nederlandse) toeristen aanloopt.
Mijn voorkeur zou dan gaan naar Samos of Lesbos: Niet zo toeristisch en erg mooi.
Dat is wel waar als het hier heet is is het benauwd maar in buitenland kan je nog best veel doen andere klimaat jaquote:Op maandag 5 maart 2007 01:21 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nope. komt niet eens in de buurt.
daar is wel aan ander klimaat he
als het in NL warm is kan je beter niks doen. maar is niet in elk land zo he...
Finlandquote:Op maandag 5 maart 2007 01:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Waar is dat? Zou zo het noorden van Michigan kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |