Niet helemaal exact. Het is een dom kind die hier een les aan het leren is. Of ze de leerstof snel in haar koppie krijgt betwijfel ik maar het zit er aan te komen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exact. De Amanda die ik heb leren kennen op de streams is een dom kind met een véél te grote bek, die zonder enige aanleiding leuke mensen voor rotte vis uitmaakt en dat het liefst zo vaak mogelijk. Daarnaast is ze ook niet vies van een beetje bedreigen enzo.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:22 schreef Kaleddis het volgende:
Hoor je nu een testimonial van Natasia erdoorheen op stream 3![]()
Weet niet wat het is, maar volgens mij is iemand iets vergeten dicht te draaien.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:22 schreef Kaleddis het volgende:
Ja ik ppk maar met wie dan ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:22 schreef Kaleddis het volgende:
Ik had het over Erik, als Erik Huub zou laten vallen waar blijft Erik dan bij de eerstvolgende stemronde. Afhankelijk van Amanda? Dat zou speltechnisch wel kunnen, maar als ik Erik was zou ik niet op de dekking van Amanda rekenen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan dus niet. Snollie heeft zelf de ontslagronde voor Huub aangevraagd, dus moet ze tegenstemmen. Kan ook zijn dat die niet geldig bevonden wordt omdat ze die aangevraagd heeft via de keuken foon en niet in de private. Bij tien proberen ze het allemaal zo wazig mogelijk te houden in hun berichtgeving dus ik weet het niet meer.
Zeker wetenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:23 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Weet niet wat het is, maar volgens mij is iemand iets vergeten dicht te draaien.
Ja met wie spreekt ze in godsnaam?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:22 schreef Kaleddis het volgende:
Dat vraag ik sinds 2 uren maar niemand geeft antwoord!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:24 schreef Sammy-S het volgende:
Waar is die dominante meesteres, Syl-Via, eigenlijk?
Ze lezen zeker hier mee, want het geluid van Natasia is nu weg. Het klonk als een (telefoon-)gesprek met een journalist.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:23 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Weet niet wat het is, maar volgens mij is iemand iets vergeten dicht te draaien.
Is er een mod dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:22 schreef Leandra het volgende:
Deze gaat dus verder als COS 671??
Iemand nog een voorstel voor een TT??
die is paaldansenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dat vraag ik sinds 2 uren maar niemand geeft antwoord!
![]()
Verder niet dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Over Amanda zijn wij t in elk geval eens.
Oh, ok.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
![]()
Paaldanswedstrijd. Duurt wel heel lang.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
![]()
Sylvia is naar een paaldans wedstrijd in Rotterdam.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
![]()
Paaaaaaal dansenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
![]()
Hey Arcee...quote:
Paalfitness in Rotterdamquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
![]()
En wat komt er weer een smerigheid uit die mond van haarquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:24 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja met wie spreekt ze in godsnaam?
Naar de paaldanswedstrijd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
![]()
Dank je!quote:
hahahahahaha.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:25 schreef CHAOS_ het volgende: dan hoop ik dat er weer een ouder figuur in komt, iemand die haar bemoederd, lijkt mij schitterend, kan ze helemaal niet tegen.
buitenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:27 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dank je!In het huis of buiten voor dat ene toernooi?
Petit peut overCOSt misschien. Ik heb al diverse antwoorden voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik Huub iets minder leuk vind dan jij. Hij speelt het spel wel goed, op die dronken-acties na, maar soms mag ie van mij wel een toontje lager zingen.quote:
Heb nog nooit een beveiligingsbeambte gezien die iemand waste. Hooguit een beveiligingsbeambte die mij en vriend de tent uitzette.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Ja, hij moest kotsen en het liep over zijn buik..... Ik heb hem helemaal gewassen...... Ik ken dat ook van mijn beveiligingswerk ........ Wilgo zorgt heel goed voor mijn kindjes"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |