Niet helemaal exact. Het is een dom kind die hier een les aan het leren is. Of ze de leerstof snel in haar koppie krijgt betwijfel ik maar het zit er aan te komen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exact. De Amanda die ik heb leren kennen op de streams is een dom kind met een véél te grote bek, die zonder enige aanleiding leuke mensen voor rotte vis uitmaakt en dat het liefst zo vaak mogelijk. Daarnaast is ze ook niet vies van een beetje bedreigen enzo.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:22 schreef Kaleddis het volgende:
Hoor je nu een testimonial van Natasia erdoorheen op stream 3![]()
Weet niet wat het is, maar volgens mij is iemand iets vergeten dicht te draaien.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:22 schreef Kaleddis het volgende:
Ja ik ppk maar met wie dan ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:22 schreef Kaleddis het volgende:
Ik had het over Erik, als Erik Huub zou laten vallen waar blijft Erik dan bij de eerstvolgende stemronde. Afhankelijk van Amanda? Dat zou speltechnisch wel kunnen, maar als ik Erik was zou ik niet op de dekking van Amanda rekenen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan dus niet. Snollie heeft zelf de ontslagronde voor Huub aangevraagd, dus moet ze tegenstemmen. Kan ook zijn dat die niet geldig bevonden wordt omdat ze die aangevraagd heeft via de keuken foon en niet in de private. Bij tien proberen ze het allemaal zo wazig mogelijk te houden in hun berichtgeving dus ik weet het niet meer.
Zeker wetenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:23 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Weet niet wat het is, maar volgens mij is iemand iets vergeten dicht te draaien.
Ja met wie spreekt ze in godsnaam?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:22 schreef Kaleddis het volgende:
Dat vraag ik sinds 2 uren maar niemand geeft antwoord!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:24 schreef Sammy-S het volgende:
Waar is die dominante meesteres, Syl-Via, eigenlijk?
Ze lezen zeker hier mee, want het geluid van Natasia is nu weg. Het klonk als een (telefoon-)gesprek met een journalist.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:23 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Weet niet wat het is, maar volgens mij is iemand iets vergeten dicht te draaien.
Is er een mod dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:22 schreef Leandra het volgende:
Deze gaat dus verder als COS 671??
Iemand nog een voorstel voor een TT??
die is paaldansenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dat vraag ik sinds 2 uren maar niemand geeft antwoord!
![]()
Verder niet dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Over Amanda zijn wij t in elk geval eens.
Oh, ok.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
![]()
Paaldanswedstrijd. Duurt wel heel lang.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
![]()
Sylvia is naar een paaldans wedstrijd in Rotterdam.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
![]()
Paaaaaaal dansenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
![]()
Hey Arcee...quote:
Paalfitness in Rotterdamquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
![]()
En wat komt er weer een smerigheid uit die mond van haarquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:24 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja met wie spreekt ze in godsnaam?
Naar de paaldanswedstrijd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
![]()
Dank je!quote:
hahahahahaha.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:25 schreef CHAOS_ het volgende: dan hoop ik dat er weer een ouder figuur in komt, iemand die haar bemoederd, lijkt mij schitterend, kan ze helemaal niet tegen.
buitenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:27 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dank je!In het huis of buiten voor dat ene toernooi?
Petit peut overCOSt misschien. Ik heb al diverse antwoorden voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik Huub iets minder leuk vind dan jij. Hij speelt het spel wel goed, op die dronken-acties na, maar soms mag ie van mij wel een toontje lager zingen.quote:
Heb nog nooit een beveiligingsbeambte gezien die iemand waste. Hooguit een beveiligingsbeambte die mij en vriend de tent uitzette.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Ja, hij moest kotsen en het liep over zijn buik..... Ik heb hem helemaal gewassen...... Ik ken dat ook van mijn beveiligingswerk ........ Wilgo zorgt heel goed voor mijn kindjes"
Amanda is nog niet zo pissig tegen Brian geweest, misschien omdat de catfight met Huub over materie (bontjasje) ging en niet over gevoelens.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou, ik kan me dat koffie/thee incident nog herinneren. Ongelofelijk wat voor vuiligheid daar uit kwam, zo'n vriendin zou ik niet willen hebben.
Je hebt alle types/karakters nodig in zo'n spel ...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Huub iets minder leuk vind dan jij. Hij speelt het spel wel goed, op die dronken-acties na, maar soms mag ie van mij wel een toontje lager zingen.
Buiten, Rotterdam. Of ze meedoet is twijfel. Vanmorgen was ze erg boos dat ze lange tijd niet mocht oefenen. Ik hoorde haar zeggen dat ze waarschijnlijk in de jury zou gaan zitten. Ik kon maar een deel van haar gesprek volgen, dus weet niet of ze nog meer gezegd heeft.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:27 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dank je!In het huis of buiten voor dat ene toernooi?
Sorry, ik loop een beetje te kloten met de streams, maar is ze de bank wel af geweest?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En wat komt er weer een smerigheid uit die mond van haar
Van mij ook wel hoor. Huub zou nooit mijn vriend worden, maar in het huis vind ik hem wel perfect (als hij nuchter is).quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Huub iets minder leuk vind dan jij. Hij speelt het spel wel goed, op die dronken-acties na, maar soms mag ie van mij wel een toontje lager zingen.
Ze hebben hem alleen nog nooit (en nog steeds) niet geholpen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:29 schreef de_kolonel het volgende:
Brian bluft over zijn connecties in de kappers-branche...
Neuh, maar een beveiligingsbeambte zal wel gewend zijn met bezopen en kotsende "gasten" om te gaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:29 schreef CHAOS_ het volgende:
Heb nog nooit een beveiligingsbeambte gezien die iemand waste. Hooguit een beveiligingsbeambte die mij en vriend de tent uitzette.![]()
![]()
![]()
Even heel brutaal ....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:30 schreef Myriam1978 het volgende:
Amanda heeft heel veel verstand van criminelen...
hehe dan doe ik met je meequote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:31 schreef CartWOman het volgende:
Het gaat om een selectiewedstrijd voor de Nederlandse kampioenschappen.
Ik sla straks steil achterover als ze door is, ondanks een slechte voorbereiding; en als ze haar dat afnemen ga ik een petitie starten.![]()
Ja hij is ok maar niet als andere van buiten komen...Dan heeft ie alleen over hoe goed bezig hij is...hoe leuk het is op tv te zijn...één arrogante gastquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van mij ook wel hoor. Huub zou nooit mijn vriend worden, maar in het huis vind ik het wel perfect (als hij nuchter is).
Ja maar dat neemt niet weg dat Huub van mij af en toe wel een toontje lager mag zingenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:29 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Je hebt alle types/karakters nodig in zo'n spel ...
Ja, die steun ik ook.quote:
Een kussen voor jou en een kussen voor mij.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:31 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Even heel brutaal ....
Als je het bed deelt met .. leer je veel hoor.
Who caresquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:31 schreef CartWOman het volgende:
Ik sla straks steil achterover als ze door is, ondanks een slechte voorbereiding; en als ze haar dat afnemen ga ik een petitie starten.![]()
Mag ze wel niet over praten dan. Dus zul je niet achterkomen ben ik bang.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:31 schreef CartWOman het volgende:
Tja .. ik hou daar af en toe wel van. Kun je ook wel een toontje lager laten zingen hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja maar dat neemt niet weg dat Huub van mij af en toe wel een toontje lager mag zingen![]()
Zout ff op, hooligan.quote:
Ik begrijp niet wat je bedoelt. Maar de woordencombinatie slaat nergens op.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:27 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
hahahahahaha.
Een linkse sociaal hulpverlener er in die Nathasia met alles gaat helpen.....
![]()
Ik vind ook dat hj zich zelf af en toe voorbij loopt, maar toch is het DE smaakmaker.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja maar dat neemt niet weg dat Huub van mij af en toe wel een toontje lager mag zingen![]()
Ik ga het ook niet uitleggen ofzo....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:34 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je bedoelt. Maar de woordencombinatie slaat nergens op.
Portier, c'est mourir un peu!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, maar een beveiligingsbeambte zal wel gewend zijn met bezopen en kotsende "gasten" om te gaan.
Als ze door is moet ze dat stilhouden? En haar boosheid zal anders vast bij Huub terechtkomen, ik ga goed opletten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Mag ze wel niet over praten dan. Dus zul je niet achterkomen ben ik bang.
Laten we het hopen ...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op zich is het wel vreemd. Alle activiteiten van Sylvia waren afgepakt. Vervolgens loopt deze week een populariteits-poll. Halverwege de week, donderdag, krijgt ze ineens te horen dat de paal-fitness wel doorgaat. Zou dit het gevolg zijn van de tussenstand van de poll tot dat moment ?
Ik begrijp uit de COS dat ze naar achteren is geroepen om een interview te geven en dat de microfoon naar de streams nog open stond.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:36 schreef beequeen het volgende:
Fijn dat je vraag hier ook beantwoord wordt![]()
Doe maar "huub is weer saai"quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:36 schreef beequeen het volgende:
Wat is er toch aldoor met dequote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:36 schreef beequeen het volgende:
Dank je.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik begrijp uit de COS dat ze naar achteren is geroepen om een interview te geven en dat de microfoon naar de streams nog open stond.
Als het een testimonial was weet ik ook eindelijk wat dat inhoudt: egostrelend praatje. Voor Natasia en Brian in ieder geval.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik begrijp uit de COS dat ze naar achteren is geroepen om een interview te geven en dat de microfoon naar de streams nog open stond.
Je kunt ook gewoon de COSsen nalezenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:36 schreef beequeen het volgende:
MacIntyre's reportage over gangsters uit Manchester...Als colorfull als die in Snatch!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:36 schreef Brici het volgende:
wat kijken ze???
Een hele leuke jongen zou ik privé ook graag wel zien maar Huub niet, tis mijn type niet, te hoog van de toren blazen / beetje blaaskaak.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:39 schreef kybe het volgende:
Huub is gewoon een hele leuke jongen die vaak een grote mond heeft waar soms de grofste dingen uitkomen,maar hij is wel heel eerlijk.Ik denk ook wel eens Huub hou je ...
Huub brengt wel een hoop leven in de brouwerij zeker samen met Eric.
Ik weet het niet meer hoor. Ligt die kwal daar met ...2 tja . Ben helemaal van de relquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amoebje neemt afstand van Huub en ligt achter de rat.![]()
![]()
![]()
Jaaaa hoor, je kon er op wachten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |