Oh my! En ik me maar afvragen waarom het juist fout ging aan de onderkant van mijn benen.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:16 schreef zoeperzazke het volgende:
Maar weer een tvp. Hie rnog steeds een tevreden smeerder met Dove. Hoewel, heb 1 keer de fout gemaakt om na het smeren kniekousjes aan te trekken... dat gaf geen charmant effectMaar normaal gesproken bij goed smeren geeft het een schitterend egaal, vlekkeloos effect bij mij.
Daar heb ik eigenlijk nog nooit last van gehad. Ik blijf altijd nog even doormasseren als ik het idee heb dat alles is uitgesmeerd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:22 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb diezelfde van Dove, nu twee keer gesmeerd. Ik dacht dat ik heel precies was, maar ik heb wel een paar lichtere strepen over één kuit.
Ik heb het gekocht.. eerst getest met het proefdingetje uit de Veronica gids.quote:
Sorry.. de nivea summer dinges for men..quote:Op woensdag 25 april 2007 09:17 schreef Lienekien het volgende:
Kun je nog eens noemen welk merk jij gebruikt?
Goede reclame!!! Nu ik je foto op Hyves zie, snap ik ook waarom je het ook OP je hoofd smeertquote:Op woensdag 25 april 2007 09:13 schreef avotar het volgende:
[..]
Ik heb het gekocht.. eerst getest met het proefdingetje uit de Veronica gids.
Eerste dag vlekken op m'n hoofd (zie fobo, gesmeerd en daarna in de hagel naar m'n auto gelopen)... maar nu dat ik het een paar weken gebruik.. ik ben nog nooit zo bruin geweest.
Heerlijk echt goed spul.
Ik gebruik het nu eens in de 3 dagen om het te onderhouden, in mijn gezicht, boven op m'n hoofd, mijn hals en nek.
Geen vlekken, geen strepen, geen vieze handen, geen vervelend luchtje en je hebt er dermate weinig van nodig, dat je keilang met een tubetje doet.
Nivea dusquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:36 schreef Burdie het volgende:
Dove ook hier. Lastig om een egale kleur te krijgen.
Luisteren naar MBquote:Op woensdag 25 april 2007 12:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nivea dus.
Maar vooral mijn benen zitten onder de vlekken. Gaan die wel weg?.
Ja maar het is écht heel lelijk. Ik durf gewoon het jurkje wat vandaag op de planning stond niet meer aanquote:Op woensdag 25 april 2007 12:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Luisteren naar MB![]()
Komt echt goed!
Mja, het weer zit wat 'tegen' als je gevelkte benen hebtquote:Op woensdag 25 april 2007 12:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja maar het is écht heel lelijk. Ik durf gewoon het jurkje wat vandaag op de planning stond niet meer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |