Noem jij jezelf nou een man?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:36 schreef tong80 het volgende:
Wij hadden op school een tafel ik speelde er elke pauze. Werd lid van een club. Later moest ik kiezen voor het voetballen. Mar geweldige sport.
Ik denk dat ze daar een beetje te breekbaar voor isquote:Op zondag 22 juli 2007 21:45 schreef tong80 het volgende:
Hans van Wissen was 20 jaar ouder dan har. Waarom stelt ie niet de vraag of ze en substituut vaderfiguur zocht
Ik kon goed tafeltennisen maar ik verloor altijd van dezelfde speler. Is een sport waar de underdog niet snel wint.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:43 schreef Cynix ® het volgende:
Een vriend van mij speelde op een behoorlijk niveau. Je mocht hem altijd uitdagen waarbij hij met één hand op zijn rug speelde, als batje een houten plankje gebruikte en je 10 punten voorsprong gaf. Hij won altijd en niet alleen van mij, maar ook van vrienden en familie.
Ik iig (nog) niet. Of is de inzendtermijn gesloten?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Even dwars tussendoor, zijn er mensen van hier die een fragment hebben ingezonden voor die 100e aflevering?
Weet ik niet. Ik heb wel wat verstuurd, 1 keer een mailtje gekregen dat ze wegens drukte vertraagd waren met de reacties en daarna nooit meer iets gehoord.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik iig (nog) niet. Of is de inzendtermijn gesloten?
Daar gaat het programma overquote:Op zondag 22 juli 2007 21:48 schreef Svyatagor het volgende:
Ik vind dit te persoonlijk. Ik voel me een voyeur.
Kan dit niet echt muziek noemen.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:50 schreef borisz het volgende:
nu muziek
quote:
Bob Dylan meets Jacques Brel. Meets Vodka.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:43 schreef Aoristus het volgende:
kom op met die Russische Bob Dylan
Voor mij niet. Mij gaat het vooral om de obscure tv-fragmenten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |