Noem jij jezelf nou een man?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:36 schreef tong80 het volgende:
Wij hadden op school een tafel ik speelde er elke pauze. Werd lid van een club. Later moest ik kiezen voor het voetballen. Mar geweldige sport.
Ik denk dat ze daar een beetje te breekbaar voor isquote:Op zondag 22 juli 2007 21:45 schreef tong80 het volgende:
Hans van Wissen was 20 jaar ouder dan har. Waarom stelt ie niet de vraag of ze en substituut vaderfiguur zocht
Ik kon goed tafeltennisen maar ik verloor altijd van dezelfde speler. Is een sport waar de underdog niet snel wint.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:43 schreef Cynix ® het volgende:
Een vriend van mij speelde op een behoorlijk niveau. Je mocht hem altijd uitdagen waarbij hij met één hand op zijn rug speelde, als batje een houten plankje gebruikte en je 10 punten voorsprong gaf. Hij won altijd en niet alleen van mij, maar ook van vrienden en familie.
Ik iig (nog) niet. Of is de inzendtermijn gesloten?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Even dwars tussendoor, zijn er mensen van hier die een fragment hebben ingezonden voor die 100e aflevering?
Weet ik niet. Ik heb wel wat verstuurd, 1 keer een mailtje gekregen dat ze wegens drukte vertraagd waren met de reacties en daarna nooit meer iets gehoord.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik iig (nog) niet. Of is de inzendtermijn gesloten?
Daar gaat het programma overquote:Op zondag 22 juli 2007 21:48 schreef Svyatagor het volgende:
Ik vind dit te persoonlijk. Ik voel me een voyeur.
Kan dit niet echt muziek noemen.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:50 schreef borisz het volgende:
nu muziek
quote:
Bob Dylan meets Jacques Brel. Meets Vodka.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:43 schreef Aoristus het volgende:
kom op met die Russische Bob Dylan
Voor mij niet. Mij gaat het vooral om de obscure tv-fragmenten.quote:
Hij heeft geleefd..quote:
Jawel, maar min of meer gezien door de bril van de gast.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:55 schreef Svyatagor het volgende:
Voor mij niet. Mij gaat het vooral om de obscure tv-fragmenten.
Catweasel, Grunberg en de raspoetin uitvoering van Bob Dylan.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:01 schreef tong80 het volgende:
Bettine heeft altijd naar de perfectie gestreefd. Wat me opvalt is dat ze alleen fragmenten van briljante mensen laat zien.
Lijkt mij een goed streven.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:03 schreef Cynix ® het volgende:
Volgens het Taoïsme is het eigenlijk het beste om niet dood te gaan.
ik heb er ook een beetje last van.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:48 schreef Svyatagor het volgende:
Ik vind dit te persoonlijk. Ik voel me een voyeur.
Ze is ontegenzeggelijk een intellectueel. Wat ik me wel altijd afvraag is of gasten zich onbewust toch niet een beetje verplicht voelen zichzelf "meer bloot" te geven dan ze misschien zouden willen. VPRO, avondvullend, dat kan zo maar een soort druk leggen op de gasten om iets 'waar' te moeten maken.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:07 schreef tong80 het volgende:
Een intellectuele PingPongster. Sporthaters met vooroordelen eat your heart out.
ze is sowieso wel apartquote:Op zondag 22 juli 2007 22:07 schreef tong80 het volgende:
Een intellectuele PingPongster. Sporthaters met vooroordelen eat your heart out.
ze heeft haar huiswerk uitgebreid gedaan. Zo zal ze ook vooraf precies hebben bedacht wat ze over haar prive leven gaat vertellen. Het komt er weinig spontaan uit allemaal.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:10 schreef Cynix ® het volgende:
Ze is ontegenzeggelijk een intellectueel. Wat ik me wel altijd afvraag is of gasten zich onbewust toch niet een beetje verplicht voelen zichzelf "meer bloot" te geven dan ze misschien zouden willen. VPRO, avondvullend, dat kan zo maar een soort druk leggen op de gasten om iets 'waar' te moeten maken.
Nog steeds onduidelijkheid.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:25 schreef Aoristus het volgende:
Vreemd dat ze nog steeds proberen te achterhalen wie dat mannetje op het Tianenmenplein was. Natuurlijk is die jongen ge-executeerd, ik dacht dat daar geen twijfel meer over bestond..
quote:There are several conflicting stories about what happened to him after the demonstration. In a speech to the President's Club in 1999, Bruce Herschensohn — former deputy special assistant to President of the United States Richard Nixon — reported that he was executed 14 days later; other sources say he was killed by firing squad a few months after the Tiananmen Square protests. In Red China Blues: My Long March from Mao to Now, Jan Wong writes that the man is still alive and is hiding in mainland China.
An eyewitness account of the event published in October 2005 by Charlie Cole, a contract photographer for Newsweek magazine at the time, states that the man was arrested on the spot by the Public Security Bureau.
The People's Republic of China government made few statements about the incident or the person involved. In a 1990 interview with Barbara Walters, then-CCP General Secretary Jiang Zemin was asked what became of the man. Jiang replied "I think never killed [sic]."[1]
A June 2006 article in the Hong Kong Apple Daily stated that the man is now residing in Taiwan.[2]
Haaiquote:Op zondag 22 juli 2007 22:31 schreef Seraphina het volgende:
Ggelleuw! Niet alles gezien, maar de stukjes die ik gezien heb zien er prima uit. Ben zelfs geboeid door een paar dingen en dat terwijl China-gerelateerde onderwerpen toch niet zo mijn ding zijn. Ligt het aan mij of is Joris duidelijk minder zenuwachtig dan vorig jaar?
Anyway, lees op de achtergrond zo`n beetje dit topic mee en zap af en toe langs het programma (kijken is bij mij altijd erg gast-afhankelijk), dacht, kom ook eens wat melden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |