Hey, een bekendequote:
ik ookquote:Op zondag 22 juli 2007 22:43 schreef golfer het volgende:
Ik laat Bettine verder voor wat het is en schakel over naar de avond-etappe.
haha daar valt die nep Dylan toch wel bij in het nietquote:Op zondag 22 juli 2007 23:19 schreef Cynix ® het volgende:
Leonard Cohen, ook weer zo'n virtuoos.
rijke bloem, haar Chinese naam [ ze vindt het volgens mij niet echt leuk dat hij dat steeds doet]quote:Op zondag 22 juli 2007 23:23 schreef Toad het volgende:
Hoe noemt Joris Bettine nou steeds?
Het is dat Bettine zélf al aardig tot de bodem gaat, híj weet het er volgens mij niet echt uit te halen.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:25 schreef Wup het volgende:
ik ben nog steeds niet kapot van Joris Luyendijk als interviewer
En ze heeft behoorlijk veel te vertellen.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:29 schreef Aoristus het volgende:
dat was een lange zit. Vrieskoop is wel 'n aardig mens.
jahoor, het was -ondanks dat ik hier en daar wat te klagen had - een boeiende uitzending.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:28 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Even wat steun voor gast en interviewer... Ik vind het een fascinerende avond tot nu toe. Ze weet van veel diverse dingen iets en kan ook mooi het persoonlijke met het meer 'wereldlijke' combineren. Goeie avond!
Da's de reden waarom ik het een kutkrant vindquote:Op zondag 22 juli 2007 23:40 schreef Wup het volgende:
ben ik trouwens de enige die het vreemd vind dat Vriesekoop zonder het vak of de taal goed te beheersen zomaar als correspondent voor het NRC wordt aangesteld?
Ja.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:40 schreef Wup het volgende:
ben ik trouwens de enige die het vreemd vind dat Vriesekoop zonder het vak of de taal goed te beheersen zomaar als correspondent voor het NRC wordt aangesteld?
Tsja, aardige achtergrondrapportages moet ze inmiddels wel in elkaar kunnen flansen. Ze kreeg er trouwens hulp bij van iemand die wellicht wel journalistiek geschoold is.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:40 schreef Wup het volgende:
Ik denk dat je ook niets uit Bettine krijgt dat ze zelfs niet wil aangeven. Een andere interviewer zou er ook niet in zijn geslaagd.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het is dat Bettine zélf al aardig tot de bodem gaat, híj weet het er volgens mij niet echt uit te halen.
Dat is dan ook weer onzin.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:41 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Da's de reden waarom ik het een kutkrant vind
Het aantal doden is opgeblazen in het Westen, en waarschijnlijk naar beneden gebracht in China. Ik vind het trouwens vreemd dat mensen zich zo blijven focussen op een incident van bijna 20 jaar geleden. Het aantal doden in China dagelijks door het verkeer, sigaretten, natuurgeweld, etc is vele malen groter. Een grote vergissing was dat ze toen geen traangas, waterkanonnen en rubberen kogels in hebben gezet...zo worden onlusten in het Westen namelijk effectief aangepakt.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:19 schreef Cynix ® het volgende:
Bettine moet wel oppassen dat ze niet kritiekloos wordt. Ze begint al te twijfelen aan het aantal doden op het Tienanmen-plein.
het gaat niet om het aantal. Het gaat om de politieke boodschap van de tankman en van al die anderen toen. En om de boodschap dat de chinese overheid het niet pikt en neerslaat. Daar gaat het om, de democratische minderheid tegen het totalitaire regime.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:02 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Het aantal doden is opgeblazen in het Westen, en waarschijnlijk naar beneden gebracht in China. Ik vind het trouwens vreemd dat mensen zich zo blijven focussen op een incident van bijna 20 jaar geleden. Het aantal doden in China dagelijks door het verkeer, sigaretten, natuurgeweld, etc is vele malen groter. Een grote vergissing was dat ze toen geen traangas, waterkanonnen en rubberen kogels in hebben gezet...zo worden onlusten in het Westen namelijk effectief aangepakt.
Een minderheid die op ondemocratische wijze een staatsgreep wilde plegen? Toen en nu was er bij de meerderheid van de Chinezen geen draagvlak voor de 'studenten'. Ik sprak met een Chinees toen we samen naar de beelden van de Tankman keken, en hij had die beelden nog nooit eerder gezien. Hij zei tegen mij: "Wat een idioot dat hij daar blijft staan, de tank kan zo over hem heenrollen als ze willen..." Ik wil er geen politieke discussie over beginnen, maar ik vond dat Bettine na 1 jaar "leren" nog steeds niet begrijpt hoe China in elkaar zit...een goede conclusie van haar was wel dat China erg complex is, en dat de Chinezen zelf hun eigen problemen oplossen en buitenlandse inmenging niet waarderen.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:14 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
het gaat niet om het aantal. Het gaat om de politieke boodschap van de tankman en van al die anderen toen. En om de boodschap dat de chinese overheid het niet pikt en neerslaat. Daar gaat het om, de democratische minderheid tegen het totalitaire regime.
In een docu van laatst bleek dat twintigers al niet meer wisten wat er gebeurt was toen. Dan wordt verzwegen.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:45 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Een minderheid die op ondemocratische wijze een staatsgreep wilde plegen? Toen en nu was er bij de meerderheid van de Chinezen geen draagvlak voor de 'studenten'. Ik sprak met een Chinees toen we samen naar de beelden van de Tankman keken, en hij had die beelden nog nooit eerder gezien. Hij zei tegen mij: "Wat een idioot dat hij daar blijft staan, de tank kan zo over hem heenrollen als ze willen..." Ik wil er geen politieke discussie over beginnen, maar ik vond dat Bettine na 1 jaar "leren" nog steeds niet begrijpt hoe China in elkaar zit...een goede conclusie van haar was wel dat China erg complex is, en dat de Chinezen zelf hun eigen problemen oplossen en buitenlandse inmenging niet waarderen.
MIsschien ligt dat wel aan jezelf, als je dit saai vindt, moet je zelf wel enorm boring zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond het ook wat saaiig, maar of dat nou komt door haar monotone manier van vertellen of door de onderwerpen (dat viel hier een daar ook wel mee trouwens). Joris was ok, beetje zenuwachtig maar dat kan ik goed hebben bij hem
We hebben tot kwart voor 11 gekeken.
Op naar zondag!
Oh en Catweazle was
Als je iets saai vind, ben je dus zélf saai? Aparte conclusie.quote:Op maandag 23 juli 2007 09:36 schreef Slaw het volgende:
MIsschien ligt dat wel aan jezelf, als je dit saai vindt, moet je zelf wel enorm boring zijn.
quote:Op maandag 23 juli 2007 09:36 schreef Slaw het volgende:
MIsschien ligt dat wel aan jezelf, als je dit saai vindt, moet je zelf wel enorm boring zijn.
Sorry, je lijkt me verder best aardig hoor, en je fotoboek is tof, keertje wat drinken?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]Wát een conclusie
En wat kan je goed lezen wat ik schrijf.
Hou oud ben jequote:Op maandag 23 juli 2007 11:46 schreef Slaw het volgende:
Sorry, je lijkt me verder best aardig hoor, en je fotoboek is tof, keertje wat drinken?
28, maar ik val wel op iets ouder. Meeste vrouwen die ik tegenkom van mijn leeftijd weten niet eens wat Zomergasten is.quote:
is tenminste aan andere openingszin dan tongquote:Op maandag 23 juli 2007 11:46 schreef Slaw het volgende:
[..]
Sorry, je lijkt me verder best aardig hoor, en je fotoboek is tof, keertje wat drinken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |