Ik ook. Over Verbrugge: Het lijkt me ook verschrikkelijk moeilijk om een filosoof te interviewen.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:15 schreef borisz het volgende:
Ik vind Luyendijk juist een goede presentator
De uitzending met Leon de Winter vond ik dan weer een van de beste zomergasten die ik gezien heb, al had dat wellicht te maken met het feit dat Luyendijk persoonlijk kon meepraten. Maar ook over het algemeen groeide hij wel in zijn rol vond ik, het afgelopen seizoen. Hopen dat ie dat dit jaar kan doorzetten.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:10 schreef mjan het volgende:
Zomergasten, mooi programma! Maar waarom Luyendijk?! Na z'n gestuntel met Verbrugge vorig jaar kan ik die man echt niet meer serieus nemen.
De gasten voor dit jaar lijken me iig over het algemeen wel interessant!![]()
Zeer herkenbaar het zal iets met haar stem zijn dat ik haar niet kan aanhoren.Ik heb de asosiatie met een kutwijf maar welk?, daar ben ik nog niet achter.quote:Bettine Vriesekoop sla ik toch maar over. Krijg altijd spontaan allergieen als ik die hoor praten.
Ze is juist erg leuk heeft humor en karakter. Ging Chinees studeren en een half jaar nar China om de Chinezen te leren kennen. Dat getuigt van moed. Heeft VWO dus is niet dom.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:04 schreef Thorical het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar het zal iets met haar stem zijn dat ik haar niet kan aanhoren.Ik heb de asosiatie met een kutwijf maar welk?, daar ben ik nog niet achter.
Maar ik vind haar best te pruimen stukjes schrijven in de krant.
De Opzij of de candy ?quote:Op maandag 16 juli 2007 06:18 schreef Bluezz het volgende:
En een uitgebreid interview met haar in mijn 'lijfblad'
De Tina, natuurlijk.quote:
Alles al gezien geloof ikquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:49 schreef golfer het volgende:
Alvast wat keuzes van Bettine die morgen worden uitgezonden:
Zij koos o.a. fragmenten met judoka Wim Ruska, zanger Leonard Cohen en danseres Olga de Haas. Ook laat zij tijdens haar Zomergastenavond delen zien uit The Tank Man (2006), een documentaire over de jongen die tijdens de opstand in 1989 in Peking voor de oprukkende tanks ging staan, de intrigerende documentaire Planet Ping Pong (2006) en de Chinese versie van Idols: Super Girl.
De keuzefilm van Bettine Vriesekoop is Breaking the Waves (1996) van Lars von Trier.
De film zelf skip ik denk ik. Ik wil Bettine wel horen op zich.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:56 schreef Hephaistos. het volgende:
En geloof ook niet dat ik Vriesekoop er zo graag over wil horen praten. Kijk volgende week wel weer.
Wat is daar saai aan ?quote:Op zondag 22 juli 2007 17:27 schreef MeneerTim het volgende:
Ahnee tering wat saai. Gaan ze nou drie uur lang over Chinezen praten?
Dat gaat altijd over slavenarbeid, hardwerkende chinezen, kleine jongetjes die veel computeren, overheidscensuur en hun vreemde culturele smaak. Wellicht verrast ze, maar die kans lijkt me niet heel groot.quote:
Vanwaar dit vooroordeelquote:Op zondag 22 juli 2007 17:46 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Dat gaat altijd over slavenarbeid, hardwerkende chinezen, kleine jongetjes die veel computeren, overheidscensuur en hun vreemde culturele smaak. Wellicht verrast ze, maar die kans lijkt me niet heel groot.
Welk vooroordeel? Dat ik niet verwacht dat ze zal verassen? De gesprekken over China gaan bijna altijd over de onderwerpen die ik opnoemde en een blik op de aangekondigde fragmenten doet vermoeden dat het daar weer over zal gaan.quote:
Op zaterdag wat ?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:52 schreef Aoristus het volgende:
moeje effe op zaterdag kijken, Tong
ja, en de rest daarnaquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:20 schreef BobbyHill het volgende:
Leuk ideeEn fijn van dat Joris Luyendijk weer presenteert.
Nee, waarschijnlijk over diepzeeduiken en 18-e eeuwse lesbische literatuur.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:27 schreef MeneerTim het volgende:
Ahnee tering wat saai. Gaan ze nou drie uur lang over Chinezen praten?
En haar zoontje spreekt bijna vloeiend Chinees al.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:26 schreef tong80 het volgende:
Even iets dat misschien niet iedereen weet. Ze heeft een kindje van Hans van Wisen de sportjournalist van de Volkskrant. Die op jonge leeftijd overleed. De man dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |