quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Uitzending met Moszkowicz lijkt me de meest boeiende.
Waarom niet ? Paul zal dat best kunnenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:34 schreef k_man het volgende:
Hmm, of Paul de Leeuw nou zo'n goede keuze is?
Dat wachten wij dus afquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:42 schreef k_man het volgende:
Ja, Paul kan best iets presenteren, maar is hij wel elitair genoeg voor Zomergasten?
Ik laat me graag door vrouwen verrassen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:03 schreef tong80 het volgende:
Zowel Linda als Bettine zijn intelligente vrouwen. Ik denk dat ze ons nog gaan verrassen.
mee eens.. btw de leukste/interessantste Zomergasten van de afgelopen jaren waren Theo Maassen en vooral Ad Verbrugge vond ikquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:02 schreef Thorical het volgende:
De mooiste televisie avonden verwacht ik van: Hany Abu Assad, en Christine van Broeckhoven.
Van de rest heb ik niet het idee dat ze een spannende culturele bagage hebben.
Maar ik laat me verrassen.
Ik verwacht daar juist wel veel van. Is eigenlijk ook een vooroordeelquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:12 schreef BdR het volgende:
[..]
mee eens.. btw de leukste/interessantste Zomergasten van de afgelopen jaren waren Theo Maassen en vooral Ad Verbrugge vond ik
van Linda de Mol verwacht ik ook niet veel bijzonders(het is een vooroordeel ik weet het)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |