Leuk idd, alleen een typefout bij de naam van zijn gast: Bettine Vrieskoop. Er moet toch echt een 'e' tussen.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:49 schreef Toad het volgende:
Leuk stukje heeft Joris geschreven op zijn weblog.
http://weblogs.nrc.nl/weblog/joris/
Vond ik ook. Luijendijk is hier op FOK! vrij populair, maar ik vind hem helemaal niet zo goed eigenlijk. Vorig jaar reageerde hij vaak ook zo raar. Of ging hij het proberen te versimpelen, toen met Ad Verbrugge. Toen Verbrugge de diepte in wilde gaan over Heidegger, zijn favoriete filosoof, reageerde Luijendijk ongeinteresseerd en remde hij het af, terwijl het juist heel interessant aan het worden was. Ik vind hem niet zo geschikt voor het programma eigenlijk. Laat Zomergasten één van de weinige programma's zijn die nog wél de diepte in gaan please.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Die presentator reageerde soms echt heel vreemd als Bettine weer eens erg open was.
Ik moet nog kijken. Heb het opgenomenquote:Op maandag 23 juli 2007 11:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar ik vond het wel een aardige uitzending. Als je niks met China hebt kon je hem overslaan
Volgende week Bram moszkowicz![]()
Ik dacht knappe bloem dat Joris tegen Bettine zei.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:26 schreef Wup het volgende:
[..]
rijke bloem, haar Chinese naam [ ze vindt het volgens mij niet echt leuk dat hij dat steeds doet]
Shit waarschuw me even als dat begintquote:Op zondag 29 juli 2007 19:26 schreef Toad het volgende:
Ik denk dat ik halverwege zap naar het naaktinterview met Ellen ten Damme. Moskovitz kan me niet zo lang boeien ben ik bang...
Alsof je daar wat te zien krijgt.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:26 schreef Toad het volgende:
Ik denk dat ik halverwege zap naar het naaktinterview met Ellen ten Damme. Moskovitz kan me niet zo lang boeien ben ik bang...
Misschien gaan Joris en Bram dan ook wel naaktquote:Op zondag 29 juli 2007 19:26 schreef Toad het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |