Acteerlessen denk ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:07 schreef DeGoudenFooi het volgende:
Jaap is zijn kennis aan het uitbreiden!
Nee ze zei het echt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:08 schreef Mika25 het volgende:
Noemde de zwarte heks zojuist Brainless een "vuil varken" ?!?! Of was dat m`n fantasie maar...
Nee het is waar!1!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:08 schreef Mika25 het volgende:
Noemde de zwarte heks zojuist Brainless een "vuil varken" ?!?! Of was dat m`n fantasie maar...
Die Griekse van het feestje met SOABoys.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:08 schreef DeGoudenFooi het volgende:
"Brian heeft het met amanda, nena en dat kind gedaan"
Wie is dat kind?
Jaap staat letterlijk en figuurlijk op knappenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:08 schreef Mani89 het volgende:
Pff die jaap zit ook zo ontezettend met zichzelf in de knoop hij heeft totaal geen weerstand tegen dit soort mensen als ze willen laten ze hem alle hoeke van de kamer zien, hij wist vantevoren toch wel wat voor soort mensen in het huis zaten?
Je hebt antwoord.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
psssssssssssssttt. Heb even een vraag voor je in problemen steams topic![]()
dank uquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die Griekse van het feestje met SOABoys.
maar hun hebben een Hiv test afgelegt voor het betreden van de kooiquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:08 schreef Gigageil het volgende:
Wat moet Amanda nou ???
Zij heeft zich toch OOK laten naaien door Brian ZONDER condoom.....![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:09 schreef DeGoudenFooi het volgende:
[..]
dank uis het nu dan ook over tussen amandel en braaaien?
Voorlopig wel, maar je weet het nooit met die ene hersencel he.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:09 schreef DeGoudenFooi het volgende:
[..]
is waarschijnlijk gevalletje Korsakovquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:10 schreef beequeen het volgende:
Ehmmmm.......Snollie heeft geen sex gehad met alcohol?????
Wie sjegt dat hunnie dat hebbu gedoan dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:10 schreef Dogga het volgende:
[..]
maar hun hebben een Hiv test afgelegt voor het betreden van de kooi
dit was een hoer van buiten
nee, ik vermoed dat haar korte-termijnsgeheugen snel weer komt opspelen en haar alles laat doen vergeten van briaaaienquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Voorlopig wel, maar je weet het nooit met die ene hersencel he.
Voor je de kooi in komt wordt je getest op alles..ook op Hivquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wie sjegt dat hunnie dat hebbu gedoan dan?
Nu? Ja nu wel.... maar strakkies is weer een heel ander verhaal...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:09 schreef DeGoudenFooi het volgende:
[..]
Ik vind jou Avatar zoooooo smerig.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Nu? Ja nu wel.... maar strakkies is weer een heel ander verhaal...
Zoals Sylvia heel scherp opmerkte gisterenavond:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:11 schreef Dogga het volgende:
Voor je de kooi in komt wordt je getest op alles..ook op Hiv
SOAboys hahaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haha, zodat we Jaap niet vergeten.... maar zal um wel even aanpassen... het heeft lang genoeg geduurd.quote:
Also sprach Zarathustraquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:13 schreef raggende_annie het volgende:
ff heeel erg of topic. ben hier bezig met een filmpje en wil daar wat muziek onder zetten. weet echter niet hoe het heet. ben op zoek naar dat deuntje wat je altijd hoort als er iets geweldigs staat te gebeuren. (taaaaaa taaaaaaaa taaaaadaaa........ taaaaaaaa taaaaaa tataaaaa..... tatataaaaa taaaaaaa tatataaaaa en dan trommels. pom pom pom pom pom pom)
dus als iemand enig idee heeft waar ik het over heb hoor ik het graag
lijkt op de intro van fanfare for the common man van emerson lake en palmer
Heb je iets tegen dikke mensen met viltstiftstreken op hun gezicht ofzo?quote:
Ik kijk nietquote:
En terrecht...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee maar wel tegen de herinnering die eraan kleeftquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:15 schreef Judah het volgende:
[..]
Heb je iets tegen dikke mensen met viltstiftstreken op hun gezicht ofzo?![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:14 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
Also sprach Zarathustra
http://en.wikipedia.org/wiki/Also_sprach_Zarathustra_(Strauss)
Jumjum. Shoarma, chippies, goldstrike,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee maar wel tegen de herinnering die eraan kleeft![]()
![]()
![]()
Kots, boedah, klein pikkie moet ik nog verder gaan ???quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:16 schreef Judah het volgende:
[..]
Jumjum. Shoarma, chippies, goldstrike,![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha, zodat we Jaap niet vergeten.... maar zal um wel even aanpassen... het heeft lang genoeg geduurd.
ach ja, boeiendquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:16 schreef Sporti het volgende:
Schandalig verwarming op 27 graden, en dat gigantische waterverbruik, asociaal hoe die met het milieu omgaan
Prullenbak, wc, 30cm straal, vloer... stokbrood...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Kots, boedah, klein pikkie moet ik nog verder gaan ???![]()
ja ik ookquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:08 schreef waxmask het volgende:
Woooooo Doe de Brianless diss in de kapsalon... Ik voel een nieuwe Soa Boys hit aankomen...
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:16 schreef DeGoudenFooi het volgende:
Huub luistert op zijn gemakkie hardcore
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:18 schreef Judah het volgende:
[..]
Prullenbak, wc, 30cm straal, vloer... stokbrood...
We vullen elkaar goed aan![]()
Ik vind d'r best leuk eigenlijk en vind d'r er ook prettig uitzien.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:18 schreef Sporti het volgende:
Zou Patries met NT ook de hele dag zo slap lullen?
heb jij ff mazzelquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind d'r best leuk eigenlijk en vind d'r er ook prettig uitzien.
Patricia is echt wel een coole chick!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind d'r best leuk eigenlijk en vind d'r er ook prettig uitzien.
Eerste wat ik hoorde was Blutonium boy & Pavo - Floorkilla (blu boy vs. dj neo mix) das zeker hardstylequote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:19 schreef DeGoudenFooi het volgende:
[..]
Dat eerste nummer was echt wel hardcore
[offtopic]quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
1 van m`n favorieten, samen met de 9e van Dvorak..
Ze lijkt mij iets teveel op Natasia en daarnaast rotzooit ze met Nathanael.quote:
We hebben een kenner in ons midden, dan denk ik dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eerste wat ik hoorde was Blutonium boy & Pavo - Floorkilla (blu boy vs. dj neo mix) das zeker hardstyle![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@kleinzusje - je hebt nog een antwoord
Kijkend naar je avatar begrijp ik je wel.quote:
Welkom op dit forum.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:24 schreef DeGoudenFooi het volgende:
Heeft huub overigens internet access?
well...ik ben nog redelijk nieuw in het klassieke genre, via 15 jaar metal kwam ik bij symphonische/epic/gothic/opera metal, en in Feb'2006 schakelde ik over naar klassiekquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:23 schreef Roy_vdm het volgende:
[offtopic]
7e vind ik veel mooier.. maar de 9e is natuurlijk bekender.
[/offtopic]
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:25 schreef DeGoudenFooi het volgende:
[..]
Guess again, maar hebben ze internet daaro?
Ja. Alleen geen toegang tot fora en e-mail.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:25 schreef DeGoudenFooi het volgende:
[..]
Guess again, maar hebben ze internet daaro?
jij typt sneller?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:24 schreef kleinzusje het volgende:
1 ding is zeker.............. ik ben vandaag actiever dan Jaap![]()
Daar is niet veel voor nodig, maar ik begrijp je. Werkt alles weer sussie?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:24 schreef kleinzusje het volgende:
Hij heeft 30 minuten op die loopband gelopen (in een wandel tempo). Das best wel actief hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:24 schreef kleinzusje het volgende:
8e is ook mooi. Moet je wel een paar keer vaker luisteren dan de 9e, die verteert veel makkelijker. Maar op den duur kom je erachter dat de 7e (en misschien ook wel de 8e) mooier is dan de 9e.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
well...ik ben nog redelijk nieuw in het klassieke genre, via 15 jaar metal kwam ik bij symphonische/epic/gothic/opera metal, en in Feb'2006 schakelde ik over naar klassiekZal die 7e eens gaan beluisteren...
zo zag ze er dus ook uit toen ze het huis inkwamquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:27 schreef lillkiss het volgende:
ze ziet er echt niet uit zo
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:28 schreef Judah het volgende:
DGK_REDACTIE, mogen we een stream op Jaap en de frituurpan?
zaterdag 3 maart 2007 @ 14:57quote:
veel meer kan hij op dit moment ook niet doen denk ik. hij moet alleen wat beter letten op wat ie allemaal naar binnen stopt in een dagquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:27 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij heeft 30 minuten op die loopband gelopen (in een wandel tempo). Das best wel actief hoor
Hoezo? Heeft ie dorst?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:28 schreef Judah het volgende:
Lees maar in het streamproblemen topicquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar is niet veel voor nodig, maar ik begrijp je. Werkt alles weer sussie?
Wat voor een kleur haar zou ze hebben vraag ik me dan afquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:30 schreef Sporti het volgende:
Amanda had met 12 jaar al geverfd haar, watvoor moeder zou die hebben??
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:28 schreef Judah het volgende:
Dezelfde die haar op 15 jarige leeftijd neptieten gafquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:30 schreef Sporti het volgende:
Amanda had met 12 jaar al geverfd haar, watvoor moeder zou die hebben??
Grijs inmiddels, dat is een feit. Vandaar dat haar haar ook eruit ziet als een vogelnest.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:31 schreef DeGoudenFooi het volgende:
[..]
Wat voor een kleur haar zou ze hebben vraag ik me dan af
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:33 schreef Heathen het volgende:
[..]
Grijs inmiddels, dat is een feit. Vandaar dat haar haar ook eruit ziet als een vogelnest.
Ik vermoed dat ze een afstammeling is van Bonnie St. Clair.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dezelfde die haar op 15 jarige leeftijd neptieten gaf![]()
Had ze ooit een media begin dan ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:34 schreef 2live het volgende:
natasia heeft een mediastop..
Dank je, kan ik weer mijn toetsenbord en beeldscherm schoonmakenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:33 schreef Mika25 het volgende:
[afbeelding]
Sorry...hoop dat jullie al gegeten hebben...
Je leest dit forum zeker ook niet .....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:34 schreef raggende_annie het volgende:
huh nena presenteert belspelletjes. was natuurlijk hier door mensen voorspelt maar ik heb t nog niet gezien
Jaap is in alle opzichten een kanon, behalve in kijkcijfersquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:37 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap staat bijna te dansen van plezier
ik hou t inderdaad niet bij als ik de hele dag weg ben geweest. moet ik 20 cossen gaan zitten doorspitten. das wat teveel van t goeiequote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je leest dit forum zeker ook niet .....
Ze zijn bezig met ICT activiteitenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:37 schreef Mika25 het volgende:
Mag Jaap van de redaktie niet achter de PC?
Te laatquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:41 schreef raggende_annie het volgende:
jaap mocht niet achter de pc en nu zitten eric en huub er wel achter
vertelquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:41 schreef DeGoudenFooi het volgende:
Dat was een kort leuk stukkie net
Duik jij even lekker met Peter6000 de kast in. En vooral er niet meer uit komenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Lullige reacties van Huub tegen Jaap.
Hij heeft een "niet officieel" alcohol limiet gekregen...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:42 schreef raggende_annie het volgende:
huub is alweer aan het uitreken wanneer hij mag drinken. kan ie zich vol laten lopen en weer een week verbod
ik vond het nog erg mildquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:43 schreef Heathen het volgende:
Die Jaap moet eens ophouden verdomme! De hele middag is hij als bezig ons te amuseren en zo kom ik niet weg van de streams als hij niet eens ophoud leuk te doen.
"Jij bent waardeloos, je bent alleen goed om te pijpen"quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Verslavend is Billie he?????????quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:43 schreef Heathen het volgende:
Die Jaap moet eens ophouden verdomme! De hele middag is hij als bezig ons te amuseren en zo kom ik niet weg van de streams als hij niet eens ophoud leuk te doen.
"De dagen gaan hier ook zo snel voorbij..." is dan ook een veelgebruikte zin van haarquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:44 schreef the_undertaker het volgende:
Die Amanda is me er ook een. Hele dag opmaken en kijken in de spiegel.. En als het allemaal naar dr zin is moet ze weer naar bed. En dan de volgende dag het hele riedeltje weer opnieuw
]quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:44 schreef the_undertaker het volgende:
Die Amanda is me er ook een. Hele dag opmaken en kijken in de spiegel.. En als het allemaal naar dr zin is moet ze weer naar bed. En dan de volgende dag het hele riedeltje weer opnieuw
Grote verschil is dat dat niet gemeend was en deze wel...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
"Jij bent waardeloos, je bent alleen goed om te pijpen"
Quote van Jaap richting Sylvia...
Hoe kom je er bij dat het niet gemeend was?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Grote verschil is dat dat niet gemeend was en deze wel...
Maar dat snap je zelf waarschijnlijk ook wel.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:47 schreef DeGoudenFooi het volgende:
Nirvana- rape me
Jij bent nog heel serieus nadat je 5 flessen sterke drank in een half uur achterover heb gegooid?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:47 schreef Heathen het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat het niet gemeend was?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:48 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Verder hoef ik hier toch niets over te zeggen ?
Met Brain kun je dan pas echt een goed gesprek voerenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij bent nog heel serieus nadat je 5 flessen sterke drank in een half uur achterover heb gegooid?
juist dan zeg je eerder wat er op je hart ligtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij bent nog heel serieus nadat je 5 flessen sterke drank in een half uur achterover heb gegooid?
Even mee uit de vorige COS, ik weet niet of je je antwoord al had, maar ik denk aan de muziek van 2001: A Space Odyssey.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:13 schreef raggende_annie het volgende:
ff heeel erg of topic. ben hier bezig met een filmpje en wil daar wat muziek onder zetten. weet echter niet hoe het heet. ben op zoek naar dat deuntje wat je altijd hoort als er iets geweldigs staat te gebeuren. (taaaaaa taaaaaaaa taaaaadaaa........ taaaaaaaa taaaaaa tataaaaa..... tatataaaaa taaaaaaa tatataaaaa en dan trommels. pom pom pom pom pom pom)
dus als iemand enig idee heeft waar ik het over heb hoor ik het graag
lijkt op de intro van fanfare for the common man van emerson lake en palmer
Geen excuus.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij wilde achter de pc. Maar dat mocht even niet ivm onderhoud. Toen het wel weer mocht zater Eric en Huub er al achter voor Jaap kon opstaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:49 schreef Kinga het volgende:
Waarom zit Jaap eigenlijk bij Huub, wil die aandacht? Was net al zo genant in de keuken...
Anders volg je de discussie even... Het gaat er niet over of het een excuus is of niet, maar of het gemeend was of niet. En kijkend naar wat er die avond allemaal gedaan gezegd en gedronken is ga ik daar niet van uit.quote:
ja had m al een tijdje en dat was inderdaad wat ik bedoelde, maar toch verbazingwekkend hoeveel mensen uit tatataaaa een liedje kunnen halenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Even mee uit de vorige COS, ik weet niet of je je antwoord al had, maar ik denk aan de muziek van 2001: A Space Odyssey.
Is inderdaad al gezegd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Even mee uit de vorige COS, ik weet niet of je je antwoord al had, maar ik denk aan de muziek van 2001: A Space Odyssey.
Hij dronk 1 (of 2?) biertjes en 1 glas jenever...en toen begonnen de sexuele beledigingen tegen vooral Amanda en Sylvia. Daarna pas begon Huub hem dronken te voeren met Goldstrike etc...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:49 schreef TerroRobbie het volgende:
ja echt wel...ik ga nu het haakje op mijn deur doen!~quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:48 schreef Disana het volgende:
Verbazingwekkend: dat korte haar staat zdngmw veel beter.
Afkomst verloochent zich niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:49 schreef the_undertaker het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik OOIT zulke taal heb uitgeslagen (hoe dronken ook)
Wel heel eerlijk kan je zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:43 schreef Heathen het volgende:
Ik geloof dat hele verhaal sowieso niet van die 2.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:54 schreef scanman01 het volgende:
Zal patricia, na zijn laatste afgang in de villa vorige week, Nathanael al gedumpt hebben?
Jaap is waarschijnlijk de grootste misser van het programma tot nu toe. De redactie mag hopen dat hij er meteen wordt uitgestemd zodra het mag.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:54 schreef Spoko het volgende:
Jaap zuip nog is wat, doe je teminste iets.....
Niet gemeend !!! maar wel asociale opmerkingquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik schrok ook evenquote:
voor iemand als amanda kan hij nog net een uitzondering maken omdat dat een goeduitziend persoon van het andere geslacht is maar bij jaap gaat het niet lukkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:55 schreef the_undertaker het volgende:
Ik denk dat Jaap toenadering bij Huub wil krijgen omdat hij zijn fouten inziet. Maarja, beetje laat en tevergeefs.
Taai toch af ..........met een slok op is je verantwoording nog veel groter en Jaap is met een dronken kop een nog grotere ongelikte beer dan zonder een slok op.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Anders volg je de discussie even... Het gaat er niet over of het een excuus is of niet, maar of het gemeend was of niet. En kijkend naar wat er die avond allemaal gedaan gezegd en gedronken is ga ik daar niet van uit.
Hmz...hoeft niet persee. Jaap heeft al meerdere domme uitspraken gedaan, maar al die uitspraken hebben iets te maken met "sociale contacten" of dingen die je in je leven meemaakt. Hij kan dus best wel slim zijn, maar hij mist de sociale kennis die de meeste mensen wel hebben. Als je bijvoorbeeld nooit buiten de deur gaat eten is het in theorie mogelijk dat je niet precies weet was sushi is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap had het over Sushi, die koud wordt. Nu vraag ik me af hoe iemand van 24, studerend aan de Erasmus zo'n opmerking kan maken. Ik twijfel een beetje aan de universitaire status van Jaap ......
Ik vrees ook dat hij niet helemaal de Grote Jaap is, die ze verwacht hadden te krijgen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap is waarschijnlijk de grootste misser van het programma tot nu toe. De redactie mag hopen dat hij er meteen wordt uitgestemd zodra het mag.
ik denk zelfs de enige misser....zelfs van figuren als natasia en brian kun je nog wel enigzins zien wat ze in dit programma doen. Maar Jaap maakt van Ilona nog een feestbeest....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap is waarschijnlijk de grootste misser van het programma tot nu toe. De redactie mag hopen dat hij er meteen wordt uitgestemd zodra het mag.
Kwestie van een een fitnessparcours afleggen als nieuwe actie van Tien. Diegene die verliest mag meteen naar huis.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerder hopen ze dat hij vanzelf opstapt, dan krijgen ze tenminste een herkansing.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zelfs in tekenfilms wordt er over sushi gesproken die gewoon koud is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:56 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hmz...hoeft niet persee. Jaap heeft al meerdere domme uitspraken gedaan, maar al die uitspraken hebben iets te maken met "sociale contacten" of dingen die je in je leven meemaakt. Hij kan dus best wel slim zijn, maar hij mist de sociale kennis die de meeste mensen wel hebben. Als je bijvoorbeeld nooit buiten de deur gaat eten is het in theorie mogelijk dat je niet precies weet was sushi is.
Als je iemand nog niet kent is dit een zeer vrouw-onvriendelijke opmerking! Ook als de opmerking niet is gemeend, want dat weet je niet omdat je de humor niet kent van die persoon.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Verantwoordingquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Taai toch af ..........met een slok op is je verantwoording nog veel groter en Jaap is met een dronken kop een nog grotere ongelikte beer dan zonder een slok op.
Maar door "Jaap" is het wel "leuk" om naar die stream te kijken, hoe saai het ook is. De irri factor is zo lekker grootquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik vrees ook dat hij niet helemaal de Grote Jaap is, die ze verwacht hadden te krijgen.
Mafkees, wat denk je zelf? Jaap inspireert hem!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:54 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waar Huub is zie je Jaap. Zou het huub zijn die nu zo leuk doet of komt het nou toch van Jaap af???![]()
Ze mogen er toch nog 3 nieuwe bijdoen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:57 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Eerder hopen ze dat hij vanzelf opstapt, dan krijgen ze tenminste een herkansing.
Revolutie in RL soaps ditquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:58 schreef Judah het volgende:
Jaap is nu letterlijk te spraakmakend.
Huub is Jaap's mentor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:56 schreef happyme28 het volgende:
Zo die Jaap zit irri te neurien zeg. Overigens heeft Jaap tot nu toe meer met Huub gesproken dan met Brian en denk dat Huub 'm met de confrontaties tot nu toe meer heeft geholpen dan Brian met zijn loze beloftes.
ik ben zo blij dat ik dit niet gezien heb, dan walgde ik nog meer van hem dan dat ik nu al doequote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij dronk 1 (of 2?) biertjes en 1 glas jenever...en toen begonnen de sexuele beledigingen tegen vooral Amanda en Sylvia. Daarna pas begon Huub hem dronken te voeren met Goldstrike etc...
Met 1-2 biertjes en wat jenever raak je echt niet straalbezopen. Zelfs toen ie Sylvia bij haar been pakte en Amanda bij haar borsten was ie nog niet straalbezopen.
Behalve zijn gefantaseerde vriendinnetje Cora heeft hij verder niets in de buitenwereld. Ik ben dus bang dat die jongen er niet snel vrijwillig uit zal gaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:57 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Eerder hopen ze dat hij vanzelf opstapt, dan krijgen ze tenminste een herkansing.
Nee hoor, ze heeft voor d'r verjaardag een ring met een diamant van hem gehad.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:54 schreef scanman01 het volgende:
Zal patricia, na zijn laatste afgang in de villa vorige week, Nathanael al gedumpt hebben?
Wat een onzin. Jaap heeft ook tetten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:56 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
voor iemand als amanda kan hij nog net een uitzondering maken omdat dat een goeduitziend persoon van het andere geslacht is maar bij jaap gaat het niet lukken
You underestime the power of a Whopper!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Behalve zijn gefantaseerde vriendinnetje Cora heeft hij verder niets in de buitenwereld. Ik ben dus bang dat die jongen er niet snel vrijwillig uit zal gaan.
Maar, op dat neurien na, irriteer ik me helemaal niet aan Jaap. Ik vind hem sneu en eigenlijk zielig, maar ik irriteer me niet aan hem. Je ziet 'm amper en als hij er is, dan is het gewoon beeldvulling, geen irritatiefactor. Daarom zit hij daar niet op zijn plek. Als ik me zou irriteren snap ik de casting nog, maar dit is echt niets.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar door "Jaap" is het wel "leuk" om naar die stream te kijken, hoe saai het ook is. De irri factor is zo lekker groot![]()
Ik ben bang dat de vrouwervaringen van Billie niet verder gaan dan het lezen van de Libelle.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:58 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Als je iemand nog niet kent is dit een zeer vrouw-onvriendelijke opmerking! Ook als de opmerking niet is gemeend, want dat weet je niet omdat je de humor niet kent van die persoon.
Noem me kinderachtig maar zelfs mijn man moet dit niet tegen me zeggen als grapje.
Nu nog 2. Nog een voor Ilona en in feite ook nog steeds een voor Angelique.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze mogen er toch nog 3 nieuwe bijdoen?
Joh.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:01 schreef Roy_vdm het volgende:
Het is vast al eerder opgemerkt op dit forum, maar Natasia is een slecht persoon.
Nou in deze stelling sta je alleen hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:01 schreef Roy_vdm het volgende:
Het is vast al eerder opgemerkt op dit forum, maar Natasia is een slecht persoon.
tssk en dat wil HRM'er wordenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:56 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hmz...hoeft niet persee. Jaap heeft al meerdere domme uitspraken gedaan, maar al die uitspraken hebben iets te maken met "sociale contacten" of dingen die je in je leven meemaakt. Hij kan dus best wel slim zijn, maar hij mist de sociale kennis die de meeste mensen wel hebben. Als je bijvoorbeeld nooit buiten de deur gaat eten is het in theorie mogelijk dat je niet precies weet was sushi is.
Dat hoor ik echt voor het eerstquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:01 schreef Roy_vdm het volgende:
Dan vind ik je wel kinderachtig ja.quote:Noem me kinderachtig maar zelfs mijn man moet dit niet tegen me zeggen als grapje
Niet waar.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nu nog 2. Nog een voor Ilona en in feite ook nog steeds een voor Angelique.
Denk dat de "betasting" van Amanda en Sylvia hetgene is waarom iedereen kwaad op Jaap is. Die opmerkingen kan je tot op zekere hoogte als dronkemans praat beschouwen (Huub is wat dat betreft geen heilige). Sylvia is in de afgelopen dagen erg fel geweest tegenover Jaap, dat zie je haar nooit doen tegen NatasJa...een duidelijk teken dat het niet oke was wat Jaap gedaan heeft.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:58 schreef it_was_me het volgende:
Als je iemand nog niet kent is dit een zeer vrouw-onvriendelijke opmerking!
gaan ze niet doen want dan schiet het helemaal niet meer op. er is er pas 1 uitgegaan door stemming. de rest is allemaal zelf opgestapt of door gedwongen ontslagquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nu nog 2. Nog een voor Ilona en in feite ook nog steeds een voor Angelique.
Zie je haar voor het eerst vandaag?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:01 schreef Roy_vdm het volgende:
Hijs aan het headnodden op de beatquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:03 schreef beequeen het volgende:
Billie beweegt......................zijn hoofd.
Ik wel. Alles, werkelijk alles wat uit zijn mond komt vind ik vies klinken. Ik vind het heel naar voor hem dat hij zo dik is, maar dat is geen excuse voor zijn gedrag.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar, op dat neurien na, irriteer ik me helemaal niet aan Jaap. Ik vind hem sneu en eigenlijk zielig, maar ik irriteer me niet aan hem. Je ziet 'm amper en als hij er is, dan is het gewoon beeldvulling, geen irritatiefactor. Daarom zit hij daar niet op zijn plek. Als ik me zou irriteren snap ik de casting nog, maar dit is echt niets.
Ik weet niet of iemand dit al heeft opgemerkt, maar jaap neuriet wat anders dan de muziek die huub draait.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:02 schreef DeGoudenFooi het volgende:
Ik weet niet of iemand dit ook heeft gemerkt, maar jaap is echt superdik.
Ook vandaag weer gefitnessed. Way to go Jaapie. Ga het vieren met een emmer Remia!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:03 schreef beequeen het volgende:
Billie beweegt......................zijn hoofd.
Dus gaat het analyseren verder: Heeft hij echt een academische (universitaire)status?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de vrouwervaringen van Billie niet verder gaan dan het lezen van de Libelle.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:02 schreef DeGoudenFooi het volgende:
Ik weet niet of iemand dit ook heeft gemerkt, maar jaap is echt superdik.
je hebt 'm echt (o.a.) niet gezien tijdens het avondeten afgelopen donderdag he? dat was mega irritantquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar, op dat neurien na, irriteer ik me helemaal niet aan Jaap. Ik vind hem sneu en eigenlijk zielig, maar ik irriteer me niet aan hem. Je ziet 'm amper en als hij er is, dan is het gewoon beeldvulling, geen irritatiefactor. Daarom zit hij daar niet op zijn plek. Als ik me zou irriteren snap ik de casting nog, maar dit is echt niets.
In de vorige over Brian ook al iets dergelijks. Eindelijk krijgen ze het daar ook doorquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:04 schreef Ashley1 het volgende:
16:14 - Oneerlijke Brian
(..) Misschien een leuke titel voor een gedicht?
bron tien.tv
vooral de laatste zin hihihi die vind ik wel leuk
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:03 schreef Judah het volgende:
[..]
Ook vandaag weer gefitnessed. Way to go Jaapie. Ga het vieren met een emmer Remia!
Hihi, gekkie.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:04 schreef Roy_vdm het volgende:
Sorry ben een beetje melig vandaag.
Universitaire Status ?? Bestaat dat dan? Status.... omdat je een beetje met je neus in de boeken hebt gehangen een paar jaar ??quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap had het over Sushi, die koud wordt. Nu vraag ik me af hoe iemand van 24, studerend aan de Erasmus zo'n opmerking kan maken. Ik twijfel een beetje aan de universitaire status van Jaap ......
Nena -> Amandaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:02 schreef Judah het volgende:
[..]
Niet waar.
Nog één voor Bart (cq. Nathanael) en nog voor Ilona.
weird al yankovicquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:07 schreef Spoko het volgende:
als Huub nou even die covergrap van Michael Jackson draat van, You know I am fat, I am fat......
Hallo, dit is een COS, kunnen jullie ff ontopic blijven.quote:
Ja dat heb ik wel gezien. Dat vond ik onbeschoft, zielig en onbeholpen maar niet irritant. Hij moet tegen zichzelf beschermd worden die jongen. Misschien een andere definitie van irritant. Ik irriteer met aan Natasia met haar gelieg en geschreeuw, ik irriteer met aan Brian met zijn vieze zachte stemmetje, leugens en achterbaksheid. Daar zet ik de streams voor uit, maar Jaap negeer ik met gemak en denk er het mijne van, maar het is geen irritatie. Beetje lastig uit te leggen, maar kan natuurlijk best dat andere zich echt oprecht irriteren. Dan is ie toch niet zo slecht gecast.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
je hebt 'm echt (o.a.) niet gezien tijdens het avondeten afgelopen donderdag he? dat was mega irritant
Ik hoop zo dat het echt alleen dat is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:09 schreef Sporti het volgende:
Eric stookt het vuurtje nog is ff lekker op en doet alsof die Huub gaat wegstemmen
Erik stemt hem volgens mij echt weg...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:09 schreef Sporti het volgende:
Eric stookt het vuurtje nog is ff lekker op en doet alsof die Huub gaat wegstemmen
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hallo, dit is een COS, kunnen jullie ff ontopic blijven.
ik geloof eht ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:10 schreef DeGoudenFooi het volgende:
[..]
Erik stemt hem volgens mij echt weg...![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:10 schreef DeGoudenFooi het volgende:
[..]
Erik stemt hem volgens mij echt weg...![]()
ik hoop het...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:11 schreef Fikkert het volgende:
[..]
, hij heeft gisteren tegen een goede vriendin gezegd dat hij huub er in laat, dat geloof ik eerder
We zullen het zien, maar ook tegen zijn vriendin zei hij ook nog ff ik twijfel nog.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:11 schreef Fikkert het volgende:
[..]
, hij heeft gisteren tegen een goede vriendin gezegd dat hij huub er in laat, dat geloof ik eerder
wat is "de waarheid"?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:12 schreef scanman01 het volgende:
Eric houdt het dus nog steeds volHebben ze nog niet de waarheid gehoord van Patricia of Wilgo ofzo
Die rol speelt hij al dagen en nu geloven jullie hem opeens? Hij heeft al zo vaak gezegd dat hij tegen Natasia doet alsof hij Huub eruit stemt. Dat was de bedoeling en kan gaat hij dus tot donderdag blijven zeggen. Ik dacht trouwens dat Amanda Huub er ook niet meer uit zou stemmen.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:12 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik denk niet dat Eric hem eruit gaat stemmen. Hij heeft hem later in het spel nog nodig. Na een jaar vallen er vanzelf wel mensen af (figuurlijk).
Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die rol speelt hij al dagen en nu geloven jullie hem opeens? Hij heeft al zo vaak gezegd dat hij tegen Natasia doet alsof hij Huub eruit stemt. Dat was de bedoeling en kan gaat hij dus tot donderdag blijven zeggen.
Waar leid je dat uit af?quote:Ik dacht trouwens dat Amanda Huub er ook niet meer uit zou stemmen.
Ze negeren hem volledig. Jaap zat gisteren bijna een hele dag alleen achter de computer, waar die nu ook zit. Tijdens het avondeten praten ze wel eens met Jaap, maar dat zijn voornamelijk opmerkingen over z`n eetgewoonten. Jaap roept geen echte irritatie op, ons streamers praten alleen over hem in de trant van "Jaap zit nu...op een stoel niets te doen".quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:09 schreef happyme28 het volgende:
maar kan natuurlijk best dat andere zich echt oprecht irriteren. Dan is ie toch niet zo slecht gecast.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die rol speelt hij al dagen en nu geloven jullie hem opeens? Hij heeft al zo vaak gezegd dat hij tegen Natasia doet alsof hij Huub eruit stemt. Dat was de bedoeling en kan gaat hij dus tot donderdag blijven zeggen. Ik dacht trouwens dat Amanda Huub er ook niet meer uit zou stemmen.
Amanda twijfelde gisteravond toen ze in de gameroom was tegen Eric en Sylvia. Maar Natasia heeft weer met haar gesproken en gezegd dat ze nu vol moet houden en niet om te gaan. Dat leek ze te beamen, maar het is nog lang tot donderdag dus wie weet. Het blijft gewoon spannend tot de stemming aan toe.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die rol speelt hij al dagen en nu geloven jullie hem opeens? Hij heeft al zo vaak gezegd dat hij tegen Natasia doet alsof hij Huub eruit stemt. Dat was de bedoeling en kan gaat hij dus tot donderdag blijven zeggen. Ik dacht trouwens dat Amanda Huub er ook niet meer uit zou stemmen.
De waarheid is dat Huub en Eric een pact hebben dat ze elkaar er niet uit zullen stemmen. De afspraak was dat ze tegen Natasia en Brian doen alsof ze elkaar er wél uit willen stemmen. Net als destijds met Nena zeg maar. Eric weet dat hij Huub nodig heeft en andersom. Iedereen zegt ook tegen hem dat ze met z'n drieën moeten blijven om te kunnen winnen van Natasia en Brian. Dat heeft hij zelf ook wel door. En hij weet ook dat hij veel kijkers enorm tegen zich krijgt als hij Huub er wel uitstemt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |