Ok, dus het is inderdaad een sponsor-deal.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja dat is van de telegraaf![]()
http://reiskrant.nl/
Klopt, maar daar is helemaal geen polefitnesscontest volgens mij.....quote:
De redactie blijft hopen op het moment dat ie een hartstilstand krijgt of door een stoel zakt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:50 schreef petraa het volgende:
Krijgt Jaap de Toneelhaak nog niet. Wat draagt hij bij aan het programma.
Weet je wel wat voor beestjes zich gaan nestellen in zo'n kroeskop...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:49 schreef Black_king het volgende:
Het is toch niet te geloven hè, en weer worden de haren van Natasia vervangen.....
Duur grapje hoor....
DGK_REDAKTIE vindt hem een spraakmakend persoonquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:50 schreef petraa het volgende:
Gelezen en een hele duidelijke reactie. Ik hoop dat je de juiste conclusies kan trekken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:47 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Lees eens terug naar de achterlijke reactie van GERT.....die noem mij ook een racist....ik hanteerde gewoon het zelfde lage nivo....en kijken hoe erop gereageerd zou worden........!! Mijn conclusies kan ik nu wel trekken.
Ik snap je niet....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Weet je wel wat voor beestjes zich gaan nestellen in zo'n kroeskop...
Hahaha ik denk dat dit dus echt de laatste persoon was die er nog in wilde, vandaar dat er nog steeds 2 op planning staan maar waar amper nog over gesproken wordt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:52 schreef Mika25 het volgende:
[..]
DGK_REDAKTIE vindt hem een spraakmakend persoon
Tja vooral dat Spraakmakend he. Hij zegt zoveel, hij doet zoveel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:52 schreef Mika25 het volgende:
[..]
DGK_REDAKTIE vindt hem een spraakmakend persoon
Wat wil je nou dat hij doet dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja vooral dat Spraakmakend he. Hij zegt zoveel, hij doet zoveel.![]()
Pcies! Maar toneelhaak, voor Jaap mag je daar wel een kraan voor inhurenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:50 schreef petraa het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:57 schreef Judah het volgende:
[..]
Wat wil je nou dat hij doet dan?
Ik vind hem prima zo. Nu is 't in 80% van de gevallen dat 'ie z'n bek opentrekt dat 'ie wat te eten naar binnenschranst. Die andere twintig procent kotst hij (onzin) uit. Wat mij betreft wordt het niet nog erger...
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja vooral dat Spraakmakend he. Hij zegt zoveel, hij doet zoveel.![]()
Feit dat ze extensions heeft , betekend dat ze waarschijnlijk kroes haar heeft van derzelf, dat groeit gewoon door en woekert, ideale habitat voor mijt, luizen en ander soortigen. Daarbij komt dat ze aan het orginele haar vast zitten en je op een gegeven moment extensions met kroes erboven op hebt en dat ziet er ook niet uit.quote:
Je ziet hem dalijk met zijn andere hand op zijn hoofd of zonder handen tegen zijn hoofd. Das het enige spraakmakende.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk
[afbeelding]
Haar eigen haar wordt ingevlochten en daaraan worden de extensions vastgemaakt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:58 schreef waxmask het volgende:
Feit dat ze extensions heeft , betekend dat ze waarschijnlijk kroes haar heeft van derzelf, dat groeit gewoon door en woekert, ideale habitat voor mijt, luizen en ander soortigen. Daarbij komt dat ze aan het orginele haar vast zitten en je op een gegeven moment extensions met kroes erboven op hebt en dat ziet er ook niet uit.
Was er maar weer een feestjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:55 schreef TerroRobbie het volgende:
fucking saai zeg.
Ja ik zou die Griekse dame wel terug in het huis willen....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:59 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Was er maar weer een feestje
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:59 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Was er maar weer een feestje
[afbeelding]
ik zit te wachtten tot de blouse knaptquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:59 schreef r3gi3boy het volgende:
pfff wat is die jaap weer belachelijk hard aan het puffen, en in de houding waar hij nu in zit lijkt het net of zijn vatsige hoofd op dat lijf geplakt is
Een conclusie is inmiddels ook door de FA getrokken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:54 schreef akveor het volgende: Ik hoop dat je de juiste conclusies kan trekken.
Pleaseeeeeeeeeeeee notquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:01 schreef DeGoudenFooi het volgende:
[..]
ik zit te wachtten tot de blouse knapt![]()
Japiejo koos andere vrienden en dat zal hij weten ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:57 schreef Kinga het volgende:
die 2 op stream 3 hebben elkaar totaal niks te melden he.... hoe huub ook zit
Dat Gaby dinsdagavond weer komt (en Huub ook hopelijk :-)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:01 schreef Mika25 het volgende:![]()
![]()
Wat mag Amanda niet zeggen? Het ging over Huub... Maar verstond het niet goed...
psssssssssssssttt. Heb even een vraag voor je in problemen steams topicquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Japiejo koos andere vrienden en dat zal hij weten ook.
hoe kan die man zo dom zijn zeg.
Zijn twee andere vrienden laten hem gewoon stikken.
Ben blij dat het zin heeft als er wat van gezegd wordt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Een conclusie is inmiddels ook door de FA getrokken.
Als newbie ben ik erg dankbaar voor FOKwoordenboekquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Gezellig in het banmeldtopic de laatste dagen....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:01 schreef Gert het volgende:
Ik vond die sneeuwpop wel "spraakmakende televisie"...was absoluut het hoogtepunt van 5 Huub-loze dagen...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit beeld doet me denken aan een inzakkende sneeuwpop
hopelijk overziet hij de hele omvangquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:04 schreef DeGoudenFooi het volgende:
een moment van zelfreflectie voor jaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |