Je hebt gelijk!! Jaap zal weinig kunnnen sjorren......met dat drukknopje van hem.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:33 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik dacht dat Brian dat alleen deed![]()
and the oscar goes toooooooooooo:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:33 schreef StefanPeeters het volgende:
Jaap is af-en-toe net zo'n levend standbeeld.....
Kan altijd nog op de dam gaan werken over 6 weken
Dat bedoelde ik dus net met "die zwarte krijgt alles voor elkaar" ,.....maarja klinkt allemaal weer niet politiek correct genoeg natuurlijk voor de linkse kerk aanhangers hier...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:34 schreef Desii het volgende:
Ik vind het echt sneu voor Syl.... Eerst mag ze 2 weken niet oefenen met paaldansen en dan moet ze ineens mee gaan doen aan een wedstrijd........ Zwak hoor 10
Dit? http://www.moviesounds.com/2001/2001theme.mp3quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:13 schreef raggende_annie het volgende:
ben op zoek naar dat deuntje wat je altijd hoort als er iets geweldigs staat te gebeuren. (taaaaaa taaaaaaaa taaaaadaaa........ taaaaaaaa taaaaaa tataaaaa..... tatataaaaa taaaaaaa tatataaaaa en dan trommels. pom pom pom pom pom pom)
of het is gewoon een ouwe softiequote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:35 schreef r3gi3boy het volgende:
ik denk dat Jaap onze nieuwe para brodder gaat worden vroeg of laat. Hij kropt zich zo op met zijn gedrag, dat het toch wel een keer tot een uitbarsting moet gaan komen
Als jij vind dat iemand bevoordeeld word en de bevoordeelde is van een ander ras vind jij dat je de redactie mag uitmaken voor racist? Beetje bekrompen lijkt me.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:33 schreef INCTRL het volgende:
[..]
FEITELIJK onjuist??? De fieten komen de spuigaten uit!!
Nee cker niet, hulpje van Patries, mag gewoon meekomen van Tienquote:
dat was m ja. meerdere mensen wisten blijkbaar meteen wat ik bedoelde met tatataaaaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:36 schreef Egbert1972 het volgende:
[..]
Dit? http://www.moviesounds.com/2001/2001theme.mp3
De definitie van racisme wordt toch altijd ten grabbel gegooid... ook hier ,.,,,,als je Nataisa op een aap vind lijken ben je een goddamned RACIST!! Waar slaat dat op dan?? Precies zelfde als dat mijn stelling nergens op sloeg!! Kapiezzz???quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Als jij vind dat iemand bevoordeeld word en de bevoordeelde is van een ander ras vind jij dat je de redactie mag uitmaken voor racist? Beetje bekrompen lijkt me.
Huh?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:40 schreef TerroRobbie het volgende:
"Zowat iedereen in NL heeft een andere naam dan waarmee die geboren is"
Inderdaad. Termen als "die zwarte" mogen hier niet. We willen waken voor zo'n sfeertje.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:35 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus net met "die zwarte krijgt alles voor elkaar" ,.....maarja klinkt allemaal weer niet politiek correct genoeg natuurlijk voor de linkse kerk aanhangers hier...![]()
![]()
![]()
![]()
Is wel de Telegraafquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:43 schreef Mika25 het volgende:
Huub leest een andere krant dat de Telegraaf...dacht dat ze alleen de Telegraaf mochten lezen...
"Zwarte heks" wordt echter wel getolereerdquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad. Termen als "die zwarte" mogen hier niet. We willen waken voor zo'n sfeertje.
Jij bent bij uitstek een user die voortdúrend op die toer gaat: steeds maar focussen op het feit dat Natasia zwart is en Brian een Antilliaan. Je zit in de gevarenzone. Als je het leuk vindt om hier te posten, probeer je dan een beetje in te houden. Begrijp me goed: ik vind Natasia en Brian ook walgelijke individuen, niemand probeert je te verbieden om dat te vinden. We willen alleen geen "allochtonen-gebash" hier. Je mag het daar niet mee eens zijn, maar we vragen je wél om respect te hebben voor de regels op dit forum.
Is volgens mij toch meer: Theme from the A Teamquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:13 schreef raggende_annie het volgende:
ff heeel erg of topic. ben hier bezig met een filmpje en wil daar wat muziek onder zetten. weet echter niet hoe het heet. ben op zoek naar dat deuntje wat je altijd hoort als er iets geweldigs staat te gebeuren. (taaaaaa taaaaaaaa taaaaadaaa........ taaaaaaaa taaaaaa tataaaaa..... tatataaaaa taaaaaaa tatataaaaa en dan trommels. pom pom pom pom pom pom)
dus als iemand enig idee heeft waar ik het over heb hoor ik het graag
lijkt op de intro van fanfare for the common man van emerson lake en palmer
Ik vind dat las je iemand voor racist uitmaakt een erge beschuldiging en vind dan ook dat je dat moet onderbouwen. Als je iemand voor iets uit wil maken kun je dat creatief doen. Zo geniet ik altijd nog van de Blablasia term Da's leuk. Maar je hebt gelijk het is hier niet de plaats en tijd dus Kapiezzz dan maar.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:39 schreef INCTRL het volgende:
[..]
De definitie van racisme wordt toch altijd ten grabbel gegooid... ook hier ,.,,,,als je Nataisa op een aap vind lijken ben je een goddamned RACIST!! Waar slaat dat op dan?? Precies zelfde als dat mijn stelling nergens op sloeg!! Kapiezzz???![]()
Dat is een nuanceverschil, ik kan me voorstellen dat het een net wel kan en het ander net niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
"Zwarte heks" wordt echter wel getolereerd
Tenminste...die naam wordt al zo`n 2 maanden gebruikt door vele mensen en niemand heeft ooit een waarschuwing gekregen daarvoor...
Fuck it ik ben godverdomme zelf zwart!! ALS JE MIJ NOTABENE een racist durft te noemen mag je van mij nu harstikke dood neervallen!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad. Termen als "die zwarte" mogen hier niet. We willen waken voor zo'n sfeertje.
Jij bent bij uitstek een user die voortdúrend op die toer gaat: steeds maar focussen op het feit dat Natasia zwart is en Brian een Antilliaan. Je zit in de gevarenzone. Als je het leuk vindt om hier te posten, probeer je dan een beetje in te houden. Begrijp me goed: ik vind Natasia en Brian ook walgelijke individuen, niemand probeert je te verbieden om dat te vinden. We willen alleen geen "allochtonen-gebash" hier. Je mag het daar niet mee eens zijn, maar we vragen je wél om respect te hebben voor de regels op dit forum.
Lees eens terug naar de achterlijke reactie van GERT.....die noem mij ook een racist....ik hanteerde gewoon het zelfde lage nivo....en kijken hoe erop gereageerd zou worden........!! Mijn conclusies kan ik nu wel trekken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind dat las je iemand voor racist uitmaakt een erge beschuldiging en vind dan ook dat je dat moet onderbouwen. Als je iemand voor iets uit wil maken kun je dat creatief doen. Zo geniet ik altijd nog van de Blablasia term Da's leuk. Maar je hebt gelijk het is hier niet de plaats en tijd dus Kapiezzz dan maar.![]()
Ja ze weten dat de gemiddelde streamer dan al na 1 minuut over gaat op een andere, desnoods op Japio, en dan kunnen ze info uitwisselen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:47 schreef DeGoudenFooi het volgende:
wat een saai gelul met die kapster
Hoppa allemaal naar Dongen!!!! Spandoeken met bruikbare info welkom!!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:48 schreef Ashley1 het volgende:
Pole fitness contest 2007
Voorrondes Pole fitness contest 2007
24 februari Bodyvision in Maaastricht
3 maart in Jeffrey's in Dongen
Hier denk ik
Ze zei dat ze naar Rotterdam ging.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:45 schreef Black_king het volgende:
Heeft iemand trouwens een idee waar de polefitnesscontest van Sylvia is ? Ik kan er niets over vinden op www.polefitness.nl ....
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja ze weten dat de gemiddelde streamer dan al na 1 minuut over gaat op een andere, desnoods op Japio, en dan kunnen ze info uitwisselen.![]()
Ja, dat zei ze, tenzij het een decoy is natuurlijk.....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:49 schreef Judah het volgende:
Nee, ze gaat naar Rotterdam...
gaat ze daar niet eerst trainen dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:49 schreef Judah het volgende:
Nee, ze gaat naar Rotterdam...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |