Prullenbak, wc, 30cm straal, vloer... stokbrood...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Kots, boedah, klein pikkie moet ik nog verder gaan ???![]()
ja ik ookquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:08 schreef waxmask het volgende:
Woooooo Doe de Brianless diss in de kapsalon... Ik voel een nieuwe Soa Boys hit aankomen...
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:16 schreef DeGoudenFooi het volgende:
Huub luistert op zijn gemakkie hardcore
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:18 schreef Judah het volgende:
[..]
Prullenbak, wc, 30cm straal, vloer... stokbrood...
We vullen elkaar goed aan![]()
Ik vind d'r best leuk eigenlijk en vind d'r er ook prettig uitzien.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:18 schreef Sporti het volgende:
Zou Patries met NT ook de hele dag zo slap lullen?
heb jij ff mazzelquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind d'r best leuk eigenlijk en vind d'r er ook prettig uitzien.
Patricia is echt wel een coole chick!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind d'r best leuk eigenlijk en vind d'r er ook prettig uitzien.
Eerste wat ik hoorde was Blutonium boy & Pavo - Floorkilla (blu boy vs. dj neo mix) das zeker hardstylequote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:19 schreef DeGoudenFooi het volgende:
[..]
Dat eerste nummer was echt wel hardcore
[offtopic]quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
1 van m`n favorieten, samen met de 9e van Dvorak..
Ze lijkt mij iets teveel op Natasia en daarnaast rotzooit ze met Nathanael.quote:
We hebben een kenner in ons midden, dan denk ik dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eerste wat ik hoorde was Blutonium boy & Pavo - Floorkilla (blu boy vs. dj neo mix) das zeker hardstyle![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@kleinzusje - je hebt nog een antwoord
Kijkend naar je avatar begrijp ik je wel.quote:
Welkom op dit forum.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:24 schreef DeGoudenFooi het volgende:
Heeft huub overigens internet access?
well...ik ben nog redelijk nieuw in het klassieke genre, via 15 jaar metal kwam ik bij symphonische/epic/gothic/opera metal, en in Feb'2006 schakelde ik over naar klassiekquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:23 schreef Roy_vdm het volgende:
[offtopic]
7e vind ik veel mooier.. maar de 9e is natuurlijk bekender.
[/offtopic]
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:25 schreef DeGoudenFooi het volgende:
[..]
Guess again, maar hebben ze internet daaro?
Ja. Alleen geen toegang tot fora en e-mail.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:25 schreef DeGoudenFooi het volgende:
[..]
Guess again, maar hebben ze internet daaro?
jij typt sneller?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:24 schreef kleinzusje het volgende:
1 ding is zeker.............. ik ben vandaag actiever dan Jaap![]()
Daar is niet veel voor nodig, maar ik begrijp je. Werkt alles weer sussie?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:24 schreef kleinzusje het volgende:
Hij heeft 30 minuten op die loopband gelopen (in een wandel tempo). Das best wel actief hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:24 schreef kleinzusje het volgende:
8e is ook mooi. Moet je wel een paar keer vaker luisteren dan de 9e, die verteert veel makkelijker. Maar op den duur kom je erachter dat de 7e (en misschien ook wel de 8e) mooier is dan de 9e.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
well...ik ben nog redelijk nieuw in het klassieke genre, via 15 jaar metal kwam ik bij symphonische/epic/gothic/opera metal, en in Feb'2006 schakelde ik over naar klassiekZal die 7e eens gaan beluisteren...
zo zag ze er dus ook uit toen ze het huis inkwamquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:27 schreef lillkiss het volgende:
ze ziet er echt niet uit zo
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:28 schreef Judah het volgende:
DGK_REDACTIE, mogen we een stream op Jaap en de frituurpan?
zaterdag 3 maart 2007 @ 14:57quote:
veel meer kan hij op dit moment ook niet doen denk ik. hij moet alleen wat beter letten op wat ie allemaal naar binnen stopt in een dagquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:27 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij heeft 30 minuten op die loopband gelopen (in een wandel tempo). Das best wel actief hoor
Hoezo? Heeft ie dorst?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:28 schreef Judah het volgende:
DGK_REDACTIE, mogen we een stream op Jaap en de frituurpan?
Lees maar in het streamproblemen topicquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar is niet veel voor nodig, maar ik begrijp je. Werkt alles weer sussie?
Wat voor een kleur haar zou ze hebben vraag ik me dan afquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:30 schreef Sporti het volgende:
Amanda had met 12 jaar al geverfd haar, watvoor moeder zou die hebben??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |