Dit is trouwens een erg goeie tip : http://www.hawkwings.net/(...)to-speed-up-mailapp/quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:24 schreef Anthraxx het volgende:
Apple Mail vind ik persoonlijk het beste.
Vond het wel grappigquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat is erdat plaatje heb je nou al 2 keer gepost
Lijkt mij tbh echt onhandig, ik gebruik sowieso niet zoveel dezelfde zinnen keer op keer.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:10 schreef TwyLight het volgende:
Heb trouwens gister TextExpander ontdekt.
Zeer handig als je vaak een stuk text moet typen maar nooit zin hebt het helemaal te doen.
Je kan dus bv:
Hoi mijn naam is Twylight en ik pwn.
en dan als shortcut: hoipwn, en zodra hoipwn is getypt veranderd het gelijk in die bovenstaande zin
handig voor lange urls ook
Mja het is bijvoorbeeld ook handig als je vaak emails typt en daar moet elke keer je naam en email e.d. onder dan kan je dan ook met een paar letters voor elkaar krijgenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Lijkt mij tbh echt onhandig, ik gebruik sowieso niet zoveel dezelfde zinnen keer op keer.
Je moet 'em niet gelijk overladen met goodies. Laat 'em eerst maar eens wennen aan Expose.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:15 schreef Q. het volgende:
Heb je QuickSilver al geinstalleerd, Jarno?
Ken je het fenomeen 'signature'?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja het is bijvoorbeeld ook handig als je vaak emails typt en daar moet elke keer je naam en email e.d. onder dan kan je dan ook met een paar letters voor elkaar krijgen
Daarvoor kan je ook handtekeningen inschakelen in Mailquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja het is bijvoorbeeld ook handig als je vaak emails typt en daar moet elke keer je naam en email e.d. onder dan kan je dan ook met een paar letters voor elkaar krijgen
Ik houd mijn software nog wel even geheimquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je moet 'em niet gelijk overladen met goodies. Laat 'em eerst maar eens wennen aan Expose.
Hij staat hier nu al 10 minuten te vacuumen ofzoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:04 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dit is trouwens een erg goeie tip : http://www.hawkwings.net/(...)to-speed-up-mailapp/
Ik heb het gisteravond even geprobeerd, en ook al is mijn mailbox niet SUPERgroot (paar 1000 messages) werd hij toch opeens een stuk rapper (ook al was het niet echt traag daarvoor dan)
Toen ik het gister deed duurde het ook vet lang, hab hem maar afgezet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij staat hier nu al 10 minuten te vacuumen ofzo
Wat is er verneukt aan?quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:43 schreef Tijn het volgende:
Ik was de puntkomma vergeten na "vacuum subjects"
Hij was helemaal niet bezig, hij stond te wachten op de rest van het commando
Nu is het wel gelukt en is Mail idd behoorlijk sneller!
Ik heb hier een magnetron die zorgt voor de binaire instructies hoe en waar mijn mail bezorgd moet worden en het grafische gedeelte heb ik te danken aan de 6,22Ghz Tefal afwasmachine.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:56 schreef seekfaM het volgende:
Heeft hier iedereen zijn mail gewoon op zijn mac staan.
Wij hebben hier een G5 staan die dat op zich neemt![]()
Omdat er nog 10 ( 5 mensen hier in huis en 5 ergens anders ) andere mensen daar ook hun email op krijgenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:57 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom zou je in buddah's naam een G5 nemen voor zoiets niet boeiends als een Mail server?
patser.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:59 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Omdat er nog 10 ( 5 mensen hier in huis en 5 ergens anders ) andere mensen daar ook hun email op krijgenEn het snel werkt. in combinatie met 4 van deze
Sorry hoor, maar 4 Xserve's + 1 G5 als mail server?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:59 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Omdat er nog 10 ( 5 mensen hier in huis en 5 ergens anders ) andere mensen daar ook hun email op krijgenEn het snel werkt. in combinatie met 4 van deze
Pa met webdesign bedrijf aan huisquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar 4 Xserve's + 1 G5 als mail server?
Voor mijn hele domein staat een Pentium III 450 Mhz als mailserver, webserver, ftp server, whatever server met een load < 0.01.
OS X is een grote visual studioquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:07 schreef Jarno het volgende:
Of is er al een Visual Studio voor Mac?
Xcode.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:07 schreef Jarno het volgende:
Of is er al een Visual Studio voor Mac?
Zo bedoelde ik het niet grapjesverpesterquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh ja, en waar zit de IntelliSense dan in OSX? Nou? Nou?
Ik ga mijnquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:07 schreef Anthraxx het volgende:
Goedzo. Parallels is gewoon handig. En zeker omdat je gewoon niet om Windows heen kan in sommige gevallen.
Waarom, omdat dat handig is, aangezien ze in rade draaien, en ja ik zal niet meer : @ doen, voor jouquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:07 schreef tonks het volgende:
[..]
En daarom heeft ie 5x een xserve nodig?. En doe niet zo irritant met je '
' elke keer.
Ja, maar 't is nie eg. 'T is virtujeel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga mijnMacBook
niet bevuilen met Windows. Daar heb ik een 5 jaar oude Windows-pc voor.
Oh, net zoiets als fictief. Dan is het goed.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, maar 't is nie eg. 'T is virtujeel.
Je wepseit laad dan ook voor geen meter!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:00 schreef Anthraxx het volgende:
Voor mijn hele domein staat een Pentium III 450 Mhz als mailserver, webserver, ftp server, whatever server met een load < 0.01.
Nee, die is plat. Gelukkig.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je wepseit laad dan ook voor geen meter!
Zijn we toch weer aardig, maar ja oke is goed,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:11 schreef TwyLight het volgende:
En seekfaM, je mag ook ophouden met elke keer vragen of iemand iets wil.
bv: ik ken een link, als daar behoefte is post ik hem wel![]()
![]()
.
post hem dan gewoon of post helemaal niks
Waar blijft kwekzon?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ah, kijk, het wordt weer ouderwets gezellig.
Als ik mijn Intel Mac koop komt daar ook Windows op hoor, dan kan mijn 5 jaar oude Windows-pc tenminste de deur uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga mijnMacBook
niet bevuilen met Windows. Daar heb ik een 5 jaar oude Windows-pc voor.
Ah, het vreet dan ook virtueel een boel schijfruimte?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, maar 't is nie eg. 'T is virtujeel.
Klikken:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:23 schreef Jarno het volgende:
*lui*
Hoe benader ik een Windows en/of SMB share?
Als je remote wilt inloggen op een Windows machine, moet je niet Apple Remote Desktop gebruiken, maar Microsoft Remote Desktop Connection. Voor die laatste is trouwens ook een open source Universal Binary alternatief, maar de naam daarvan weet ik niet meer. Het kwam laatst nog langs ergens hier in DIG.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:34 schreef TwyLight het volgende:
Weet iemand ook hoe ik Apple Remote Desktop werkend kan krijgen? Heb het een tijdje geleden er op gehad maar nooit een de gang gekregen.
(Mijn mac moet 2 windows machines kunnen zien)
Eenmaal veel moeite en daarna twee keer klikken:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Klikken:
In een willekeurig Finder venster aan de linkerkant op Network klikken en dan naar je share browsen.
Typen:
Vanuit Finder naar het menu Go. Dan "connect to server" en intypen: smb://share.
1 2 3 4 5 6 7 | if not (exists disk "data") then mount volume "smb://user:pass@share/folder/" end if make new Finder window to disk "data" set current view of Finder window 1 to column view end tell |
Wat ik wil is eigenlijk gewoon de schermen van de computers kunnen zien, en kunnen overnemen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je remote wilt inloggen op een Windows machine, moet je niet Apple Remote Desktop gebruiken, maar Microsoft Remote Desktop Connection. Voor die laatste is trouwens ook een open source Universal Binary alternatief, maar de naam daarvan weet ik niet meer. Het kwam laatst nog langs ergens hier in DIG.
Safari is tof, werkt voor het meeste wel goed. Camino zou hetzelfde moeten doen als Firefox, alleen Firefox maakt gebruikt van die Developersplugin, wat me toch wel weer handig uitkomt. Ik prefereer ook Firefox omdat ie wat constanter wordt geupdate. Binnenkort komt er een Camino 1.1 uit, dan probeer ik die tegen die tijd wel weer.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:42 schreef Jarno het volgende:
En is Safari tof of is Firefox toffer?
Alles flex, slettebef?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:37 schreef skiczukie het volgende:
Hoi.
Rebooten of de F7 knop gebruiken...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:51 schreef skiczukie het volgende:
Mijn VGA-connector-kabeltje-dingetje is naar de klote. Ik krijg steeds paars beeld op mijn externe monitor.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat ik wil is eigenlijk gewoon de schermen van de computers kunnen zien, en kunnen overnemen.
Op de apple site staat dat dat gewoon kan.
heb er verder niet veel verstand van hoor... dus
Saven op F7, gheghequote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:58 schreef Anthraxx het volgende:
F7? Wat doet dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |