Ik vind het er minder gelikt uitzien als bv office 2003 op windows. Alleen is entourage by far de beste mail client.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:17 schreef Jarno het volgende:
Is het wat, dat Office 2004?
Waar ligt je adapter tegen je been aanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh, ik voelde opeens de zijkant van m'n broek gezellig warm worden, dus ik dacht al dat ik een erg enthousiaste reactie op m'n MacBook had gehad ofzo maar het was dus de adapter. Zonder plastic issie een stuk koeler.
Maar YPPY vind de MacBook een goede aankoop begrijp ik?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh, ik voelde opeens de zijkant van m'n broek gezellig warm worden, dus ik dacht al dat ik een erg enthousiaste reactie op m'n MacBook had gehad ofzo maar het was dus de adapter. Zonder plastic issie een stuk koeler.
Hij was van de leuning van de bank gegleden dus.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waar ligt je adapter tegen je been aanEr zit een kilometer snoer aan
Nouja, dat is altijd maar tijdelijk geloof ik. M'n DS heeft ze ook stukgespeeld maar die raakt ze nu ook niet meer aan. Maar het heeft wel een bepaalde "oh!' factor ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar YPPY vind de MacBook een goede aankoop begrijp ik?.
Het wordt tijd voor een draadloze adapter.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waar ligt je adapter tegen je been aanEr zit een kilometer snoer aan
Jorno doet voetjevrijen met z'n apple!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hij was van de leuning van de bank gegleden dus.
En anders? Thunderbird?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Alleen is entourage by far de beste mail client.
Vergeet m'n iPod niet!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, een DS en een MacBook. De volgende stap is een Wii.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:24 schreef Anthraxx het volgende:
Apple Mail vind ik persoonlijk het beste.
Dat zijn de windowstrekjes.... alles opnieuw installeren als het nieuw is.quote:
Maar Yppy was al big bang board games aan het spelen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:32 schreef XL het volgende:
[..]
Dat zijn de windowstrekjes.... alles opnieuw installeren als het nieuw is.
Kun je hem niet kwalijk nemen.
Dat was voor de herinstallatie.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar Yppy was al big bang board games aan het spelen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:34 schreef TwyLight het volgende:
Maakt bij jullie de dvd drive ook zon herrie als die data van een dvd moet kopieren?
Damnecht niet normaal hier (imac)
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo eens vragen of hij echt zo windowseriaans bezig is geweest.
Je hebt nog een hoop te leren jarno. Maar dat komt wel als je de migratieassistent ga gebruiken als je je volgende mac kooptquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:39 schreef Jarno het volgende:
[..].
Hoort dat niet dan?
(hey alt-s werkt niet!)
Je moet het hem niet kwalijk nemen, het is nogal wat dat hij achter laat.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo eens vragen of hij echt zo windowseriaans bezig is geweest.
Iedereen moet het lerenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:40 schreef Anthraxx het volgende:
Ctrl + S Jarno.
De toffe versie van Firefox is natuurlijk Camino.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:42 schreef Jarno het volgende:
En is Safari tof of is Firefox toffer?
Title-bug is nog steeds niet opgelost met die video-banner enzoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:46 schreef De_Hertog het volgende:
Als meer mensen Safari gaan gebruiken hier wordt misschien eindelijk die vervelende titel-bug op Fok opgelost. Dus: Safari.
Check mijn Safari dan, die pwnd alle Safari'squote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:46 schreef seekfaM het volgende:
Ik heb trouwens een progje best mooi, dat je alles in de stijl van Safari hebt, dus die zilver kleurigheid enzo
Tevens is het programmatje iWow bekendgaat iTunes geluid kwaliteit met 150% op vooruit
, wacht even zoek ik even de link, als daar behoefte aan is temisnte
Okeequote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:53 schreef Anthraxx het volgende:
De kernel is het programma dat je computer een computer maakt. Het beheert je geheugen, laadt stuurprogramma's waar nodig, kan processen aanmaken en zorgt tussendoor ook er nog eens voor dat je computer blijft werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |