Heel goedquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:30 schreef De_Melkboer het volgende:
Ik heb het idee dat het een clip van de Red Hot Chili Peppers is, misschien met het nummer Scar Tissue?
Ik heb hier al jaren een poster van thuis sinds 1963. Het verhaal gaat dat hitler vroeg aan Picasso ,Wie heeft dat schilderij gemaakt? Picasso antwoordde : Jij .( Vernietiging van het stadje Quernica).quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:44 schreef De_Melkboer het volgende:
Jazeker, Franco en Hitler hadden Guernica als communistennest uitgezocht om op een nacht eens de zware bommen van de nazis te proberen.
Jakkop +1
Punten in deel 633:
De_Melkboer 1
jakkop 1
ga je gang
Geweldig antwoord van Picasso, kende het verhaal niet. Ik las jaren terug Davita's Harp van Potok waarin Guernica beschreven werd, kende het schilderij nog niet, de eerste aanblik maakte wel indruk, en nog steeds, heb de poster ook thuis.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:49 schreef methan het volgende:
[..]
Ik heb hiervan al jaren een poster van thuis sinds 1963. Het verhaal gaat dat hitler vroeg aan Picasso ,Wie heeft dat schilderij gemaakt? Picasso antwoordde : Jij .( Vernietiging van het stadje Quernica).
Christianiaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:47 schreef jakkop het volgende:
, meestal kortweg
genoemd, is een semi-onafhankelijke enclave in de Deense hoofdstad Kopenhagen.
werd gesticht in 1970, toen een groep hippies een gebied met verlaten militaire kazernes kraakte.
Wat zoek ik?
Bosco Albert wordt nooit in de serie genoemd...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:24 schreef Mapani het volgende:
neeh, broer is een groot fan van A-team, dus ik keek noodgedwongen mee
Is dat een verkapt ik heb gegoogled? Zo ja, nieuwe vraag en is er niks aan de hand of je krijgt gewoon je punten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:27 schreef Mapani het volgende:
we tellen m niet mee, stel maar een andere vraag
Dat vind ik een hele goede eigenschap.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:27 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vind het ook een beetje verdacht, maar ik geloof graag in de goedheid van mensen.
Dat is een pot die de ketel verwijt dat 'ie zwart ziet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:32 schreef Dodecahedron het volgende:
Wie zijn die mannetjes op die potten TSE?
joh!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat is een pot die de ketel verwijt dat 'ie zwart ziet.
Oké.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:38 schreef Plasterk het volgende:
Nieuwe vraag!
a ik heb niet gegoogledquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oké.
Welke AQK-er heeft ooit de OP gehaald vanwege zijn/haar Google-gedrag?
Heel goed. Tegenwoordig is 'ie ook wel bekend onder de naam 'Plasterk'.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:40 schreef Dodecahedron het volgende:
Jayhawk
a Yeah, right.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:42 schreef Plasterk het volgende:
a ik heb niet gegoogled
b je verpest de sfeer
c je haalt hele oude koeien uit de sloot
Nee.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De Bos taurus, dat is een stier en de rest zijn huisdieren.
Ik probeerde het netjes op te lossen en jij maakte er weer zo'n heisa van wat een vrouwentrekje is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
a Yeah, right.
b Wie begon er nou over Google?
c Tja, een vrouw vergeet nu eenmaal niet snel iets.
Uh-huh. Je had ook gewoon niet kunnen reageren op dat plaatje...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:48 schreef Plasterk het volgende:
Ik probeerde het netjes op te lossen en jij maakte er weer zo'n heisa van wat een vrouwentrekje is.
Je had ook gewoon dat plaatje niet kunnen brengen.. wie begon er nu dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Uh-huh. Je had ook gewoon niet kunnen reageren op dat plaatje...
Nee, dat is het niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:48 schreef Plasterk het volgende:
Rattus norvegicus is niet gedomesticeerd
Nu is het heel makkelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:50 schreef Plasterk het volgende:
Felis catus --> kat
Rattus norvegicus --> rat
Mus musculus -->huismuis
Gallus gallus domesticus --> kip
Bos taurus --> koe
Zegt Koning Google...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:51 schreef Plasterk het volgende:
Je had ook gewoon dat plaatje niet kunnen brengen.. wie begon er nu dan?
Plasterk +1quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:55 schreef Plasterk het volgende:
kip is een vogel
En een huismus niet. Ik dacht dat jij 'bioloog' was...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:55 schreef Plasterk het volgende:
kip is een vogel
laat maar, ik ga me niet meer verlagen tot jouw niveauquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En een huismus niet. Ik dacht dat jij 'bioloog' was...
Mus musculus is de huismuis.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En een huismus niet. Ik dacht dat jij 'bioloog' was...
Tja.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dan hadden ze hem maar de Muis muisculus moeten noemen hoor.![]()
de vorige vraag ook, welke en waarom..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:04 schreef Mapani het volgende:
Dat zijn 2 vragen
wat voor uil en latijnse naam is foutquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:10 schreef Dodecahedron het volgende:
Die uil is Buteo buteo, die kiekendief (????ik heb geen verstand van vogels) is een Bubo bubo
check mn hints evenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:12 schreef Dodecahedron het volgende:
ransuil Bubo bubo
havik dan: Buteo buteo
buizerd is goed, nu alleen de uil nog, zn naam is net zo opgebouwd als zijn latijnse naamquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:14 schreef Dodecahedron het volgende:
steenuil -> Bubo bubo
buizerd -> Buteo buteo
was jij dat zelf misschien?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oké.
Welke AQK-er heeft ooit de OP gehaald vanwege zijn/haar Google-gedrag?
Dr. Joseph Googelsquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:32 schreef Plasterk het volgende:
DrittesReichSuche
Jawohl, http://www.google.com/press/zeitgeist.htmlquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:35 schreef Plasterk het volgende:
zeitgeist
Schnell und Correctemusquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:52 schreef Dodecahedron het volgende:
Derrick
Nein Tampertquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:55 schreef Plasterk het volgende:
Tappert toch?
Mein Kaffee ist, hmmm ja wie sol ich dass sagen.... kaltquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Hmmm...wie soll ich dass mal sagen.![]()
De_Melkboer +1quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:58 schreef De_Melkboer het volgende:
Carnivale?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er ist Tod, ermordet geworden geworden
Ken ik niet, maar is dat Clancy Brown links?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:58 schreef De_Melkboer het volgende:
Carnivale?
Ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:01 schreef Mark het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar is dat Clancy Brown links?
Neequote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:02 schreef Dodecahedron het volgende:
Rubber en lijm
Zijn wat algemene termen, maar oplosmiddel zit er niet in, en vulstof is niet specifiek genoegquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oplosmiddel en vulstof
Nee, en wat bedoel je met toepret?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:05 schreef Dodecahedron het volgende:
Impregneermiddel
Ik weet even niet of die formule de juiste is, geef er eens een triviale naam van?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Calcium Carbonaat?
mmmja, eigenlijk krijt, maar dichtbij genoeg, reken ik goed, we zijn op de helft. Dit was de vulstof, waardoor blijft het kneedbaar?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:09 schreef Plasterk het volgende:
Kalksteen
warm, wat voor olie?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:13 schreef Plasterk het volgende:
olie?
Juist, je kan het spul dus ook gewoon zelf makenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:16 schreef Plasterk het volgende:
lijnolie?
Is een idee voor een nieuw soort rimpelcreme, alleen aanbrengen kost wat kracht, en een plamuurmesquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
massageolie (om het erin te masseren)
finest scotch whiskeyquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:22 schreef De_Melkboer het volgende:
Een famous grouse
zijn belangrijkste voedselbronquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
eet slangen toch?
Maitressequote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:27 schreef Plasterk het volgende:
iemand die een hoge functie bekleed heeft er een
Laat maarquote:
Mogguhquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:41 schreef methan het volgende:
secretarisvogel ?
Zat ik ook eerst aan te denken jaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:43 schreef Dodecahedron het volgende:
Heaven for everyone - Queen
Wordt je nou WÉÉR beschuldigd van Googlen, Jayhawk?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:40 schreef Plasterk het volgende:
[..]
klopt, maar ik loop al een tijdje mee hier
Dat heb ik nooit gezegd.......alleen dat je niet mag opzoekenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wordt je nou WÉÉR beschuldigd van Googlen, Jayhawk?
Ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:10 schreef Homdeck het volgende:
snoepjes
Ach natuurlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:09 schreef Dodecahedron het volgende:
Python zocht ik.
Mark +1quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:15 schreef Mark het volgende:
Engels?
Daar heeft ie een punt Markquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:25 schreef Dodecahedron het volgende:
Nederland heeft een heel scala aan mensen die daar berucht zijn.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Spoor
Oh, nee je bedoelt Westerling.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:27 schreef Mark het volgende:
[..]Geen Spoor
Ik zoek een kapitein, van Heutsz is het niet
Inderdaad, een zwarte bladzijde in de Nederlandse geschiedenis. Ik had idd wel iets specifieker kunnen vragen, maar het feit dat hij geraden is maakt een hoop goedquote:
Nee, maar wel de juiste acteurquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:39 schreef erkel het volgende:
The Hitcher?
Ik dacht dat het zwart-wit wel een indicatie zou zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:48 schreef ScottTracy het volgende:
Sin City?
Legolas+1quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Vlugzout.
quote:(Nepeta cataria) is een enigszins naar munt ruikende, vaste plant die behoort tot de Lipbloemenfamilie (Labiatae of Lamiaceae). Het is een plant van droge, kalk- en stikstofrijke grond tussen struiken en ruigten. De plant komt van nature voor in Zuideuropa, Azië en Afrika.
Is ook goed te doen, maar nee.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:33 schreef Dodecahedron het volgende:
de Maggiplant
Nee joh dat was Indestructiblequote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:52 schreef Neleos het volgende:
K-Otic?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:52 schreef Neleos het volgende:
K-Otic?
Is dat niet Fear Factory? Prima band hoor, maar niet degene die ik zoek.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Fear Factor?
Die dus wél.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:57 schreef Plasterk het volgende:
Iron maiden
Psst, nieuwe vraag stellenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:57 schreef Plasterk het volgende:
Iron maiden
een 'e'quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat is het verschil tussen Whisky en Whiskey?
Offcourse.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
bourbon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |