De waterschapsverkiezingen zijn inderdaad nog vagerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:38 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Daar ben ik inderdaad mee eens. Maar omdat ook indirect de verkiezingen zijn voor de eerste kamer, stem ik toch. Mocht dit niet het geval zijn dan zou ik mij nog wel een keer bedenken. Stemmen bij de verkiezingen van het waterschap doen ook niet veel mensen.
1 centrum linkse (Sidekick) Chewie en EWK zijn toch echt VVD of rechtser.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Veel moderators zijn het wel in Pol. En die zijn in zekere zin toch wel de baas (en daar kicken ze op).
Ach ook het CDA is rood in Groningenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:59 schreef Heerlijkheid het volgende:
Het zou wel handig zijn als links het wat minder voor het zeggen zou hebben in deze provincie, om maar niet te zwijgen over deze stad. Daarom stem ik CDA. (Gr)
quote:
In het noorden is echt iedereen rood ja.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
In het noorden is echt iedereen rood ja.
Je bent geindoctrineerd door het fluitdeuntje?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:36 schreef Chewie het volgende:
Groningen VVD
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:17 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Je bent geindoctrineerd door het fluitdeuntje?
Bij RTV Noord heeft de VVD radiospotjes waarbij er eerst iemand heel irritant fluit en vervolgens zegt: "Voel je goed, stem VVD!"quote:
Ah ok, nog niet gehoordquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:53 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Bij RTV Noord heeft de VVD radiospotjes waarbij er eerst iemand heel irritant fluit en vervolgens zegt: "Voel je goed, stem VVD!"
Ik overweeg D66 als seculier sociaal liberaal tegengeluid. Pechtold vind ik op dit moment inhoudelijk de oppositieleider. Veel meer dan Rutte of Marijnissen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:47 schreef MrVVD het volgende:
tis natuurlijk democratie maar wie stemt er nou op D66 zeg. is echt een partij van lik mijn vestje.
Pechtold en zijn voorgangers overigens ook denken eerst na voordat ze wat zeggen of een mening hebben. dan zeggen ze dat waarvan ze denken dat dat het mooiste klinkt. en daarom heb je niets aan ze.
Fok is nu eenmaal rechtsquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:44 schreef MrVVD het volgende:
lekker hoor als dit representatief is voor de landelijke verkiezingen.
ole ole VVD![]()
met zijn allen![]()
alsjeblieft doe het niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:28 schreef nozem het volgende:
Owja, straks even op GroenLinks stemmen.
Een overdaad aan licht autistische IT'ers helpt een stuk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:24 schreef MrVVD het volgende:
[..]
ok dan wil ik jou vragen welke geluid fok nou zo rechts maakt.
Prima keusquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:28 schreef nozem het volgende:
Owja, straks even op GroenLinks stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |