Daar ben ik inderdaad mee eens. Maar omdat ook indirect de verkiezingen zijn voor de eerste kamer, stem ik toch. Mocht dit niet het geval zijn dan zou ik mij nog wel een keer bedenken. Stemmen bij de verkiezingen van het waterschap doen ook niet veel mensen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:37 schreef MrX1982 het volgende:
Ik stem niet vanwege de anonimiteit van de kandidaten en standpunten en de desinteresse vanuit de provinciale politiek voor deze verkiezingen. Politici moeten een stem verdienen. Dat doen ze in mijn ogen niet dus zal ik wederom niet stemmen voor de Provinciale Statenverkiezingen.
Er zijn natuurlijk ook maar weinig echte rechtse partijen die meedoen aan de Provinciale Statenverkiezing, terwijl er een groot aantal aan centrum-links en linkse partijen zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 12:03 schreef jaoka het volgende:
VVD op nummer 1.
En dan zijn er nog mensen die zeggen dat Fok links is![]()
Veel moderators zijn het wel in Pol. En die zijn in zekere zin toch wel de baas (en daar kicken ze op).quote:Op zondag 4 maart 2007 12:03 schreef jaoka het volgende:
En dan zijn er nog mensen die zeggen dat Fok links is![]()
De meerderheid van de POL-modjes is rechts hoor!quote:Op zondag 4 maart 2007 13:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Veel moderators zijn het wel in Pol. En die zijn in zekere zin toch wel de baas (en daar kicken ze op).
Noem ze eens op dan.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:27 schreef SCH het volgende:
[..]
De meerderheid van de POL-modjes is rechts hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |