die hapert ook wel eensquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:20 schreef INCTRL het volgende:
[..]
![]()
Geen last van...VISTA de ULTIMATE norm!!
Ja, en direct daarna vertelde ze dat ze zich afvroeg hoe het na het huis allemaal moet: kan ze haar felbegeerde auto wel kopen? Waar moet ze wonen? Waar moet ze gaan werken?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ja maar dat verhaal hebben we onderhand al 10 keer gehoord
Is een verhaaltje om Huub er gewoon uit te stemmen omdat anders brian weg gaat als ze er uit isquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:22 schreef FSR het volgende:
Ik denk dat Zdngmw een beetje ana het instorten is. ze wil weer terug.
Haar vermoeidheid wordt steeds erger..
Ik denk nog een weekje of 4 tot 6 dat ze zelf weggaat
zoveel oppervlakkigheid in 1 mens is bijna niet voor te stellenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:21 schreef beequeen het volgende:
Wat heeft Zdngmw toch veel kopzorgen.....kindjuzzz, ventje, Toerekje,SU, waar te gaan wonen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:22 schreef FSR het volgende:
Ik denk dat Zdngmw een beetje ana het instorten is. ze wil weer terug.
Haar vermoeidheid wordt steeds erger..
Ik denk nog een weekje of 4 tot 6 dat ze zelf weggaat
Ze voelt zich een diva, dus ze wil leven als een divaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:23 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Ja, en direct daarna vertelde ze dat ze zich afvroeg hoe het na het huis allemaal moet: kan ze haar felbegeerde auto wel kopen? Waar moet ze wonen? Waar moet ze gaan werken?
Vooral dat van die auto: dat ding kost gewoon 65.000euro! En dan wil ze nog 2 weken met het gezin op vakantie ook. Gaat ook allemaal makkelijk met een parttimebaantje!
zij die niet genoemd mag wordenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:23 schreef Halfgedraaide het volgende:
Waar staat Zdngmw ook alweer voor?
Zwarte diva........
Zij die niet genoemd mag wordenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:23 schreef Halfgedraaide het volgende:
Waar staat Zdngmw ook alweer voor?
Zwarte diva........
Ja en of ze nog wel anoniem over staat kanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:23 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Ja, en direct daarna vertelde ze dat ze zich afvroeg hoe het na het huis allemaal moet: kan ze haar felbegeerde auto wel kopen? Waar moet ze wonen? Waar moet ze gaan werken?
Vooral dat van die auto: dat ding kost gewoon 65.000euro! En dan wil ze nog 2 weken met het gezin op vakantie ook. Gaat ook allemaal makkelijk met een parttimebaantje!
Ze denkt echt dat ze een ster is.... Ze had het er net met Amanda over dat ze dan wel gaan winkelen met de auto: auto voor de deur, snel de winkel in om alle drukte te vermijden en weer snel in de autoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:25 schreef raggende_annie het volgende:
sas heeft het moeilijker dan de anderen als ze uit de villa komt omdat ze veel meer herkend zal gaan worden en niet meer in amunimoteit kan verdwijnen.
volgens mij denkt ze dat ze zooooo geweldig is dat ze de rest van haar leven in de spotlights zal staan.
Ze wil die auto dan ook niet kopen, ze wil dat ze zo beroemd is dat ze die auto van een sponsor te leen krijgt (Kelly kreeg het immers ook voor elkaar zodra ze een rijbewijs had) en ik vermoed dat ze van die vakantie hetzelfde denkt: dat de touroparators elkaar voor haar deur wegslaan om maar een gratis vakantie aan te kunnen bieden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:23 schreef pronkjewail het volgende:
ze mag blij zijn als ze in suriname niet uitkekotst wordt als ze daarnaartoe gaat vluchtenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:26 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Ze denkt echt dat ze een ster is.... Ze had het er net met Amanda over dat ze dan wel gaan winkelen met de auto: auto voor de deur, snel de winkel in om alle drukte te vermijden en weer snel in de auto
![]()
Nou was weer even een paar seconden "spectaculaire" televisie met Jaap in beeld.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:25 schreef scrabbie het volgende:
zo jaap is voor de verandering weer eens in beeld. lijkt wel of hij autist is ofzo. kan zich totaal niet aanpassen
Beste vriendin van Eric die op bezoek is geweest.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is Marielle?
Zet jij het op YouTube? Ik kan dat niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:27 schreef jacqjacq het volgende:
amanda gaat haar haar wassen !!!
De Buddy van Erica.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is Marielle?
Goede vriendin van Eric die gisteravond een uur langs is geweest om haar 25e verjaardag te vierenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is Marielle?
Vriendin van Eric die was bezoek gisterenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is Marielle?
Nee ze kan idd niet anoniem meer over straat, sterker nog: ik denk dat er echt idioten zijn die haar dit allemaal persoonlijk kwalijk gaan nemen en haar in de supermarkt gaan uitschelden enzo.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:25 schreef Maria44 het volgende:
Ja en of ze nog wel anoniem over staat kan![]()
![]()
![]()
ik ga dr n mooi filmpje van maken. historische gebeurtenissen moeten toch vastgelegd wordenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:27 schreef jacqjacq het volgende:
amanda gaat haar haar wassen !!!
Een enkele ticket naar Suriname zou niet slecht zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze wil die auto dan ook niet kopen, ze wil dat ze zo beroemd is dat ze die auto van een sponsor te leen krijgt (Kelly kreeg het immers ook voor elkaar zodra ze een rijbewijs had) en ik vermoed dat ze van die vakantie hetzelfde denkt: dat de touroparators elkaar voor haar deur wegslaan om maar een gratis vakantie aan te kunnen bieden.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:25 schreef raggende_annie het volgende:
sas heeft het moeilijker dan de anderen als ze uit de villa komt omdat ze veel meer herkend zal gaan worden en niet meer in amunimoteit kan verdwijnen.
volgens mij denkt ze dat ze zooooo geweldig is dat ze de rest van haar leven in de spotlights zal staan.
En iemand die de streams goed in de gaten houdt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:28 schreef Sporti het volgende:
[..]
Vriendin van Eric die was bezoek gisteren![]()
ik werk dr aanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zet jij het op YouTube? Ik kan dat niet.
En vanmorgen stond ze onder de douche, had ze het toen toch kunnen wassenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
Hoe kan dat haar van Snollie nou vet zijn?????Toch pas 3 weken geleden gewassen![]()
nee want ze dacht dat het nog wel goed zou zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
En vanmorgen stond ze onder de douche, had ze het toen toch kunnen wassen
Ja maar toen was het nog niet VETquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
die heb dr zin an!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
Hdnkkk overdenkt zijn zonden........had ik nou maar wel een condoom gebruikt![]()
[afbeelding]
Haar armen zijn misschien net als haar geheugen te kort.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
En hij wil Eric ervan overtuigen dat Marielle het allemaal niet goed gezien en begrepen heeft??quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
brainless wil met Eric praten. Ben benieuwd...
Ze kan het ook nog 1 week volhouden, men zegt dat na 4 weken je haar niet wassen het zichzelf gaat reinigen.quote:
Dat zou een doodsteek voor de shampoo industrie zijn..... laten we het maar stilhoudenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:33 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ze kan het ook nog 1 week volhouden, men zegt dat na 4 weken je haar niet wassen het zichzelf gaat reinigen.
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, iemand ervaring mee?![]()
Is dat een belofte of een dreigement.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:33 schreef raggende_annie het volgende:
whoehoewieeeee
sasquatch gaat de hele dag niet praten
Volgens mij gaat ie aan Eric vragen wat nou eigenlijk een condoom is, want dat kennen de brothers op de Antillen nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
brainless wil met Eric praten. Ben benieuwd...
Voor geen mm...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:34 schreef r3gi3boy het volgende:
die jaap spoort ookvoor geen meter he...
ze denkt zelf een dreigement maar voor ieder ander is het een beloftequote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat een belofte of een dreigement.
Eric doet het heel goed hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:36 schreef Sporti het volgende:
Brian roept verdomme Eric ter verantwoording tis toch niet te geloven![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:38 schreef Sporti het volgende:
Brian die hier gaat breken door een snol een beter scenario kan ik me echt niet voorstellen voor die rat![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:39 schreef INCTRL het volgende:
Bedankt bedankt bedankt .....zegt Brain nu!!![]()
![]()
Euh spreekt hier een nono of een maagd...???quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:39 schreef Gigageil het volgende:
Blaasonsteking krijgt een vrouw als ze neukt met een man met een ongewassen pik......![]()
![]()
Hij kreeg ineens een ingeving over de stemming volgens mijquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou bedankt hij Eric.![]()
Wat is het toch een sukkel.![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:33 schreef INCTRL het volgende:
Braajen probeer nog even snel in de douche het AIDS virus weg te spoelen!!
Dat vraag ik me al een tijd af idd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:41 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Komt ie nou nooit klaar bij die vrouwen? Zou die dan toch op mannen vallen
Whoooo, nastyquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:41 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Komt ie nou nooit klaar bij die vrouwen? Zou die dan toch op mannen vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |