die heb dr zin an!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
Hdnkkk overdenkt zijn zonden........had ik nou maar wel een condoom gebruikt![]()
[afbeelding]
Haar armen zijn misschien net als haar geheugen te kort.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
En vanmorgen stond ze onder de douche, had ze het toen toch kunnen wassen
En hij wil Eric ervan overtuigen dat Marielle het allemaal niet goed gezien en begrepen heeft??quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
brainless wil met Eric praten. Ben benieuwd...
Ze kan het ook nog 1 week volhouden, men zegt dat na 4 weken je haar niet wassen het zichzelf gaat reinigen.quote:
Dat zou een doodsteek voor de shampoo industrie zijn..... laten we het maar stilhoudenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:33 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ze kan het ook nog 1 week volhouden, men zegt dat na 4 weken je haar niet wassen het zichzelf gaat reinigen.
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, iemand ervaring mee?![]()
Is dat een belofte of een dreigement.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:33 schreef raggende_annie het volgende:
whoehoewieeeee
sasquatch gaat de hele dag niet praten
Volgens mij gaat ie aan Eric vragen wat nou eigenlijk een condoom is, want dat kennen de brothers op de Antillen nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
brainless wil met Eric praten. Ben benieuwd...
Voor geen mm...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:34 schreef r3gi3boy het volgende:
die jaap spoort ookvoor geen meter he...
ze denkt zelf een dreigement maar voor ieder ander is het een beloftequote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat een belofte of een dreigement.
Eric doet het heel goed hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:36 schreef Sporti het volgende:
Brian roept verdomme Eric ter verantwoording tis toch niet te geloven![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:38 schreef Sporti het volgende:
Brian die hier gaat breken door een snol een beter scenario kan ik me echt niet voorstellen voor die rat![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:39 schreef INCTRL het volgende:
Bedankt bedankt bedankt .....zegt Brain nu!!![]()
![]()
Euh spreekt hier een nono of een maagd...???quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:39 schreef Gigageil het volgende:
Blaasonsteking krijgt een vrouw als ze neukt met een man met een ongewassen pik......![]()
![]()
Hij kreeg ineens een ingeving over de stemming volgens mijquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou bedankt hij Eric.![]()
Wat is het toch een sukkel.![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:33 schreef INCTRL het volgende:
Braajen probeer nog even snel in de douche het AIDS virus weg te spoelen!!
Dat vraag ik me al een tijd af idd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:41 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Komt ie nou nooit klaar bij die vrouwen? Zou die dan toch op mannen vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |