die bestaat zowiezo niet (HDNKKK)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:07 schreef INCTRL het volgende:
Vuilnisbak controle......waar is het volgespoten condoom Braaaaaajennnn???
Iddquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:08 schreef INCTRL het volgende:
Wat een domme gans die Natasja....ze heeft een mandje condooms gezien?? Ja dus??? Wat wil je daar nu mee zeggen strontvlek?
Natasia weet het want die was erbij toen Brian 'nachts terug kwam van de buren die hem een waarschuwing hadden gegeven omdat hij zonder condooms had gesext. Ze liegt t.o. Amanda.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:06 schreef INCTRL het volgende:
Heeft Natasja het hem al gevraagd? aangezien ze nu bij hem zit?
En idd...Brian heeft een Ejaculatieprobleempje!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Volgespoten zul je hem niet vinden. Haar pooier kwam haar ophalen voordat Brian klaar was![]()
Tijd om je kamer op te ruimen misschien??quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
Ik zit hier helemaal te flippen, buffer de buffer, alles al geprobeerd, systeemherstel, opschonen, opnieuw opstarten,niks helpt![]()
Andere provider nemen ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
Ik zit hier helemaal te flippen, buffer de buffer, alles al geprobeerd, systeemherstel, opschonen, opnieuw opstarten,niks helpt![]()
Had ik eergister ook Bee. 's Middags iig, 's avonds deed hij het weer.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
je hebt zeker geen VISTA??? Daar komt het dan door!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een poets newbiequote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:11 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Tijd om je kamer op te ruimen misschien??![]()
Je hebt in ieder geval een (vr)etende Jaap gemistquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
Volg jij het ik wil het niet horen, maar wel lezen straks.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:11 schreef Kaleddis het volgende:
Owjee, het roddeluurtje is weer begonnen.
Klopt! Later speelde hij tegen Nasty dat hij het veilig had gedaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:09 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Natasia weet het want die was erbij toen Brian 'nachts terug kwam van de buren die hem een waarschuwing hadden gegeven omdat hij zonder condooms had gesext. Ze liegt t.o. Amanda.
Kijk dat scheelt dan weerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:12 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een (vr)etende Jaap gemist![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Eric doet even een boekje open over de rat
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:52 schreef Clank het volgende:
Erik vertelt nu aan Amanda dat Brian onveilige sex heeft gehad met de 'dame' en dat ze op moet passen. Ze beukten bijna de mozaïkjes van de muur zegt hij.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:52 schreef raggende_annie het volgende:
eric vertelt dat braaajen het "onveilig" heeft gedaan met dat meisje
ergens op de afgrond van een berg ofzo
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:52 schreef hetbabbelaartje het volgende:
He he. Eindelijk weet Amanda het van die condoomloze aktie van Brain!!!
Eric adviseert Amanda ook om naar de dokter te gaan als zij nog lang last houdt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric tegen Amanda : "Pas een beetje op wat je met Brian doet. Brian heeft onveilige sex gehad met dat meisje. Marielle heeft alles gezien en hij deed het onveilig met haar. Dus pas een beetje op wat je doet."
Amanda reageert heel verbaasd en bedankt voor de waarschuwing.
Bedankt jongens, dat jullie het zo goed in de gaten houden voor ons!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:53 schreef Sporti het volgende:
Eric verteld aan Amanda dat Muriel heeft verteld over de onveilige sex met dat griekse meisje en raad haar aan voorzichtig te zijn!
Amanda: is dat echt?? Nou ik heb toch geen sex meer met hem!
GS is een andere sitequote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:14 schreef INCTRL het volgende:
Kan Natasja niet spontaan deaud neervallen??? GOD doe es lief!!!![]()
![]()
![]()
"Voor ons" - namens wie praat je ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:15 schreef SlagerKorrel het volgende:
Bedankt jongens, dat jullie het zo goed in de gaten houden voor ons!
Is toch duidelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:15 schreef INCTRL het volgende:
Natasja kan het nog steeds niet voorstellen....spreekt dat hoofd van die rat geen boekdelen???
maar wel in normaal nederlandsquote:
Joh Natasia lult alles wel recht wat krom is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:17 schreef scrabbie het volgende:
nou die jaap die komt echt never in beeld pfff pas niet denk ik. en brainless die zit echt niet lekker in zijn velletje. hij heeft haar echt genomen zonder rubbertje. smerig jong haha ik hoop echt dat ie snel move gaat
Hij wist geen zinnig antwoord uit te brengen en ontkende niks.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:15 schreef INCTRL het volgende:
Natasja kan het nog steeds niet voorstellen....spreekt dat hoofd van die rat geen boekdelen???
heb ik ook , niet druk om makenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
Hij had niet eens in de gaten dat het een hoer wasquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:17 schreef scrabbie het volgende:
nou die jaap die komt echt never in beeld pfff pas niet denk ik. en brainless die zit echt niet lekker in zijn velletje. hij heeft haar echt genomen zonder rubbertje. smerig jong haha ik hoop echt dat ie snel move gaat
Ja maar dat verhaal hebben we onderhand al 10 keer gehoordquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:19 schreef pronkjewail het volgende:
Nasty vraagt zich af of ze het nog wel 6 mnd gaat volhouden in het huis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |