En dan te bedenken dat dit nog maar een voorafje isquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hapje voor Jaap. Broodje ham + kaas + komkommer en een stel gamba's in vette saus
[afbeelding]
Is een muizehapje voor Jaap, zal in het normale leven wel een brood wegwerken met salamiquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hapje voor Jaap. Broodje ham + kaas + komkommer en een stel gamba's in vette saus
Jaap werkt zijn cal. voor de hele dag in 1 portie en 10 minuten wegquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je kunt met mes en vork eten - of gewoon naar binnen smakken
[afbeelding]
Zal wel uit bescherming zijn. Ze weet dat het vanuit Huub waarschijnlijk bedoeld is om Brian jaloers te maken en Brian kennende lukt dat ook. Dus laat ze het denk ik maar rusten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Natasia gaat NIET naar brainless om verslag uit te brengen. Teken aan de wand of ijdele hoop?
Heb dit gesprek niet gehoord, maar heb Huub later wel tegen Sylvia en Erik horen zeggen dat Amanda nu ook twijfelt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:39 schreef itsme het volgende:
Klopt het dat Amanda dit heeft gezegd? Ik had de andere streams aan.
00:42-Amanda wil Huub niet kwijt
Amanda wil Huub niet kwijtIn de gameroom bouwt dj Brian een klein feestje. Terwijl hij zijn plaatjes draait, houdt hij zijn Amanda goed in de gaten.
Amanda laat voorzichtig merken dat ze niet van plan is om Huub weg te stemmen. “Ik heb het gewoon leuk met jullie. Als het mij niet meer bevalt dan ga ik weg. Ik kan hier gewoon helemaal tot mezelf komen zonder dat ik me laat beïnvloeden door vrienden en familie”, aldus de jonge Miljonair. Sylvia is het volledig met haar eens. Huub is blij om dit te horen maar hij vindt wel dat Amanda zich iets minder kwetsbaar op moet stellen. “In het begin ging je tegen mij zeggen welke dingen jou raakte. Ja, dat moet je mij zeggen!”, lacht de Oldenzaler. Maar Amanda heeft niet het gevoel dat hij hier misbruik van heeft gemaakt. “Ik kan echt lachen met jou, als ik niet in mijn sas ben, dan maak jij mij aan het lachen. Bart was echt deprimerend”, zegt ze eerlijk.
Bron: talpa
Hoezo lief? Amanda is niet lief en Huub doet net alsof...ik hoop dat Huub s plan slaagt, dat wel..maar ik kan het niet aanzien Huub en Amanda samen lepeltje lepeltje in bed...quote:
In het engels: een wife-beater shirt, leg zelf de link maarquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Trek eens een fatsoenlijk shirt aan ..... Dit is toch geen bouwvakkers-keet ?
[afbeelding]
Dan gaan haar extensions in de war misschien?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:42 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Amanda onder de douche, waarom wast ze haar haar niet
Idd, de kans dat Brian flipt na het dekbed-wegtrek-moment is alleen maar groter, dus als ze het hem al vertelt dan zal ze ermee wachten tot ze iig uit bed zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:40 schreef Kaleddis het volgende:
Zal wel uit bescherming zijn. Ze weet dat het vanuit Huub waarschijnlijk bedoeld is om Brian jaloers te maken en Brian kennende lukt dat ook. Dus laat ze het denk ik maar rusten.![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:42 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
In het engels: een wife-beater shirt, leg zelf de link maar
Heeft ze extensions dan? Echt alles aan dat kind is nep.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:43 schreef Ole het volgende:
[..]
Dan gaan haar extensions in de war misschien?
Meestal schraapt ze met een kam of borstel de harde stukjes eruit. Dat werkt sneller en je hoeft je haar niet te drogen ...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:42 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ja. Huub was boven, de boodschappen kwamen binnen. Er was iets voor Amanda, Huub bracht dat naar beneden en kroop bij haar in bed.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:45 schreef Darna het volgende:
12:42 - Hoe krijgt hij het voor elkaar!
Ook Amanda en Huub worden samen langzaam wakker. Ja, je leest het goed: Huub en Amanda hebben vannacht samen in één bed geslapen. Lepeltje lepeltje wel te verstaan. Daar zal Brian blij mee zijn…
bron: Tien
Ik dacht dat hij er 's morgens pas bij was gaan liggen?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Meestal schraapt ze met een kam of borstel de harde stukjes eruit. Dat werkt sneller en je hoeft je haar niet te drogen ...
Nooit een vriendin gehad?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:42 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:39 schreef itsme het volgende:
Klopt het dat Amanda dit heeft gezegd?
Het geeft hem zo'n Onslow uitstraling. En Onslow is iig nog grappig.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:42 schreef PokerJoker het volgende:
In het engels: een wife-beater shirt, leg zelf de link maar
Gadverdamme zeg, het valt me ook altijd op dat ze nooit de douchekop even op haar muts zet om die schoon te spoelenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Meestal schraapt ze met een kam of borstel de harde stukjes eruit. Dat werkt sneller en je hoeft je haar niet te drogen ...
Klopt, hij ligt ook met zijn spijkerbroek aan in bed. Amanda heeft vannacht gewoon in haar eigen bed geslapen naast Natasia.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:45 schreef Darna het volgende:
Ook Amanda en Huub worden samen langzaam wakker. Ja, je leest het goed: Huub en Amanda hebben vannacht samen in één bed geslapen. Lepeltje lepeltje wel te verstaan. Daar zal Brian blij mee zijn…
Ik dacht dat hij er 's morgens pas bij was gaan liggen?
Het is een paupershow geworden, op alle fronten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In het begin van DGK werd er nog gelet op de kleding van de bewoners, de tafelmanieren en was er een beetje bewaking op de kwaliteit en Miljonairs-status. Daar kun je tegenwoordig niets meer van merken. Zou de redactie het opgegeven hebben of zakt DGK gewoon als een plumpudding in ?
Onslowquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het geeft hem zo'n Onslow uitstraling. En Onslow is iig nog grappig.
[afbeelding]
Er zit nu wel een erg grote fantast te tikken bij de redaktiequote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:45 schreef Darna het volgende:
Ik ben zelf een vrouw en ik was mijn haar echt wel vaker dan 1 keer in de 3 weken en ik heb langer haar dan Amandel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:47 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Nooit een vriendin gehad?
doen vrouwen vaker omdat ze anders 2 uur bezig zijn met bortelen en fohnen
hij heeft haar ook regelmatig een hoer genoemd, zo charmant is dat nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:49 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Hoe je het ook wend of keert. Je kan zien, dat Huub Amanda ECHT lief vind.
Inhoud mist ie wel bij haar. Oké, maar iemand die de ander niet echt ziet zitten doet niet zo als Huub doet!
Tuurlijk heeft het ook met het spel te maken, maar ik schat Huub dusdanig in, dat hij .Amanda ook op een andere manier had kunnen teasen als dat nodig was.
Huub is al met al gewoon OOK een hele LIEVE charmante jongen. Dat zie ik graag in een man. En met mij dus veel andere dames.
Volgens mij wel. Heb haar nooit echt goed haar haar zien borstelen iigquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Heeft ze extensions dan? Echt alles aan dat kind is nep.![]()
Als ze dit meent dan moet ze de ontslagaanvraag tegen Huub intrekken, denk ik zo. Want als je de aanvrager bent moet je als eerste beargumenteren waarom je iemand weg wil hebben. Dan kan je toch niet zeggen dat je iemand niet weg stemt.?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:39 schreef itsme het volgende:
Klopt het dat Amanda dit heeft gezegd? Ik had de andere streams aan.
00:42-Amanda wil Huub niet kwijt
Amanda wil Huub niet kwijtIn de gameroom bouwt dj Brian een klein feestje. Terwijl hij zijn plaatjes draait, houdt hij zijn Amanda goed in de gaten.
Amanda laat voorzichtig merken dat ze niet van plan is om Huub weg te stemmen. “Ik heb het gewoon leuk met jullie. Als het mij niet meer bevalt dan ga ik weg. Ik kan hier gewoon helemaal tot mezelf komen zonder dat ik me laat beïnvloeden door vrienden en familie”, aldus de jonge Miljonair. Sylvia is het volledig met haar eens. Huub is blij om dit te horen maar hij vindt wel dat Amanda zich iets minder kwetsbaar op moet stellen. “In het begin ging je tegen mij zeggen welke dingen jou raakte. Ja, dat moet je mij zeggen!”, lacht de Oldenzaler. Maar Amanda heeft niet het gevoel dat hij hier misbruik van heeft gemaakt. “Ik kan echt lachen met jou, als ik niet in mijn sas ben, dan maak jij mij aan het lachen. Bart was echt deprimerend”, zegt ze eerlijk.
Bron: talpa
Tis een grappig jochie ja, Man is die nog lang nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:49 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Huub is al met al gewoon OOK een hele LIEVE charmante jongen. Dat zie ik graag in een man. En met mij dus veel andere dames.
Slechte plastisch chirurg hè.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:51 schreef Heathen het volgende:
Echt lelijk dat haar tieten zo ver uit elkaar staan.
eens in de 3 weken is ook erg weinig iddquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:50 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik ben zelf een vrouw en ik was mijn haar echt wel vaker dan 1 keer in de 3 weken en ik heb langer haar dan Amandel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |