Zou Japienee dat ook zien.....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:10 schreef itsme het volgende:
[..]
Brian heeft hem toch van alles beloofd, alleen maar om die immuniteit stem aan sylvia te geven.
Nu zie je hoe ze (nog meer ) door de de mand vallen)
heeft hij bij haar ook gedaan. Dus dat weet ze best.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:20 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Hebben ze Amanda al verteld dat Brain het zonder condoom heeft gedaan?
Het verbaasde mij ook dat Amand voor komende zaterdag (?) de meisjes uit de Teasers heeft uigenodigd. Dat wordt dus weer één grote orgie!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:20 schreef Lieve het volgende:
Amanda is ook erg geslepen in het jaloers maken. Dat zag je op de orgieavond.
Brian kent dat spel ook en Huub? Die is een wig aan het drijven waas Amanda werkelijk beter zal uitkomen.
Als je zo veel positiefs krijgt als kusjes, lieve woordjes en een heerlijk ontbijtje op bed........ Zo heeft mijn hummie het bij mij wel voor elkaar gekregen![]()
Daar vallen vrouwen wel voor!
De voorkant of de achterkant?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:25 schreef the_undertaker het volgende:
Natasia heeft best een goede kant.
Misschien heeft ze wel een pikquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:26 schreef Gigageil het volgende:
Natasia heeft weer zo'n lelijke MANNEN-spijkerbroek aan, met een pik-vorm aan de voorkant......zeker van Brian gekregen?
![]()
Ja en dat terwijl Sylvia en Amanda al een hele tijd extensions zouden krijgen wat telkens wordt uitgesteldquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:25 schreef Clank het volgende:
Patricia komt een uurtje later. Belachelijk dat ze nog steeds mag komen trouwens![]()
Das de Bajes-look......quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Trek eens een fatsoenlijk shirt aan ..... Dit is toch geen bouwvakkers-keet ?
[afbeelding]
Anders zie je dat hij dik isquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:29 schreef agter het volgende:
Waarom loopt Jaap de hele tijd in een zo'n lelijk pak rond?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Anders zie je dat hij dik is
Gefeleciteerd mazzelaar!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:34 schreef Ole het volgende:
* ole start de streams ook maar weer eens op
Eindelijk nieuwe modum binnen, installeren in 1x gelukt
En het dan gek vinden dat ie aan de schijt isquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:33 schreef Darna het volgende:
En dan jus d'orange inschenken, koelkast open laten terwijl hij die opdrinkt en weer een nieuwe inschenken
Zalig voor jequote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:34 schreef Ole het volgende:
* ole start de streams ook maar weer eens op
Eindelijk nieuwe modum binnen, installeren in 1x gelukt
quote:
Weerzinwekkend. Het hemdje zou minstens zwart moeten zijn, maar dan nogquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
En dan te bedenken dat dit nog maar een voorafje isquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hapje voor Jaap. Broodje ham + kaas + komkommer en een stel gamba's in vette saus
[afbeelding]
Is een muizehapje voor Jaap, zal in het normale leven wel een brood wegwerken met salamiquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hapje voor Jaap. Broodje ham + kaas + komkommer en een stel gamba's in vette saus
Jaap werkt zijn cal. voor de hele dag in 1 portie en 10 minuten wegquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je kunt met mes en vork eten - of gewoon naar binnen smakken
[afbeelding]
Zal wel uit bescherming zijn. Ze weet dat het vanuit Huub waarschijnlijk bedoeld is om Brian jaloers te maken en Brian kennende lukt dat ook. Dus laat ze het denk ik maar rusten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Natasia gaat NIET naar brainless om verslag uit te brengen. Teken aan de wand of ijdele hoop?
Heb dit gesprek niet gehoord, maar heb Huub later wel tegen Sylvia en Erik horen zeggen dat Amanda nu ook twijfelt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:39 schreef itsme het volgende:
Klopt het dat Amanda dit heeft gezegd? Ik had de andere streams aan.
00:42-Amanda wil Huub niet kwijt
Amanda wil Huub niet kwijtIn de gameroom bouwt dj Brian een klein feestje. Terwijl hij zijn plaatjes draait, houdt hij zijn Amanda goed in de gaten.
Amanda laat voorzichtig merken dat ze niet van plan is om Huub weg te stemmen. “Ik heb het gewoon leuk met jullie. Als het mij niet meer bevalt dan ga ik weg. Ik kan hier gewoon helemaal tot mezelf komen zonder dat ik me laat beïnvloeden door vrienden en familie”, aldus de jonge Miljonair. Sylvia is het volledig met haar eens. Huub is blij om dit te horen maar hij vindt wel dat Amanda zich iets minder kwetsbaar op moet stellen. “In het begin ging je tegen mij zeggen welke dingen jou raakte. Ja, dat moet je mij zeggen!”, lacht de Oldenzaler. Maar Amanda heeft niet het gevoel dat hij hier misbruik van heeft gemaakt. “Ik kan echt lachen met jou, als ik niet in mijn sas ben, dan maak jij mij aan het lachen. Bart was echt deprimerend”, zegt ze eerlijk.
Bron: talpa
Hoezo lief? Amanda is niet lief en Huub doet net alsof...ik hoop dat Huub s plan slaagt, dat wel..maar ik kan het niet aanzien Huub en Amanda samen lepeltje lepeltje in bed...quote:
In het engels: een wife-beater shirt, leg zelf de link maarquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Dan gaan haar extensions in de war misschien?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:42 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Amanda onder de douche, waarom wast ze haar haar niet
Idd, de kans dat Brian flipt na het dekbed-wegtrek-moment is alleen maar groter, dus als ze het hem al vertelt dan zal ze ermee wachten tot ze iig uit bed zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:40 schreef Kaleddis het volgende:
Zal wel uit bescherming zijn. Ze weet dat het vanuit Huub waarschijnlijk bedoeld is om Brian jaloers te maken en Brian kennende lukt dat ook. Dus laat ze het denk ik maar rusten.![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:42 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
In het engels: een wife-beater shirt, leg zelf de link maar
Heeft ze extensions dan? Echt alles aan dat kind is nep.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:43 schreef Ole het volgende:
[..]
Dan gaan haar extensions in de war misschien?
Meestal schraapt ze met een kam of borstel de harde stukjes eruit. Dat werkt sneller en je hoeft je haar niet te drogen ...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:42 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ja. Huub was boven, de boodschappen kwamen binnen. Er was iets voor Amanda, Huub bracht dat naar beneden en kroop bij haar in bed.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:45 schreef Darna het volgende:
12:42 - Hoe krijgt hij het voor elkaar!
Ook Amanda en Huub worden samen langzaam wakker. Ja, je leest het goed: Huub en Amanda hebben vannacht samen in één bed geslapen. Lepeltje lepeltje wel te verstaan. Daar zal Brian blij mee zijn…
bron: Tien
Ik dacht dat hij er 's morgens pas bij was gaan liggen?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Meestal schraapt ze met een kam of borstel de harde stukjes eruit. Dat werkt sneller en je hoeft je haar niet te drogen ...
Nooit een vriendin gehad?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:42 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:39 schreef itsme het volgende:
Klopt het dat Amanda dit heeft gezegd?
Het geeft hem zo'n Onslow uitstraling. En Onslow is iig nog grappig.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:42 schreef PokerJoker het volgende:
In het engels: een wife-beater shirt, leg zelf de link maar
Gadverdamme zeg, het valt me ook altijd op dat ze nooit de douchekop even op haar muts zet om die schoon te spoelenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Meestal schraapt ze met een kam of borstel de harde stukjes eruit. Dat werkt sneller en je hoeft je haar niet te drogen ...
Klopt, hij ligt ook met zijn spijkerbroek aan in bed. Amanda heeft vannacht gewoon in haar eigen bed geslapen naast Natasia.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:45 schreef Darna het volgende:
Ook Amanda en Huub worden samen langzaam wakker. Ja, je leest het goed: Huub en Amanda hebben vannacht samen in één bed geslapen. Lepeltje lepeltje wel te verstaan. Daar zal Brian blij mee zijn…
Ik dacht dat hij er 's morgens pas bij was gaan liggen?
Het is een paupershow geworden, op alle fronten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In het begin van DGK werd er nog gelet op de kleding van de bewoners, de tafelmanieren en was er een beetje bewaking op de kwaliteit en Miljonairs-status. Daar kun je tegenwoordig niets meer van merken. Zou de redactie het opgegeven hebben of zakt DGK gewoon als een plumpudding in ?
Onslowquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het geeft hem zo'n Onslow uitstraling. En Onslow is iig nog grappig.
[afbeelding]
Er zit nu wel een erg grote fantast te tikken bij de redaktiequote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:45 schreef Darna het volgende:
Ik ben zelf een vrouw en ik was mijn haar echt wel vaker dan 1 keer in de 3 weken en ik heb langer haar dan Amandel.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:47 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Nooit een vriendin gehad?
doen vrouwen vaker omdat ze anders 2 uur bezig zijn met bortelen en fohnen
hij heeft haar ook regelmatig een hoer genoemd, zo charmant is dat nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:49 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Hoe je het ook wend of keert. Je kan zien, dat Huub Amanda ECHT lief vind.
Inhoud mist ie wel bij haar. Oké, maar iemand die de ander niet echt ziet zitten doet niet zo als Huub doet!
Tuurlijk heeft het ook met het spel te maken, maar ik schat Huub dusdanig in, dat hij .Amanda ook op een andere manier had kunnen teasen als dat nodig was.
Huub is al met al gewoon OOK een hele LIEVE charmante jongen. Dat zie ik graag in een man. En met mij dus veel andere dames.
Volgens mij wel. Heb haar nooit echt goed haar haar zien borstelen iigquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Heeft ze extensions dan? Echt alles aan dat kind is nep.![]()
Als ze dit meent dan moet ze de ontslagaanvraag tegen Huub intrekken, denk ik zo. Want als je de aanvrager bent moet je als eerste beargumenteren waarom je iemand weg wil hebben. Dan kan je toch niet zeggen dat je iemand niet weg stemt.?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:39 schreef itsme het volgende:
Klopt het dat Amanda dit heeft gezegd? Ik had de andere streams aan.
00:42-Amanda wil Huub niet kwijt
Amanda wil Huub niet kwijtIn de gameroom bouwt dj Brian een klein feestje. Terwijl hij zijn plaatjes draait, houdt hij zijn Amanda goed in de gaten.
Amanda laat voorzichtig merken dat ze niet van plan is om Huub weg te stemmen. “Ik heb het gewoon leuk met jullie. Als het mij niet meer bevalt dan ga ik weg. Ik kan hier gewoon helemaal tot mezelf komen zonder dat ik me laat beïnvloeden door vrienden en familie”, aldus de jonge Miljonair. Sylvia is het volledig met haar eens. Huub is blij om dit te horen maar hij vindt wel dat Amanda zich iets minder kwetsbaar op moet stellen. “In het begin ging je tegen mij zeggen welke dingen jou raakte. Ja, dat moet je mij zeggen!”, lacht de Oldenzaler. Maar Amanda heeft niet het gevoel dat hij hier misbruik van heeft gemaakt. “Ik kan echt lachen met jou, als ik niet in mijn sas ben, dan maak jij mij aan het lachen. Bart was echt deprimerend”, zegt ze eerlijk.
Bron: talpa
Tis een grappig jochie ja, Man is die nog lang nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:49 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Huub is al met al gewoon OOK een hele LIEVE charmante jongen. Dat zie ik graag in een man. En met mij dus veel andere dames.
Slechte plastisch chirurg hè.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:51 schreef Heathen het volgende:
Echt lelijk dat haar tieten zo ver uit elkaar staan.
eens in de 3 weken is ook erg weinig iddquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:50 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik ben zelf een vrouw en ik was mijn haar echt wel vaker dan 1 keer in de 3 weken en ik heb langer haar dan Amandel.![]()
heeft er vast ook mee te maken dat ze pas 15 wasquote:
Dat is waar maar het is wel voor het eerst dat ze dit zegt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:48 schreef robert2006 het volgende:
amanda kennende, en hoe labiel ze ook is, is het mogelijkj dat ze vanavond huub weer als haar vijand is, het is echt een heel labiel meisje, ook al is ze pas 19
Twijfelde ook tussen man of jongen, vandaar beide benamingen in mijn zinquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
Tis een grappig jochie ja, Man is die nog lang niet![]()
En juist dat feit bevestigt nog eens dat het gewoon een kwakzalver was.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:53 schreef raggende_annie het volgende:
heeft er vast ook mee te maken dat ze pas 15 was
Meen je dat nou?? super ordinair wat mij betreft, maar ja ik haat tattoosquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wel een leuke tattoo
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het geeft hem zo'n Onslow uitstraling. En Onslow is iig nog grappig.
[afbeelding]
Voordat je denkt: Wat een leuk olifantje! Het schijnt een poema te zijn, of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wel een leuke tattoo
[afbeelding]
Ze zegt overigens ook: maar ik heb toch geen sex meer met 'm. dus daarin is ze nog niet van mening veranderd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric tegen Amanda : "Pas een beetje op wat je met Brian doet. Brian heeft onveilige sex gehad met dat meisje. Marielle heeft alles gezien en hij deed het onveilig met haar. Dus pas een beetje op wat je doet."
Amanda reageert heel verbaasd en bedankt voor de waarschuwing.
En hij stond nog wel op de eerste pagina... http://images.google.nl/images?hl=nl&q=Onslow&gbv=2quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:55 schreef Katewalker het volgende:
ik heb me een uur geleden gek gegoogeld naar een plaatje van Onslow toen ik Brian zo zag zitten..lukte dus niet..
![]()
Maar inderdaad, dat is dus de stijl van Brian...
film?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:55 schreef agter het volgende:
iemand een idee wat er vanavond op het programma staat?
Bedoel het is zaterdagavond.
Nee hoor, ik denk niks. Maar als ik geschreven had dat het een leuk slipje was, zou ik zeker commentaar krijgen dat blauwe slipjes veel leuker zijn .......quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Voordat je denkt: Wat een leuk olifantje! Het schijnt een poema te zijn, of iets dergelijks.
Zijn lul achterna, zoals hij dat in elke omstandigheid doet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:57 schreef INCTRL het volgende:
Waar rent Brian toch heel de tijd naartoe??
Klopt. Het verhaal erachter is ook een beetje triest. Er stond eerst de naam van een vriendje, maar ja, toen was het een ex-vriendje en moest de tatoo ook verdwijnen, da's dus nu een poema geworden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Voordat je denkt: Wat een leuk olifantje! Het schijnt een poema te zijn, of iets dergelijks.
Ah gossiequote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk niks. Maar als ik geschreven had dat het een leuk slipje was, zou ik zeker commentaar krijgen dat blauwe slipjes veel leuker zijn .......
t was niet als commentaar bedoeld......... t ding lijkt gewoon meer op een olifant dan op een poema.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk niks. Maar als ik geschreven had dat het een leuk slipje was, zou ik zeker commentaar krijgen dat blauwe slipjes veel leuker zijn .......
Terug naar de Antillenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:57 schreef INCTRL het volgende:
Waar rent Brian toch heel de tijd naartoe??
De poll liep tot vanmiddag 12:00. Ze zullen de uitslag zeker voor donderdag krijgen. In het verleden duurde het een paar dagen en 1 keer was het meteen de dag na de sluiting van de poll.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:57 schreef itsme het volgende:
[..]
film?![]()
Wanneer krijgen ze de popie poll uitslag?
Syl speelt vandaag voor figurantquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:01 schreef Sporti het volgende:
Vandaag was toch de paaldanswedstrijd van Silvia. ik zie haar helemaal niet is ze al weg??
Naam van een vriendje, sure... Dat zijn Loverboy praktijken om de naam van Loverboy op het lijf van het meisje te tatoeëren (liefst in de nek). Ze had het beter kunnen laten weglaseren ipv er een nóg grotere zwarte vlek overheen te zetten. Zonde.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Klopt. Het verhaal erachter is ook een beetje triest. Er stond eerst de naam van een vriendje, maar ja, toen was het een ex-vriendje en moest de tatoo ook verdwijnen, da's dus nu een poema geworden.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hij stond nog wel op de eerste pagina... http://images.google.nl/images?hl=nl&q=Onslow&gbv=2
Is wat lang is SoaBoy niet leuker...:Dquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:01 schreef Kaleddis het volgende:
HDOVMNSNKKK = Hij Die Onveilig Vrijt Maar Nog Steeds Niet Klaar Kan Komen![]()
dan lijkt het me beter dat hij gaat zwemmenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:01 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Hahahah zullen we hem even een duwtje extra geven?
Ik dacht dat ik Huub (eer)gisteravond hoorde zeggen..zaterdag de popi-poll...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De poll liep tot vanmiddag 12:00. Ze zullen de uitslag zeker voor donderdag krijgen. In het verleden duurde het een paar dagen en 1 keer was het meteen de dag na de sluiting van de poll.
die heeft vaak genoeg met een televisie onder z'n arm moeten wegrennen voor politiehonden. daar wordt je vanzelf sterk en snel van.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:04 schreef Sporti het volgende:
Er deugd in mijn ogen niets aan Brian, maar als ik hem in de sportschool zie moet ik toch toegeven dat zijn conditie top is![]()
Hahahahahaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:05 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
die heeft vaak genoeg met een televisie onder z'n arm moeten wegrennen voor politiehonden. daar wordt je vanzelf sterk en snel van.
Wat ik begreep vroeg ze aan Natasia of het waar was dat Brain nog condoom met die Griekse had geneukt. Natasia adviseerde om het aan Brian zelf te vragen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:05 schreef Ashrak het volgende:
Waar had Natasia het nou net over met Amanda in de slaapkamer ?
Ik ving alleen het laatste op: Amanda vond iets eng en toen zei Natasia dat ze met Brian moest praten.
Denk over onveilige vrijpartij, want dat heeft Amanda net te horen gekregen van Brianquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:05 schreef Ashrak het volgende:
Waar had Natasia het nou net over met Amanda in de slaapkamer ?
Ik ving alleen het laatste op: Amanda vond iets eng en toen zei Natasia dat ze met Brian moest praten.
Die informeerd hem nu. Natasia weet dat het zonder was. Brian kreeg namelijk daarna op z'n flikker van de redactie, Natasia weet dit.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:06 schreef INCTRL het volgende:
Heeft Natasja het hem al gevraagd? aangezien ze nu bij hem zit?
Volgespoten zul je hem niet vinden. Haar pooier kwam haar ophalen voordat Brian klaar wasquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:07 schreef INCTRL het volgende:
Vuilnisbak controle......waar is het volgespoten condoom Braaaaaajennnn???
Even een leuk (geheel off-topic) trivia feitje: Geoffrey Hughes, de acteur die Onslow speelt, sprak in 1968 de stem van Paul McCartney in in de Beatles tekenfilm "Yellow Submarine".quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:03 schreef Katewalker het volgende:
Ik kon niet op de naam Onslow komen, ik googelde op bucket enzo..
![]()
die bestaat zowiezo niet (HDNKKK)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:07 schreef INCTRL het volgende:
Vuilnisbak controle......waar is het volgespoten condoom Braaaaaajennnn???
Iddquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:08 schreef INCTRL het volgende:
Wat een domme gans die Natasja....ze heeft een mandje condooms gezien?? Ja dus??? Wat wil je daar nu mee zeggen strontvlek?
Natasia weet het want die was erbij toen Brian 'nachts terug kwam van de buren die hem een waarschuwing hadden gegeven omdat hij zonder condooms had gesext. Ze liegt t.o. Amanda.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:06 schreef INCTRL het volgende:
Heeft Natasja het hem al gevraagd? aangezien ze nu bij hem zit?
En idd...Brian heeft een Ejaculatieprobleempje!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Volgespoten zul je hem niet vinden. Haar pooier kwam haar ophalen voordat Brian klaar was![]()
Tijd om je kamer op te ruimen misschien??quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
Ik zit hier helemaal te flippen, buffer de buffer, alles al geprobeerd, systeemherstel, opschonen, opnieuw opstarten,niks helpt![]()
Andere provider nemen ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
Ik zit hier helemaal te flippen, buffer de buffer, alles al geprobeerd, systeemherstel, opschonen, opnieuw opstarten,niks helpt![]()
Had ik eergister ook Bee. 's Middags iig, 's avonds deed hij het weer.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
je hebt zeker geen VISTA??? Daar komt het dan door!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
Ik heb een poets newbiequote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:11 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Tijd om je kamer op te ruimen misschien??![]()
Je hebt in ieder geval een (vr)etende Jaap gemistquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
Volg jij het ik wil het niet horen, maar wel lezen straks.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:11 schreef Kaleddis het volgende:
Owjee, het roddeluurtje is weer begonnen.
Klopt! Later speelde hij tegen Nasty dat hij het veilig had gedaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:09 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Natasia weet het want die was erbij toen Brian 'nachts terug kwam van de buren die hem een waarschuwing hadden gegeven omdat hij zonder condooms had gesext. Ze liegt t.o. Amanda.
Kijk dat scheelt dan weerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:12 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een (vr)etende Jaap gemist![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Eric doet even een boekje open over de rat
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:52 schreef Clank het volgende:
Erik vertelt nu aan Amanda dat Brian onveilige sex heeft gehad met de 'dame' en dat ze op moet passen. Ze beukten bijna de mozaïkjes van de muur zegt hij.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:52 schreef raggende_annie het volgende:
eric vertelt dat braaajen het "onveilig" heeft gedaan met dat meisje
ergens op de afgrond van een berg ofzo
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:52 schreef hetbabbelaartje het volgende:
He he. Eindelijk weet Amanda het van die condoomloze aktie van Brain!!!
Eric adviseert Amanda ook om naar de dokter te gaan als zij nog lang last houdt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric tegen Amanda : "Pas een beetje op wat je met Brian doet. Brian heeft onveilige sex gehad met dat meisje. Marielle heeft alles gezien en hij deed het onveilig met haar. Dus pas een beetje op wat je doet."
Amanda reageert heel verbaasd en bedankt voor de waarschuwing.
Bedankt jongens, dat jullie het zo goed in de gaten houden voor ons!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:53 schreef Sporti het volgende:
Eric verteld aan Amanda dat Muriel heeft verteld over de onveilige sex met dat griekse meisje en raad haar aan voorzichtig te zijn!
Amanda: is dat echt?? Nou ik heb toch geen sex meer met hem!
GS is een andere sitequote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:14 schreef INCTRL het volgende:
Kan Natasja niet spontaan deaud neervallen??? GOD doe es lief!!!![]()
![]()
![]()
"Voor ons" - namens wie praat je ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:15 schreef SlagerKorrel het volgende:
Bedankt jongens, dat jullie het zo goed in de gaten houden voor ons!
Is toch duidelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:15 schreef INCTRL het volgende:
Natasja kan het nog steeds niet voorstellen....spreekt dat hoofd van die rat geen boekdelen???
maar wel in normaal nederlandsquote:
Joh Natasia lult alles wel recht wat krom is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:17 schreef scrabbie het volgende:
nou die jaap die komt echt never in beeld pfff pas niet denk ik. en brainless die zit echt niet lekker in zijn velletje. hij heeft haar echt genomen zonder rubbertje. smerig jong haha ik hoop echt dat ie snel move gaat
Hij wist geen zinnig antwoord uit te brengen en ontkende niks.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:15 schreef INCTRL het volgende:
Natasja kan het nog steeds niet voorstellen....spreekt dat hoofd van die rat geen boekdelen???
heb ik ook , niet druk om makenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
Hij had niet eens in de gaten dat het een hoer wasquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:17 schreef scrabbie het volgende:
nou die jaap die komt echt never in beeld pfff pas niet denk ik. en brainless die zit echt niet lekker in zijn velletje. hij heeft haar echt genomen zonder rubbertje. smerig jong haha ik hoop echt dat ie snel move gaat
Ja maar dat verhaal hebben we onderhand al 10 keer gehoordquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:19 schreef pronkjewail het volgende:
Nasty vraagt zich af of ze het nog wel 6 mnd gaat volhouden in het huis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |