Ik denk niet dat een 'politieke' beëdiging in Marokko niet gepaard gaat met trouw aan de Marokkaanse Koning. Dus zo suggestief is het niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:12 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Het is nogal suggestief opgesteld, let op het woordje 'doorgaans'. Is er verder sprake van dat ze gelijktijdig in de Nederlandse Tweede Kamer en de Marokkaanse Eerste Kamer zou zitten?
waarom is wilders dan nog niet aangeklaagd?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Behalve als je van de PVV bent, natuurlijk. Dan mag je de Grondwet aan je laars lappen en staatssecretarissen met nederlandse natyionaliteit beschuldigen van van alles en nog wat, omdat ze (legaal) een tweede paspoort hebben, he?
Absoluut niet. Waarom probeer jij dat in mijn mond te leggen? Blijkbaar is deze discussie te hoog gegrepen voor je.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Behalve als je van de PVV bent, natuurlijk. Dan mag je de Grondwet aan je laars lappen en staatssecretarissen met nederlandse natyionaliteit beschuldigen van van alles en nog wat, omdat ze (legaal) een tweede paspoort hebben, he?
Dat probeer ik niet. Ik trek alleen de vergelijking even door gebaseerd op de gebeurtenissen van de afgelopen week.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:17 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Absoluut niet. Waarom probeer jij dat in mijn mond te leggen? Blijkbaar is deze discussie te hoog gegrepen voor je.
je trekt een vreemde vergelijking door.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat probeer ik niet. Ik trek alleen de vergelijking even door gebaseerd op de gebeurtenissen van de afgelopen week.
Wanneer heeft PVV staatssecretarissen beschuldigd van alles en nog wat?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Een totaal irrelevante vergelijking. Dus totaal zinloos voor de discussie.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat probeer ik niet. Ik trek alleen de vergelijking even door gebaseerd op de gebeurtenissen van de afgelopen week.
Als ik volksvertegenwoordiger zou ik ook loyaal aan mijn principes zijn in plaats van loyaal aan zo'n vaag begrip als "Nederland".quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:13 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Natuurlijk kunnen er tegengestelde belangen voorkomen, wat goed is voor Marokko hoeft helemaal niet goed voor Nederland te zijn, onafhankelijk van het feit of er mensenrechten worden nagestreefd. Er zijn tal van voorbeelden te bedenken met politieke of financieële consequenties.
Als volksvertegenwoordiger wordt je dan wel geacht te kiezen wat voor Nederland het gunstigste is.
Precies, en ik wil wel eens weten wat dat concreet inhoudt, "loyaal" aan Nederland zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:30 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Als ik volksvertegenwoordiger zou ik ook loyaal aan mijn principes zijn in plaats van loyaal aan zo'n vaag begrip als "Nederland".
Dat kan ook bij Green Peace. Daarvoor hoef je geen volksvertegenwoordiger te zijn, maar je hebt wel gelijk dat zij zonder last of ruggespraak opereren.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:30 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Als ik volksvertegenwoordiger zou ik ook loyaal aan mijn principes zijn in plaats van loyaal aan zo'n vaag begrip als "Nederland".
beetje hetzelfde als vragen wat haar principes zijn met het verstevingen van de marokkaanse cultuur in nederland.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, en ik wil wel eens weten wat dat concreet inhoudt, "loyaal" aan Nederland zijn.
Dat moet je dan aan haar vragen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
beetje hetzelfde als vragen wat haar principes zijn met het verstevingen van de marokkaanse cultuur in nederland.
Ik vind "principes" toch van een ander gehalte. Haar "principes" kunnen ook volledig indruisen tegen alles waar Nederland voor staat.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:30 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Waar staat Nederland voor eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik vind "principes" toch van een ander gehalte. Haar "principes" kunnen ook volledig indruisen tegen alles waar Nederland voor staat.
'Waar Nederland voor staat' is natuurlijk nogal een loos begrip en afhankelijk van de principes en politieke ideeën van iemand. Tenminste, een SGP'er zal daar toch totaal andere gedachten over hebben dan een GroenLinkser.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik vind "principes" toch van een ander gehalte. Haar "principes" kunnen ook volledig indruisen tegen alles waar Nederland voor staat.
voor een land waar het prima toeven is als je de kansen die je in de schoot geworpen krijgt aangrijpt en er wat van wil maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar staat Nederland voor eigenlijk?
Weet je het nog niet? Tijd voor een enkele reis zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar staat Nederland voor eigenlijk?
Ik wacht totdat verlichte geesten het mij uitleggen. Ga je gang zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Weet je het nog niet? Tijd voor een enkele reis zou ik zeggen.
En daar is zij niet loyaal aan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
voor een land waar het prima toeven is als je de kansen die je in de schoot geworpen krijgt aangrijpt en er wat van wil maken.
Als je de cv van Arib bekijkt, voldoet ze daar in ieder geval prima aan. Het is echter een nogal algemene stellingname waarover de meningen kunnen verschillen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
voor een land waar het prima toeven is als je de kansen die je in de schoot geworpen krijgt aangrijpt en er wat van wil maken.
Hongarije?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Weet je het nog niet? Tijd voor een enkele reis zou ik zeggen.
Dan stem je er toch niet op? Het stikt in de Tweede Kamer van politici waarvan ik vind dat hun principes volledig indruisen tegen alles waar Nederland voor staat.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |