Die heb ik vorige week gezien... Leuke film!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:22 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik zit 'step up' te kijken met een lekker rood wijntje.
quote:
Wat houdt museumnacht nog meer in?quote:Op zondag 4 maart 2007 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...Museumnacht is leuk![]()
Ben net terug uit Rotterdam. Verschrikkelijk druk op straat, in de musea. Iedereen staat bij de cafés op straat. Lijkt wel zomer
Morgenochtend vroeg op want dan ga ik naar Belgie voor een bierfestival
Niet iedereen besluit ook op FOK! te gaan hangen om kwart voor 6 's ochtends...quote:Op zondag 4 maart 2007 05:44 schreef Soempie het volgende:
Saai hier.
quote:Op zondag 4 maart 2007 05:46 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Niet iedereen besluit ook op FOK! te gaan hangen om kwart voor 6 's ochtends...
Meh, dat trek ik nooit...ik doe m'n best... Je kan ook gewoon 3.5 uur kinderprogramma's gaan kijken op TV, misschien zijn er wel leerzame programma's op dit tijdstip.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 05:50 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Meh, dat trek ik nooit...ik doe m'n best... Je kan ook gewoon 3.5 uur kinderprogramma's gaan kijken op TV, misschien zijn er wel leerzame programma's op dit tijdstip.
Vermoedelijk met de afstandsbediening...quote:Op zondag 4 maart 2007 05:51 schreef Soempie het volgende:
[..]Ik weet niet hoe ik de tv van de internetstand krijg
Plus er slaapt iemand naast me. Ik wil diegene niet wakker maken.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 05:53 schreef DeX090 het volgende:
Zie net dat ik de 1000 posts gepasseerd ben, yay! Na bijna 5.5 jaar is het me dan eindelijk gelukt!
Bier!quote:Op zondag 4 maart 2007 05:53 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Vermoedelijk met de afstandsbediening...
Zie net dat ik de 1000 posts gepasseerd ben, yay! Na bijna 5.5 jaar is het me dan eindelijk gelukt!
Ik ben al verbaasd genoeg dat ik 1000x een mening had blijkbaar in 5.5 jaar.quote:Op zondag 4 maart 2007 05:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens in eens week gepost.
quote:Op zondag 4 maart 2007 05:56 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik ben al verbaasd genoeg dat ik 1000x een mening had blijkbaar in 5.5 jaar.
En nee, geen bier meer, ik ga pitten als jij hebt uitgevonden hoe je jezelf moet vermaken.
Niet zo bescheiden.quote:Op zondag 4 maart 2007 05:56 schreef DeX090 het volgende:
Lekker lezen over onderwijskunde of dat saaie uitzichtloze internet voor 3 uur, ik zou het wel weten!quote:Op zondag 4 maart 2007 05:56 schreef Soempie het volgende:
Er liggen hier vrij veel afstandsbedieningen. Ik ben ook bang dat ik dan iets uit zet (internet, tv) en dat ik dan gedoemd ben om nog 3 uur in m'n studieboeken te neuzen.
Wwlke saaie studie volg je dan.quote:Op zondag 4 maart 2007 05:56 schreef Soempie het volgende:
Er liggen hier vrij veel afstandsbedieningen. Ik ben ook bang dat ik dan iets uit zet (internet, tv) en dat ik dan gedoemd ben om nog 3 uur in m'n studieboeken te neuzen.
't Is wat.quote:Op zondag 4 maart 2007 05:56 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik zeg niks...quote:Op zondag 4 maart 2007 05:58 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Lekker lezen over onderwijskunde of dat saaie uitzichtloze internet voor 3 uur, ik zou het wel weten!
* DeX090 buigt, loopt rechts van het podium af om vervolgens in interviews over dit heugdelijke feit geen mening te geven. 1000 keer in 5.5 jaar is wel genoeg.quote:
Onderwijskunde dus. Wat doe jij nog zo laat op?quote:
De wiskunde is ook belangrijk in onze samenleving. Dat maakt het nog steeds niks meer dan een ongelovelijke kutstudie.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat is er trouwens saai aan onderwijskunde.Onderwijs is toch een van de peilers van onze samenleving.
quote:Op zondag 4 maart 2007 06:07 schreef DeX090 het volgende:
De wiskunde is ook belangrijk in onze samenleving. Dat maakt het nog steeds niks meer dan een ongelovelijke kutstudie.
Ik heb het geprobeerd...na een half jaar maar weer mee gestopt, bah bah bah...quote:
Ik pak graag slaap als ik het kan krijgen, ik zal nog wel wat moeten opsparen voor als ik weer naar Groningen kom.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:03 schreef Soempie het volgende:
Dex, wordt het net gezellig...wil je naar bed
Dat ben ik niet gewend van je
Volgende maand kom ik naar Enschede. Kom je ook?quote:Op zondag 4 maart 2007 06:09 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik pak graag slaap als ik het kan krijgen, ik zal nog wel wat moeten opsparen voor als ik weer naar Groningen kom.
Je wilde echt wiskunde studeren? Waar trouwens?quote:Op zondag 4 maart 2007 06:09 schreef DeX090 het volgende:
Ik heb het geprobeerd...na een half jaar maar weer mee gestopt, bah bah bah...
quote:Op zondag 4 maart 2007 06:09 schreef cityofdelusion het volgende:
hallo allemaal.
nou ik sliep heeerlijk om 2 uur, tot mn ex me om half 5 belde, met gezeik blabla, dus ff lekker ruzie gemaakt aan de tel, en nu kan ik niet meer slapen, ben wel heel moe. maar ik vermaak me wel.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:12 schreef Soempie het volgende:
[..]hee! En wat is jouw reden om zo laat nog te posten?
Welk leuk: 's nachts allemaal nieuwe avatars in de sc.![]()
TW bij de UT?quote:Op zondag 4 maart 2007 06:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Je wilde echt wiskunde studeren? Waar trouwens?
Yah, ik kom volgende maand wel naar Enschede vermoed ik...quote:Op zondag 4 maart 2007 06:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgende maand kom ik naar Enschede. Kom je ook?Weer wat drinken in de beiaard (schrijf je dat zo?). Heb Miel ook gevraagd.
![]()
Yep, heb het geprobeerd op de UT. Verspilling van m'n leven...quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 06:14 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Yah, ik kom volgende maand wel naar Enschede vermoed ik...
tis al een maand uit ofzo. nee het was dat mn ex t gevoel had nooit van me los te komen, like wtf, bel me dan niet ofzo. pff.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:14 schreef Soempie het volgende:
Vast nog niet lang je ex...attent dat hij je wakker belt en ruzie maakt...
Sounds fine, wanneer kom je dan?quote:
Wel leuk dat je het geprobeerd hebt.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:15 schreef DeX090 het volgende:
Yep, heb het geprobeerd op de UT. Verspilling van m'n leven...
ehhhquote:
Is goed, ik hoor het wel. Ik moet ook nog een keer naar NH toe, m'n moeder is aan het klagen dat ik er zo weinig ben.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
ehhhAls de meneer van m'n logeeradres terug is van vakantie. Maar ik weet eigenlijk nog niet eens wanneer hij precies weg gaat (is ie al weg?), laat staan wanneer hij weer terug is.
Na m'n verjaardag in elk geval.
![]()
Huisgenoot doet dat, die is al 3 jaar bezig met afstuderen.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wel leuk dat je het geprobeerd hebt.Ik had eigenlijk gelijk TN moeten proberen. Maar daar is nu niet meer van gekomen.
Dat is juist het genot van een technische studie. Geen gejaag van allerlei gare mentoren die het slagingspercentage op willen krikken. Ik erger me er hier bij Economie groen en geel aan. Studeren moet degelijk gebeuren is mijn filosofie.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:29 schreef DeX090 het volgende:
Huisgenoot doet dat, die is al 3 jaar bezig met afstuderen.
quote:Op zondag 4 maart 2007 06:30 schreef Soempie het volgende:
Ik zit in kleermakerszit op de grond. Toetsenbord op m'n schoot. Alleen de twee katten hier willen steeds op het toetsenbord gaan liggen![]()
Dexquote:Op zondag 4 maart 2007 06:28 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Is goed, ik hoor het wel. Ik moet ook nog een keer naar NH toe, m'n moeder is aan het klagen dat ik er zo weinig ben.
Zij gaat zo ver weg wonen, das mijn schuld niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
DexEn je moeder is al zo makkelijk
Dan heb je het wel heel bont gemaakt!
Dit is niet mijn huis. Computer is aangesloten op de tv.quote:
Ik ga straks brak bij m'n moeder op de koffie.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:35 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Zij gaat zo ver weg wonen, das mijn schuld niet.
Bont natuurlijk.quote:
Jouw moeder zit geen 3.5 uur van je weg momenteel.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga straks brak bij m'n moeder op de koffie.Neem er een voorbeeld aan
quote:Op zondag 4 maart 2007 06:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Bont natuurlijk.Bont komt van meerkleurigheid, met andere woorden je hebt het op alle vlakken verbruit.
quote:Op zondag 4 maart 2007 06:38 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Jouw moeder zit geen 3.5 uur van je weg momenteel.
Dat is dan ook de reden dat ik hier in Enschede woon en niet in Amsterdam ofzo. Dan waren ze geheid meer dan 1x per jaar langs mij gekomen.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:41 schreef Soempie het volgende:
Op het moment zit ze op loopafstand![]()
![]()
Toch blij dat dat niet elke dag zo is.
Ik doe het je niet na. Vraag maar na hierquote:Op zondag 4 maart 2007 06:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
En dat met minstens 15 bier achter de kiezen.![]()
Enschede is toch ook gewoon tof.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:44 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dat ik hier in Enschede woon en niet in Amsterdam ofzo. Dan waren ze geheid meer dan 1x per jaar langs mij gekomen.
Vertelquote:Op zondag 4 maart 2007 06:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik doe het je niet na. Vraag maar na hier![]()
Zo bont heb ik het nog nooit gemaakt.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Vertelvertel
zat je toetsenbord onder de drab.
quote:
Nou, dat je 's nachts in de sc komt en niet meer kan tikken zonder spelfouten.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]Ik heb wel eens in bed gelegen met een fijne smurrie om me heen.
Huisgenoot, 'he wat doe jij nou.
Maar wat bedoel je dan met veel zuipen?;
quote:Op zondag 4 maart 2007 06:53 schreef Soempie het volgende:
Ik vind dat ik vandaag wel heel veel heb gezopen, maar ik ben wonder boven wonder eng nuchter
(anderhalve fles wijn, 1 glas whisky, en 3 bier)
Wijndrinkers zijn vaak van die elitaire lui.quote:Op zondag 4 maart 2007 07:07 schreef Soempie het volgende:
wat is er zo oke aan als meiden bier drinken? Wat maakt het uit?
Truste Dexquote:Op zondag 4 maart 2007 07:08 schreef DeX090 het volgende:
Goed mensen, ik ga pitten. Welterusten, veel plezier op ons aller internet en tot later enzo.![]()
Bral, bral, we hebben vandaag de finale van de B2-Dames gewonnen. Nou fijn voor je meid.quote:Op zondag 4 maart 2007 07:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wijndrinkers zijn vaak van die elitaire lui.
quote:
Je usernamequote:Op zondag 4 maart 2007 07:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Bral, bral, we hebben vandaag de finale van de B2-Dames gewonnen. Nou fijn voor je meid.![]()
![]()
nee, ik ben helemaal niet elitair.quote:Op zondag 4 maart 2007 07:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zit je op hockey dan?
![]()
Opcih heb ik weinig tegen een beetje opscheppen, maar ik vind het ook wel leuk om lekker gek te doen. Je bent student, zet je af tegen de maatschappij, wees radicaal, wees progressief.
Ze is niet elitair, don't worry. Hockeyen kan ze totaal niet, ik zie d'r echt nog geen bal raken met een stick.quote:Op zondag 4 maart 2007 07:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wijndrinkers zijn vaak van die elitaire lui.
Oke, maar dan heb je commentaar op hockeymeisjesquote:
Jammer, ik hou er altijd van met die lui in discussie te gaan. In drie slagen heb je het VVD standpunt er al uitgeredeneerd.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 07:17 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ze is niet elitair, don't worry. Hockeyen kan ze totaal niet, ik zie d'r echt nog geen bal raken met een stick.![]()
Leuk toch, ik ben alles behalve hockeyer, maar discussie is goed. Juist VVD'ers eigenen zich het liberale gedachtengoed onterecht toe. Liberalisme is een filosofie die van toepassing is op iederen van loodgieter tot bankdirecteur.quote:Op zondag 4 maart 2007 07:17 schreef Soempie het volgende:
Oke, maar dan heb je commentaar op hockeymeisjes![]()
Met zo'n username
Ja vind ik ook.quote:Steijn is wel een leuke naam trouwens![]()
Zeg steijn kan jij de Euromast zien of woon je meer richting Kralingen ?quote:Op zondag 4 maart 2007 07:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Leuk toch, ik ben alles behalve hockeyer, maar discussie is goed. Juist VVD'ers eigenen zich het liberale gedachtengoed onterecht toe. Liberalisme is een filosofie die van toepassing is op iederen van loodgieter tot bankdirecteur.
[..]
Ja vind ik ook.![]()
Ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |