Yah, ik kom volgende maand wel naar Enschede vermoed ik...quote:Op zondag 4 maart 2007 06:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgende maand kom ik naar Enschede. Kom je ook?Weer wat drinken in de beiaard (schrijf je dat zo?). Heb Miel ook gevraagd.
![]()
Yep, heb het geprobeerd op de UT. Verspilling van m'n leven...quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 06:14 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Yah, ik kom volgende maand wel naar Enschede vermoed ik...
tis al een maand uit ofzo. nee het was dat mn ex t gevoel had nooit van me los te komen, like wtf, bel me dan niet ofzo. pff.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:14 schreef Soempie het volgende:
Vast nog niet lang je ex...attent dat hij je wakker belt en ruzie maakt...
Sounds fine, wanneer kom je dan?quote:
Wel leuk dat je het geprobeerd hebt.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:15 schreef DeX090 het volgende:
Yep, heb het geprobeerd op de UT. Verspilling van m'n leven...
ehhhquote:
Is goed, ik hoor het wel. Ik moet ook nog een keer naar NH toe, m'n moeder is aan het klagen dat ik er zo weinig ben.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
ehhhAls de meneer van m'n logeeradres terug is van vakantie. Maar ik weet eigenlijk nog niet eens wanneer hij precies weg gaat (is ie al weg?), laat staan wanneer hij weer terug is.
Na m'n verjaardag in elk geval.
![]()
Huisgenoot doet dat, die is al 3 jaar bezig met afstuderen.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wel leuk dat je het geprobeerd hebt.Ik had eigenlijk gelijk TN moeten proberen. Maar daar is nu niet meer van gekomen.
Dat is juist het genot van een technische studie. Geen gejaag van allerlei gare mentoren die het slagingspercentage op willen krikken. Ik erger me er hier bij Economie groen en geel aan. Studeren moet degelijk gebeuren is mijn filosofie.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:29 schreef DeX090 het volgende:
Huisgenoot doet dat, die is al 3 jaar bezig met afstuderen.
quote:Op zondag 4 maart 2007 06:30 schreef Soempie het volgende:
Ik zit in kleermakerszit op de grond. Toetsenbord op m'n schoot. Alleen de twee katten hier willen steeds op het toetsenbord gaan liggen![]()
Dexquote:Op zondag 4 maart 2007 06:28 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Is goed, ik hoor het wel. Ik moet ook nog een keer naar NH toe, m'n moeder is aan het klagen dat ik er zo weinig ben.
Zij gaat zo ver weg wonen, das mijn schuld niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
DexEn je moeder is al zo makkelijk
Dan heb je het wel heel bont gemaakt!
Dit is niet mijn huis. Computer is aangesloten op de tv.quote:
Ik ga straks brak bij m'n moeder op de koffie.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:35 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Zij gaat zo ver weg wonen, das mijn schuld niet.
Bont natuurlijk.quote:
Jouw moeder zit geen 3.5 uur van je weg momenteel.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga straks brak bij m'n moeder op de koffie.Neem er een voorbeeld aan
quote:Op zondag 4 maart 2007 06:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Bont natuurlijk.Bont komt van meerkleurigheid, met andere woorden je hebt het op alle vlakken verbruit.
quote:Op zondag 4 maart 2007 06:38 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Jouw moeder zit geen 3.5 uur van je weg momenteel.
Dat is dan ook de reden dat ik hier in Enschede woon en niet in Amsterdam ofzo. Dan waren ze geheid meer dan 1x per jaar langs mij gekomen.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:41 schreef Soempie het volgende:
Op het moment zit ze op loopafstand![]()
![]()
Toch blij dat dat niet elke dag zo is.
Ik doe het je niet na. Vraag maar na hierquote:Op zondag 4 maart 2007 06:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
En dat met minstens 15 bier achter de kiezen.![]()
Enschede is toch ook gewoon tof.quote:Op zondag 4 maart 2007 06:44 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dat ik hier in Enschede woon en niet in Amsterdam ofzo. Dan waren ze geheid meer dan 1x per jaar langs mij gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |